Taylan Kümeli’den… Liste no.7

UYARI: Bu listeyi metabolik bir rahatsızlığınız yoksa, hamile değilseniz ya da emzirme süreciniz sorunluysa, tahlillerinizde normal dışı bir bulgu görünüyorsa yapmayınız. Bu liste normal verilere sahip kişilerin yalnızca 1 hafta boyunca uygulayabilecekleri bir beslenme mönüsüdür. Tedavi edici ve tıbbi bir yönü yoktur.

7.hafta

SABAH UYANINCA

1 bardak sıcak su +1 dilim limon+1 dilim elma+1 parça kabuk tarçın+1 çay kaşığı elma sirkesi

KAHVALTI

2 dilim diyet etimek + 1 tatlı kaşığı labne light peynir + maydanoz, domates, salatalık

2 SAAT SONRA

2 adet taze kayısı + 5 badem

ÖĞLEN

Doyana kadar sebze yemeği 1kg sebze + 1 kuru soğan + domates salçası + isteğe bağlı 100 gr et veya kıyma 200 gr diyet yoğurt veya 100 gr normal yoğurt Salata (yeşillik + domates + salatalık + 1yemek kaşığı zeytinyağı)

2 SAAT SONRA

2 kırmızı erik + 5 badem

2 SAAT SONRA

Kepekli tost (açlık durumuna göre) 1 veya 2 dilim esmer ekmek+30 gr light peynir

AKŞAM

Izgara balık veya tavuk veya et veya köfte + salata

2 SAAT SONRA

1 çay bardağı diyet kefir + 1 kuru kayısı

Taylan Kümeli’den… Liste no.7” üzerine 66 yorum

  1. Öncelikle tezahüratlar sana gelsinnn :)))

    Sonra efendim, allerji berbattır şimdiden kolaylık diliyorum. Of yani! Ama bol sıvı ve kefir ile daha hafif geçirebilirsin. 🙂

    Veee final olarak, gün gelip de bir araya gelirsek, bir de mönüde adana kebap olursa o gün “pause” tuşuna basarım işte :))

  2. Oley oley oley.. Ölsün yağlar. 58 sıkı dur Sezen geliyor! 🙂
    Bu arada çok geçmiş olsun Sezen. Yürüyüşü sorun etme, önce sağlık. Polen dönemi bitti mi acısını çıkartırsın.
    Adana’ya 2006 yazında gelmiştim. Çok sevdiğim bir arkadaşım oralı. Annesi sağolsun bir haftada epey kilo almıştım. 😀
    Ben de hepinizi İstanbul’da konuk etmek isterim. Yolunuz düşerse mutlaka beklerim. Bir gün mutlaka toplanalım Eskikilomadönüyorum ekibi olarak. 🙂

  3. tebrikler………yoldaşş
    ne güzel yaaa beraber bu yola başlamıltık demi ben fire verdim( ama kutluyorum seni ve azmini……ve 58 çok yakında seninle…..
    bende ankarama bekliyorum sizleri….tabi ben bu arada londra ya gitmezsem =))))
    kolay gele sevgiler…….

  4. Eminecim hemşehriyiz o zaman seninle. 🙂
    Sen o fireleri telafi edersin canım. Hiç sıkma canını. Pes etmemen bunun bir göstergesi. Başlangıçta benim de öyleydi. Ne fireler verdim ne listeler heba ettim. Tekrar tekrar başa döndüm. Ama sonunda -Ezgi sağolsun- ”her şeyin tadını biliyorum” diyebildim. Ankara’nın suyundan mıdır toprağından mıdır bizim metabolizmalar biraz inatçı demek. 🙂 Olsun yavaş olsun sağlam olsun değil mi ama?

