Diyet Listesi Mi Sormuştunuz-4

UYARI: Bu listeyi metabolik bir rahatsızlığınız yoksa, hamile değilseniz ya da emzirme süreciniz sorunluysa, tahlillerinizde normal dışı bir bulgu görünüyorsa yapmayınız. Bu liste normal verilere sahip kişilerin yalnızca 1 hafta boyunca uygulayabilecekleri bir beslenme mönüsüdür. Tedavi edici ve tıbbi bir yönü yoktur.

Liste no.4

HER SABAH UYANINCA
1 bardak sıcak su
1 dilim limon
1 dilim elma
1 parça kabuk tarçın
1 çk elma sirkesi

1 GÜN**2 GÜN**1 GÜN**2 GÜN**1 GÜN ( 7 güne tamamlayınız )

1 GÜNLÜK DİYETİNİZ
SABAH
1 haşlanmış yumurta + 1 adet kepekli lavaş + Domates,salatalık
( Yumurtayı haşladıktan sonra maydanoz,domates,salatalık ile lavaşın içerisine koyup dürüm yapınız )

2 SAAT SONRA
3 kuru erik veya 3-5 kuru ananas ( şekersiz ) veya 1 porsiyon meyve + 5 badem

ÖĞLEN
İstediğiniz kadar Haşlanmış brocoli ( 1 yk zeytinyağı,limon,sarımsak)
90 gr ton balığı + Yeşil salata ( ton balığının yağından dolayı salataya yağ eklemeyiniz )
1 dilim diyet etimek

2 SAAT SONRA
2 kuru kayısı veya 1 kudüs hurması
1 çb diyet süt veya light latte

2 SAAT SONRA
Kepekli tost ( 2 dilim çok tahıllı ekmek + 1 kk light peynir )
Domates,salatalık..

AKŞAM
Doyana kadar 100 gr etli veya kıymalı sebze yemeği
(1 kg sebze,1 kuru soğan,3-4 domates,100 gr et veya kıyma ,tuz,baharat)
1 adet probiotik sade yoğurt + Salata

2 SAAT SONRA
1 porsiyon meyve + 1 çb diyet kefir veya süt
( Size verilmiş olan detox meyve değişim listesinden seçebilirsiniz )

2 GÜNLÜK DİYETİNİZ

SABAH
2 dilim taze ananas + 1 ob kiwi + 2 yk lor peyniri + 1 ceviz içi
( peynir ve cevizi karıştırıp ananasların üzerine sürdükten sonra tüketiniz ve kiwiyi ayrı yiyiniz )

2 SAAT SONRA
3-4 kuru erik + 5 badem

ÖĞLEN
1 Kase Çorba + 100 gr Izgara Köfte + Salata
( çorbanız her çeşit olabilir ve miktarı 1,5 kepçedir )

2 SAAT SONRA
3-4 kuru erik + 5 badem

2 SAAT SONRA
Kepekli tost ( 2 dilim çok tahıllı ekmek + 1 kk light peynir )
Domates,salatalık..

AKŞAM
1 kase çorba + 1 tabak kıymalı sebze yemeği + 200 gr diyet yoğurt
( çorbanız her çeşit olabilir ve miktarı 1,5 kepçedir )

2 SAAT SONRA
6 adet kestane veya 1 ob meyva + 1 çb diyet kefir// süt

Diyet Listesi Mi Sormuştunuz-4” üzerine 193 yorum

    • Kırmızı etin içerdiği B12 hiç bir gıdada yoktur. AYrıca, çok güçlü bir protein kaynağıdır. Onun yerini ancak 1 su bardağı haşlanmış kuru fasulye/ nohut/ yeşil mercimek/ kuru börülce alabilir. Tavuk, kırmızı etin bize sağladığı proteini sağlamak için yetersizdir. Onun yerine hindi göğüs daha tercih edilebilir bir gıdadır. Beslenme uzmanlarıdan öğrendiğim bu bilgiden yola çıkarak diyebilirim ki, vücudumuza güçlü bir protein ve B12 vitaminin girişini sağlamak ve hızlandırıcı özelliği kullanmak için “kırmızı et” listeye yazılmış olabilir.

  1. Efeeemmm 🙂 Hiç üzülmeyin çünkü regl dönemlerimizde 2 kiloya kadar tartıya yansıyan bir yalancı ağırlığımız olur. O yüzden regl sürecinde 10 gün tartıdan uzak durup listelerimize devam ederiz. Bu çılgın hormonal dönem aslında bizim metabolizmamızın hızlandığı bir andır. Bu bakımdan 10 gün zarfında listelerinizi hiç terk etmeden yaparsanız çok verimli sonuçlar alırsınız. Öpüyoreeeee

  2. Selamlar herkese benimde bu listede 5. günüm herşey yolunda gidiyordu taakii bu listeye kadar bu listede biraz cozuttumm ama bugun tekrar eski düzene dönecegime ant içtimm :))Sezen bende emzirdigim için regl olmuyorum 15 aydır bu yüzden o şişlikleri cok yaşıyorum ama artık moralimi bozup dietimi bozmıcamm ….Sevgilerimle…

  3. Haklısın Sevgili Ezgi listeleri tam uyguladıgımda daha iyi hissediyorum kendimi …

  4. merhaba arkadaşlar, bir haftadır hasta olduğum için pek fazla sizleri takip edip yorum yazamadım ama şimdi o eksikliği gidermeye çalışıyorum. ben geçen hafta 3.listeme pek uyamadım ama yine de dikkat etmeye çalıştım.kilo vermedim bu hafta ama almadım da 🙂 bu hafta kaldığım yerden devam ediyorum bu listeyle…bu arada sezen ben de adanalıyım ama ankara da yaşıyorum 🙂 ne dersiniz belki bir buluşma gerçekleştirebiliriz blog takipçileri ve sağlıklı kilo verenler olarak ? hepinizi öperim ve ankara’dan sevgiler gönderirim :))

  5. ezgi sana kolaylıklar dilerim inşallah kolaylıkla çıkar miniğin dişleri de ikiniz de rahat bir nefes alırsınız canım 🙂 sezen bence de olabilir ezgi ve fanclub üyeleri :)) ay çok hoş olur yaaa 🙂 bu arada sezen tebrikler ve darısı benim başıma 🙂 yalnız bugün okulda bir arkadaşım “ay sen de dikkat edip duruyorsun ama öyle yüzünde falan hiç kilo vermiş bir hal yok hep aynı duruyorsun, hiç de incelmiyorsun” diyerek bana ne kadar moral verdi tahmin edebilirsiniz 😦 insanlar ne kadar çok seviyorlar başkalarının moralini bozmayı yahu!!! sinir oldum ama sadece olur canım şuram inceldi buram küçüldü diye bundan sonra sana hesap veririm dedim, güldüm geçtim 🙂 sağlıklı besleniyor olmam nedense milleti rahatsız ediyor, bu arada ezgi seni tekrar tebrik ediyorum kimseye aldırış etmediğin için, Allah bilir sana neler söylemişlerdir bu süreçte…selam ederim öperim hepinizi bide rüzgar ali’nin gıdığını 🙂

