Emzirme Performansını Arttıran Yeni Tarifler- Taylan Kümeli’den Taptaze

Isırgan Otlu, Dövme yemeği…

Isırgan Otu Yemeği

5 domates rendesi

1 yemek kaşığı yağ

1 küçük soğan

1 çay bardağı ıslanmış dövme

(Taze ise) Bir kaç bağ ısırgan otu

Kuruysa  3 kâse kullanınız…

Soğanları yağda öldürünüz, dövme, ısırgan ve domatesleri bastırıp dilerseniz bulyonla ve baharatla lezzetlendiriniz. Bu karışımı yoğurtla istediğiniz kadar, istediğiniz öğünde tüketebilirsiniz.

***

Pazılı Yeşil Mercimek

Pazı

1 kase dolusu yeşil mercimek

1 bağ doğranmış pazı

1/2 çay bardağı dövme

Tavuk bulyon

Malzemeleri çiğden düdüklü tencereye bastırıyoruz, üzerini kaplayacak kadar su ekleyip pişiriyor ve dilediğimiz kadar limonla lezzetlendirerek tüketiyoruz.

Emzirme Performansını Arttıran Yeni Tarifler- Taylan Kümeli’den Taptaze” üzerine 12 yorum

  1. Ezgi haniiim,
    Kiskanc takipciniz merakda, birbirinin ayni olan o iki sayi, goz kirpti mi kirpmadi mi merak ediyorum dicem, siz onu, kuduruyorum diye okuyun:)
    Kirpti mi kirpti mi???

  2. Tarifler şahane… Isırganın tam zamanı taze taze.
    Taylan Hanımın emeğine sağlık.. 🙂

    • Ben de 71 gördüğümde kot pantolon giyinmiştim. Diyordum ki, “6”lıları göreceğim. Ondan sonra işimiz kolay… İnsana böyle kocaman ve süper bir his çöküyor. Tebrik ederim 🙂

  3. harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tebrik ederim adaşım Allah bize de nasip etsin şu 5 lileri:D:D ben 6 ay geçmesine rağmen 71 lerdeyim veee kafayı yemek de üzereyim gitmiyo gitmiyo gitmiyoooooooooo

      • ezgicim kusura bakmazsan sana artık böyle hitap etmek istiyorum listelere devam ettiğim sürece seni sık sık rahatsız edeceğim hakkını helal et ne olur şimdi soruma geçeyim 2. listedeki çorbalara mercimek döğme un ve bulyon koyabilirmiyiz ?

        • Selamlar 🙂 Tabii ezgi diyebilirsin. 🙂
          Mercimek olarak yalnızca 1 kahve fincanı yeşil mercimek, 1 kahve fincanı dövme kullanıyoruz. Bulyon tercihi ise size kalmış.

  4. selam ben pamfilyam 3 aylık bebeğim var ve başım kilolarımla dertte.hayatım boyunca 60 kiloyu görmedim .ama şimdi 73 kiloyum ve eşim benden uzaklaştı.54 le hamile kaldım 75 le doğuma girdim..sütüm zaten az bununla birlikte mama da veriyorum bebeğime.olan sütüm de gitmeyecek bir diyet listesi görüyorum çok teşekkürler

Yorumlar kapalı.