  5. Uzuuunca bir aradan sonra ben de öncelikle hepinize selam ederek aramıza yeni katılan arkadaşlara hoşgeldiniz diyorum 🙂 Sezen bu arada Adanalı olmakla mı alakalı bilmiyorum ama benim de polen alerjim başladı, gözlerimi açamıyorum, burnum boğazım fena neredeyse nefes alamıyorum, doğal olarak baharın tadını bile çıkaramıyorum o kadar kardan sonra 😦 bu arada uzunca zamandır yazamamamın nedeni tahlillerle ve doktorlarla bu ara çok muhabbet etmemden kaynaklanıyor 😦 size yazmayalı epeyce kaynatmışsınız 🙂 bu arada tuğba seni tebrik ediyorum ve mutluluklar diliyorum 🙂 emine ben de ankara’da yaşıyorum ve sezen gibi adanalıyım ve hepimiz gibi sağlıklı beslenmeye çalışıyorum 🙂 ne güzel bir sürü özelliğimiz ortak 🙂 yalnız ben bu aralar listelere ara vermek zorunda kalacağım malesef 😦 tiroid ilacı kullanıyorum ve kan değerlerimde sıkıntılar var mecburen farklı şekilde besleneceğim 😦 açıkcası bu moralimi çok bozuyor… sizinle paylaşmak istedim işte ne bileyim…ayrıca Sezen Adana-Yaz tatili-yemekler bana da çok tanıdık geliyor ama bence sen bu iradeyle hepsini alt edersin 🙂 eski kiloma dönüyorum ekibi iyi ki varsınız ve ben de iyi ki sizlerden biriyim 🙂 hepinizi seviyorum ve öpüyorum :))

  6. Heyyy bende Ankaralıyım ve Ankarada yaşıyorum hem yoldaş hem hemşeri süperrrmiş…Sezen tebrik ederim darısı başıma.. Bende tam gaz devam ama sizlerin yanında sesimi cıkaramıyorum daha verecek cok kilomm oldugu için :(((

  7. ankaralı hemşehrilerim=)))))
    ne güzel olduu hepimiz burdayız amacımız aynı rehberimiz ezgi yola devammm yoldaşlarrr……..sağlıklı tıkınmaya ve sağlıklı yaşamaya devam

  8. Sezenim al benden de o kadar. Hiç açlık çekmiyorum, zaten bu listelerle aç kalmak ne mümkün. 😉 Ama o çikolata ah o çikolata…Bana ne savaşlar verdirdi.
    Çikolataya şöyle bir çözüm bulmuştum. Ülker’in Napoliten çikolatası var ya küçük bir kutunun içinde küçük küçük paketçikler olan. Bir tanesi 3-4 gram falan herhalde. İşte onun bitter olanını her zaman çantamda taşıyorum, evimde bulunduruyorum. Ödül günlerimde o küçük paketçiklerden bir tane yiyorum. Eskiden tek lokmada mideye indirirdim. Artık küçük parçalar halinde ve ağzımda eriterek yiyorum. Böylece bir tanesi ile yetiniyorum. Eskiden olsa bütün paketi yerdim. 🙂 Kendimde şunu farkettim. Kendimi çikolata yerken bulduğum anlarda hep mutsuzdum. Yani mutsuz olduğumda çikolataya saldırıyordum. Bu da porsiyon kontrolünü kaybetmemin en büyük nedeniydi. 🙂 Şimdi beynim bana ‘çikolata!’ diye mesaj gönderdiğinde bir duruyorum. Derin nefes alıp bir bardak su içiyorum ve ”ben bu çikolatayı neden yemeliyim?” diye soruyorum kendime. Sorunun cevabı anlık bir kızgınlık, kırgınlık, öfke, geçmiş intikamı,menstüral dönem atakları vs. ise ”orda duuur Tuğba!” diyorum. ”Keskin sirke misali hem ruhuna zarar veriyorsun hem de bedenine!” (çünkü geçekten porsiyon kontrolünü yitirip o büyük tabletlerden yiyordum) . Artık çikolatayı mutluyken yiyorum. Kendimi kaybetmeden. Bir fincan Türk kahvemin yanında… Ahhh ahh işte kendimle ne savaşlar verdim bu konuda. Sizinle paylaşmak istedim sen çikolata konusunu hatırlatınca. Hatta ne yapıyordum biliyor musunuz? Büyük bir tablet çikolatayı (sanırım 100-200 gr civarı onlar) bir sinirle mideye indiriyor, sonrada evdekiler koca çikolatayı yediğimi farketmesin diye marketten aynısını alıp yerine koyuyordum. Midem alt üst olana kadar yiyordum. Ve bu yaptığımdan çok utanıyordum. Beraberinde daha da mutsuz oluyordum. Sonra bu durumla yüzleşme kararı aldım ve önce sevgilime sonra kardeşime anlattım. Onları kandırabilirdim, bunu böyle sürdürebilirdim ama asıl kendimi kandırmış olurdum. Bu yaşadığım şeyin ”tepkisel aşırı yeme bozukluğu”na doğru yol aldığını psikoloji hocamdan öğrenip odasında 3 saat bu konuyla ilgili görüştükten sonra yolun başındayken bunu aşmak için ona ve en önemlisi kendime söz verdim. Onun, kardeşimin, sevgilimin ve bu blogun sayesinde çok şükür bunu aştım. Şimdi çikolata hayatımda olması gerektiği kadar var. 🙂

