Orada Neler Oluyor? (Güzel Soru…)

Orada Neler Oluyor?

Her-renk 🙂

Kimi zaman karamsar, kimi zaman da coşkulu başlar gün. Günün başlaması mesele değil, nasıl devam edip, nasıl biteceğini bilen var mı?

O halde önemli olan, sizin günün içinden nasıl geçip gittiğiniz.

Yaşadığınız anlara bakıp,

  • Tam istediğim gibi,
  •  Dolu dolu,
  • Ne olursa olsun kayıpsız,

Diyebiliyor musunuz?

Bazen zamanla tutuştuğunuz kavgada yenik düşüyormuş gibi hissetseniz de, kendiniz için sihirli birkaç dakikayı 24 saatten çekip çıkartabiliyor musunuz? Başınızdan geçen bir vakayı, hayatınıza dahil olan yeni insanı anlayıp, anlamlandırıp, anlatabiliyor musunuz? Gözünüze sıradan gelen olaylar başlı başına birer öykü mü yoksa? Olağanlıklarına, olabilirliklerine, sıklıklarına rağmen sizden ve size ait mi?

Orada Neler Oluyor? Kategorisi, sizlerle günün nabzını tuttuğum köşe olacak. Siz de benimle paylaşabilirsiniz.

Orada Neler Oluyor? (Güzel Soru…)” üzerine bir yorum

  1. Hafta sonları pedagojik formasyon eğitimim pazartesileri de öğretmenlik stajım var. İlk başta biraz bocaladım. Listelere bağlı olunca bunları gittiğiniz her yerde uygulamanız zor oluyor. Ama hemen pratik çözümler buldum. Tabii en büyük yardımcım sefer tası mantığı. Çalışırken de bu yolu denemiş başta biraz utanıp sıkılmıştım. Herkesin içinde yemeğimi çıkarıp yemek içime sinmiyordu. ”Acaba canları ister mi?” ya da ”Şimdi benimle alay edecekler diyette misin diye..” gibi bir dizi düşünce olurdu kafamda. Şimdi merkeze kendimi koydum. Kimin ne düşüneceği ya da ne söyleyeceği umrumda değil. Elimi atıyorum çantama hoooppp ara öğün ayva gelsin. Hoooppp kepekli tost gelsin. Kızlarla öğle yemeğine gidiyoruz ders arasında. Hemen bir buçuk kepçe çorbamı ya da ızgaramı ya da sossuz salatamı söylüyorum. Benim menüyü gören kızlar ”o zaman ben 2 değil de 1 lahmacun alayım, yaa ben de pidemin yarısını yiyeyim, ben kebap yerine bulgur pilavı alayım” demeye başladılar. Bu beni çok mutlu etti. Geçen hafta sonu öğle yemeği olarak çok sevdiğim yulaf lapasını götürdüm. Hemen bu mucize yiyecek ilgi odağı oldu. Bu ve bunun gibi nice sağlıklı tarife ulaşabilecekleri adresleri verdim. Taylan Kümeli’nin web sitesini anlata anlata bitiremedim. Mutluyum çünkü birilerine şunu yeme, bunu içme demek yerine örnek olmak daha etkilidir her zaman. Arkadaşlarıma beslenme konusunda iyi örnek olmak ve sizlerin sayesinde onların doğru bilgi ile buluşmasını sağlamak paha biçilmez. 🙂

Yorumlar kapalı.