İzmirlileri Bekliyoruz” üzerine 9 yorum

  1. merhaba ezgicim, nasıl kilo verebilirim diye internette gezerken sizin bloğunuzla karşılaştım. ben buraya katılmak istiyorum ve kilo vermek istiyorum. 68 kiloyum, 161 boyum, yaşım 40, çalışan bir kadınım. hedefim 56ya düşmek. yorumları okuyunca bu listeleri uygulamak istedim. benim için uygunmudur? ayrıca çocuklarım biri liseli biri üniversiteli 🙂 bu listeler sadece emziren anneler içinmi geçerli? lütfen bana yol gösterirmisiniz, sizden haber bekliyorum. ayrıca 1.listeye yarın başlıcam. teşekkür ederim 🙂

    • Blogumuzdaki yazilari iyice incelemenizi hatta yorumlarimizi dahi okumanizi onerebilir miyim? Eminim bir cok sorunuza yanit bulacaksiniz. Hatta su an akliniza gelmeyen fakat ilerleyen zamanlarda olabilecek sorulara da yanit bulacaksinizdir. Sevgiler

  2. merhaba ezgi hanım bende listeleri uygulamak istiyorum liste 1 liste 2 olarak uygulamalıyım doğrumudur ? cevap yazarsanız sevinirim

  3. gülsüm hanım araya karışmak gibi olmasında 🙂 bende emzirmiyorum hata hiç çocuğum yok sadece 4 litre su değilde 3-3.5 litre günlük su içsek kafiymiş emzirmediğimiz için tek fark bu onun dışında listeleri tamamı ile uyguluyorum listeler çok eğlenceli ve sürekli değişir katılmanızı tavsiye ederim 🙂 tabi herhangi bir sağlık sorununuz yoksa

  4. Merhaba Ezgi
    ezgi diyorum , çünkü 3 aydır sizinleyim, yani sürekli okuyorum fakat bir türlü yazamadım, o kadar doğal , samimi ve içtensinki, Ezgi Hanım diyesim gelmiyor, yani araya mesafe koymak gibi bir şey
    Bu arada ben Nihal, izmir den
    Öncelikle Taylan Hanım a , sana sana sana, beni sizlerle tanıştıran manisa dan arkadaşım Tuğba ya ve en büyük destekçim eşime,çok teşekkürler, allah hepinizden razı olsun…
    33 yaşımdayım, 3 yaşında bir oğlum var,18.01.2013 ten beri sağlıklı besleniyorum,88 kg ile başladım,bugün 13. listeye geçtim ve 75 kg :),benim için çok güzel bir duygu, hedefim 58kg.,biliyorum daha çok yolum var ama sonuçları gördükçe çok mutlu oluyorum,psikolojim düzeldi, hayata daha pozitif bakıyorum, enerjim daha fazla

    ben yapabiliyorsam herkes yapabilir diyorum

    12 hafta boyunca 3-4 kaçamak dışında hiç fire vermedim, hiç spor yapmadan bu kiloya ulaştım, spor için zaman ayırmam gerekiyor, çalışıyorum,akşam 8 gibi evde oluyorum, işten gelince biraz oğluma zaman ayırabiliyorum, daha sonra yemek hazırlıkları, ertesi gün işe götüreceklerimi hazırlıyorum, ilk haftalarda çok zor oluyordu genelde 3-4 saatlik uyku ile işe gidiyordum,şimdi daha iyi,bir de spor yapabilsem sanrım kilo vermem daha hızlı olur, ama bütün bu yorgunluklara ve uykusuzluğa değiyor,çünkü sağlıklı bir şekilde kilo veriyorum, mutluyum

    bugün 14. listeyi görünce çok mutlu oldum,kara kara düşünüyordum bu hafta sonunda ne yapacağım diye,

    ezgicim , 14. liste bitince ne yapacağım? bir de artık hafta da 500-700 gr gibi vermeye başladım,bunu nasıl artırabilirim? çünkü 07.08.2013 e kadar hedefime ulaşmak istiyorum,cnm yardımlarını bekliyorum
    tekrar her şey için teşekkürler,senin enerjine hayranım, allah nazarlardan korusun, sana ve ailene sağlıklı günler
    ya çenem düştü , yazmadım, yazmadım, birikmiş sanki içimde,şimdi gitmem gerek, oğlum ilgi istiyor 🙂
    iyi geceler

    • Selamlar, kucak dolusu sevgiler 🙂
      14 liste tamamlanınca ikinci tura başlayabilirsiniz. Bu arada haftada 500-700 gr çok çok iyi… Umarım direnç gelmez, gelse bile lütfen vazgeçmeden doğru olanı yapmaya devam edin. Sevgiler. Oğluşunuzu çok öperim. 🙂

Yorumlar kapalı.