  9. Sevgili Meltem öncelikle çok geçmiş olsun.
    Hiç canını sıkma. Doktorun verdiği ilaçlarla ve beslenme önerileriyle bunu en kısa sürede aşarsın inşallah. Sevgiler… 🙂

  10. Hanımlar,

    Aşırı çikolata krizi geldiğinde 1 stiks bitteri küçük lokmalarla, kahvenin yanında tüketebilirsiniz. O kadar da değil. Ama lütfen bunu en sık 3 günde 1 yapalım ve başka bir şeyle bozmayalım 🙂 Sevgiler öpücükler

  11. Hepiniz cok hoşsunuz güldürdünüz beni gece gece Sezen nasıl atlattın krizlerini merakla bekliyorum :))

  12. Bence de korksun. 🙂 Seninle aynı zamanda pilates kardeşiyiz Sezenim. 😉
    Yalnız aklıma bir şey takıldı. Bu stiks çikolata Eti’nin kutu içindeki küçük stiksleri mi? Bir de upuzun olanlar var da o değildir herhalde.

  13. Sevgili Sezencigim

    Tartıda karşılık alındı:)5.800 gr:)Dağdan küçük bir zerre gitti:)olsun ama.Beklemesini bilene herşey zamanında gelir:)kalan 34 kilo korksun benden:)Kadınız:)anneyiz o halde yapamıyacagımız başaramacagımız hiçbir şey olamaz.Sezencigim bak bir daha çukulata krizin tutugunda:)Nuriye ablanı hatırla:)ben sevdim de ne oldu de:) şu hain lezzet çukulataya:)Mukkades:)sizede merhaba evet burada her renk var gerçekten:)gülüyorsun,bazen duygulanıyorsun:)birliktelik duygusu ile güçleniyorsun.Sevgili Ezgi’miz ne kadar çok şeyi sagladı bize.Allah evladına sevdiklerine saglık versin.Burada bulunan bütün katılımcılar için çok çok iyi dilekler sevgiler diliyorum.

  14. Sevgili Tuğba,Sevgili Sezen
    :))Güzel desteklerinize teşekkür ederim.Dedigim gibi küçük bir zerre:)ama olsun.Sezen’im kriz geldiginde sütlü yulaflı ve kayısılı tatlı çözüm:)çukulatayı unutalım lutfen:)aslında tamamen çıkartmak lazım çukulata, tatlıyı hayatımızdan:)sanırım fazla insafsızca bir öneri:)Ama anladıgım kadarı ile ortak tutku şu hain lezzet.Ve hal böyle olunca pusuda bizi bekliyor olacak her zaman.hepinize kucak dolusu sevgiler.

  15. Selam,
    Ezgiciğim umarım yolculuğunuz rahatlıkla geçimiştir. Rüzgar Ali’nin sağlık durumu da daha iyiye gitmesi ümidiyle.
    Mevsimi olmadığı için 1 adet taze kayısının yerini ne alabilir?
    Teşekkürlerimle.

  16. Bu listeyi uyguluyorum ve bugün bozdum. Ana öğün ve ara öğünleri tam yaptım ama çikolata yedim. Saçma sapan bir duygu ile yaptım. Ben çikolatayı ayda bir yerim o da yersem 😦 Pişmanlığım çok yok ama huzursuz oldum. Suyumu içemiyorum 3-4 gündür. Ne oluyor bana ya? 😦 Anlatmazsam suçluluğum artacak daha da…

    • Olabilir, afiyet olsun. Demek ki bugün sadece fiziksel olarak değil psikolojik olarak da buna ihtiyacın varmış. Ama iyi ki de yazdın. İçin rahat olsun, bunu tekrarlamazsan eğer sana hiç bir zararı olmayacaktır. Bunu bir ödüllendirme olarak düşün lütfen ve kaldığın yerden devam et. 🙂