    • Ben sekiz buçuk aylık hamileyken kuaföre gittim. Beni en son 5 yıl önce, gelin saçımı tararken görmüşlerdi. Karnım burnumda… Bana söyledikleri sözü aynen aktarıyorum: “Aaa sen ne olmuşsun öyle duba gibi…” Sanki o saatte bir şey yapabilecekmişim gibi, sanki yaşadığım zorlukları biliyorlarmış gibi… Önce sahiden üzüldüm… Bunu da söyledim, beni üzüyorsunuz dedim. İnsan bu laftan sonra susar değil mi? Hayır… Onlar iyice cesaretlendiler. Bir bacağım onların iki bacağına eşit olmuş, efendime söyleyim sanki çocuk karnımda değil kalçamda büyümüş… Ooo neler neler. Orada biraz moral bulmaya gitmiştim. Bakım yaptırmaya ihtiyacım vardı. Dinlenmeye… Ama onlar beni üzüyorlardı. Sonra bebeğim hareket ediyordu o esnada, bu lafları söyleyen kadının elini alıp karnıma koydum: “Bunu yaşamak için bir 20 kilo daha alırım” dedim. Çıkışta da kuaförün tam karşısındaki tantuniciye gittim. Afiyetle yemeğimi yedim. O an öyle istiyordum çünkü…
      İstanbul’a gelmeden önce… Yani 16 gün öncesinden söz ediyorum. Kuaföre yeniden gittim. Sizce beni gördüklerinde ne yaptılar?
      Aaa yeter artık bu kadar da zayıf olma diye başladılar söze… Oğluna mamayı dayadın diyet yaptın değil mi dediler. Oğlumun anne sütünden başka bir şey almadığını söylediğimde ne yaptığımı sordular… Siz kilo alma ve verme olayını çok iyi biliyorsunuz, ben size ne söyleyebilirim ki? dedim.
      Oh kilo aldın, şimdi alışverişe beraber gideriz diyenlere… Ben kilo verene kadar alışverişe gitmiyorum, haydi birlikte zayıflayalım dedim.
      Maksat senin onlara göre daha kötü, çirkin olabilmendir böyle durumlarda… Bu nasıl bir anlayış hiç bilmiyorum. Başkalarına göre var olmak… Başkalarının çirkinliğine göre güzel olmak… Sağlıksızlığına göre sağlıklı olmak… Yani eğer o senin gibi iradeli ve dikkatli olamıyorsa, sen onun kadar pervasız ol isterler. Ama buna öfke duymuyorum, sadece tespit ediyorum. Çünkü ne yazık ki bu durum çaresizlik psikolojisidir. Oysa o kişi için için sana imrenir. Sen ona güzelliğini sunsan bunu seve seve alabilir. Belki hamilelik yüzünden değil de başka bir sebeple kilo almış olsaydım ben de aynı savunma mekanizmasını geliştirebilirdim. Biraz kendimle, biraz çevremle kavga ederdim. Halbuki temelde hep kendime kızıyor olurdum. O yüzden yargılamıyorum dediğim gibi, tespit ediyorum. Bu bakımdan bu durum daima etrafta olan gerçekler, bir ağaca, bir arabaya, bir hava olayına ne kadar aldırış ediyorsam o insanların görüşlerine de o kadar aldırış ediyorum. İşte böyle… 🙂

  6. Arkadaşlarım Ezgimm cok mutluyumm cünkü 5. listede olmama ragmen toplam 6 kilo gittii hayatımda ilk defa bukadar hızlı ve tok kilo verdimm…….Ezgiimmm cok sagol sana nekadar dua etsem azdır..Bugün alışveriş merkezimde pantlonuma hakim olamadım hepp düşüyodu ama ben cekmekten acayipp zevk aldımm heee hheee :)))

  7. canım en iyi cevabı vermişsin bence 🙂 “Maksat senin onlara göre daha kötü, çirkin olabilmendir böyle durumlarda…” cümlene aynen katılıyorum. Hadi sen de yap dediğimde ise “aslında başlasam senden daha sıkı yaparım daha çok motive olurum ve daha çok kilo veririm ama bu aralar yoğunum diyet yapmakla uğraşamam” ise aldığım cevaplardan bir tanesi 🙂 dediğin gibi çok fazla aldırış edilmemeli bu insanlara 🙂 bu arada ben henüz evli değilim ama yakın zamanlarda olabilir muhtemelen , kilo vermek istememin en önemli nedenlerinden birisi de ileride rahat bir hamilelik yaşamak 🙂 karnımda minik bir canın kıpırdanmasını düşünmek bile beni benden alıyor şu anda ezgi 🙂 ay neyse akşam akşam annelik iç güdülerim kabardı :))

    • İnsanlara en net cevabı, onlara cevap verme amacı gütmeyerek veriyorsunuz.
      İnsanlara en net cevabı mutlu olma konusunda inat ettikçe veriyorsunuz.
      İnsanlara en net cevabı, sıkıntılardan ya da sınavlardan şikayetsizce geçerken veriyorsunuz. Başarabilirsiniz ya da başaramayabilirsiniz ama siz kendinize odaklanıyorsunuz sadece, sevdiklerinize, hayallerinize… 🙂 Bunun onlarla hiç ilgisi yok ki zaten 🙂

  8. Ya parça parça okuyabiliyorum ya, o kadar içime oturuyor ki 😦 Oğulcağızım orada bir çırpınışta, ben de hayata yetişmeye çalışıyorum. Şimdi uyuydu…

  9. (((((
    buralardayım yoldaş sezen….
    her gun okuyorumm sizleri ama yazmaya yüzüm yok….
    sizleri okuyup mutlu oluyorum motive oluyorum pc basından kalkınca canavara dönüşüyorum((((( yemek canavarına istemediğim şeyleri bile yiyorum…intikam alır gibi neyden ve niçin bilmiyorum ama gidişatımı hiç sevmedim…. sessiz sessiz sizi okuyup sizler adına seviniyorum….demekki ben sizler kadar istemedim bilemiyorum sebeplerini nedenlerini ama son durum budur(((((
    yenıden liste 1 den baslamayı düşünüyorum sadece düşünüyorum icraata gecersem yazarım sıze…….
    sevgiler saygılar ankara dan…..

    • Neden 😦 Niye? Anlaşmıştık, sözleşmiştik… Niye bana yazmadın? Niye bana ulaşmadın? Verdiğin o kilolar ne olacak? Ben bunu kabul etmiyorum… Böyle canavara dönüştüm, bir süre ara verdim hayır hayır hayır… İstediğinizi alana kadar söz vermiştik. Bu sözü gerçekleştirmenizi rica ediyorum. O pastaların böreklerin sonu YOK

      • slm….
        kendime o kadar kızgınım ki …….
        seninde bana kızgın olabileceğini düşündüm (ki bu kızgınlıkta sonuna kadar haklısın senin tarafındayım bende) …ve yazamadım….
        sessiz sessiz sizi okumayı düşünüyordum belki bir ara heyyy nerdesin balanne dediğinizde itiraf edecektim az erken oldu sanırsam….. HAYIR HAYIR HAYIR demişiniz ya …..ben kendime hayır diyemedim ……
        ne kadar içten yazıyorsun gözlerimle deyil yüreğimle okuyorum seni……

        • Canım Emine, bizim gerçekçi ve acımasız baskül bile sana bir şans daha veriyor 🙂 Sen de ver bu şansı. Kaldığımız yerden devam ediyor muyuz? Onu söyle 🙂

      • ezgi….. nedenini biliyormuyum sence…….sana yazmaya yüzüm yokki nasıl yazayımm nasıl ulaşayım……bugün sabah tartıya cıktım mutsuz ve umutsuz verdığım tüm kiloyu aldığımı düşünerek((((ama tartı bana süpriz yaptı 70.8kg almamısım nere gıtıı o yedıklerım anlamadım……
        cesaretımı toplayıp beynimi ruhumu yıkayıp yine yeniden baslayacagım ama zamanını bilmiyorumm(((
        not_ben cvp yazmıstım dun senmi sildin ezgi o ankı duygularım daha yogundu cvbımda daha guzeldı=)))))
        sevgi ve saygıyla…….

