Veeeeeeeeee Sonunda: HEDEFİME ULAŞTIM 55

Hedefime Ulaştım!

Otuz üç kilo uzun yol… Verdim. -Siz de verebilirsiniz.

Nefsimi zorlayan yemeklere hayır demeliydim… Dedim… Siz de diyebilirsiniz.

Sütümden ve sağlığımdan vazgeçmemeliydim.

Amaaan kilo veremezsin diyenlere kulak asmamalıydım, asmadım. Siz de asmayabilirsiniz…

Ye, ne olacak dediler -diyecekler, desinler!

Emzikliyken diyet yapılmaz dediler. Herkes diyet uzmanıdır bilirsiniz, bu işin gerçek uzmanı, okullusu olmaya ne hacet değil mi? Zaten diyet yapmıyorum, sadece sağlıklı besleniyorum, aç kalmıyorum, süt veriyorum, sağlıklı beslenmek ömür boyu dedim… Vazgeçmedim, siz de vazgeçmeyin…

On kilo verdin bıkarsın,

Yirmi kilo verdin tükenirsin,

Otuz kilo gitti bayılırsın dediler… Sağlıklı olduğun müddetçe, sağlıklı beslendiğin müddetçe o kilolardan başka hiçbir şeyin zararı yok dedim.

Ben istediğimi aldım. Sırada korumak var.

Beni yalnız bırakmayan bütün takipçilerime teşekkür ederim.

55 semalarından selam olsun

Veeeeeeeeee Sonunda: HEDEFİME ULAŞTIM 55” üzerine 132 yorum

  1. Ezgicim tebrik ediyor; gonulden kutluyorum  izindeyim ! Mavilerde cook yakismiss cookkk 

  2. Ey Ezgi’yi zayiflatan Allah’im,
    Bize de aynisindan nasip et nolur, nolur, nolur!
    Amin!

    Ne diyim ki ben size. Kelimeler kifayetsiz kalir sizin azminizin yaninda. Helal olsun beee, gercekten helal olsun! Burda olsaniz, size bi cay ismarlardim:))

    Bir gun ben de yazabilicek miyim su yaziyi acaba!
    Allah’im, ruyalar gercekten de gercek olurmus he mi?

  3. Süper görünüyorsun! Çok güzel görünüyorsun! Tebrik ederiiiimmm 🙂
    İzinizdeyiz 😉

  4. İnanmayacaksınız belki ama bugun sizi düsündüm, uzun zamandır mailiniz gelmiyor 56 kilo direniyor heralde dedim. Tebrik ediyorum, bence simdi sevdiginiz bir pastayı hakkettiniz 🙂 Ben ac kalmaya devam, sevgiler

    • Şu satırları öğle yemeğinden yazıyorum. Ve belki dayaklık bir hareket gibi gelebilir ama mönüm şöyle: Yeşil salata+ tavuk+ çorba. Böyle canım çekti. Dövün beni 🙂 hahaha

  5. Tebrik ediyorum, tebrik ediyorum, tebrik ediyorum :))

    Gülüşünüz ne güzel maşallah… Allah hep güldürsün 🙂

  6. muhteşemsin……..
    herkes başaramaz bunu bil………herkes hayır diyemiyor bunu zaten biliyorsun………dile kolay 33 kilo
    kutlarımmmm
    tebrikler
    darısı basımıza

  7. Sessiz sedasız takip ediyordum seni…
    Ama bu yazıya da yorum yazmak gerekirdi değil mi…
    Canı gönülden tebrik ediyorum seni…Azmine hayranım..

  8. 2012 yazına üniversiteli gibi görünen fit bir anne olarak giriyorsun helal olsun… darısı başıma, 2 ay sonra inşallah 🙂

  9. Stresten çökmüş bir vaziyette limonlu-tarçınlı yeşilçayımı yudumlarken bu güzel haberle neşem yerine geldi. Seni yürekten tebrik ediyorum Canım Ezgim. O kadar güzel gülümsemişsin ki bütün bahçeyi aydınlatmışsın.. Benim sireti suretine yansımış güzel arkadaşım sen başardın senden aldığımız güç ile bizler de başaracağız. Sana, Rüzgar Ali’ye ve Taylan Hanım’a kucak dolusu sevgiler… 🙂

  10. Tebrikler Ezgi süppperrr görünüyorsun. Ben de listelerine tam olarak uymasam da kendime uyarlayarak 2 kg verdim. Daha da vermek istiyorum. Ama bir kaç yüz gram aldım gibi. Bir önerin var mı? Kilo koruma listelerini de bekliyorum. Özellikle onları merak ediyorum. Yaşasın azimli kadınlar 🙂 Muazzez

  11. .:))Sevgili Ezgi şahane görünüyorsun.Azmin zaferi,hepimiz izinden emin adımlarla geliyoruz:))herkes hedefine ulaşınca tanışma ve başarı partisi yapalım:)herkese sevgiler.

