Nereden başlamalıyım?

Kafanız mı karışık?

Psikolojik ve fiziksel sınırı çizmek bence çok önemli…

  • Kendimize karşı acımasızca dürüst olmalıyız.
  • Yolumuzu çizerken “acımasız” değil fakat disipli olmalıyız.
  • İsteklerimizi ve gerçeklerimizi belirlemeliyiz. Bu konuda hayalperest olmamalıyız.
  • “Battı balık yan gider” mantığı başta olmak üzere, bu süreçte caydırıcı olabilecek her türlü motivasyondan kurtulmalıyız.
  • Buzdolabımız ve gardrobumuzda sahici değişiklikler yapmalıyız.
Nereden başlamalıyım?” üzerine 3 yorum

  1. ezgi hanim slmlar.taylan hanim e sizi takip ederek 1ayda 89 kilodan 81 kiloya inmayi basardim henuz exzersize baslayamadim.ama son uc gundur inanilmaz bir aclik hissediyorum normalde everdiginiz listelerle hic aclik hissetmiyordum ama 3 gundur kendime zor hakim oluyorum sebebi nedir sizce,bide benim hedefim 65 dogumdan onceki kilom,65 indindikten sonra napmaliyim bu beslenme sekline devam edersem kilo vermeye edermiyim yoksa orda nasil durmaliyim tesekkurler

    • İyi geceler, merhaba…
      ben de bir yazımda belirttiğim gibi düzenli egzersiz yapamadım hiç. Fakat beslenme düzenimi hiç aksatmadan sürdürdüm, listelerimin asla dışına çıkmadım. Açlık atakları -hele de emziriyorsanız- çok normal. Önemli olan bu atakları nasıl bastırdığınız. Söz gelimi, ekmek arasına ne gelirse koymak mı, yoksa 1 çay bardağı kefiri alıp 1 elmayı ufak ısırıklarla tüketmek ve ardında da yeşil çayımızı içmek mi? Her iki türlü de doyar, atağınızı savarsınız fakat bir tanesinde doğru olanı yaparken bir tanesinde şeytana uymuş oluyorsunuz ne yazık ki.
      Bu beslenme şekli sizi sağlıklı hissettiriyorsa devam edin. Zaten “dengeli” beslenme söylemindeki “denge” kavramı burada anlam bulacak. Artık bizi kilolu kılan o hallerimize dönmektense listelerimizde yer alan tariflere şans tanıdığımız bir beslenme düzeni oluşturacağız. Koruma programının özünde de bu yatıyor aslında.

  2. Merhabalar elif hanım, benim de yardımınıza ihtiyacım var sanırım 🙂 yaklaşık olarak 13-15 kilo kadar vermek istiyorum. listelerinizi ve diğer yazılarınızı inceliyorum şimdi. “azmin elinden hiçbirşey kurtulamaz” ın en canlı kanlı örneğisiniz, inşallah ben de başarılı olabilirim 🙂

Yorumlar kapalı.