Ben Seni Böyle Bilmezdim -2 (Ayva Tatlısı)

Ayva tatlısını böyle yiyeceğimi, yerken bir de kilo vereceğimi bilseydim, başka ayva tatlılarına gönül kondurmazdım… Tarif işte şöyle…

*** Bu tariflerin tamamı diyetisyen Taylan Kümeli’ye aittir.

ayva tatlısı

Malzemeler:

1 adet ortaboy ayva

Tarçın

2 tatlı kaşığı light labne

2 tatlı kaşığı toz tatlandırıcı (aspartamsız tatlandırıcı olmasına özen gösteriniz)

Fırın torbası

ayvalar fırında 🙂

Yapılışı:

Ayvaları 2 parçaya ayırıp göbeklerini hafifçe oyuyoruz

Parçaların üzerine birer tatlı kaşığı tatlandırıcı serpiyoruz

Yine parçaların üzerine toz tarçın serperek fırın torbasına yerleştiriyoruz.

200 derecelik fırında 20 dakika pişen ayvaları fırından alıp göbeklerine 1er tatlı kaşığı light labne ilave ediyoruz.

AFİYET OLSUN

** BU TARİFİ “ARAÖĞÜN” OLARAK YEMEKLERDEN 2 SAAT SONRA TÜKETEBİLİRSİNİZ.

Ben Seni Böyle Bilmezdim -2 (Ayva Tatlısı)” üzerine 13 yorum

  1. Tarçın ne büyük nimet! Elma ile de ayva ile de harikalar yaratıyor.. 🙂 Bu tarifi light dondurma ile denemiştim. Light labne ile de deneyeceğim. 🙂

  2. mrb elif arkadaşım 26 yaşındayım 2 sene oldu doğum yapalı doğumdan sonra 68 dim şimdi ise 76 ve artık dur demenin zamanının geçtiği fark ettim ve dur dedim ama kendimi bazen güçsüz hissediyorum sanki o halime hiç geri dönemicekmişim gibi 4 yıl önce 49 kiloydum 1:62 boyundayım o günler geri gelirmi acaba??

  3. Az önce yapıldı, yenildi. Labnelisi de beğenildi. Yalnız ben tatlandırıcı bulamadığım için bir çay kaşığı esmer şeker koydum. İki parça için bir çay kaşığı çok olmasa gerek? 🙂 Birini ben birini kardeşim afiyetle yedik. Tekrar teşekkürler… 🙂

  4. Veee zafere dogru giden yolda basarilarimi elde etmeye devam ediyorum Ezgi Hanimcimmm

    1.5 kilo daha giderr ve boylece iki hafta icinde 3 kilo vermis oluyorumm kendimi tebrik ediyorum yaa iste bu yaa :))

    Sevgiler..

  5. Merhabalar,
    Ayva tatlısına ben de bayılırım sadece az bir farkla çok az su ile tencerede pişiriyordum. Üzerine de peynir koymak aklıma gelmemişti. Birde böyle deneyeceğim. Tarif için teşekkürler.

Yorumlar kapalı.