  12. Allahım Allahım maşallah maşallah!!!İdolümsünnn helal sana !!Bende bendee bende istiyorum!!!

  13. çok yiyeceksin ki sonra kilo vermeye çalışacaksın. anlayacağın hem yemek için hem de kilo vermek için para vereceksin. Kapitaliat düzen elden ne gelir …

    • İşin en komik tarafı, ben çok yediğim için değil hamile kaldığım için şişmanladım.
      Sonra diyetisyenim annem olduğu için para harcamadım.
      Fırsat eşitliğine inandığım ve sosyalist dünya görüşüne sahip olduğum için de bütün bilgilerimi-metotlarımı-listelerimi burada karşılık almadan paylaştım, paylaşıyorum ve paylaşacağım.
      Önyargılar… Elden ne gelir 🙂

      • Tabi ki bazı istisnalar var senin gibi… bazen önyargıda da bulunmak gerek neticede karşıdakinin durumunu tam olarak bilmiyoruzdur… 🙂 yoksa yorumda yapamayız. o zaman elden de bir şey gelmez

  14. Tam hayalimdeki anne tipi:) aynen arkadaşın dediği gibi üniversiteli görünümlü genç dinamik anne:) Çocukta yaparım kariyerde:)) Çooooooooook tebrik ediyorum başlamak başarmanın yarısıdır demişler bizide sen başlattın bu işe başardık sayılır:) Darısı başımıza.İnsan o anneyi görerek şevklenmezmi ya hala üniversiteli taylan hanım maşallahhh hepsinize:)herkese sevgiler

  15. hep derler ve bırakalım ne isterlerse desinler …

    tebrik ediyorum, azim güzel şeydir ve kaçınılmaz sonucu da başarıdır …

  16. :))Asla Başkalarının senin ne olduğun hakkında söylediklerine kulak asma, daima nasıl olmak istediğin hakkında kendi iç sesini dinle. Aksi takdirde bütün hayatını boşa harcarsın. Unutma iç sesine karşı doğru ol. Seni tehlikeye atabilir, git tehlikeye atıl, ama iç sesine karşı doğru kal. İşte o zaman içsel doyumla dans edebileceğin gün gelebilir. OSHO)çok hoş paylaşmak istedim.Yola devammmmmmmm.

  17. Kutlarim.bende dogum sonrasi 75 tim. Bebegim 7.aydayken artik eski halime donmeliyim dedim. 4 ocakta saglikli beslenmeye basladim ve gecen hafta diyetisyenime gittigimde 66 yi gorduk.ben kendime 62 yi heef koydum.siz yolda ilerdesiniz koruma konusunda neler yapacaksiniz.benim asil endisem bu. Vmek degil korumak daha onemli gibi?

    • Koruma programına başladığımda konuya dair bilgilendirmeleri geçeceğim. Dediğiniz çok doğru: Korumak çok önemli. Bu arada sizi de tebrik ediyorum 66 süper, 9 kilo gitmiş işte 🙂 Size ve bebeğinize kucak dolusu sevgiler.

    • merhaba sevgili dost hem twitterdan hem burdan gerekTaylan hocam dan senınle ilgili bilgileri alıyorum ve tebrik ediyorumm buyuk bi iş başardınız farkında mısınız :)ne mutlu maşallah işin en zor kısmı şimdi başlıyor sanırım KORUMA bunu da yaparsın emınım hocama sana ve bebişine kucak dolusu sevgiler

  18. Ezgi hanım tebrikler, kısa sürede bu hedefe ulaşmak harika…
    Aynı mutluluğu bende yaşıyorum.İki ayda 10 kğ vererek 75’den 65 kilograma indim.Kıyafetlerimin bol gelmesi, giyemediğim giysilerimi giyebilmenin mutluluğu,vazgeçtiğim tüm tatlara değer:)))).Hedefim 62 ve bu kiloda kalabilmek…Koruma metodlarınızı merakla bekliyorum.Çorum’dan sevgiler..

  19. tebrikler ezgi hanim keske gunun birinde bende dediginiz rakama ulassam :))anneniz benden yoruldu ama ben diyetten yorulmadim hala:)) ama bu sefer soz verdim kendime kesinlikle yapacam insallah olur :))

  20. maşallah süper olmuş yakışmış inşallah ben de o kiloları görürüm bi gün size imrendim ve daha çok hırslandım bravo diyorum diyecek bi şey bulamıyorum tebriklerrrrrrrrrrr…. 🙂

  21. Merhaba Ezgi, Seni can-ı gönülden tebrik ediyorum. Ben de 5,5 ayda 21 kilo verdim. Hamile kaldığım kilonun da altındayım ama hedefime göre 4 kilo fazlam kaldı. Bu halimle bile 27 beden kotlarıma girebilmeye başlamak müthiş bir duygu. Çocuklarım yokken zayıf kalmak ne kolaydı ama 39 yaşında ikinci oğlumu doğurdum şu anda 1 yaşında. 40 yaşında diyet yapmak daha bir başka. Yorum yapanlardan bazıları hemen pastayla kutla demişler. Taylan hanım asla pasta vs yemez. Senin de hayat tarzın değişti artık pastayla kutlama fikri sana değişik gelmiştir. Önemli olan yaşayış tarzını değiştirmek aksi halde kilonu zaten sabitleyemezsin. Sevgiler yolluyorum. NOT: Barajları aşmak için senin yöntemin neydi? Daha az kalori almak ve egzersizi artırmak dışında yöntemin var mıydı?
    Özlem

    • Merhaba,

      Demişsiniz ya… “Çocuklarım yokken zayıf kalmak ne kolaydı” Ben de bugünlerde aynı şeyi söylüyordum ama ilaveten şunu da diyordum: “Çocuğum yokken zayıf kalmak kolaydı, şimdi ise sağlıklı ve formda olmak anlamlı bir hale geldi. ”

