Nereden Başlamalyım?

A diyor ki:

Şubat 2, 2012, 11:47 pm

Merhabalar ezgi hanim sizi tekrar tekrar tebrik ediyorum sizin yazilarinizi okudugumda kendimi iyi hissediyorum demekki isteyince oluyormus diyorum vermem gereken bir 20 kilo var 15ti ama ben onu malesef 20 yaptim:(( ben iradesiz bir insan degilim ozumde ama sorun bazi zamanlar problemlerimi yemekle unutmaya calisiyorum kisa zamanli mutluluklar yasatiyorum boyle avunurken de obez olma yolunda tam gaz ilerliyorum acikcasi baslamak istiyorum cok istedigm bebegimi kucagimi almak istiyorum ama bu kiloyla hamile kalirsam daha cikmaza girecegimide biliyorum hem fiziksel hem ruhsal acidan biran once verip kilolari hem ruhen hemde bedenen saglikli olup bebegimi kucagima almak istiyorum zaman cok cabuk geciyor evleneli 3.5 yil oldu yas 31 fakat nerden nasil basliyacagimi bilemiyorum sizin tarifleriniz harika verdiginiz liselerde ama hangisini hangi sirayla uygulamam gerektigini hic bilmiyorum kilo 77 oldu buarada bana birinin yardim etmesine sunu yap demesine cok ihtiyacim var bir disipline ihtiyacim var…OFFFFFFF necok konustum ben bile kendimden sıkıldım kusura bakmayin buarada sizi cok seviyorum garip bir duygu sanki tanisiyormusuz da arkadasmisiz gibi geliyor belki bir gun oda olur kimbilir:)) tekrardan yazismak dilegiyle…

Hemen Şimdi!

Cevap:

Çok teşekkür ederim A. 🙂 Evet… Sorun başlamak. Bu Pazar, blogda yer alan Liste-1 ile başlayın… Daha fazla ertelemeyin. Bir gün bile… 1- Her şeyin tadını biliyorsunuz. 2- 1 kaşık da aynı lezzet 100 kaşık da. Ama siz de biliyorsunuz mutsuzluk ve kilo kısır döngü. Mutsuz oldukça yiyip, kilo aldıkça mutsuz olmak var işin içinde. Ne olur vazgeçmeyin. Ne olur kilolu varoluşu kabullenmeyin. Hepimiz dönem dönem alabiliriz ama sağlığımızdan fedakarlık yapmadan bundan kurtulmanın yolunu aramalıyız. Sizi ne motive eder, 10 tane sebep bulabilir misiniz? Örneğin sizi 6 aydır görmemiş olan bir arkadaşınızın “Ne kadar zayıflamışsın!” demesi mi? 38 beden bir pantolon satın almak mı? İncecik göründüğünüz bir fotoğraf mı? Eşinizin sizi çok hoş bulduğunu belirtmesi mi? Kilonuzdan bahsetmekten çekinmeyen ve sizi kıran birinin söyleyecek bir tek sözcük bulamayışı mı? Bunu en iyi siz biliyorsunuz. Kendi patronunuz olmalısınız ve çok disiplinli, otoriter bir patron olmalısınız. Bu yolda çok hurafe vardır. Sonuca bazen çabuk ulaşmak istersiniz ama bu inanılmaz bir tehlikedir. Acele etme arzusu… Forma kavuştuğunuz her anın tadını çıkartın ve spordan-ve uzman tarafından yazılmış listelerden uzaklaşmayın 🙂 Şimdi tekrar soruyorum: Başaracak mısınız? istediğiniz kiloya gelecek misiniz?

Nereden Başlamalyım?” üzerine 4 yorum

  1. Bugün tesadüf eseri buldum bu siteyi.. Aman Allahim dedim sabah sabah baska birsey isteseymisim olacakmis demekki 🙂 Harika bir calisma harika performanslar basaran basarmaya kararli herkesin hedefine ulasmasini dilerim bende bugun yarin ne yapsam diye dusunurken aha iste bu dedim kendi kendime uyandigimdan beri siteyi yorumlarin hepsini inceliyorum sadece kafam cok karisti.. Uygulama sekli biraz karisik geldi bana… Anlamadigim nokta tamam listeler verilmis
    liste bir : su atici
    liste 2 detox sivisi
    liste 3 yine detox sivisi liste
    liste 4 ne zaman uygulaniyor yada nasil

    liste 1 i bir hafta boyunca herhangi bir listeyi eklemeden mi basliacagim yada bana simple bir sekilde ozetlrmisiniz fena hirs yaptim suan 73 kiloyum hedefim 60 kg olmak eee gelin olucaz bu arada 80 kgdan 73 yuruyusle dikkat ederek verdim simdi sira sizin su mucizevi saglikli beslenmede 🙂 sabirsizlikla cevap bekliyorum

    • Selamlar ;). Her hafta 1 listeyi uygulayacagiz…bazi listeler 3 menu icerir, yagyakici/su atici/ hizlandirici seklinde. İste onlari da tarif edildigi gibi 7 gune tamamlamak lazim 🙂

Yorumlar kapalı.