Bütün Samimiyetimle


Bu blog baştan ayağa kişisel ve hiç olmadığı kadar içimi açmayı planladığım bir platform.

Ama ben hayatta doğrudan olmaktan daha etkili bir yol bilmiyorum.

Tüm samimiyetimle” sahip olduğum komplekslerden sıyrılmış bir alan olacak. Sahip olduğum ve aşmayı arzu ettiğim kusurlarımın tamamına bütün açıklığı ile işaret eden bir bölüm…

Çünkü onları bütün açıklıkları ile göstermedikçe, asla yok olmayacaklarını, azalmayacaklarını öğrendim hayattan.

Bazen de kovmak değil, tanışıp, dostça uğurlamak daha çok işe yarıyor.  Bu da işin ayrı bir kısmı…

Bu bölümde,

Tamamen kusurlarım üzerine konuşacağım…

  •  “Ben hırçın ve alıngan biriyim…” diye başlayan cümlelerde kendi payıma düşen azarı kendime göndereceğim.
  • “Kollarımda bile selülit oluştu” diyebilirim… Bu da görünüş kusurları… Ama işin en zevkli kısmı bunlarla nasıl mücadele ettiğim olacak
Bütün Samimiyetimle” üzerine 2 yorum

  1. Merhaba ezgi hanım anne boyutu sayesinde tanıdım sizi yazılarınız uzun süreden beri okuduğum en güzel yazılar ve gerçekten akıcı bir anlatım, özellikle hamilelikle ilgili olanlar sanırım benimde hassas olduğum bir konu olduğu için beni çok etkiledi. Ve kitabınızıda bugün sipariş ettim boyut yayıncılıktan okyanus odalar (Bu bölüme daha farklı yorumlar yazılıyor ama ben bunlarıda size iletmek istedim.) sevgiler…

Bir Cevap Yazın