      Barajlardan kastınız direnç kiloları mı? Eğer öyleyse ben sıvı takviyesini arttırırım. Örneğin burada bal kabağı çorbası kürü var. Onu 2 gün boyunca yaparak direnç kilolarını kırabilirsiniz. Buna benzer bir çok yöntem var, tabii dönemine ve benim ritmime göre ayarlıyorum. Daha sıcak bir dönemde listeleri uyguluyor olsaydım muhtemelen kendimi yürüyüşe vururdum. 🙂

  22. canim cok guzel olmussun…:)))….cok sevindim senin adina…azmin yapamayacagi hic birsey yok…

    tam olarak ne kadar surede verdin kilolari???

    su hamile halimle size imrendim…gonulden kutluyorum seni canim…kocaman sevgiler…

    • Merhabaaa, hamilelik nasıl gidiyor? Umarım iyidir 🙂
      Ben 33 kilodan 6,5 ayda kurtuldum. İşin komik tarafı 30 kiloyu 5 ayda, geri kalan 3 kiloyu bir buçuk ayda verdim 🙂

      • merhaba ezgi hanim sizi taylan hanimla birlijte ciktiginiz melek programinda seyrettim persembe gunu ve hemen kitabi aldim kis menusundeki listeleri uygulamaya basliycam eksik malzeme listelermi hazirladim. Ben hamilelikte 14 kilo aldim (5 aylik bebegim)ancak sutum yetersiz oldugu icin surekli tikintim kilo artisa gecti ve zaten ben obez sekilde hamile kalmisti ustune bide dogum kilosu
        gelince 3 haneli rakamlardayim suanda. Sizce
        bende verebilirmiyim cok heyecanliyim ama hic
        umudum yok kendimi cok yorgun hissediyorum.
        Ayrica bole bilgi dolu blog icin tesekurler. Rabbim evlanizi saglikli ve hayirki bisekilde

  23. İşte bu son yorum beni çok rahatlattı. 🙂 Ben de bir yerde yanlış mı yapıyorum diye üzülüyordum. Sanırım verilecek kilo azaldıkça vücut da inatlaşıyor. Ben de yaklaşık 2 aydır 3 kilo ile uğraşmaktayım. 😀

  24. canim hamilelik iyi gidiyor….oglan geliyor yolda..:)))…saglikla insallah…
    haklisin son 2-3 kilo her aman zor verilir, su anda 5 bucuk aylik hamileyim ve yaklasik 6 kilo almisim..:)) ilk hamileligime gore cok daha iyi fakat hamilelik oncesi olan kilolardan dolayi farkli tabiki…umarim hedefine ulastin diye yazilarina son vermezsin..:(((..sevgiler

  25. O çamur kilolar beni bazen umutsuzluğa düşürüyor. İşte o anlarda hemen blogu açıyorum. Yazıları, yorumları, başarıları okudukça ”zor değil, biraz sabır” diyorum kendime. Şu an ikinci turda 3. listedeyim. Acaba 3. liste bitince ara verip 2 günlük kabak çorbası kürünü mü yapsam? Bal kabağınında mevsimi geçti aslında ama Adapazarı’nın bal kabağı meşhur olduğu ve nisan sonuna kadar bulunabildiği için şanslıyım. 🙂
    Düğünüme 3 ay kaldı. Gelinliğin içinde kendimi ideal kilomda göreceğim günü iple çekiyorum.

  26. Ezgicim tebrik ederim çok güzel görünüyorsun kıskandım:) MaşAllah..
    Bana da 3 kilo yapıştı kaldı az ama yine de nasıl vereceğim bilmiyorum, sütüm de azaldı. Bana uygun önerilerin var mı?

  27. Çamur kilolar olunca ikinci turu yapmak şart oldu.
    Acele etmemek lazım. Dilime pelesenk oldu ama ‘yavaş olsun temiz olsun’ 🙂 .. Bu çamur kilolara hem kızıyorum hem de seviyorum onları. Çünkü -Ezgi’nin dediği gibi- onlar zor gidiyor ama gitti mi kolay kolay geri gelmiyor. Bu hafta bir şeyler var hissediyorum ama tartılamıyorum. 😀 Yarın büyük gün, tartı günü. Sizi haberdar ederim.
    Bence de 6’da 6 gayet iyi. 58 korksun o zaman senden ezip geçeceksin 55’e doğru.. 🙂

  28. Canımm hiç kızma kendine. Canını sıkma lütfen. Bu dönemler biraz dalgalı geçiyor. Ah kadınlık hormonları!!! 2 dilimi aşmamışsın ya bu da güzel. Sen moralini yüksek tutmaya çalış. Elbette tıpış tıpış gidecek kalanlar.. 🙂

  29. Bu arada benim de bugün tartı günümdü. 49.700’den 48.400’e düşmüşüm. Uzun zaman sonra hızlı bir gidiş oldu bu hafta. Ben de verdikçe hedefi değiştiriyorum. Boy 1.56 olduğu için 46 kilo fena olmaz diye düşünüyorum. Ah gelinlik denemek istiyorum arrrrrtıkkkkk. 😀

  30. Evet az kaldı. 2.4 alt tarafı ama o kadar zor gidiyor ki benden. 🙂 Neyse gitsin gitsin geri gelmesin. 🙂 İyi haberlerini bekliyoruz canım 8. liste sonunda.