        • Hiç siler miyim 🙂 ahahah olur mu? Yanıt verme şansını henüz buldum. Bende kızmaca yok. Burada vazgeçmek de yok 🙂 İnsanız, kadınız ve hele sennnnn elin ne kadar lezzetli bu açık… Belli ki bir zafiyet olmuş, bir daha olmaz. Sen devam etmeye yemin et yeter 🙂

    • Ben olmadı liste-1 ‘den başlayalım durumuna pek taraftar değilim. Bunun için en az 1,5 ay yani 6 liste tamamlanmış olmalı. Ama Emine Hanımcığımı yeniden motive edecekse, onun için bir istisna olabilir diye düşünüyore 🙂

      • Beslenme ve Diyetetik bölümü öğrencisiyim ilerde annenizle meslektaş olacagım ınsallah ama hala vermem gereken 15kılom var.su an dıyetısyene gıdıyorum ama o kadar kıloyu verebılecegıme ınanmıyorum.bana nasıl yardımcı olabılırsınız

  10. Ne güzel şeyler konuşulmuş burada. 🙂 Kiloları uğurlayanları tebrik ediyorum 😉

    Sevgili Meltem bence hiiiiç aldırma. Aynı şeyleri ben de yaşadım, yaşıyorum. Gözümün içine baka baka bir arkadaşım ”istediğin kadar zayıfla senin suratın ablak” demişti. O an çok üzüldüm ama sakin kafa ile düşününce yukarıda Ezgi’nin bahsettiği sonuca vardım. Bu karşıdaki insanın psikolojik bir savunma mekanizması.. hem de kilo verme işini tek boyutlu düşünmesinden ileri geliyor. Kimseye açıklama yapmak zorunda değiliz ama şu var sağlıklı kilo kaybeden insanların yüzü çökmez zaten. Ben insanlara diyetteyim demiyorum. ”Benim yaşam tarzım artık bu ben sağlıklı ve dengeli beslenmeye çalışıyorum.” Dediğim zaman pek yorum yapma hakkı da doğmuyor onlara. Güzel canını hiç sıkma. Sevgiler…

    Şu ”fun club” (ah bu yabancı kalıpları hiç sevmiyorum ama…) işi bana da mantıklı geldi. 😀 Bu konuda öncü olmayı da yürekten isterim. Bu arada naçizane bir öneri (bir edebiyat öğretmeni namzeti olarak 😀 ) Ezgi’nin edebi yönünü keşfetmeyen kalmasın derim. Sevgiler…

  11. Sevgili Ezgi
    3.Liste de ki 3 gün 2 gün ard arda günlerde mi uygulanacak?yoksa birgün biri birgün biri olarak degiştirilebilir mi? Teşekkür ederim. Sevgiler

  12. Bugün çok açıııımmm 🙂
    Yazmazsam bir şeyler yiyeceğim yoksa 😀 Bir adet kuru ananas yedim bile 🙂
    Midem kazınıyor, içim ezilip eriyip gidiyor.

    • Böyle durumlarda elmamızı yıkıyoruz, üstüne tarçınımızı serpiyoruz… Minik lokmalar olmasına özen gösterelim 🙂 Üstüne de biraz (2 adet) ceviz ufalıyor yanına da yeşilçayımızı demliyor ve 1 kupa alıyoruz. İçine 1 dilim kabuk tarçın atalım, 1 dilim de limon. Ağııııııır ağır bunları yiyoruz… Aaa hani açlık, öyle bir şey yok 🙂

  13. Ben alışveriş için 4. Listeye göz atmaya geldim birde ne göreyimm biri bana seslenmiş sezencim kusura bakma yeni gördüm.Bence fan club,hayran clubu v.b. şeyleri isim olarak kullanmamalıyız çünkü ezgicim dedigimiz bir süper anne var karşımızda ve biz onunla birlikte o yolda yürüyoruz 🙂 yani diğerleri hayran clupleri gibi hayran kalmakla bakmakla izlemekle yetinmeyip bizde yaşıyoruz:) Bence biz gerçekten yoldaş olmalıyız:) Buluşma konusundada katılıyorumm emine de bu buluşmayı kaçırmak istemez herhalde çünkü bizzzz hedefe ulaşanlar buluştugumuzda eminede kilolarını çuvala koyup atmadan gelmez herhalde:) Buluşmada yalnız kalırlar ondan diyorum:D Ezgicim taylan hanımın sayfasından resimlerine baktım gerçekten büyük bir zafer kazandın tebrik ederim ve Rüzgar Ali cabası:) Artık annen kadar iddialısın:)

    • Dün bir cümle okudum ve çok beğendim: “zayıf olmak zorunda değilsiniz ama kendinize verdiğiniz sözü tutmak zorundasınız” benim de tek iddiam buydu 🙂 Sevgiler

    • Merhaba bu benim blogum, listeler de annem tarafından hazırlandı. Hamilelikten sonra kilo verme serüvenimi paylaşıyordum. Ancak zaman içinde grubumuz genişledi. Sen de aramıza hoşgeldin. Eğer klinik bulguların normalse, metabolik bir hastalığın yoksa, hamile değilsen ya da emzirme sorunu yaşamıyorsan bu listelerin bir numarası ile başlayabilirsin. Sevgiler 🙂

  14. merhabaaa ((: coook sevindim öncelikle bana yazdığın icin (: ben 17 yaşındayım ve yaklasık 20 kilo vermem gerekiyor. öncelikle 1. listeden başlayacağım . ilk hafta. 2. hafta da 2 . sonra 3. hafta 3 nolu diyet di mi yanlıs anlamadıysam ? hiçbir sorunum yok cook sükür. coook tesekkür ederim yazdığın icin banaa ((: o kadar sevindim ki 😀 😀

  15. Bu siteye girdiğimden beri ,başka bir yere giremiyorum.Sanırım bağımlılık yapıyorsunuz Ezgi hanım.ortam o kadar sıcak ki sanki sizleri uzun zamandır tanıyormuşum gibi geliyor okurken:)

  16. Tamam o zaman Ezgi:))şöyle bir rapor sunmak isterim ki;1.liste 1.gün ama hiç bu kadar kolay olmamıştı .inşallah devamı da bu kadar kolay olur.tekrar teşekkürler bana ilham veerdiğin için:))

  17. :)Sevgili Ayça

    Başlarken bir kaç gün herkes sanırım biraz zorlanıyor.Ama daha sonra çok keyifli hale geliyor.Yeknesak bir liste degil,çeşitlilik çok keyifli.Herşey güzel olacak diye tekrarlamak çok işe yarıyor:)Ben kızımla bir çok kere bunu tekrarlıyorum:)herşey çok güzel olacak.Daha çok büyüyecek Eski kiloma geri dönüyorum grubu:)çok sevgiler.Her zaman ki gibi Sevgili Ezgi’mize çok çok sevgiler.

  18. Sevgili Ezgicigim

    Bizden de sana kucak dolusu sevgi teşekkürler:)Seninle karşılaşmak büyük şans:)iyi ki varsın canım:)seni dünya ya getiren anneye sevgiler.

