İnatçı Sayı: 75

Doğumdan sonraki 2 hafta nasıl ışık hızıyla kiloların gittiğini yazmıştım. Ama bir kaç gündür baskülde aynı sayı var: 75…

Tabii durumu anneme anlattım hemen. Kendisine yazının devamında Diyetisyen TK diyeceğim. Dyt. TK derhal bana bir protein kürü önerdi. “Sütün hacmini arttıran su ise, içeriğini zenginleştiren en önemli besin grubu proteinlerdir” dedi. Bunun üzerine altı öğünlük yeni kürüme başlamış bulunuyorum. Mönüler doyurucu. Metabolizmamı da hızlanırıp, şaşırtmayı amaçlıyor. Böylelikle çözünme başlayacakmış yeniden. Sabahları özel tarifle hazırlanan yağsız domatesli yumurta yiyerek kahvaltı ediyorsunuz. Tabii, açlık ve tatlı krizi ataklarını kontrol etmek için aç karnına içtiğimiz tarçınlı, limonlu, elma dilimli ılık suyumuzu unutmuyoruz. Ara öğünümde 1 porsiyon süt ürünüm var. Yoğurt, kefir, ayran olabilir… Öğlen protein grubundan bir tabak hazırlayacağım. Akşam yemeğine dek 2 ara öğünüm var yeniden. Akşam yemeğinde ise bol salata, yeşilleri coşturalım yani… Yanında da ızgara. Bitkisel ve hayvansal proteini alacağım. 2 saat sonra şekersiz hazırladığım meyve kompostumu içeceğim. Yatmadan hemen önce de 1 çay bardağı kefirle, metabolizmamı hızlandıracağım (yatmadan hemen önce diyorsam düzenli bir uyku sistemim olduğu için değil ama kendi saatinizi siz biliyorsunuz…) Ayrıca kefir, havaların değişmeye başladığı şu günlerde bir bağışıklık sistemi destekçisi…

İşte dostlar böyle…

Bugün ilk günüm. Listede sevdiğim ve ihtiyacıma göre hazırlanmış tarifler var. Bunları sizlerle paylaşıp kafa karıştırmak istemem… Çünkü bir çoğu bana özel hazırlandı. Herkesin uygulayabileceği tariflerden yukarıda bahsettim. Bu tarz tarifler olursa elbette haberdar edeceğim sizleri.

Baskülün ekranındaki rakam istediğim yöne doğru değişirse ilk siz duyacaksınız. 🙂 O anı sabırsızlıkla bekliyorum.

Sağlıklı günler dilerim.

İnatçı Sayı: 75” üzerine 2 yorum

  1. Ezgi hanım merhaba,
    Siz diyete 75 kg dan sonra mı başladınız? Yani Taylan Hanımın listelerine?
    Bu arada ben de disiplinli gidiyorum bu haftada 1kg verdim 4 ayda ben bu işi hallederim diye umuyorum sevgiler.

Yorumlar kapalı.