  17. MErhabalar,
    Ya beni sevmiyonmu sezencim:( ben her yorumda yazamıyorum ama yazdıklarınızı okuyorum.:) BEnde platesçiyim tugbacım hem benim ekibim bile vaaaarrrrr:D eşim komşum yer bulabilsem komşularım bile olacak:D ama yer yok:D
    Bu arada meltemcim çok geçmiş olsun ve alerjisi olan herkesede geçmiş olsun. POlen alerjisi olan bir arkadaşım günde 1 saat koşuyo o dönem yaklaşınca veee belki problem ama hergün bir tatlı kaşıgı harnup(keçiboynuzu) pekmezi yatarken içiyor.ve 2 senedir bunu yapıyormuş eskiden alerjisi başladıgında yataklara düşer nefes alamaz 30 taneye kadar igne kullanırmış şimdi geçirmiyo desek yeridir:) Nacizane bilgimi paylaştım.
    Keşke buluşsak da görüşsek kısmet olur birgün neden olmasın.
    Ay bişey aklıma geldi:D burada detox sıvıları için ne zmaan baharatçıya gitsem adı lokman hekim:D her seferinde başka ot aldıgım için bana diyorki ” sen bunları böyle alıyorsun ama bir ay devamlı kullandıktan sonra etkisi olur boşuna içiyosun” dediginde bence amca sen ver ben biliyorum işimi diyorum:D bunu derkende “ah bee amca ben 5.50 kilo vermişim bu bilgilerle sen ne diyosun diyorum:D” Çevredede adımı ebe nine koymuşlar:D Baharatçıya girince gözlerim dönüyo herşeden alasım geliyo:D
    eşimin bademcikleri şişti kekik yagı sürdük bademcigine:D 1 gün sonra eskisi kadar acımıyo:D paylaşayım:)
    Öptüm hepiniziiiii sevgilerimlee:D

  18. 6. listeyle 600 gr gitmiş bulunuyor.İlk duraga 2.5 kg kaldı 🙂 mayıs 15 gibi bursa ‘ya uçuyorum umarım ozamana kadar ilk duraga gelirim biraz daha hızlandıracak birşeyler yokmu ezgicim:)
    Bu arada sana bir defa soru sormuştum ama hala aklıma takılıyor aydınlanmadım sanırım:( özür dilerim bir daha soruyorum:) şimdi 10.30 da kalkınca ilk kahvaltıyla başlıyoruz sonra 12.30 da kahvaltıdan sonra gelen ara ögünü yiyip saat 14.30 da öglen yemegimi yiyoruz yani kaydırarak mı gidiyoruz bu durumda kefirli son ara ögün gidiyor:( Tekrar özür dilerim bilmemek ayıp degil ögrenmemek ayıpmış:) Söylemezsseniz ayıp olur:D

    • Canımsın :)) ahahahah
      Ben bunu daha önce yanıtlamıştım fakat arada kaynamış, yeniden yanıtlayım canın sağolsun…
      Şimdi canım kaçta kalkarsak kalkalım, öğünlerimiz arasında 2şer saat olacak ve son öğünden yani akşam yemeğinden 2 saat sonra(en erken uyuyacağız) bu yardımcı oldu mu… Ha… Çok katı sınırlar var mı? Yok. Ha 10da kahvaltı ettin, 11.00de ara öğün, 12.30 gibi öğle yemeği… Ne bileyim işte onu vücut kendiliğinden ayarlıyor aslında.
      🙂 Bu cevap size yardımcı oldu mu safiye hanım :))

      • Oldu oldu:) geçen seferde böyle yapıyordum hala da öyle yapıyorum ama arada şeytan dürtüyo derler ya acaba yalnış bir şeymi yapıyorum diye 🙂 Bu soruyuda sürekli soruyorum 😀 görende geç uyanıyorum sanacak normalde 8.30 da kalkıyorum ama haftada 1 kez 10 da kalkıyorum unutuyorum bu söylediklerini ondan telaşlanıyorum:) Hadi bakalım pes etmek yok. Kocamla plates yapıyorum darısı yapamayanların başına:D

      • Bu arada ben bu listeleri blogumda paylaşıyordum ama Taylan Kümeli ye ait oldugunu belirterek haklı saklıdır yazdıgından beri paylaşamıyorum soracaktım unuttum. BEn yaptıgım listeleri hafta hafta paylaşıyorum sorun olurmu? 😦

        • Canım benim paylaşmazsan eğer çok daha makbule geçer. Çünkü ben annemin izniyle burada paylaşıyorum sen de takipçilerine listelerin bir kısmından söz edip devamı için buraya yönlendirebilirsin. Çünkü burada hem onun hem benim emeklerimiz söz konusu… Keşke herkes senin gibi ince, düşünceli ve saygılı olsaydı… Öptüm canım :*