  19. Sevgili Ezgi
    Sen nasil iyi kalpli , nasil tatli , nasil alcakgonullu , nasillll nasillll yaz yaz bitmez bir insansın ☺ ben seni intsagram da #diyetteyiz grubundan @cheedeem in sayesinde tanıdım ve coook cooook mutlu oldum . Sen bence insanın hayatında olmasi gereken arkadas ,dost ,yoldaş ,anne ,kardes ,kiz ,es birinden biri olmalısın . Nekadar pozitif bir insansın nekadar nekadarlarini sayamayacagim kadar bir insansın seni tanıdığıma coook mutlu oldum ben ☺ simdi gercek meseleye gelelim .☺bende kilo problemi yaşayan bir insan olarak arayışlar içerisinde olan biriydim 😔artik kilom mutsuzlugumun sebebiydi . Hep başlamalar vazgecisler yıkılmalar yılmalar insanların saçma yorumları bakışları 😔daha yazamayacağım bir dolu sey cunku benim oyle 3 5 kilo fazlam degil 30 kilo fazlam vardi cok çukur 9.5 gitti bunun 3.300 U seni. Su atıcı listenle oldu ✌☺ ikinciye devam edemedim nasipse orucumu tutmak istiyorum ramazan icinde annenizin tavsiyelerini okudum onlari uygulamayı düşünüyorum ☺ama ramazandan sonra devam cunku ben hayatımda ilk defa diyet anlamında birşeyi başardım bir listenin sonunu gordum vede tartı da da sonucu 🙏 cok tesekkurler bunun icin size ve #diyetteyiz arkadaslarıma vede sizi tanımamı sağlayan cheedeem e 😘 ingilterede yasiyorum ve bazı malzemeleri bulmak zor hatta imkansız oldugu icin listelerin hepsini inceleyip alacaklar listesi oluşturuyordum bir ay sonrasına ki Türkiye’den getirtirebileyim ama kaç liste var ben 4 e kadar buldum 5 bulamadım varmi ? Sevgilerimle

    • Beni sözlerinle çok mahcup ettin, çok teşekkür ederim.
      Lütfen ramazanda dediğin gibi annemin menülerini takip et, Ramazan bittiğinde yeniden görüşelim ve listelere en düzenli bir biçimde başla. Gerçekten bu listelerin klasik diyetlerden ne kadar farklı olduğunu göreceksin. Lütfen Ramazanda binbir emekle verdiğin kiloları geri almamaya gayret et. Lütfen orada olmayan malzemeler için endişelenme, her şeyin bir alternatifi var gerçekten…

      Bu arada 10 adet listemiz var, sayfa sonlarında “older posts” gibi bir ibare olması gerekiyor… Onlardan da takip edebilirsin.

      Sevgiler bizden 🙂

  20. Mesajımı yanitladiginiz icin cok tesekkurler 😊 cok mutlu oldum . Evet ozaman Ramazan’da boyle devam 😉 ayrica sizi twitter ve instagram da takip ediyorum … Oglusunuz ve ailenize size bir omur boyu mutlu,huzurlu ,saglikli bir omur nasip etsin Rabbim 🙏

  21. siteyi talan ettim ancak detox meyve değişim listesini bulamadım ben Ezgi:( link verebilir misin?

    • Meyve değişim listesi yayınlamadım doğrusu 🙂 muz-incir-üzüm-kavun dışındaki meyvelerden 1 porsiyon yiyoruz. 5 kayısı ya da 1 kase kiraz ya da 1 ay dilimi karpuz gibi porsiyonlandırabiliyor ya da 1 ortaboy meyve tüketebiliyorz.

  22. Merhaba ben de sizin listelerle simdiden 4 kilo verdim;) 4.haftaya basliyorum ama bu mevsimde brokoli ya da karnibahar bulamadim. Onun yerine ne onerirsiniz?

  23. Merhaba Ezgi, bu listeyle birkaç sorum var izninle. liste 3te ananas bulamamıştım. şimdi markete bakacağım ama yine bulamazsam kahvaltıdaki 2 dilim ananas yerine kivi yemek istemiyorum. kuru ananastan kaç tane yemem gerekir. 2-90 gr ton balığı yerine tavuk yiyebilir miyim ya da başka bir şey? 3-evden çorna yapıp götürme gibi bir durumum maalesef olamayacak. fincanda hazır çorba olsa olur mu? listeler çok güzel. 3. listede hiç acıkmadım bakalım tartıda ne göreceğim:)

    • Selamlar 🙂 kivi yemek istemiyorsan armut elma ya da seftaliyi dene lutfen. Hazir corba nisasta icerebiliyor ne yazik ki onun yerine salata yiyebilirsin. Kuru ananas sorusuna da cabucak cvp vereyim 2 disk tuketiyoruz 🙂 kolayliklar

  24. selam 3. hafta da bitti ama ben tam bir şok yaşadım bir kilo almışım kaçamak yapmadım listelere uydum noldu anlamadım çok üzgünüm

  25. Merhaba Ezgi Hanım,
    Saba Tümer sayesinde Taylan Hanım ve sizin kitabınızla ve dolayısıyla bu sayfayla tanıştım. Ben de emziriyorum ve bebeğim 6. ayına girdi. 6 aydan önce fazla kilolarım için pek bişey yapamadım ama şimdi eski kiloma dönmek için bişeyler yapmanın vakti geldi. Defalarca sorulmuştur biliyorum ama sizinle yeni tanıştığım için sormak zorundayım. Sitede sırasıyla 12 liste gördüm ve tabii kafam karıştı :/ ilk önce hangisinden başlamalıyım? Her liste birer haftalık sanırım, bu “haftanın 7 günü aynı listeyi tekrar et” mi demek oluyor? her hafta bir listeyi bitirip diğerine mi geçmem gerekiyor yoksa kendim için bir liste belirleyip zayıflayana kadar onu mu yapmalıyım?? Yardımcı olursanız çok mutlu olurumm, sevgiler 🙂

  26. merhaba bende birinci listeden başladım inş istedigim kiloya ulaşırım.ilk hafta iyiydi ama bu ikinci hafta hep kaçamaklarla geçti.misafirler yüzünden:(

  27. merhaba bu siteyi bulunca özellikle de listeleri görünce çok mutlu oldum.çünkü emzirirken kilo vermek her zaman istedigim bişeydi ama malesef etraftan sakıııııın sütün azalır ikazları yüzünden muvaffak olamıyordum ama şimdi içim çoook rahat,iki haftadır yapıyorum ve hiçbir azalma yok.benim üç yaşında iki yaşında ve yedi ayını yeni bitirmiş bir bebegim var.gerçi hepsi bebek sayılır.hamileliklerimde 27 kilo aldıgım için ve vermeye fırsat kalmadan yenisi oldugu için çok sıkıldım kilolu olmaktan artık komple kurtulmak istiyorum.eski zayıf halime dönmek istiyorum.ikinci hafta kötü geçti ama şimdi üçüncü listeyi yazıcam yarında il iş gidip eksiklerimi alıcam marketten.kendime çok inanıyorum bir de sizden gelen güzel enerjiye tabiki.burdaki bütün yorumları okumaya çalışıyorum çok hoşuma gidiyor burda vakit geçirmek.yüregi güzel bir insansınız bu çok belli oluyor.mevlam her girdiginiz yolda yolunuzu aydınlatsın…

    • Allah razı olsun 🙂 İnşallah kilolarınızdan kurtulursunuz. Hep birlikte halledebileceğimize inanıyorum. Allah evlatlarınızı size bağışlasın.

      Sevgiler.

  28. amin hepimizinkini inş.:)yaşasııııııııııınn 4.haftaya başladım ve nihayet 6 kilodan kurtulmuş bulunmaktayım.çok teşekkür ediyorum sevgili ezgi iyiki varsın..

