Tavsiye: Taylan Kümeli- Facebook Grubu

Taylan Kümeli, facebookta hergün işinize yarayacak beslenme bilgileri paylaşıyor.

Taylan Kümeli’nin facebook grubuna hepinizi bekliyoruz

Bazen de yeni ve üyelere özel listeler hazırlanıyor.

Ayrıca üye davet ederseniz imzalı kitap kazanabiliyorsunuz, bu gibi pek çok etkinlik düzenleniyor grupta…

Üstelik kendisi bazen sorularınızı birebir yanıtlıyor.

Önermek benden, katılmak sizden…

İşte adresimiz şöyle: http://www.facebook.com/groups/taylankumeli/

Tavsiye: Taylan Kümeli- Facebook Grubu” üzerine 34 yorum

  1. hayırlı haftalar……..
    bugün 69 u göreceğimi umarak tartıya çıktım….ama hala 70.8 dim ……neden dedim ama takılmadım durmak yok yola devam ….
    canım ezgim=)
    bu sabah yaklaşık 2 yıldır yapamadıklarımı yaptım tartıdaki rakam belki gaza getirmek için önemli ama ben bugün cam sildim sabahın 8inde hastalığımdan beri yapamadıklarımdı temizlik yapabilmek zordu….çünkü kemoterapinin etkileri hala devam ediyor çok cabuk yoruluyor ve de egilemıyorumm ama zannımca yaklasık 1 aydır saglıklı beslenmeye calıstıgım ıcın enerjık ve rahatım ama emın ol bugun bu sabah kendımı saglıklı hıssettım zayıf deyıl saglıklı ……onemlı olan bu sanırım …..şimdi inan o kadar heyecanlıyım ki sağlıklı olmak zayıf olmak tan daha farklı ama ikiside bir araya gelirse tadından yenilmez sanki=))))))))))
    duygularımı tam olarak ifade edemesem de iyiki varsın iyiki tıkladım iyiki okudum en önemlisi iyiki CEVAP YAZDIN BANAA tüm samimiyetinle hadi dedin………..inan şuan kelimeler kifayetsiz……
    sonsuz sevgiler balanneden ezgiye….

    • Canım Emine…

      Canım… Allah’ım sana sağlık sağlık sağlık versin… Sana hep dua edeceğim canım Emine. Kötü olan hiçbir şey yaklaşmasın sana ve ailene…
      Benim için de şu an kelimeler kifayetsiz, yanında olsam sarılır öyle dururdum.

  2. Şu an yorumlarınızı okurken o kadar duygulandım ki… Sevgili Emine kendini sağlıklı ve enerjik hissetmene çok ama çok sevindim. Ezgi’nin mutluluğunu tahayyül dahi edemiyorum. Bir insanın kendini sağlıklı ve mutlu hissetmesine vesile olmak paha biçilemez… Sevgili Emine benim de dualarımdasın. Her şey çok güzel olacak. Sevgiler… 🙂

  3. Emine cok gecmiş olsun Allah seni çocuklarına bagışlasın .Evet herşeyin başı saglık bizde eşimden dolayı atlattık o zor günleri ama inan her zorluk insanı güçlendiriyor şimdi biririmizede hayatada daha baglıyız kimse bizi kolay kolay üzemiyor .Zahmette rahmet vardır.Öpüyorum senii kocaman tüm yüregimle ……

  4. inanın yorumları okurken gözlerimdeki yaşa engel olamadim……….hepiniz ne kadar içten ve samimisiniz …..ben cam silebildiğim için şükrederken….. sizin beni anlayıp bu kadar samimi yazmanız duygulandırdı beni…..biz çok büyük bir aile olmuşuzzz ……..cok tsklerr ezgimmmm ve yoldaslar=))))