  31. Merhaba ezgicim hatırladın mı beni mail olarak da sana ulaşmıştım,o gunden sonra basladim ve 20 gunde 5 kiloya elveda dediim 🙂 75 le basladigim seruvenime 70 ile devam ediyorum ve daha vermem gereken 10 kilocuk daha var 🙂
    Ne zaman sıkıntıya dussem açıyorum burdan yazılarını okuyorum iyi ki varsin,iyi ki bilgilerinle bizi aydınlattıyorsuun.
    Ve basaracagını da biliyordum ben de başarı öykümü burada paylaşmak için can atıyorum 🙂

  32. tebrikler bende dogum oncesi ve sonrasi alinan kilolarla bas etmeye calisiyorum 2 ayda 9 kilo verdim ama simdi bi duraksamadayim biraz motivasyonum dustu ama sizin yazilarini okuyunca yeniden bi umut yeserdi yaptim hatalari gordum , ara ogun yapmadan daha cok proteyin agirlikli (bitkilsel ve hayvansal) besleniyomusum daha 15 kilo var insl bende sizin gibi kurtulurum su fazliklardan

    • Merhaba Aylin,

      Allah evladını sana, sizleri de onlara bağışlasın. Sana bizim listeleri yapmayı önereceğim. Ara öğün OLMAYAN bir beslenme bizim gibi emzikli anneler için tam bir FACİA! Sadece protein almak da öyle… Bizim her besin grubundan belli ölçülerde almamız gerekiyor. Günde 8 öğün (en az) beslenmemiz gerekiyor.
      1 numaralı listeden başlayabilirsin.
      Günde 4 litre su tüketmen gerekiyor listelerle… 🙂
      Bak bakalım o 15 kilo sana dayanabiliyor mu o zaman 🙂 Sevgiler

  33. 🙂 🙂 Ne güzel ya insan yorumları okudukça mutlu oluyor. Sizin mutluluğunuz bizim mutluluğumuz. Kilo kayıpları paylaşıldıkça yeni arkadaşlarımızı da motive ediyor.

    Ezgi’m uygun görürse ben de nikahımdan gelinlikli bir fotoğrafımı paylaşmak istiyorum burda. Bütün eskikilomadönüyorum ekibinin yorumlarıyla, destekleriyle katkısı var bu süreçte.

    • Sevgili Başak, “beslenme listeleri” başlığında 9 tane şahane listemiz var. 1 numarasından başlayıp her hafta bir tanesini yapabilirsin. Hedef kilona gelinceye dek bu listelere devam edebilirsin. 🙂

      • CAnimiz Ezgi Ruzgar Ali’ye cok gecmis olsun. Umarim daha iyidir . O hasta olmasin biz hasta oluruz miniğin yerine 😦 Acil sifalar

        • Çok teşekkür ederim, şu anda başındayım ve artık ağlamak istemiyorum, güçlü durmak ve onu iyileştirmek istiyorum. Bana güç veriyorsunuz, Allah hepinizden razı olsun.

      • Sevgili Ezgi, bu listeleri kaç kilo fazlamız olduğuna bakmaksızın mı uyguluyoruz? Mesela benim 5 kilom var. Yine 1. den 9 yu ya kadar 1er hafta olarak mı yapıyoruz?

  34. Sevgili Tugba’m

    Ne kadar heyecanlısındır.İnşallah hayal ettigin gibi olur herşey.Hayattın mutlu güzel olur.Bizlerin iyi dileklerini kalbinde hisset 1 temmuz da:)seni seviyoruz.

  35. Bu hafta sadece 200 gr vermişim. Geçen haftaki 1 kg 300 gramdan sonra bu hafta böyle oldu. Olsun ama nerdeyse 1 paket margarin diye kendimi teselli ediyorum. 🙂 Kaldı 2kg 200 gr.
    Dün elbiselerimi denedim de hepsi nasıl bol oldu nasıl çirkin duruyorlar artık üzerimde. Hepsini (Allah izin verirse) hamilelikte kullanılmak üzere kaldırdım. 🙂
    Akşam arkadaşımın düğünü var ama aklım Rüzgar Ali’de… Sizi çok seviyorum. Hep dualarımdasınız.

  36. Canım Ezgi güçlü durmak istiyor ve miniğe destek olmak istiyorsun, sen kendinde bu gücü çok daha önceleri hissettin ve O’nu dünyaya getirdin. Elbette bu hastalık yıpratmıştır sizleri. Rüzgar Ali bir an önce o annesine benzeyen güzel gözlerle gülmeye başlaması için elimizden bir şey gelirse yapmaya hazırız. Sen çok iyi bir insansın ve sakın bunu kendini sınanıyormuş gibi hissetme. Allah senden razı olsun esas…Acil ama en acilinden şifalar…

  37. Şunu da paylaşmadan geçemeyeceğim. Yüzümün ablaklığına takmış olan arkadaşım ” sen kilo verdikçe yüzün büyüyor sanki. Vücudundan alıp yüzüne veriyor gibisin.” dedi. Güldüm geçtim… 🙂

  38. Nasıl oldu Ruzgar Ali,umarımm daha iyidir.Gececek canımm sen sogukkanlı oll senin sitresin onu daha cok huzursuzlaştırır sen sakin ol ki o sende huzur bulsun zaten agrısı var garibimin.

