Hatice’nin Hellimli Salatası :)

Hatice Sural’ın Hellimli Salatası -Hatice blog takipçilerimizden…

Şimdi sorum şu: BU SALATA NASIL GÖRÜNÜYOR?

Bence şahane… Ve size desem ki, doyana kadar yiyebilirsiniz bu salatayı. Akşam öğünü olarak bu tabağa ne dersiniz?

O zaman tarifi takip edin.

4 dilim hellim (suda bekletilmiş)

1 dilim ananas,

1 cevizin içi…

Ve dilediğiniz kadar ıceberg,

Dereotu,

Maydonoz,

Roka,

Domates,

Kırmızı biber…

-Limon, yeteri kadar tuz, baharat ve nar ekşisi serbest….

Afiyet olsun sevgili takipçiler. Ellerine sağlık Hatice 🙂

Hatice’nin Hellimli Salatası :)” üzerine 11 yorum

  1. Hazirlamak cook kolay ama nasil lezzetli.
    Bu supper tarif icin size ve annenize tesekkurler

    Ben bu tabagi bile bitiremedim desem. Aslinda ben doymak nedir bilmiyormusum. Yavas yiyince vucüt zaten tamam diye sinyal veriyormus. Olsun, gec oldu ama ogrendim:)

  2. Ezgi hanim mail yoluyla size ulasmak istiyorum fakat ezgikoroglu.gmail.com a gonderemedim. Nerede hata yapiyorum ?

  3. slm bu sabah itibariyle liste no5 diyetine başladım…
    soru1 probiyotık yoğurt nedir? sabah sabah 3 markette aradım bulamadım….bende lıgt yogurt ve kayısılı aktıvya aldım…..
    soru2 birebir uygulamaya çalışıyorum sabah kahvaltısı için vişne yerine 3 adet frambuaz kullandım yanlışmıdır?
    soru3 kahvaltıiçin yulaf 3 kaşık lıgt yogurt yarım dilim anans 3 frambuaz ve tarçını karıştırdım doğrusu bu mudur?
    soru3 kepeklı lavası bulamadım( kepek ekmeği aldım arada çok fark varmıdır?
    soru4 bu bu beslenme sistemıne uyarsam hedef haftada 3 kg mudur?
    11 şubat 73.3kg
    sevgiler

    • Selamlar 🙂 Hiç önemli değil, bugün bir alıştırma gibi olur, yarın liste 1e başlarsınız 🙂

      Cevap-1: Activia- yovita gibi yoğurtlar, probiyotik yoğurttur. Meyveli çeşitleri mevcut fakat biz listeler sürecinde sade olanını tüketiyoruz.
      Cevap-2: Vişne yerine frambuğaz, nar, çilek, karadut, kiwi, ananas kullanabilirsiniz.
      Cevap-3: Eğer öyle yazıyorsa doğrudur.
      Cevap-4: Listelere bire bir uymanız halinde 3 kiloya KADAR verebilirsiniz. Ancak sizin metabolizma hızınız, hormonal yapınız alacağınız sonuca doğrudan etki eder.

      Sevgiler.

    • Ayça hanım, listemizde eğer salata yazıyorsa normal yeşil salata (patates, mısır,havuç, bezelye yok) ama malzemeli salata yazıyorsa hellimli salatayı yiyebilirsiniz. 🙂

Yorumlar kapalı.