  29. Merhaba ezgi Hanim
    Bugün bu listeye başladım 800 gr vermiş olarak
    Gonul isterki 1500 vermiş olsaydım 😦 amma olsun Buda fena değil
    Esime sabah 800 gr verdim dedim o da bana iyi dedi bende 4 paket margarin kadar yağ gitmiş dedim ooo maşallah iyiymis dedi :)))
    Daha fazla kilo vermek istesem de olmuyor demek metobolizma yavaş isliyo
    Bu hafta umarım daha verimli olur 🙂
    Ben yemeklerde problem yasamıyorum fakat az su iciyorum özellikle dışarı çıkacaksak wc sıkıntısı olmasın diye nerdeyse hiç içmiyorum 😦 ve tabi ki cok çay iciyorum cayı sekersiz iciyorum ama iki avuç yaban Mersin’i yiyorum
    Bu sorun olur mu ki ?
    Ve spor sıfır
    Neyse bakalım bu haftaya bismillah diyerek başlayalım :)))

    • 800 gr. şahane bence… Asla küçümsemeyin ki siz de öyle yapmışsınız, bunu 4 paket margarin olarak değerlendirmişsiniz. İLeride daha çok kilo verdiğiniz haftalar olacağı gibi dirençler de yaşayabilirsiniz. İş, hiç vazgeçmeden devam edebilmekte…

  30. Tabii bir de annem var
    Annem başladığından beri nerdeyse hiç kilo vermedi hatta bu hafta aldı
    Bırakmamasi icin elimden geleni yapıyorum
    Gerçi annem tam yapmıyor gibi geliyor bana 🙂
    Böyle söyleyince cok kızıyor 😠
    İnsallah o da benim gibi devam etme kararından vazgeçmez
    Annem 52 yasında daha menopaz a girmedi
    Bu hafta adet donemi ablamın tartısında uc hafta önce tartilarak başlamıştı 94 le
    Bugün 95 çıkmış aynı tartıda
    Tabi morali cok bozulmuş
    Umarım bu haftada onun icin iyi geçer

  31. Beslenme ve Diyetetik bölümü öğrencisiyim ilerde annenizle meslektaş olacagım ınsallah ama hala vermem gereken 15kılom var.su an dıyetısyene gıdıyorum ama o kadar kıloyu verebılecegıme ınanmıyorum.bana nasıl yardımcı olabılırsınız.Yardımınız acil ıhtıyacım var

  32. Tttttaaaa taaaa tttaaaaammmm!!!İşte ben geldimmm!!! Bugün bu listeye başladım sabah kahvaltısı harikaydı ve bu listede beni en ço sevindiren şey ne oldu biliyor musun sevgili Ezgi; çorba! Gülme sakın günlerdir sıcacık bir çorba içesim vardı ama listeme sadık alma adına içmedim.(Aferin bana değil mi? Bu haftaki çorbalar da benim ödülüm olsun!)
    Bu sabah tartıldım ve tartı bana 85.7 kg dedi. (89.2 ile başlamıştım bu sonuç beni çoook mutlu etti). Ankara seyahatimde yaşananlar, 3. haftanın listesine baştan başlamam derken zaman kaybettim ama olsun geç olsun da güç olmasın değil mi? 🙂
    Sevgili Ezgi sana bir şey sorma istiyorum, Melek programında yağ yakıcı formül olarak verilen listeyi bu hafta uygulayabilir miyim?(hani şu rezeneli, ıhlamurlu,yeşil çaylı karışım…) Ve son soru uygulayabilirsem bu formülü de 8 bardak suyla mı yapacağız yine, ben su miktarı kısmını kaçırmışım da? Cevapların için şimdiden çoook teşekkürlerrr Ezgi’ciğim…
    Antalya’dan kuca dolusu sevgiler ve öpücükler sana, minik bebişinee, sevgili annene ve herkese…. 🙂

  33. slmlar elif ezgi annenizede sizede öncelikle çokkk teşekkür ediyorum 106 kilo ile başladım arkadaşım ilknur facebook üyeliğii var bende sizi blogta görünce hele hele listeleride görünce benim eksiğim var [aslında fazlalığım var ] diyerek başladım . 2. listedenin sonunda 6 kilo verdim sporumu yapıyorum 3. listem biter bitmez tartılıcam tekrar mutluyum pozitifim Rab’bim seni ve sevdiklerini her daim mutlu eder inşaala … sevgilerimle kocaman mucuksss 🙂

  34. ezgi hanım ben şuanda 3.listenin ortasındayım 4.listeyi inceleyeyim kendimi adapte edeyim diye inceledim:) 1 günlük diyetin öğle yemeğinde hem brokoli hem de balıklı salata mı yiyeceğiz? bunlar seçenekli mi? şimdiden çok teşekkürler..

    • Hepsini yanyana yiyeceğiz :)) Oooh mis…
      Salata pişmemiş sebze, bitkisel protein
      brokoli pişmiş sebze, bitkisel protein
      balık hayvansal protein
      Burada bir çeşit protein kürü var. :))

  35. brokoliye bayılırım zaten:) harika bi menü olmuş:) ezgi hanım dün yılbaşı gecesiydi normal diyetimin dışına hiçbir şekilde çıkmadım arkadaşlara davetli olmamıza ve bi dünya güzel ikram olmasına rağmen:) oruçlu gibi konsantre olmuş durumdayım çokşükür..bir danışmak istediğim soru da, daha önce verdiğiniz ara öğün alternatiflerini istediğimiz şekilde değiştirebilirmiyiz listelerde? yoksa tam olarak uymak mı gerekir şimdilik? yani o alternatifleri kilo koruma döneminde mi kullanacağız şimdi de olrmu? evde diyet biskuvim bitmiş wasa yedim yerine 1 tane..mesela bu olurmu? çok sağolun:)

    • Selamlar,
      Ne kadar dışına çıkmazsak o kadar çabuk ve aktif sonuca varırız. Ama diyelim ki alternatiflere ihtiyacımız var, makul ölçülerde değişimler olabilir. Bu listeler birer formül gibi yazıldığından bire bir yerine getirdikçe güzel sonuçlar çıkıyor. 😀 Sevgiler

  36. Ezgi hanım tekrar merhaba yazarken bi yandan çekiniyorum 16 aylık oğlunuz ve işlerinizle bir hayli yoğun olduğunuzu tahmin ediyorum zira benim de 18 aylık bir oğlum var:) bugün 3.hafta bitti, tartıldım 600 gr vermişim 3 margarin hesabıyla iyi geldi:) ama hedefim 1 kg idi, sporu artırmaya karar verdim, light kefir bulamıyorum yarıyarıya sulandırarak içiyorum acaba onun etkisi olabilirmi sizce? kefire de bayılıyorum yarım içmek zor geliyor aslında:) bir de tabi ben doğum öncesi kiloma döndüm ilk 2 listeyle, şimdi daha önceki fazlalıklarımla mücadele ediyorum, yağ su oranını gösteren bir tartıda tartılıyorum, sağlıklı bir vücutta bayanlar için yüzde kaç olması iyidir, annenizden belki öğrenmişsinizdir, kendisine saygılar, size ve oğlunuza sevgilerimle:)

    • Vallahi hiç bilmiyorum o oranları :)) Hiç de takip etmezdim laf aramızda :)) ahhahah
      Sporu, suyu arttırabilirsiniz. Bu aralar yavaşlasa bile ümitsizliğe kapılmadan doğru şeyi yapmayı sürdürün lütfen

  37. 🙂 zaten artık ihtiyacınız da kalmamış maşallah:)) ezgi hanım peki kefiri sulandırarak içmeye devam edeyim mi?

  38. mrb ezgi bugün diyetimi bozdum daha ilk listeden bu olur mu cok sekerim düşmüştü nasıl yedim pizzaları şimdi pişmanlıktan ölüyorum offf aglamak ist,yorum

    • Diyet olarak düşünürsen daima bozulmaya mahkum onu söylemiş olayım… Liste dışında yediğin her şey seni hedefinden uzaklaştırıyor.
      Amacın doymak mı? Tamam listeler seni doyuracak, asla aç bırakmayacak. Ama sana “ne ile” doyacağını söylüyor. Endişelenme aç kalmayacaksın, lütfen birebir takip et, yemeklerini de yanında taşı… “hayır” diyebilmek senin en büyük dostun ynutma

  39. merhaba yine ben şöyle neler alınacak alışveriş listesine neler yazılacak diye göz atarken aman allahım birde ne göreyim sirke var sabah içeceğinde ama benimde sirkeye allerjim ,kokusunu bile alınca midemde ne var ne yo beni terk ediyor. sirke yerine alternatif var mıdır ?? teşekkürler

  40. merhaba ezgi hanım,ben bu 4. liste 1 hafta uyguladığımda tekrar aynı listeyi ikinci hafta uygulayabilirmiyim.diyet listeleri içinde uygulayabileceğimiz düşündüğüm liste 4 oldu nedense:)10 kg fazlam var.bana uygulamam gereken listelerin sıralamasını yaparsanız çok mutlu olurum.tşkler.