  19. Merhaba Ezgi Hanım ve dostları…
    size teşekkür etme için geç kaldım kusuruma bakmayın… ilk yazdığım yoruma dönüşünüz için çok tşk ederim… bugün detaylı yazamayacağım… müsait oldugumda genel bir değerlendirme raporu yazarım izniniz olursa… her sorumu genel olarak o liste sayfanından yapmaya çalışıyorum ki benim gibi merak edenler yorumları okurken görsün diye çünkü her listenin yorumlarını okurum eksik yerine terimlerini cevabı için… bu liste 7 için sorum herhangi bir açıklama göremedim keza yorumlarda da gelmemiş soru bu listeyi 1 hafta uyguluyoruz yanılmıyorsam… 1 günlük program yazılmış onu 1 hafta boyunca uygulayacagız yanılmıyorsam… tşk eder sevgi selamlar yollarım size ve takipcilerinize… sağlıklı günler…

    • Selamlar, 🙂

      Bütün listelerimizi bir hafta boyunca uyguluyoruz. Sizden her zaman haber beklerim Hasret Hanım, gidişatınızı lütfen paylaşın bizimle 🙂 Sevgiler

      • Hanımlar Merhaba,
        umarım hepiniz iyisinizdir… memnuniyetle bilgi geceyim Sevgili Ezgi,
        (isimle hitaptap etmek isterim keza sizde öyle hitap ederseniz sevinirim daha samimi geliyor) aslında yazacak çokşey var ama hangi birini yazayım :)… Taylan hocam ve size minnettarım… evde 4 tartı var lakin bana gıcıklık olsun diye mi bilemedim hepsi birbirinden beter o nedenle şöyle söyleyim ben 65 kg cıvarında 42 beden giyen 1.55 (minyatür 😀 ) boylarında bir hatunum… şuan uyguladığımız bu listelerin 5.sindeyim 3 gün sonra 6.listeyle tanışacagım… bu 5 liste sonunda 40 beden kıyafetlerime girebilme özgürlügünü yakaldım… (sayenizde ) annemde benle birlikte başladı ( ama 2.listeden başlamak durumunda kaldı yaklaşık 1 senedir dr kontrolünde sorunlu zamanlar gecirdik yağ,kolestrol vs yüklseklikleri vs ama şimdi şükür iyi 1 senede özel tartıya girdiği için tek tek görebiliyoruz 5 kg kadar yağ vucudunu terketti… şimdi benle başladığında 75.kg dı tartı zamanı geldiğinde görecegiz ne kadar yağ kilo verdiğini özellikle belirtecegim… ama başladığından beri gözlemledim var farklılık… diğer dr listesini yapmak istemedi zaten kişiye özel değil di oda genel liste… biraz göbek sorunu var ama şuanda bel problemi oldugu için ( ağrı söz konusu mr birşey çıkmadı ağır kaldırmış yormuş olabilir ) sabah yaptığımız Aerobik bırakmak zorunda kaldık… sokak köpeklerinden dolayı yürüyüşte yok bakalım ne olacak sonra net bilgilerini gececğim ay başında net tartı bilgisi gecerim onunla ilgili )
        gecen hafta izinliydim cuma küçük bir operasyon gecirdim. başımda bir yag bezesi vardı aldırdım. o gün öğlen tavuk döner ayran salata ve opreasyondan dolayı biraz şkerli birşey almak istedim fırın süt yedim
        ( sütlac için pişman olmadım desem yeri ) bunun dışında mümkün mertebe listeye uydum… genel liste aralarında şöyle ofiste oldugumda yada evde ara ögünlerde değişimler yaptım evde bulunan yada ofiste bulunan meselesi 😉 oda yine lay ürünler listede arada bulunmasada mısır pirinç patlagı 3 ten fazla kullandığım çok nadirdir. form layt bisküviler ( bu arada hanımlar layt bisküvilere aldanmayın içindekilere mutlak bakın trans yağ mevcut oluyor genelde yag oranı düşük olanları tercih edelim… layt sunda olan bisküvi yarım paket yanında ayranda olabiliyor bazen… listediki pizanın yanına ayran tercih ediyorum lay bir içimlik olan küçükler… bu arada malzeme eksikliğinden liste 2 deki detox sıvısını yapamamıştım onuda söyleyim liste 3 teki detox sıvısını yaptım… ızgara için genelde biraz pahalıda olsa somon, köfte,hindi eti tercih ettik… kestirme şöyle diyeyim ana ögünlere uygunluk + aralara uygunluk – + neden eksi artık imkanlara göre araları değişime ugratabiliyorum mecburiyet bugün ofisteyim ve arada kuru yaş meyve vb şeyler var ama mecburiyetten eti form tahıllı bisküvi yarım paket normal çay bir parça çubuk tarcınla yemek zorunda kaldım içeceklerde şeker zaten uzun yıllardır kullanmıyorum t.kahvesi ve n.kafe harici 2 side pe kullandıgım içecek değil ki onlarıda liste uygulamamda kullanmadım kullansamda sade kullanırım… çogunlukta çay tiryakisiyim… lavaşlı pizza olayını pek sevmedim ofiste biraz zor oluyor tosta yapmaya çalışıyorum yeşillik ve lor kullanıyorum sadece ve ayran… 4-5 listden beri farkediyorum pek bir değişim yok bildiğim kadarıyla biraz kilo verince metebolizma dururmuş umarım yeniden canlanır :D… çok uzun oldu kusuruma bakmayın müsaitken yazyım dedim müsait oldugunuzda okursunuz…
        değişimler
        -42 bedenden 40
        -spor zor ( sabah kahvaltıdan 15-20 sonra 20-25 dk ofise yürüme, akşam eve 20-25 dk yürüme sayarmıyız bilmem )
        -su hayattır hasret öğrendi… iksirli zamanlarda 6-7 s. bardak iksir ve yine bir sürahi su ( oda yaklaşık 7 s. bardak )
        -vucuda yeterince suyun gitmesiyle deride olan kuruma pul pul olma yüzdeki pütürlükler giderildi daha yumuşak bir cilt ve daha az pürüzlü yüz dönüşümü
        -bağırsak sorunu daha aza indi
        vs vs