  39. Merhaba, siteyi (9 aylık oğluma zararı olur düşüncesiyle hamilelikte ve doğumdan sonra hiç tüketmediğim) mısır pirinç patlaklarının emzirirken zararlı olup olmadığını araştırırken 3 gün önce buldum (artı yeşil çay). Bunlar sitenizde bolca geçiyor 🙂 3 gündür vakit buldukça yazılarınızı ve üye yazışmalarını okuyorum. Diyet listelerine bakmadım bile… Ve fakat ne oldu… Doğumdan sonra gelen ve hiç gitmeyecek sandığım doymama duygusu, sürekli yeme ama zararlı şeyleri yeme isteği bir anda yok oldu :)) Veee 3 günde 1,1 kg gitti. İnanılmazsınız Ezgi hanım insanlarda yarattığınız enerji, birlikteliğinizle oluşturduğunuz sinerji muhteşem… Gerçekten öylesine doğru bir iş yapmışsınız ki kendinizle ne kadar gurur duysanız az bence… (Taylan Hanımı da burada anmadan geçemeyeceğim. Kendisine de hem internet ortamında hem TV kanallarında doğru beslenme hakkında yaptığı paylaşımlardan ötürü teşekkür ediyorum) Oğlunuza da çok geçmiş olsun. Birinin bana (7 aylıkken üstten aynı anda gelen dört dişi yüzünden uzun süreli ateşler, yememe emmeme isteği, uykusuz geçen ağladığı acı çektiği gecelerden sonra zayıf düşen oğlum için) söylediği bir sözü aktarayım. “Bebekler çiçek gibidir. Çok çabuk solarlar ama çok çabuk da açarlar” Sizin bebeğinizde en kısa zamanda bir gül gibi açacak çünkü o anne sütü alıyor. Sevgiler…

    • Sevgili Banu,

      Güzel sözlerin ve desteğin için teşekkür ederim her şeyden önce. Allah’ım bizi evlatlarımızla sınamasın. Aramıza katıldığın için çok mutlu oldum, sevgiler 🙂

    • Bugün tekrar gittik doktora, düne nazaran daha iyi dedi doktorumuz… İnşallah atlatsın tamamen, bir daha yinelemesin diliyorum… Destekleriniz için ayrı ayrı teşekkür ederim.

  40. simdi gordum bebyiniz hastaymis gecmis olsun insl onemli bisey deyildir diye umut ediyorum , alah bizimkileri ve tum bebkleri korusun acil sifalar

  41. :)Sevgili Tugba’ m

    Merak etme senin şu negatif arkadaşlarından herkesin çevresinde 3 5 tane var:) agzınla kuş tutsan bu kişiler, neden başka yerinle tutmadın ,agzı ile kuşu herkes tutar derler:)hayatın renkleri işte:)bunlar kasvetli renkleri:)hiç unutmam yıllar önce kızım 8 yaşındayken,bir akrabamın evinde ki toplantıda bulunan bir hanım,bana kaç çocugunuz var kaç yaşında demişti:)bir kızım var 8 yaşında dedim:)aaa aaa siz tekli kısırmısınız dedi:)bende yok hanım efendi ben evlendigimin 10. ayında kızımı kucagıma aldım:)çoklu kısırım ben demiştim:)yıllar geçti unutmadım.Amannn boşverelim olumsuz insanları:)kararlıyız ,güçlüyüz,birlikte hergün biraz daha çogalan:)eski kiloma geri dönüyorum ailesiyiz.Elif ezgi’m iyi ki varsın:)Tugba’m ,Sezen’im,Emine hanım ve burada olan herkes iyi ki var:)Bugun 6. liseye başlıyorum.az önce 7 kiloyla vedalaştım:)Sezen’imin dedigi gibi korksun 30 kusur kilo:)kilodan korkan kilolu olsun:)yaşasınnn Ezgi ,Taylan hanım,Rüzgar Ali:)ve burada ki herkesssssss keyfim çok yerinde:)herkese güzellikler diliyorum.Herkesi çok seviyorummmmm.

    • Biz de sizi seviyoruz Nuriye Hanımcığım. O yedi kilo da bir daha gelmesin İnşallah :)) yedişer yedişer gitsinler. Bu arada Tuğbanın o arkadaşlarını alıp bir güzel pataklamak istiyorum, kıskançlıktan ne yapacaklarını şaşıran insanların hali ne fena. Göz, şer değdirmesinler de Tuğbamıza 🙂

    • slm nurıye hnmm…..
      bende sizleri ve bu gurubu cokkkk sevıyorummm eger burdakı bu dayanısma olmasa bennn coktannnn pes etmıstımmm sevgili ezgi nin cvpları ve sizlerin yazdıgı mesajlar hepımızı motıve edıyorr….emınım hepımız ıstedıgımız kıloyu verdıkten sonra bıle haberlesecegız ezgiii sayesınde……
      saglıklı gunler bızlerı beklıyorrrrrrr…….
      sevgiler

