Bunu Yaptığıma İnanamıyorum…

İtiraf edeyim, olumlu gelişmeleri gösteren önceki hali, sonraki hali fotoğraflarına bakmayı severim. Ama bir gün böyle bir fotoğrafın konusu olacağıma hayatta inanmazdım. Ama söz verdim bir kere… Neyse, bunu da yapmadım demeyeceğim.

Elbette hamilelik ayrı…Ama ben pis boğazlığım yüzünden aldım kiloları:)

İşte bu hemen doğumun ardından bende kalanlar. Ama kucağımda şahane bir şey var… Değer mi? Kesinlikle değer!



Bunu Yaptığıma İnanamıyorum…” üzerine 9 yorum

  1. Çok hoş gerçekten! 🙂 Azmin elinden hiçbir şey kurtulamazmış. Darısı başımıza… Bayramda sarmalar, dolmalar, baklavalar tam bir irade sınavı olacak. 😀 Yemek ya da yememek işte bütün mesele bu!

    • Benim küçük bir önlemim var: “Ziyaretlere tok git…” 🙂 Bakalım ne kadar başarılı olacak. 😀 Yemek ya da sağlıklı yemek işte meselenin birazı da bu 😀

  2. Bu 21 kg. verdikten sonraki resimde 66 kg. mısınız??? İnanamadımm, çok çok daha zayıf görünüyorsunuz gerçekten..

    • Çok naziksiniz 🙂 Çok teşekkürler. Sanıyorum boyum sayesinde daha ince görünüyorum. Bir de daha görünmeyen kilolarım da var. Hamileliğimde öyle bir kilo almışım ki, ver ver bitmiyor 🙂 Sevgiler

  3. Salı günü başlamak bence klişeleri en baştan yıkmaktır… 🙂 Elbette sıkılmam, aksine çok da mutlu ve destek olurum. Çünkü siz de bir yandan bana destek olursunuz aslında 🙂
    Annemin tepkilerini anlıyorum çünkü bazen insanlar çok üstten üste konuşuyorlar, öyle şeyler söyleniyor ki şaşıp kalıyorsunuz. Ama o gün ne yazık ki fatura size çıktı… Halbu ki, siz kendi tecrübenizi paylaşmışsınız -ki ben de olsam ben de paylaşırdım- Burada yaptığım da bu… Neyse anlayışınız için onun adına teşekkür ederim ben.
    Siz de sevgiyle, hedefinize yakın kalın…

  4. Kucağınızdaki şahane varlık için değer gerçekten. Twitter’da fotoğraflarını gördüm. Çok tatlı ve oldukça sağlıklı görünüyor. Kırk bir kere maaşallah diyorum. Mutluluğunuz daim olsun.. 🙂

Yorumlar kapalı.