        ( ara ögün değişimlerinde yanlış mı yapıyorum, bu arada sigara kullandıgımı da belirteyim :(( aslında listeye başladığımda onuda bırakabilseydim iyi olacaktı, ama sanki daha çok içmek istiyorum hissi geldi son zamanlarda )

        tşk Sevgili Ezgi desteğin ve bu kadar detaya girilmiş yazıyı okumaya katlandığın için…. sevgiler…

  20. Gunaydin ezgi hanim.. Yildiz ben avustralyadan.. Herseyden once sitenizden ve group unuzdan cok cok faydalandigimi belirtmek isterim.. Bu hafta 7. Listeye baslicam ve cok cok memnun kaldim sisteminizden.. Uygulamalarinizdan group a sahip cikisinizdan.. Daha nediyim.. İnsan olusunuzdan ve bunun hakkini vermenizden cok etkilendim.. Cok tesekkur ederim.. Sizin bu kadar durust dobrs olmanizdan dolayida bende size bi kac sey siylemek istiyorum.. Siteniz blogunuz u cok begendigim icin bi nevi katkida bulunmak adina kitabinizi almak istedim.. İki kez siparis verdim ama canceled oldu.. Cunki avustralyaya servisleri olmadigini belirttiler bana yaptigim telefon gorusmelerinde.. Group dada nihan kitabi bi kac haftaya eline geciceni yazmis.. Bende okudum ve nihana mesaj attip bilgilere bende talip olmak istiyorum.. Dedim.. Ne cvp verdi bilmiyorum.. Ceoten goremiyorum.. Ama sizin bu kadar vericilihinize ihanet etmekbistemedim.. Haveriniz olsun istedim.. Bu arada vatan gazetesinde anneniz guznlistesinin A menusunu paylasmis.. Hani nette gorurseniz uzulmeyin diye haber vermek istedim.. Emeginize cok saygi duyiyorum.. Acaba nihanda kabul ederse bilgileri alabilirmiyim.. Hayir derseniz.. Bisey demem hakkinizdir.. Evet derseniz.. Gerci beni tanimiyorsunuz ama SOZ VERIYORUM.. Kimseyle paylasmicam… Tesekkur ederim.. Iyi pazarlar- saygilar…

  21. yine yeni yeniden merhaba ezgicim:)iki gün sonra bu listeye başlıcam ve ilk hedefim 89 u görmekti yani 8 li haneler di:)ben tam 90 kiloyum şu ada toplamda 8.buçuk kilo gitti benden çok mutluyum canım..annene ve sana nasıl teşekkür etsem bilmiyorum:)ikinci hedefim de 79 yani 7 li haneler:) ama ama ama bir maruzatım olacak:)biz ailecek abanta otele tatile gidiyoruz 23 ile 27 si arası ve ben çok korkuyorum canım ya:(otelleri bilirsin ya kendimi frenleyemezsem..listelere uymam imkansız olacak gibi geliyor..bu kadar iyi giderken diyeti bozmak mativasyonumu düşüğrebilir…ne yapmalıyım canım ezgicim..pause tuşuna basmalımıyım..bana bir fikir ver lütfen..şimdiden teşekkürler canım çok çok öpüyorum seni ve oğluşunu:)))

  22. Olmuyor sanırım benim metabolizma ne kadar inat 😦
    Gecen hafta aldığım kilo gitti 800 gram
    Altı hafta da toplam 2,5 kilo
    Metabolizma hızlandırma icin önerileriniz var mı ? EZgi Hanim
    Ya da arada ilk haftaya donsem mı ?