  41. Merhaba Ezgi,

    Bu hafta 4. Haftanin listesine basladim ama evden yemek goturme sansim olmuyor maalesef. Ogle menusundeki kofte ve corbayi bir lokantadan tuketiyorum. Bunun bir sakincasi olur mu? Disardaki kofte tabi evdekine gore biraz daha yagli oluyor o yuzden yarim porsiyon yiyorum ama yine de yanlis birsey yapiyor muyum diye merak ettim. Vaktin oldugunda cevap donebilirsen sevinirim. Bir de listelerde tuz yok, herseyi tuzsuz mu tuketiyoruz ? Simdiden tesekkurler

  42. Ezgi selam ben liste 2 yi yaklasik 2,5 kilo ile bitirdim ama liste 3 e baslarken grip oldum ve yattim:( bu 1 hafta diyete pek uyamadim maalesef ama dikkat ettim yediklerime. Bu hafta kilo almadim da vermedim de. Simdi cok sukur iyiyim ve devam etmek istiyorum. Diyete liste 3 ten mi baslayim tekrar yoksa 4 e geceyim bilemedim?
    Tesekkur ederim simdiden
    Sevgiler

  43. selamm:) bu gün bu listeye başlıyorum . 3.listenin sonunda 3 kg verdim çok mutluyum:) başlayalı 3 hafta oldu toplamda 5,5 kg gitti. darısı sonraki haftalara inşAllah:)

    • 4.listenin ikinci gününden herkese selam olsun:)
      Benim için çok önemli olan bir düzeltme yapmak istiyorum 3 haftanın sonunda 5.5 değil 6.5 kg verdim:) 65.5 ile başlamıştım dün tartıda 59.0 kg’ı gördüm. Belki birileri okurda ilham olur diye verdiğim kiloları her hafta paylaşıyorum(zira bana birileri ilham oldu yorumları okuyunca -en başta Ezgi Hanım- )
      Birde şunu söylemek istiyorum ilk hafta biraz zorlandım listeler için alış veriş yapmak vs.. çok zor geldi, canım sürekli birşeyler istiyordu. Bırakıp bırakmamak konusunda çok git gel yaşadım ama sonra fark ettim ki bu son zamanlarda kendim için yapmış olduğum en iyi yatırımdı. Her geçen gün insan daha çok adapte oluyor, kilo verdikçe mutlu oluyor , kendine güveni yerine geliyor. Şimdi her gün daha büyük bir istekle yapıyorum listeleri (bebeğim bana bağımlı olduğu halde mücadele ediyorum ve gece o uyuduktan sonra ertesi günün menüsü hazırlıyorum). Eğer sizde aynı gel gitleri yaşıyorsanız lütfen biraz sabredin, sonuç gerçekten harika oluyor. Ha bu arada bu zamanda ücretsiz diyetisyen danışmanlığı almak imkansız bişey. Bunun için de Ezgi Hanım ve Taylan Kümeliye sonsuz teşekkürler. Allah razı olsun.
      4.listem bittiğinde erimiş yağlarımın gramını paylaşıncaya dek Allah’a emanet olun.
      Sevgilerrr…

  44. Merhaba,
    Biliyorum yumurtanın yerini birşey tutmuyor, ancak yiyemiyorum.. Omlet şeklini zorla, çok çırpıp yedim ancak haşlaması olmuyor, yutamıyorum.. :S Ne yapmalıyım ?
    Teşekkürler.

  45. Meraba ezgi abla ben boyle her haftanin sonunda yazicam sana bbir mahsuru yoksa tabi 🙂 1. Hafta 2bucuk kilo 2.hafta t500 gram vrmistim bu 3.hftada 500 gram vermisim 4. Haftaya gecyrum yrin nasil guzel ilerliyormuyum sence yoksa azmi bilemedim cevabin icin tessekkurler:)

  46. Selam 🙂 3.listede 6.günüm ilk listede 3 kiloya yakın birden verdim ama 2 haftadır hiç kıpırdanma yok :((( ben troid hastasıyım o yüzden mi veremedim acaba..

  47. Merhabalar ezgi hanım bir kaç sorum olacaktı 🙂
    1.Akşam yemeklerindeki sebzeler istediğimiz sebzelerden olabilirmi?
    2. İstediğimiz kadar çay, kahve içebiliyormuyuz?
    3. 2 haftadır kilo veremedim 1 gün direnç diyeti yapıp 4.listeye ondan sonramı devam edeyim?
    Şimdiden zaman ayırdığıız için teşekkür ederim size ve bebeğinize sevgiler..

  48. ezgii hanmerhaba.kafama takilan bise var.diyetim gayet iyi gidiyo kiloda veriyorum.tatli krizlerim yok sukur ama olips takintim var hani su naneli nefes acan seker.onu gunde bir paket yiyodum ama diyete baslayinca gunde 1-2tane yemeye basladim.dayanamiyorum.daha dogrusu yiyyince nefesim falan aciliyo mentolluya rahatliyorum.acaba gunde kac taneye kadar yiyebilirim.bi sakincasi vrmi yememin.

  49. ezgicim merhaba
    bu siralar oyle mutluyumki.lendimle baristim.eski oz guvenim geldi sonunda.bu hafta 3kilo daha verdim.1ocakta 81 kilo ile baslamistim .bugum tam 71i gordum.hayal bile edemeyecegim kilodayim.hem kitaptan hem bu listelerden faaydalandim.kurdu oldum hepsinin.buyuk bir hevesle devam ediyorum.toplam 20kilo fazlam vardi.10kilom kaldi.coooookkk saolllsana borcluyum bu sevinci

  50. merhaba ezgi 4 liste bugün bitiyor ve yarın tartılacam. 2 .ci listede tartılmadım çünkü adet dönemimdi. (8 gün sürüyorda)3 listenin bitmesine 2 gün kala adetim bitti ve 3.listenin sonunda tartıldığımda 500 gr vermiş olduğumu gördüm. yani 3 listede toplam 2.5 kilo vermiştim . şimdi sorum şu adet bittikten 2 gün sonra tartıldığım için azz vermiş gibi görünebilir mi? ayrıca aşağıda bir tarif var. bir incelersen sevinirim. yapılabilir ve yenilebilir bir şey midir. bizler için diyet için uygun gibi geldi
    kendine iyi bak

    MOZAİK PASTA ( 12 kişilik / 1 porsiyon 130 kcal)
    4 paket light-yulaflı/ kepekli bisküvi
    1 su bardağı light süt
    15 adet SWEETVİA (stevyadan yapılmış doğal tatlandırıcı)
    3 yemek kaşığı kakao
    1 yumurta
    1 yumurta beyazı
    2 yemek kaşığı light yumuşak margarin
    yapılışı: tüm malzemeler karıştırılıp streç film üzerine dökülür ve rulo haline getirilerek buzlukta 3-4 saat bekletilir.. üzerine hindistan cevizi dökebilirisiniz..

