Şahane, doyurucu ve sağlıklı

Bu tarifi ben buldum, anneme sordum, “repertuarıma aldım!” dedi… Sizinle paylaşıyorum… İşte karşınızda “börülce piyazı”…

Malzemeler:

Domates,

1/2 soğan

Kırmızı (taze) biber

Sivri biber

Maydonoz

Kimyon

1 kase haşlanmış kuru börülce

Tuz

Limon

1 Yemek kaşığı zeytinyağı

Light Ton balığı

Piyazın salata malzemeleri

Yapılışı:

Salata türündeki bütün malzemeleri (biberleri,maydonozu, soğanı, domatesi) küçük küçük, ince ince doğrayınız.

Haşlanmış börülceyle, bu malzemeleri derin bir kapta karıştırınız.

Ama daha önce 1 tatlı kaşığı kimyon ekleyiniz (böylelikle gaz sıkıntısı çekmezsiniz)

Ton balığını karışıma ekleyiniz.

Tuz, zeytinyağı ve limonla hazırladığınız sosla tatlandırıp, karıştırınız…Afiyet olsun

Malzemeler bir arada…

Şahane, doyurucu ve sağlıklı” üzerine 8 yorum

  1. Harika görünüyor! Ellerinize sağlık.. Börülceye bayılırım. :)) Bu arada yarın Taylan Hanımın bayramdan önce verdiği listeyi uygulamaya başlayacağım. 8 kiloyu beslenme yanlışlarımı düzelterek vermiştim. Beş kilom kaldı ve artık ondan kurtulmak istiyorum. Sonuçları sizinle paylaşacağım. Sevgiler… :))

  2. harikasınız..tarifi hemen deneyeceğim yüreğinize sağlık..izniniz olursa bir şey sormak istiyorum..diyetinizde tavuğu organik mi tükettiniz? yoksa marketteki markalı tavukları mı? taylan hanıma da sordum ama sanıyorum meşguliyetten cevap veremedi..teşekkürler ve sevgiler:)

    • Ben marketten aldım. Organik ürünlere ulaşma şansım olmuyor. Ama annem muhakkak temiz koşullarda, sağlık kriterlerine uygun bir organik ürünü danışanlarına tavsiye edecektir. Ama örneğin süt konusunda aynı şeyi söyleyebilir mi bilmiyorum. Sütün makbulü pastorize olan çünkü… O yüzden onun ne diyeceğini tam olarak kestiremiyorum. 🙂 Sevgiler, saygılar

  3. elif ezgi hanim siz uc ayri diyt yazmisssiniz asama asama sanirim yapiliyo bunlar bir ay boyuncami yapiliyo gun gun yoksa ayin bir haftasimi sadece yapiliyo ilkinden baslyip 1er hafta 1er hafta siraylauygulamakmi grekiyo

    • Söylediğim gibi bu 3 parçası olan 1 haftalık bir liste 🙂 Yani sadece 1 hafta yapacağız. Ama 7 güne tamamlayacağız.

      su atıcı-hızlandırıcı-hızlandırıcı-yağ yakıcı-hızlandırıcı-hızlandırıcı-su atıcı gibi olabilir. Siz hangi güne hangi liste denk geliyor, kendiniz ayarlamalısınız. Sevgiler.

  4. Merhaba,
    Çok leziz görünüyor. Ton balığı hariç börülce yerine haşlanmış yeşil mercimek koyarak yapıyorum. Bunu deneyeceğim.
    Bir sorum olacak; bu yemeği bir öğünde mi yiyorsunuz? Yanında birşey oluyor mu?

    • Evet bu yemeği bir öğünde yiyorum ve tek başına yiyorum ama zaten koca bir kase oluyor… Çok aç olduğumda salata malzemelerini bol tutuyorum. Önlenemez bir açlığınız varsa da yanında sadece 1 dilim kepekli etimek yiyebilirsiniz 🙂

Yorumlar kapalı.