En çok ara öğünleri aksatırız…

seyda diyor ki:

Yazdıklarınızı okudum da beni yolumdan alıkoyan birşey daha geldi aklıma. Normal şartlarda öğle yemeğimi ve ara öğünlerimi yanımda taşıyorum. Ancak gün içerisinde işim gereği fabrikalara gidiyorum ve işim uzadığında öğle yemeğini gittiğim fabrikada yemek zorunda kalıyorum. Yemeğim yanımda olsa bile gittiğimde yerde yiyemiyorum :( Ara öğünlerimde dışarıda tüketemeyeceğim yiyecekler var ise (tost gibi) onun yerine galeta vb. şeyler alıyorum çantama, tuvalete diye çıkıp iki dakikada yiyiyorum :D Ama bu aksama elimde olmadan bazen 2-3 kez oluyor.
İçimi kemirenleri buraya yazdıkça rahatlamaya başladım :)
İyi haftasonları dilerim ;)

elifezgiuzmansel diyor ki:

Bence siz, zaten herkesin normal şartlar altında yapacağı kadar yani makul ölçüde ara öğünlerinizi aksatıyorsunuz… Ara öğün seçeneklerinden yanınızda, cebinizde taşıyacağınız kadar kolay olanları böyle zamanlar için ayırın. Örneğin 10 fındık, 10 kuru yaban mersini cebinizde dursa, bir yandan gezseniz bir yandan da 1er tane tüketseniz… Sonra öğle yemeklerinde dışarıda olduğunuzda “ızgara+salata” ikilisinden asla şaşmayın… Soslara ve yağlara yaklaşmayın. Kola ve alkolden kaçının…Bu bile size yardımcı olacaktır :)

En çok ara öğünleri aksatırız…” üzerine 3 yorum

Yorumlar kapalı.