  5. gnydnnnn ezgi….
    rüyama bile girdin sonunda …..2 listedeyim ve aynen devam 69 u goremesem bile …….ama arada canım cok tatlı sektıgınde 3 gunkurusu atıyorum onla bastırmaya calısıyorum ıcımdekı tatlı canavarını…..ruyamda bana dedınkı o 3 gunkurusunu yeme ((((( buyuk yanlısmıdır mesela sabah uyandıgımda nutella krızım tutar veya gece berra ıcın kalktıgımda nutella yerıne kayısı atıyorum ya da yabanmersını…..cokmu yanlıslardayım ezgı ruyama bıle gırdıgıne gore bı bılene sorayım dedım =)…………

    • Hayır aksine, ben de sana (SİZE) tatlı krizleriniz için 3 kayısı ya da 1 kase yabanmersini kurusu öneriyorum. Yanısıra 1 tane de 1 kabuk tarçın+elmalı yeşil çay da içerek tatlı krizini iyice defedebilirsin canım.

      Derler ki rüyaların tersi çıkar. Gördün mü bak, çıktı işte 🙂 hahahha Öpüyorum balEmine 🙂

  6. Ezgimm banada yetiş!!Benimde tuzu krizim tuttU midem kötü heralde üşüttüm .Tuzlu cubuk kraker yedim kesmedi ne yapayımm!!

    • Tuz oranını dilediğin kadar arttır, geçici bir süre için… Yemeklerine tuz katarak bu açığı kapat fakat içtiğin su miktarını 1- 1,5 litre kadar arttır derim ben. (Aynı şey benim de başıma geldiğinde annem böyle önerdi. SOnuçta geçici bir süre için) Tekrar geçmiş olsun

  7. Ben regl nasıl bir şeydi unuttum 🙂
    Hani bittiğinde böyle hafiflersin, temizlenirsin, uzun ve dinç bir ay seni bekliyor olur ya… Hah galiba o hissi özledim. Ben deli miyim? 🙂

  8. Ezgicim hayır deli falan değilsin aynı şey bende de oldu.kerem 8 aylıkken regl oldum ve nedense çok mutlu oldum:))temizlenmiş arınmış gibi hissettim kendimi :))

  9. Tamam sagolasın canım yaa!!!Bendee bende özledim regl olmayıı asker yolu bekler gibi bekliyorum yolu
    nu ama yok 17 ay oacak !!!!

  10. Normal doğum yaptım canım.
    O an hissettiklerimi ne öncesinde ne sonrasında bir daha yaşamadım hissetmedim.
    Doktorum Ayfer Gürbüz bu hakkımı bana veren cevval bir kadındır. Ona ne kadar teşekkür etsem az.
    Ben sezaryen diye gittim beni normal doğurttu. Başkaları kolayı seçer o yapmadı. Allah ondan razı olsun.
    (Bu arada ben de mi özlüyorum nedir?)

  11. Hee hee bakalım!!:)))Sezan cok şanslısınız ben 2 sindede sezeryan oldum istemedigim halde bende o duyguyu yaşamak isterdimmmm haa bide bana en cok dokunan 9 ay ben taşıdım ilk önce eşim gördü 2 kuzumuda :)))

  12. 3 ay sonra evleneceğim ama çok cahilim. 😀 Doğumdan sonra regl olmadığını bilmiyordum ve ilk defa burda sizden duydum. Ama normal doğumun (adı üstünde normal) daha sağlıklı olduğunu biliyorum. Şu an benim için uzak düşünceler ama galiba güzel şeyler. O acı bile kendini özlettiriyorsa anneliğin ne kutsal bir duygu olduğunu hayal dahi edemiyorum.

