Veee 70

… Sabah baskülde o sayıyı gördüm. 87 kg’dan sonra bir çağın kapandığını fısıldayan o sayı: 70…

7’li hanelerin son dönemeci… Bir daha uğramak istemediğim durak… Şimdi önümde 60’lar var. Ne zamandır görmüyorum 60’ları? Aşağı yukarı 7,5 aydır… Çok fena hasret gidereceğim ama onlarda da fazla kalmak istemiyorum. Eh ne de olsa hedef 57!

Bu akşam ızgara balık ve salata var mönümde… Ama günün en ilginç öğünü sabah kahvaltımdı…

Haydi size tarifini vereyim.

2 yemek kaşığı yulaf,

rendelenmiş ya da küçük doğranmış armut,

1 bardak laktozsuz süt,

pişiriyoruz… Evet pilav gibi 🙂

Sonra üzerine tarçın ve nar serpiştiriyoruz. Bildiğiniz gibi tarçın açlık kan şekerini düşürüyor. Yani güne iştahınızı kontrol altına alarak başlıyorsunuz.

Öğlen, içine sadece 1 yemek kaşığı sıvı yağ koyduğum kıymalı-domatesli patlıcan yemeği yedim. Yanında 1 kase yoğurtla. Az yağlı sebze yemeğini yoğurtla tüketmek barsaklarınızı nasıl çalıştırıyor, isterseniz kendiniz görün.

Bu arada işin sırrı, 2 saatte bir yemek yemekte… Ana öğünden 2 saat sonra ara öğün yapıyorum. 1 porsiyon meyve belki, belki de biraz kuru meyve. Ama hepsinin adedi var. Ne olursa olsun günlük (en az) 4 litre su içmeyi ihmal etmiyorum.

Bebeğimin doktoru, bebeğimin kilosundan ve beslenmesinden memnun kaldı. Eh bu durumda doğru yoldayım. Hem onun için hem kendim için…

Not: Bu arada fırsat bulursam yarın önceki hali-sonraki hali fotoğraflaması yapacağım 🙂 Hahah

Veee 70” üzerine bir yorum

Yorumlar kapalı.