  42. Canlarım benim Nuriye Ablam, Ezgim, Sezenim ve bütün ekip… Görmeden sevdiğim, sıcaklığını, samimiyetini hissettiren güzel insanlar. Çok sağolun. Eskiden olsa üzülürdüm ama şimdi hiiç umursamıyorum. Nuriye Ablacığım dediğin gibi hayatın renkleri. Bu arada yaşasın 7 kg! 🙂
    Arkadaşımın düğünü vardı o yüzden listelere harfiyyen uyamadım 2 gündür ama hareket çok fazlaydı ve yediklerime dikkat ettim. Karadeniz düğünü olduğu için sağlıklı seçenekler de vardı. Karalahana çorbasından 1 kepçe, karalahana sarmasından 1 tane yedim. Böreklerin yanına uğramadım. Fındıklı baklavanın sadece üst kabuğunu yedim. İki- üç kaşık kadar da yeşil mercimek yemeği yedim. Düğünü firesiz atlattım ve hiç zorlanmadım. Canım zaten fazlasını istemedi. Ne de olsa hepsinin tadını biliyorum. 🙂 Akşam kınada (pek ayak uyduramasam da) özellikle horonlarda pistten inmedim. Gecenin sonuna doğru ayakkabıları çıkarmış Roman havası oynarken buldum kendimi. Liste dışına çıkmanın acısını çıkardım kendimce. 🙂

    Tabii bu arada düğün bir yana aklım hep Rüzgar Ali’deydi. Kuzucuğa sürekli dua ettim. Kalpten gelen duanın yeri, zamanı olmaz ne de olsa. Şimdi daha iyi olması beni çok mutlu etti. Çabucak toparlanacaktır inşallah. Ne de olsa sağlıklı mı sağlıklı bir anne sütü ile besleniyor. 🙂

  43. :)Sevgili Ezgi’m yüregi ne kadar güzel bir insansın.Herşey bir tarafa hayatta hala güzel insanların oldugunu bilmek,yaşama sevinçi veriyor:)bizlerde seni çok ama çok seviyorum.İyi ki varsın ve iyi ki seni tanıma fırsafımız oldu canım.Hep mutlu ol.Sevdiklerini seni allah her zaman korusun.

  44. Ezgicim Rüzgar Alinin iyi olması beni mutlu etti inşallah dahada iiyi olur .
    Nuriye hanımm tebrikler daha nice yedi kilolarda hep beraber inşallahh ..
    Bu arada ben yanlışbirşey yapıyorum yulaf gecen yerlerde etinin yulaf ezmesini kullanıyodum heralde bu yulaf kaepegiyle aynı şey degilmiş öyle mi Ezgiii?

  45. mrb hepinize cok tesekur ediyorum yorumlarinizin motivasyonuyla ve taylan hanimdan bilgilerle 1 haftada 2 kilo daha gitii yola devaaaam 🙂

  46. :)Sevgili Tugba’m ,Sezen’im,Elif’im,Mukaddes hanım herkese günaydın çok sevgiler.İnşallah herkesin gönlünün istedikleri gerçek olur.Sevdikleriniz,iyi enerjili dostlarınız her zaman yanınızda yakınınızda olsun diliyorum:)sizi çok seviyorum

  47. Ezgicim 3 gündür nete giremiyordum kilis e sınava gittim geldim. Oglunun hastalıgını yeni gördüm bütün yorumlarıda okudum iyileşmiş şükür. Geçmiş olsun tekrar geç oldu ama. Merak etme sen bizlere iyilik yaparken Allah seni neden üzsün rabbim seni bizi güldürdügün gibi güldürsün inş..

    • Canımsın, sağol… Rüzgar Alim bugün daha iyice çok şükür. Şu küçücük adam bana kocaman duygular yaşatıyor hep… 🙂 Kaygıların en kocamanı, sevgilerin en kocamanı… :))

      • VArsın ennnnnn kocaman sevgileri,neşeleri,mutlulugu,huzuru hissettirsin başınızdan eksik olmasın:) HEr anını kocaman kocaman yaşa inş. maşallah çabucak direnmiş rüzgar ali Allah bir daha sıkıntı vermesin:)

  48. Sezencim hanımı kaldıralım aradan mukaddes diyebilirsin ben hiç hanım olmadım:))Cok gecmiş olsunn Allah şifa versinn önce iiyileş sonra tam yol ileri 200gr hiç de kötü degil ayrıca…
    Nuriye abla sagolasın güzel dileklerin içinn..Amiinn inşallahhh hepimizinn…

  49. Sezencim olur böyle arada. Önemli olan pes etmemen. 😉 Benim de geçen hafta 200 gramcık gitti. Bu hafta da regl denk geliyor. Hep ne diyoruz yavaş olsun temiz olsun. Bu arada çok çok geçmiş olsun. Kefir seni canlandırır. Bitki çaylarını da ihmal etme. Sevgiler.. 🙂

  50. Nuriye Ablacığım güzel ve içten dileklerinin hepsi katbekat senin için de olsun. Bizde seni çok seviyoruz. 🙂

  51. Canım Sezen Çok çok şifalar diliyorum canım.Geçmişler olur inşallah,allah gecici hastalık versin.Kendine dikkat et.Seni çok seviyoruz.Mukaddescigim, Tugbacıgım,Elifcigim,yakışıklı karizma küçük adam hepinizi sevgi ile kucaklıyorum.İnşallah bu şiirde ki dost insanlardan birisi de bizlerin yanında yakının da olur sevgiler