    • Aslında bu özlem boş, biraz yılların alışkanlığını özleme çünkü emzirme denilen süreç öyle bir şey ki genel planda sana adeti aratmıyor, rahatlama açısından…
      Şimdi sana biraz anlatayım Tuğbacım.
      Süt verdiğimizde “prolaktin” hormonu salgılarız, bu da adet olmamızı yani yumurta atmamızı sağlayan hormon salınımını (östrojen) baskılayabilir. Özellikle de günde 8 defadan fazla ve Yarım litrenin üzerinde süt veren annelerde bu durumun oluşması normaldir. Süt verme sıklığının azalması ya da ortadan kalkmasıyla vücut yeniden östojen salgılar ve menstral döngü yeniden başlar 🙂 İşte böyle. Bazı insanlar, “süt korur” derler. Bu, sütün doğum kontrol yöntemi olarak kullanılması demektir. Örneğin benim çok sevdiğim bir arkadaşım bebeğini emzirdiği için, bunu bir koruma yöntemi olarak bildi… Şimdi o korunma yöntemi 7 aylık ve adı da Mina :)) Yani bu işler belli olmaz…
      Zamanı gelince her şeyi sorabilirsin canım 🙂 Sevgiler taze gelinceğizimiz

  13. Tugbacım yaşadıgın günler insanın hayatında yeri doldurulamayacak birdaha yaşanmayacak tatlı telaşlar sen doya doya tadını cıkar .Yeni bir hayata adım atacaksın hele sevdigin adamlaysa bide aşkınız meyvelerini verirse ohhhh tadından yenmez olur hayatt!!

  14. Hımm anladım. 🙂
    Doğru diyorsun bu işler belli olmuyor. Mesela annemi de korumamış süt. Kardeşim gelmiş benden hemen sonra. 🙂

  15. Sevgili Eminecigim
    Bende yazılanları yeni okuyorum.Allah başkası için edilen duaları mutlaka kabul edermiş:)bende sana sevgi ile dua ediyorum.Herşey iyi olacak.Allah seni sevdiklerinle uzun mutlu yıllar beraberlikler versin canım.kucak dolusu sevgiler.

    • güzel temenni ve duaların için çok teşekkür ediyorummm nuriye hanım…..
      mutluluk ve sağlık hepimiz için daim olur inşallah…….

  16. Sevgili Elif Ezgicigim
    Senin vaktinin ne kadar degerli oldugunu biliyorum.Olur olmaz sorularla güzel oglunun zamanından almak istemiyorum.Taylan hanımın facebook grubundayım.Bu listeleri inceledim şimdi.9. liste ne zaman uygulanmalı.8. liste dönerek hedeflenen kiloya ulaştıktan sonra mı 9. listeyi uygulamak dogru:)bilgilendirirsen sevinirim canım.Kocaman sevgiler.

    • Selamlar :=)

      Çok incesiniz, benim için sorularınızı yanıtlamak bir keyif 🙂 8. listeden sonra 9. listeyi uygulayabileceğiniz gibi, arındırıcı listemizden sonra her hangi bir hafta listeyi uygulayabilirsiniz.

  17. ezgi hanım bu listeleri ramazanda nasıl uygulayacağız ben başlayalı 1hafta olcak ramazanda üçünçü listete olucam bilgilendirmenizi bekliyorum yerım bırakmakta iistemem….:(

  18. selamlar ben sitenizin ismini bugün doktorum tarafından alıp yönlendim yalnız pek anlayamadım diyet listelerinizi biraz karışık geldi bana sanırım 🙂 bana yardımcı olursanız sevinirim teşekürler kolay gelsin.

      • Ezgi abla bugun sizi annenizle melekte gordum cok guzelsin zaten ben diger halinizi gorunce cok sasirdim size basvuranlarin cogu anne ama ben 14 yasindayim ve formanin icinde kendimi cok kotu hissediyorum kilo da veremiyorum bana sıkı bir liste lazim ne onerirsiniz 😦 😦

        • sıkı değil ama sağlıklı bir liste var elimde 🙂 eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2012/11/19/beslenme-listelerine-nasil-ulasabiliriz/ liste benden disiplin senden 🙂

Yorumlar kapalı.