Ve 74…

Protein kürünün bu kadar çabuk işe yarayacağını bilmiyordum. Ama kilo verirken çok işe yarayan bir söz var, kolay gelen kolay gider…

Evet. Hızlı alınmış kilolar aynı hızla beni terk etti. Ama boş yere ve gereksiz beslenmem sonucu aldıklarım biraz daha inatçı gibi. Yine de klasik bir kilo verme durumundan farklı olmalı benim vaziyetim.

Öyle ki, daha dün başladığım ve harfiyen uyduğum listenin meyvesini bugünden aldım diyebilirim. 75 sayısı baskülün ekranından silindi. Bugün 74’ü gördüm. Tokum, sütüm iyi, bebeğim yediklerimden hoşlanmış olacak ki emerken sorun yaşamıyor. Gelecek cumaya dek bu şekilde ilerleyeceğim. Bakalım, baskül bana bu süre zarfında neler söyleyecek.

Aslında basküle çıkma ilkem açık ve basitti: Yalnızca haftada 1 defa tartılacaktım. Ama henüz resmi olarak diyete başlamadığım düşünülünce, hergün kendimi kontrol etmekte sakınca görmüyorum. Hiç değilse loğusalığım bitene dek ve resmen diyete başlayana dek bu şekilde devam edebilirim. Az önce de söylediğim gibi, klasik bir kilo verenden farklı bir durumdayım şu anda.

Dün gece yatarak emzirdiğim için, çok rahat olmasa da birazcık uyuma şansım oldu. (Şimdi bebeğim ağlıyor, yazıma sonra devam edeceğim)

-2 saatlik aradan sonra-

🙂 Sanırım bu süre zarfında bir kaç kilo daha verdim. Oğlumu emzirdim, sonra banyo yaptırdık ona, kendi terimizde yıkandığımız için biz de duşspora transfer olduk. Eh, benim diyen egzersiz böyle efor sarfettirmez, değil mi? Beyefendi mışıl mışıl uyuyor şimdi. Bir sonraki raunda kadar duvarı seyretmek istiyorum aslında. Öylece… Boş boş 🙂

Aslında ne diyordum, evet… Dün 75 kiloda yattım, sabah olduğunda 74 kiloydum. Keramet biraz protein küründe biraz da Rüzgâr Ali isimli fırtınamızda 🙂

Ve 74…” üzerine 2 yorum

    • Yoook kesinlikle oyle seylerle ilgisi yok. 🙂 Tamamen bana ozeldi. Annem o yuzden sana yarayan baskasina yaramaz belki der. Zira benim tahlillerime vs bakarak bi seyler olusturdu.
      Yoksa biliyorsunuz paylasmaktan asla cekinmem. Bu blog da en buyuk kanitidir 🙂
      Anlayisiniza simdiden tesekkur ederim, sevgiler

Yorumlar kapalı.