    BIR DOST

    Saate bakmaksizin kapisini çalabilecegi
    bir dostu olmali insanin
    “Nereden çiktin bu vakitte” dememeli,
    bir gece yarisi telasla yataktan
    firladiginda;
    “Gözünün dilini” bilmeli;
    dinlemeli sormadan, söylemeden anlamali
    Arka bahçede varligini sezdirmeden,
    mütemadiyen dikilen vefali
    bir agaç gibi köklenmeli hayatinda;
    sen,
    her daim onun orada durdugunu hissetmelisin.
    ihtiyaç duydugunda
    gidip müsfik gövdesine yaslanabilmeli,
    kovuklarina saklanabilmelisin.
    Kucaklamali seni güvenli kollari,
    dallari bitkin basina omuz,
    yapraklari kanayan ruhuna merhem olmali

    En mahrem sirlarini verebilmeli,
    en derin yaralarini açip gösterebilmelisin;
    gölgesinde serinlemelisin sorgusuz sualsiz
    Onca dalkavuk arasinda bir tek o,
    sözünü egip bükmeden söylemeli, yanlis
    anlasilmayacagini bilmeli.
    Alkislandiginda degil sadece,
    asil yuhalandiginda yaninda durup koluna girebilmeli.
    övmeli Alem içinde,
    bas basayken sövmeli
    ve sen öyle güvenmelisin ki ona,
    övdügünde de sövdügünde de
    bunun iyilikten oldugunu bilmelisin,
    “hak ettim” diyebilmelisin.
    Teklifsiz kefili olmali hatalarinin;
    günahlarinin yegane sahidi
    Seni
    senden iyi bilen,
    sana senden çok güvenen bir sirdas
    Gözbebekleri bulutlandiginda
    yaklasan firtinayi sezebilmelisin.
    Ve sen
    agladiginda, onun gözünden gelmeli yas

    Can Dündar
    Rüzgar Ali hepinizi sevgi ile kucaklıyorum.Her türlü olumsuzluklardan allah korusun.Allaha emanet olun canlarım:)Hepinizi çok seviyorum.

  52. Nuriye abla harikasın cok güzel bir şiir okuyunca cok mutlu oldum ben dost konusunda hep cok şanslı oldugum için şükrettimmm..Bizde seniii sıcacıkk kucaklıyoruuuzzz sevgiyle kall..

  53. Ah ah ki ne ah.. Benimde bir erkek kardeşim var şimdiden düşününce 1 sene var diye içim cız ediyor. ailenin hastalıgında saglıgında yanında olamamak çok zor. Allah herkesin yardımcısı olsun bende iyiki sizi tanımışım yoksa susarak nasıl atardım sıkıntılarımı siz bana güç oldunuz artık kendim için daha çok çabalıyorum.Sezenccim Allah hayırlısıyla gidip gelmesini nasip etsin ben kendi adıma en yakınımdaki askerlere yalnız hssettirmiyorum onlara börek kek, aşure ne olursa gönderiyorum.halt hatır soruyoruz görünce elbet gittikleri heryerde vardır kucak açanlar.Allah sıkıntı keder üzüntü vermesin göz açıp kapayıncaya kadar biter inş..

  54. Sevgili Mukaddesciğim,Sezenim,Tuğba’m,Elif Ezgi’m Kocaman sıcacık günaydın.Hava güneşli güzel ışıl ışıl.Hepinizin yaşamında da bu pırıltı ışık varolsun.Sezencigim hayırlısı ile gitsin gelsin askerimiz inşallah onu ve bütün askerlerimizi allah korusun.Mukaddescigim büyük şans insanın dost diyebilecegi birisinin hayatında olması:)şanslıyız o halde hepimiz.bütün dost olan iyi niyetli herkese de çok selamlar.Sizi çok seviyorum.Elif’ime minnetim hiç bitmeyecek.Tekrar tekrar teşekkür ediyorum kendisine.

  55. Nuriye abla bana dua et o teemiz kalbinle bana tekrar azim gelsinnn hırs gelsin biri beni durdursunn cok sucluyumm mutsuzummm 2 gündür liste altt üstt ühhüüü ühüüüü ühüüü

    • Tamam… Şimdi üzülmek yok. Kendine biraz zaman tanı… Listede “pause” tuşuna bas ve sadece yarın gönlünce bir kahvaltı et, yalnız sadece 1 dilim esmer ekmek ye. Öğlen de 1 tabak kepekli domatesli makarna ve 1 bardak ayranla mideni şenlendir. Akşam da kocaaaaaaa bir salata yap ve 2 saat sonra da 3 top dondurma ye. yemeklerden sonra yeşil çay iç ve kayısı tüket. Bu bir çeşit light ödüllendirme, dinlenme olsun. Sonra bozduğun yerden yeniden başla olur mu? Haydi üzülmee… 🙂