  51. Ezgi merhaba bu siteye ve sana ne kadar tesekkur etsek azdir. esimle beraber yapiyoruz. yarin 4. haftaya basliyoruz. ben 7 esim 8 kilo verdi.
    Cok yogun oldugunu biliyorum ama sitede bulamadim bu bilgileri.
    1- Suan kis mevsimindeyiz ya sebzelerden ispanak,pirasa,karnibahar,lahana var. Bunlardan tavsiye etmedigin sebze var mi. Bunlari pisirirken biraz kepekli pirinc koysak problem olur mu
    2-Eti izgara et seklinde pisirmemizi tavsiye ediyorsun. Ben eti firin posetine koyup firina yagsiz ,tuzsuz atsam problem olur mu
    3-bu ayin sonunda yani diyetimin 8. haftasi bitecek. Bir gezi grubuyla geziye gidecegim. Orda diyet yapmak cok zor olacak. Ne yapmami tavsiye edersin
    Cevaplarsan cok sevinirim.

  52. merhaba ezgi hanim.bu aralar yogunsunuz galiba sorulara cevap veremiyorsunuz.Allah kolaylik versin size,isiniz zor.kusuruma bakmayin siz cevap yazamasaniz da ben yine sorumu sorayim ve sabirla sizi bekleyeyim 🙂 2.haftam bitti ve ben 300 gr verdim.sizce normal mi bu kadar az vermis olmam?4.listedeki kuru erik yerine kuru kayisi ve badem yerine de findik tuketsem olur mu?bir de 2gunluk diyette kahvaltida ananas demissiniz onun yerine de kivi yesem olur mu? tesekkurler.

  53. Selammmmmmmmm Ezgicim nerden basliyacagimi bilmiyorum cok mutluyum saglikli besleniyorum zayifliyorum sutum artiyor eee daha ne olsun demi 🙂 benim icin bu hafta son hafta artik eski kiyafetlerime girebiliyorum bundan sonra korumaya gecicem zaten okadar alistimki ara ogun saatlerim geldiginde vucudum alarm veriyor sanki ara saati geldi hadi ye diye 🙂 sutum artti oglum okadar doyuyorki ek besine gectik ama yemiyor istemiyor acikmiyoda nasil yedircem bilmiyorum.Cok cok cokkkkkkk tesekkurler canim seninle kilolari verdim 3 cu dogumdan sonra nasil vercem diye dusunuyordum hicde zor olmadi sayende iyiki varsin cnm gorusmek uzereee…….fransadan kocaman sevgilerrrrrr opucukler ❤

  54. Geri bildirim: 4. Liste ve 1 Ay Bitiyor Nasıl Yapılır ve Tarifleri ← Lezzetmelekleri.com

  55. hayırlı akşamlar sitenizi şimdi keşfettim 23 yaşındayım yaklaşık 20kilo vermem gerekiyor bana yardımcı olurmusunuz lütfen ben bu liste olayını anlamadım hiç hangisini yapıcam hangisinden başlıcam ne kadar süre yapıcam uzun zamandır uğraşıyorum bu kilo verme olayıyla ama arpa boyu kadar yol alamadım diyetisyenede gittim sporda yapıyorum ama kurtulamıyorum 😦 tavsiyelerinizi sabırsızlıkla bekliyorum şimdiden teşekkürler

  56. sorduğumuz soruların çoğunu cevaplamışsın ezgicim ama bence tek sorun yeni başlayanlar liste 1 e devam edenler oduğu haftalara yorum yapsalar sıkıntı yok 12 listede yorum var kişi yeni başladım dior o yorumun başlangıçta olması gerek

  57. Merhaba ezgicim… bende 4.listeme gectim ….her cesit corba icilebilir notu var… bu cesitlerin icine mercimek, yogurt corbasi …..vs. giriyor mu….. simdiden yanitin icin coookkkk tesekkurler 🙂 🙂

  58. Ezgi Hanım merhaba, 4. listedeki 90 gr ton balığı yerine önerebileceğiniz birşey var mı acaba?Balık dışında bişey 🙂

  59. Teşekkür ederim. Bu arada siz artık diyeti tamamladınız değil mi? şu anda bizim gibilere yol gösteriyorsunuz sanırım

    • Tabii 😉 hedefime 13 ay once ulastim fakat ilk defa bi hovardalik ettim :)) 3 kilo aldim, yeniden baslamistim. 58 oldum 55 olayim istedim 53.2ye geldim. Listeleri seviyorum birakamayacagim galiba 😉

  60. Ezgican 🙂 dövme (buğday) ve nohutla yapılan yogurtlu soguk çorba doyana kadar çorba olur mu?

  61. 53.2 sıfır beden demek sanırım, valla tatlı bi kıskançlık olmadı desem yalan olur :))) ben de 67 ile başladım şu an 65 daha çok uzun yolum var. şimdi boyum da 1.76. sorum şu 55 kilo ne zaman olurum sayın 53 kilo hanfendi?:)

    • Vallahi doğrusu ben “0” beden denilen şeyin kadınsal hatları yok ettiğini düşünürüm. O sebeple bu kilom kalıcı olsun istemem… Benim için ideal olan 55-57 arası. Peki bu kiloya neden düştün o zaman dersen, bu yaz emzirmeyi bırakıp yeniden hamile kalmayı düşünüyorum. Her şey nasip kısmet tabii ki fakat biraz hazırlık yapayım düşüncesi de olduğu için bu sayı beni çok rahatsız etmedi. 🙂
      Eh siz de boylusunuz bu arada Maşallah. 🙂 Firesiz devam ederseniz normal şartlarda en geç 3 ayda sonuç alabilirsiniz diye düşünüyorum. Ama son sözü metabolizmanız söyleyecek 🙂

  62. Muhteşem bir haber bu 🙂 hayırlara vesile olsun, şimdiden tebrik ederim:)Evet boyumuzaynı hemen hemen:), sigarayı bıraktım 2 sene önce 6 kilo aldım. Aldım diye üzülmedim, şu anda sizin motivasyonunuz sayesinde kendimi diyete hazır hissediyorum ve artık kilo vermeye başladım. 3 ay ciddi bir sabır istiyor. Ben bu süreçten keyif almaya çalışıcam sadece.. yoksa bu iş olmaz,

  63. Merhaba ezgi ben çok mutsuzum motıvasyonum düştüü 3.listenin 3. Gunundeyım ama sürekli bi yeme isteği doymama herseye saldırma olayı var:(( üstelik 2. Haftamda hiç kg verememiştim üstüne +600 gr da fazla var neden acaba?? Çaplardan çok sewınırım moral açısından 2. Haftamda çok dıkkat etmiştim halbukı..

      • Sevgili ezgi haftaiçi tartıldım -400 gıtmış galiba yorgunluktan tartı yanlş gosterdı:) moralim yetıne geldi demişlen 3. Listenin sonunda bugun tartıldm yıne aynı gecen haftski kılomla aynı .. Hayırlısı dıcem artık birde ezgi çok konustum son olarak fazladıyla kabzlk sorunu yasyrm liste3 deki detoks sıvısı cok ıyı gelmişti 4. Listede yapabliemiym bazenn?? Cok tesk ederm ilginize kocaman 💚💚💚💚💜💙😇😇

        • Selamlar surekli tartilmayi hic onermiyoruz. Bir kac yazida ve yorumda da belirtmistim :)👻👻👻
          Moral bozmak yok, dogru olani yapmaya dvam ediyoruz. Bir de soru vardi detoks sivisi yardim ediyorsa tabii ki kullanabilirsiniz 🙂 swvgiler 💜🌸💜🌸

  64. Sevgiliiii ezgiii veremedim dedigim gecen haftanın kilosu -300 üzülmuyrm cunku senin tabirinle 1 yada1,5 paket margarın yağ gıttı .. Ben yıne sana en kocamanından 💛💙💜💚💃💃😘😘

  65. Ezgi mrhb inş vaktın vardır sorumu cevplmk için, bu aksam listemde aksam yemegine. Kıymalı sebze yemeği var onun yerıne balık+ salata yesem olur mu? Cokk tsk yıne kocaman 💚💙💙💛