      • Sumeyye hanima benim bir sorum var. diyetle birlikte duzenli spor yapiyormusunuz? Cunku spor yediklerimize oranla cok kalori yaktirmasa bile metabolizmayi hizlandirir ve bu etkisi 24 saat devam eder. Bu yuzden hergun gunun hemen hemen ayni saatlerinde duzenli spor yapmak metabolizmayi hizlandiracaktir. Eger yapmiyorsaniz lutfen hergun 45 dakika tempolu yuruyun. Nacizane fikrimi paylasmak istedim.. Moralinizi bozmayin. Insallah Vermeye devam edersiniz. Sevgilerle.
        Gulnur.

        • Merhaba Gülnur Hanim
          Aslında düzenli spor yaptıgım söylenemez ilk haftalar icin
          Ama son uc haftadır cok düzenli olmasa da hafta da 4 kere 50 dk kosu bandında yürüyorum
          Bence vücudum inanılmaz direniyor
          Ama sanki benim plim bitti 😦
          Vermeden devam etmek cok zor
          8 haftada 3 kilo hatta 2,7 kg
          Hala devam ediyorum sonuclar ne olacak bakalım 🙂

    • Sumeyye Hanim, gayretlerinizi cok takdir ediyorum.. Lutfen devam edin… Ben vereceginize inaniyorum… Lutfen yuruyuslerinizide hergun yapin ve 1 saat yapin.. Sabahlari ac karniniza… Bol Bol su icin…. Sakin vazgecmeyin… Arkanizdayiz…
      Gulnur..

  23. Ezgi’ciğim Pazar günü bu listeye başladım ancak regl dönemi sebebiyle tartılamadım. 8. listeye başlamadan tartılıp haber vereceğim. Grip sebebiyle biraz da yatarak geçiriyorum günlerimi ama bol su içme sayesinde sanırım daha kısa sürede atarım hastalığı üzerimden… Herkese bol sağlıklı günler…

  24. selamlar ezgiii hanimmm 🙂 49 oldummm 🙂 uzun sureden sonra 40li rakamlari gormek ne guzelmis:) ezgi hanim ben light labne peynir bulamiyorum bulundugum ulkede.ben onun yerine light beyaz peynirden birazcik serpistirsem olur mu?

  25. Merhaba ezgicim ben 2 cocuklu 36 yasinda bi bayanim 59 kilo ile evlendim ilk cocuğumu kucağıma aldığımda 72 kiloydum emzirirken diyet yasak laflariyla zayiflayabilmek icin 2 sene sabrettim o zaman tanidim anneni yine bir program sayesinde doktorum programinda 1 ayda 6 kilo verdiren bir diyetle 66 kiloya dustumki 2 ay sonra tekrar hamile kaldim cok dikkat etmeye calistim kilo almamak icin ama o istah yokmu karsi koyamadim 2. cocugumu kucagima alipta 40 gunun sonunda tartiya ciktigimda 82, 6 yi gordum o ani unutamam ben 2 sene nasil beklerim boyle nasil yasarim deyip oturup agladim alisik degilim cunku aynada kendi goruntum rahatsiz ediyordu bise yapmaliydim iste o hafta melek programında görüp gözlerimin parlamasıylaGoogle’da araştırıp buldum siteni 1.5 ay oldu 7. Listedeyim ve su anda 71.8 kiloyum zor oldu biri 3.5 yasında biri 3,5 aylık çocukla öğünlere uymaya çalışmak bazen imkansıza yakın oluyordu ama çok şükür karşılığını gördükçe daha çok motive oldum ilk basta o kadar karşı çıkan olduki cocuğu ac bırakacaksın zaten gider laflarına kulaklarımı tıkadım şimdi küçük oğlumun tombisligini ve benim halımı gördükçe benden listeleri isteyip bizdeki başlasak dedi gecen bir arkadas. Yolun diğer yarisindayim şimdi bir 10 kiom daha var..teşekkür etmek istedim bana verdigin bu mutluluğu senin sayende kendimle barismami sana ve annene olan minnettarligimi bil istedim cok tesekkurler ezgicim yüreğinden, hayatindan huzur ve mutluluk eksik olmasın insallah..