  56. Sevgili Mukaddescigim.tabi ki dua ederim canım.Ama bizi hedefimize adım adım götüren kendi kararlıgımız,ne kadar şanslıyız ki,türkiyenin gerçek degerlerinden Taylan kümeli hanımefendinin,dünyalar güzeli paylaşımcı kızı Elif Ezgicigimi tanıdık.Bu çok büyük fırsat ve bu fırsatı en iyi şekilde degerlendirmeliyiz,başarılı olmalıyız.Ancak böylece Taylan Kümeli hanım efendiye,Elif Ezgi’mize teşekkür etmiş oluruz.Tabi bizi yoran üzen hareket kabiliyetimizi kısıtlıyan,yaşam konforumuzu bozan kötü kilolardan da kurtuluruz.Sakın geri sayma mukaddes bundan sonra ki adımlarda durmak yok yola devam diye kendini motıve et.Her sabah kalkar kalmaz suyumu içiyorum ve ilk iş laptopu açıyorum.ve eski kiloma geri dönüyorum sayfamızı.tekrar tekrar okuyorum yazılanları o hafta ki listemi.Dışarı çıkacaksam yemek programımı yapıyorum.Ara ögünlerimi bazen akşam yemegimi üşenmeden yanıma alıyorum.Arkadaş davetlerine kendi menüm hazır:)gidiyorum ve asla biraz tat önerilerini dikkate almıyorum.Asla daha vermem gereken çok kilo var diye hayıflanıp kendimi geri saydırmıyorum:)sana da çok ama çokkkkk güveniyorum.Biz burada birlikteyiz.Birimizin hedefine ulaşması hepimize güç,sadece kendimize degil birbirimize sorumluyuz bu anlamda:)kesinlikle başaracagız, başaracagız ,başaracagız.Evet kolay degil ama önemli olan hayatta zoru başarmak.Mukaddesim seni sevgi ile kucaklıyorum, kesinlikle inanıyorum hedefine ulaşacaksın hepimiz sevinecegiz.SENİ ÇOKKKKK SEVİYORUZ ÇOK GÜVENİYORUZZZ.

  57. Sevgili Elif Ezgi’im ,küçük karizma adam Rüzgar Ali,Sevgili Tugba’m,Sevgili Sezen’im güzel kızları,Sevgili Mukaddes’im ve burada olan herkes günaydınnnnn sevgi ile günaydın.Hepinize sıcak samimi sevgiler.

  58. Arkadaşlar desteginiz için sagolunn iyiki varsınız bAŞta canımm Ezgi olmak üzere iyiki varsınız eksik olmayın hayatımdan…Tabii pes etmek yokk bugun eşimle alışverişe gittik yenii ciciler aldımm hamilelik dogumm lohusalık verilemeyen kilolar uzun süredir kendimme birşey almamıştımm iyi geldii
    Diyetten önce 36 benden kot giyordumm bugün 32 beden aldımm tekrar hırsa girdimm geliyorumm dönüşüm muhteşem olacak …….

  59. :)Sevgili Mukaddes yaşasınnnn.güzel haberleri bekliyoruz.sevgiler canım

  60. :)Sevgili Sezen’im hadi bakalım kolay gelsin canım.Durmak yok yola hep birlikte devam:)bu arada 10 kilo tabi ki az degil:)verilmesi gereken 30 kusur kiloyu düşünmezsen:)başlamak bitirmektir:)senin güzel sözün gibi korksun kilolar.:)seni seviyorum canım güzel kızlarını öp benim için kucak dolusu sevgiler.

  61. ezgi hanım sizi yürekten gönülden tebrik ediyorum
    15 gündür dukan diyeti ypıyorum ve 1 haftadır kilom aynı ilk başta 4 kilo gitti ama o 4 kiloyu sadece 2 ayda aburcuburla almıştım şimdi 70 kiloyum dukan ı bırakıp sizin listelerinize başlasam olurmu ki çok değil manken gibi olmkta gözüm yok banada 62 kilo olsam yeter

  62. 👏👏👏👏👏👏👏tebrikler . Umarim senin sayende bizde göreceğiz o mutlu gunleri 😊

  63. İnanılmaz güzel görünüyorsunuz. Hem sağlıklı, hem fit hem de yaşınızdan çok daha genç! 55 benim de ilk hedef kilom, o nedenle 55 sayısını görünce kendim zayıflamış kadar seviniyorum. Lakin sizin boyunuzu görünce benim için 55 değil 52′lerin ideal olduğuna bir kez daha karar verdim. Bu vesile ile İlk hedef 55, İkinci hedef 52 olarak ilan etmiş olayım ben de kendime!
    Başlangıç kilom 62 idi, 15. günümdeyim şu anda 59-60 aralığındayım. Hayatımda ilk defa liste düzeni ile zayıflamaya çalışıyorum, bana çok iyi geldi, irademi kuvvetlendirdi. İkramlara hayır diyebilmek açısından liste yöntemi harika bir yöntem! Nazarlar değmesin bizlere. Sevgiler,

    Not: Geçenlerde ig’den cheedem hesabındaki fotoğraf altında size “bu listelerdeki yemekler çok geliyor yemesem olur mu?” diye soran şaşkınım ben. (histoirevague)

    Duygu.

    • heeey selam, çok teşekkür ederim. :))
      Liste demek disiplin demek, disiplin de hiiiç uzatmadan sündürmeden sağlıklı sonuç demek… Yani ben en azından böyle düşünüyorum :))
      Kolaylıklar diliyorum, aklınıza takılan bir şey olursa buralardayız
      Sevgiler…

  64. Sizi yeni yeni takip etmekteyim benim de bebeğim 6 aylık …. Vermem gereken 5 kg kaldı … Bütün listelerinizi tek tek okuyacağım inşallah en kısa sürede veririm kilolarımı sizi de tebrik ediyorum gerçekten….:) iyi pazarlar

  65. Aaaaa yeni gordum hedefine ulastigini ne kadar guzel bravoooo demek istiyorum sana. Zayiflik bambaska bisey ya

Yorumlar kapalı.