Ben mi? Reklamda mı? UYARI!

UYARI!!!

Sevgili takipçiler,

Bugün bir krem markası, reklamlarına iznim olmadan fotoğraflarımı koymuştur.

Ben yalnızca sağlıklı beslenerek kilo verdim.

Söz konusu sahtekarlıktan haberim yoktur. Eğer markayı öğrenebilirsem kesinlikle hukuki yollara başvuracağım.

Lütfen bu markadan kesinlikle kaçınınız, emziren ve hamile insanların SAĞLIK BAKANLIĞI ONAYI OLMAYAN MARKALAR KULLANMASI SAKINCALI OLABİLİR.

Sevgiler

Not: Bu arada ben öyle reklamlara resmi konulacak ortamlarda bulunmuyorum. Mersin’de eşim ve oğlumla oldukça sakin, normal ötesi bir hayat yaşıyorum. Akşamları, kitap okuyup, t.v izliyorum. Sebze almak için pazara gidiyorum. Marketlerin indirim günlerini takip ediyorum vesaire… Yani ben anlamam böyle şeylerden!

Ben mi? Reklamda mı? UYARI!” üzerine 10 yorum

  1. Twitterden almış olabilirler fotoğraflarınızı. Bizler sizin ne kadar doğru beslendiğinizi biliyoruz. Eğer aksi durum olsaydı bizim sorularımızdan kaçardınız. Her sorumuzu mutlaka yanıtlıyor ve yönlendirmeler yapıyorsunuz.
    Siz yine de hakkınızı arayın!
    Güvenimiz size tam 😉

    • Bir kremden yardım almış olsaydım, bunu da paylaşır insanların faydalanmalarını isterdim inanın… Şimdiye dek herkese faydası dokunacak hiçbir bilgiyi saklamadım, sadece bana özel, durumuma ve klinik bulgularıma özel olan listelerimi vermekten kaçındım. Ama ne yaptıysam sağlıklı beslenerek oldu. BU yalnızca bana değil, listelerimi büyük emeklerle hazırlayan Taylan KÜmeli’ye de haksızlıktır.
      Desteğiniz için çok teşekkür ederim. 🙂

  2. Kapitalizim kirletir! Yozlaştırır! Kolacılıklaştırır! Hazıra konmalar artar! Çünkü emeğin değeri yoktur! Ek olarak kapitalizm sadece yaşadığımız çevreyi değil ruhlarımızı da kirletiyor. Ticari kaygılar altında yapılan bir reklama alet olmuşsunuz. Ne yazık ki bilimsel olarak hazırlanan ve sağlığınızı riske atmadan zayıflatan listeler ve sizin nasıl mücadele ettiğiniz bir kenara bırakılıp, zorlu bir yolun sonuna emekle geldiğiniz göz ardı edilerek yapılmış davranışlar ister istemez yaralar insanı. Altında annenizin ve sizin emeğine saygısızlık var.
    Sonuna kadar bırakmayın mücadelenizi…

    • Desteğiniz için çok teşekkür ederim ve söylediklerinize harfiyen katılıyorum. Onlara göre paraya giden her yol mübah. Bunun ne siyaseten, ne ahlaken ne de inançlar açısından hiç bir şekilde “iyi” bir karşılığı yok. Kapitalizm kirletir elbet, kirin de çirkefin de diğer adı bu çünkü! Ama ben ne yapıyorsam aynını yapmaya devam edeceğim. Siz de eğer böyle bir şeyle karşılaşırsanız, ulaşabildiğiniz kadar çok kişiye bunun külliyen yalan olduğunu söyleyin.
      Ben daha önce hiç yapmadım fakat hukuken de hakkımı aramanın yolunu bulacağım İnşallah. Bakalım o zaman ne olacak!

  3. :)) Desteğiniz için çok teşekkür ederim. Biz burada bildiğimiz gibi emeğin ve iradenin yolunda devam edelim…
    Onların da ne oldugunu oğrenirsem hukuken çözecegım inşallah…
    not:listeler gercekten nefisss 🙂 afiyet olsunnn

  4. Sevgili Ezgi,samimi sıcak samimi mütevazi çok tatlısın maşallah sana ..Ben de cok iyi bir okurum ama seni yeni keşfettim belki cocuklardan dolayı birkac yıldır takip edemedigimdendir en yakın zamanda kitabını okuyacam şimdilik köşe yazılarını okuyorum fırsatım oldukaca..Deyecegim o ki seni tanıdıkca maşallah diyorum hayran kalıyorum seni yetiştiren insanların ellerinden öpüyorum..Benimde bir kızım var 9 yaşında kitap okumayı ve masal yazmayı cok seviyor yazar olacam diyor kendi hayalince senin mütevaziligini samimiyetini insalcıllıgını gördükce inşallah benim kızımda Ezgiye benzer diyorum.Senin gibi insanlara cok ihtiyacımız var hep böyle kal hepp samimi sıcacıkk..Sevgilerimle..

  5. Bu sefer sert kayaya çarptılar! Bu yaptıkları yanlarına kalmamalı. Para için insanların sağlıkları ile oynadıkları yetmiyormuş gibi bir de bu işe sağlıklı beslenmenin neferi olmuş insanları alet etmeleri onların zararına olacaktır.

  6. Cok uzuldum, ama inanin hic sasirmadim. Bizim ulkemizde cok normal boyle carpma cirpmalar. Uzulmeyin sakin. Hakkinizi arayin!Ne munasebet yaaa, nasil koyarlar! Dagdan mi indiler bu insanlar!Hic mi yol yordam bilmiyorlar! Pes!
    Nasreddin Hoca fikrasindaki olacak biraz ama, biz arkanizdayiz:)

    • Çok teşekkür ederim. Adres, gün, saat ve hatta dakikayı bile tespit ettim. Annem de ben de dava açacağız. Off haksızken bile çamurlaşır insanlar burada malum, çirkeflik etmeseler bari…

Yorumlar kapalı.