    • Beni çoook çok duygulandıran satırlar bunlar. Ama en çok senin başarın… Bir kadının “kaderi” gibi görünen bir sürece karşı gelmesi ve ısrarla kendisi için bir şey yapması… Kendisi, sağlığı, güzelliği, alışkanlıkları… 🙂 Kocaman sevgiler.

    • sizi haddim olmadan tebrik etmek istiyorum 2 çocukla süper bi başarı bende bugün 6. haftama başladım regl olmak üzereyim ve tartılmadım, sizin gibi yazanları gördükçe çok mutlu oluyorum
      Ezgi hanımada tekrar teşekkür etmek istiyorum 🙂 pc min kısayaollarına ekledim burayı vakit buldukça açıp açıp okuyorum…
      7. hafta her akşam et-balık+tavuk beni sıkabilir çok düşkün değilim çünkü alternatif olarak bişeyler söyleyebilirmisiniz ?

      • et yerine köfte, balık zamanı ton, bazen küp küp doğranmış peynir ya da lor, 1 kase yağsız sote edilmiş mantarla salatanızı malzemelendirebilirsiniz. 🙂 Sevgiler.

  26. BU HAFTA BİR TEMBELLİK BİR MELANKOLİK DURUMLAR ANLATAMAM…SAÇMA SAPAN BESLENMELER… DURGUNLUK SUSKUNLUK DALGINLIK…YARIN TARTILACAĞIM YİNE DE…:)

  27. Sevgili ezgi haftaya 7. Listeye gecıcem bu listeyı yani liste 7 i bir hafta bıyunca aynı mı uygulycgz? Bu arada 5 liste sonunda – 4.200 gıttı nasıl sence? Kg cok gıtmedı belkı ama vucutta cok farkettı .. Ve hiç spor yapamama ragmen ..

    • Kilo verme performansı harika… Nereden baksan vücudundan 1 teneke dolusu yağ gitmiş gibi… Ben hep böyle düşünüyordum. 7 liste ise evet,birhafta devam edecek 🙂

    • Heyyooo tsk edrm ezgicim sagol guzl sozlern için arada kaçmk da oluyo olmuyo degıl hani bu bir itirafdır 🙊🙊😬😬

  28. ACAYİP MOTİVASYONSUZUM…BU HAFTA REGL OLDUM…TATLI KRİZLERİM DE TUTTU..ZATEN GEÇEN HAFTADA BOZMUŞTUM…YENİDEN İLK LİSTEDEN Mİ BAŞLASAM…YENİDEN BAŞLASIIIIINNN BURADA KALMASIIINNN.. DİYORUM AMA NAFİLE…BU ARADA DEĞİŞİMİ GÖREN MESLEKDAŞLARIM DA LİSTELERİ İSTİYOR VE OKULDA YAYILMAYA BAŞLADI BİLE 🙂

    • Maria sen misin?? :))
      İlk listeden başlama istersen kaldığın yerden devam et çünkü ilk listeye aldıkça etkisini azaltıyoruz, üzerindne biraz zaman geçmeli. Bütün okula selam olsun bu arada 🙂

  29. ha ha haaaa pardoooonnnn nazlı nın bilgisayarından girince bloga 🙂 hayır bir de nazlı tam gaz gidiyo spor la da birlikte süper gidiyo 🙂

  30. Evetttttt bütün okul Elif Ezgi’nin diyetleriyle zayıflama yolundayız.Yalnız Maria’nın motivasyon eksikliği ve tatlı krizi banada bulaşıyordu nerdeyse 🙂 ama neyseki öğleden sonra dersi yok 🙂

  31. Bu sabah itibari ile 7. Listeye başladım.Sabah tartıldım 1.200 kg verdim.yani nihayet direnci kırabildim ve 64 kiloyu görebildim.Hedefine 6 kg kaldı hadi bakalım hayırlısı….Bu sabah çooook mutluyum 🙂
    Sayenizde çok teşekkür ediyorum tekrar.

  32. öncelikle sana ve annene teşekkür ederek başlamak istiyorum Bugün 7.listeye başladım geride 6 kiloyu bırakarak devam ediyorum inşallah hedeflediğim kiloya ulaşabilirim

  33. Uygulaması da yemesi de en kolay liste galiba. Yarın başlıyorum. Şu ana kadar 8 kiloyla vedalaştım. Ezgiye sonsuz teşekkürler 🙂

Yorumlar kapalı.