  66. Mrb.bu yorumum ezgiye dua ve tesekkurlerimi bildirmek, zayıflamak isteyenlere ise umut olsun diye yazılmıştır.. hamilelikten sonra veremedigim kilolari bu diyet programinin sadece dordunu beş hafta uygulayarak(4. Listeyi 2 hafta yaptım) tam tamına 7 kilo verdim. Sonra da alistigim beslenme duzenine devam ederek (yani listeleri uygulamiyorum ama ekmegi şekeri çok az tuketiyorum, sık sık ama az az yiyorum) neredeyse 2 kilo daha verdim. Anlayacağınız umutsuz olmayin, ezgiyi dinleyin,listelere uyun ve mutlu olun:) kaybedilen her kilo size super bir özgüven vetarifsiz mutluluk olarak geri dönüyor sakin unutmayın ; ) Teşekkürler ezgi Teşekkürler yorumlarını burada paylaşıp beni cesaretlendirenler…

  67. slmlar ezgi hanım :listelere bayılıyorum hafta bitmeden diger haftayı merak ediyorum .yorumların hepspni okuyamadım brokoli yerine hangi seb.olir acaba brokaliyi bulamadım birde ben burda hiçbir yerde kepekli lavaş bulamadım unun yerine hep kepekli ekmek ve tam tahıllı ekmek tuketiyorum bi sorun olurmu acaba:( birde pzrt.4.listeye geçiyorum ama sadece 2.5 kilo verdim:(( teşeklr.

      • Bu liste ile ilgili dışarıdayken corba zorlugu var yerine ne yenilebilir?? Corbalardan tarhana corbası içilebilir mi ?? 100 gr köfteyi ekmeksiz mi yapacağız? Melek prog yag eritici iksiri yapıyorum ıhlamur yerine ne koyabilirim?? Cevap verirseniz cok teşekkürler :))

        • Nesrin hanım dışarıdaki çorbaların çoğu un ya da krema içeriyor, bu doğru… O sebeple en iyisi salata+ızgara tüketmektir. köfte ise yalnızca maydonoz, taze soğan ve baharat ile hazırlanmalı. Ihlamur yerine kuru zencefil, hatmi ya da havlican koyabilirsiniz eğer alerjiniz yoksa. 🙂 Sevgile.r

  68. slm ezgi hanım moralim çok bozuk hiç kilo vermiyorum acaba sebebi ne olabilir pzrt.5 listeye geçiyorum ve sadece 2,5 kilo verdim ablam 5.listeyi bu hafta bitiriyor ve tam 7 kilo verdi:(ben sadece bu hafta kuru erik yerine kuru kaysı yedim ve bu hafta kefir bulamadıgım için hiç içmedim bunlar birer etken olabilir mi acaba yeniden 1.listdn mi başlasam yaaaaaaa :(((((

    • zeynep hanım selamlar, direnç listesini denemeden önce bir tahlil yaptırsanız derim. Acaba troidler, insülin direnci v.b gibi metabolizmanızı yavaşlatan bir unsur var mı bunu görmek lazım. Eğer öyleyse, doktorunuz sizin için neler önerecek, bunu bilmeliyiz. Bir de listelere ne kadar bağlı kalırsak sonuç o kadar etkili olur, bunu da aklımızda bulundurmalyız. Sevgiler. 🙂

  69. elif hanım hanım cvplndırdıgınz için teşkrlr.dun sizden cvp alamayınca bu gun direç listesini uyguluyorum 😦 yarın 5.listeme başlıcam bu hafta da bi degişiklik olmaz sa doktr.gdcm.insilin ve troid tahlilleri mi yaptırmalıyım teşekkürler ..ama tum bunlara ragmen kendi mi hafif hissediyorum teşekkürler:)))sizin sayenizde

    • Direnç listesi, eğer listeleri firesiz olarak yapmanıza rağmen 3 hafta üstüste kilo veremiyorsanız uyguladığınız, metabolizmanızı şaşırtıp hızlandıran 3 günlük bir kürdür.

  70. Ezgicim boyum 1.70, 88.5 ile başladım 3. Liste donunda 83.2yim. Adet yaklaştı diye tartıya yaklaşmıyorum şimdi 7 8 gün. Bu arada 3. Listede hiç aç kalmadım hatta listedekileri yemeye vaktim kalmadı gün içinde 🙂
    Ben 6 ay 2 hafta önce doğum yaptım, 17 kilo almıştım şu an o kilolardan sadece 3 kilo kaldı ama ideal kiloya daha çoook var. Zaten vücut analizine göre 10 kg fazla yağ var vücudumda.
    Bunlardan kurtulmak bana imkansız bir hayal gibi geliyordu ama senin sayende şimdi hafifliyorum. Listeler mükemmel ötesi. Hiçbir şeyden mahrum kalmadan zayıflatıyor ve lokma lokma ne yiyeceğim belli olduğu için kafam karışmıyor. Bu arada eşim 107 kiloydu. O da dün sabah 99 u gördü tartıda. Sana ne kadar teşekkür etsem azdır. Ben ne diyetler ve diyetisyenler eskittim böyle kilo vermedim.
    İyi ki buldum seni.

  71. Bir şey sormak istiyorum. Daha önce sorulmuş ama cevabını göremedim ezgicim. Biz Türk kahvesi hastaları tamamen kesmeli miyiz kahveyi yoksa günde bir veya haftada bir ne sıklıkta içilebilir acaba 😦

  72. oğlum 7 aylık, kızım 6 yasında. ilk doğumdan sonra almıştım kilolari ve verememiştim. ilk gebeliğimde yoktu ama ikinci de gebelik şekeri çıktı ve aslında doğru beslenmeyi böylece öğrendim, fakat doğum yaptıktan sonra süt olur diye annem kayınvalidem tarafından yogun bir beslenmeye maruz kaldım. sizinle melek programında tanıstım ezgi hanım, bana bir umut oldunuz, diyet listelerini bi başladım bi bıraktım ama sonunda olacak gibi değil, kayınvalidemlere yemek saatinde uğramamaya karar vererek, 3 hafta önce listelere başladım, 3.listenin son gunundeyim ve yarın 4.listeye başlıyorum şimdiden 5.1 kilo gitti bile. kızımdan önceki kiloma dönmek ve sağlıklı yaşamak için bu sefer çok kararlıyım başaracağım. size ve annenize çok teşekkür ederim. iyi ki varsınız…

  73. slm cnm
    bu listede erik yerine hurma veya kuru kaysi da tuketebilirmiyiz, ne kadar yiyebiliriz? ve lavas yerine kepêkli ekmek yiyebilirmiyiz, kac dilim?
    tsskurler

  74. ezgicim merhaba 68 2oo gram basladim 4 cu listenin sonuna geliyorum 65 indim bi 64 olamadim gunde 2 litre su iciyorum ayni amanda emziren bi anneyim sutumun masallahi var ikinci ayim adet alamiyorum dr gidicem en kisa zamanda ins acaba neden veremiyorum tam istedigim gibi sislikmi var bi yazmak istedim

  75. merhaba, listeler için sonsuz teşekkürler.İlk defa diyet yapıyorum ve bu yüzden sanırım beceremiyorum.4. haftadayım ilk hafta verdiğim 2.800gr. dan öte ilerleyemedim çünkü sık sık listeye uymakta zorlandım .yerine tükettiğim yiyecekler asla çok kalorili ve sağlıksız değildi ama sonuçta listeye uymadığım için kilo veremedim, hatamı biliyorum.:) iki sorum var: 1.listelere baştan mı başlamalıyım; harfiyen uyarak devam mı etmeliyim?
    2.detox sıvısı,tarçınlı limonlu su içmesem olur mu?ya da sadece 1 bardak yeterli mi?

Yorumlar kapalı.