Kot Pantolon

Hamilelikte aldığım (nereden baksanız en az) 27 kg. yüzünden değil kot pantolon, etek giyemez olmuştum. Malum, bacaklarım kocaman butlara dönüştüğü için hem içeriden hem dışarıdan rahatsızlık veriyordu. Ama gün itibari ile verdiğim 17 kg. sayesinde olacak ki, bugün kot pantolonuma girebildim. Vasat seyreden motivasyonum coştu. Bana göre kot pantolon eşitliktir ve şu anda giyindiğim pantolonun eşitlikçi sevinci var içimde. Darısı 38 beden olanlara diyorum.

Bugün sabah yulaf ve probiyotik yoğurtla kahvaltımı tamamladım. Öğlen salata yiyecektim ancak midem -doğumdan beri ilk defa- çok kötüydü. Bunda aldığım grip ilaçlarının payı var diye düşünüyorum. O yüzden küçük bir kepekli tostla midemi bastırdım. Bu uyguladığım listelerde verdiğim ilk fire. Ama olsun. Ben battı balık yan gider düşüncesinden kurtuldum. Bu öğün bunu yapmış olabilirim ama önümde 6 öğün daha var. Onlarda bir problem olmaması için elimden geleni yapacağım. İnsanın kendisini hafif hissetmesi kadar güzel bir şey daha varsa o da bu hafifliği hayata uygulayabilmesi. Çevikleşmesi, dinçleşmesi… Bu hasta halimde kalkıp kot pantolon giyinmişsem ve sizlere bu satırları yazıyorsam inanın dinçliğin payı bunda çok büyük.

Şu an kilom tam 72. Bu haftanın sonunda baskülümde 60’lı sayıları görmeyi umuyorum. Kendime sözüm var, 60’lı sayıları gördüğümde bir ödül düşüneceğim kendime. Nasıl bir şey olacağına henüz karar veremedim doğrusu.

Kot Pantolon” üzerine 4 yorum

  1. Selam ezgi, bu durum uzun zamandir benimde sorunumdu! Anlatilanlar soylenenlerle gaza gelip heveslenip sonra yine kendimi birakmis buluyorum.Ama su an karsimda fizik olarakda benzeyen azmi var.Sanirim buldum bana yardimci olacak sihri, umarim azmin banada ilham olur ki olacaga benziyor, bende 1.73 82 kiloyum suan,oglum iki yasina geldi hala benim koilolarin veda ettigi yok ama onlari gondermenin vakti coktaann geldi:) Hadi bakalim bana kolay gelsin, sevgiler…

    • Hepimize kolay gelsin… Benim de önümde daha 10 kg var. Bunu birlikte verebiliriz… Ben kadınların azmine ve gücüne daima inanmışımdır! Biz çocuk doğuruyoruz, kolay iş mi? Bunlar bize vız gelir diye düşünüyorum 😀

  2. Ezgi merhaba bende seninle aynı durumdayım 28 kg aldım hamileliğimde şuan bebeğim 4 aylık ve emziriyorum kg ise 75 oldu .Fakat hala en az 15 en fazla 20 kg vermem gerekiyor.Ben ise bu anlattığım tarifleri yapma kısmı ile üşeniyorum yani bu düzene nasıl girerim bilmiyorum ama yaza kadar girmem gerekiyor aslında bunuda bilmiyor değilim.Hadi bakalım o zaman kg vermeye başlamalıyım 😀 Seni Tv de görünce acayip özendim umarım tekrar eski kg ma dönebilir senin gibi olabilirim :p

Yorumlar kapalı.