Blog Okurlarına Özel Yeni Liste- Taylan Kümeli’den (no.9)

UYARI: Bu listeyi metabolik bir rahatsızlığınız yoksa, hamile değilseniz ya da emzirme süreciniz sorunluysa, tahlillerinizde normal dışı bir bulgu görünüyorsa yapmayınız. Bu liste normal verilere sahip kişilerin yalnızca 1 hafta boyunca uygulayabilecekleri bir beslenme mönüsüdür. Tedavi edici ve tıbbi bir yönü yoktur.

yeni listemiz 🙂

1 GÜN  X DİYETİ**2 GÜNLÜK  Y DİYETİ**1 GÜN  Z DİYETİ

( bu sıraya uyarak 7 güne tamamlayınız )

 

 

HER GÜN İÇİLECEK SIVI ( sabah uyanınca ve gün boyu içiniz )

1 bardak sıcak su

1 dilim elma

1 dilim limon

1 parça kabuk tarçın

1 çk elma sirkesi

1 GÜNLÜK X DİYETİ

SABAH

1 ob elmayı  4’e bölünüz ve tarçın serpiştiriniz

Üzerlerine ; 2 yk lor peyniri + 1 ceviz içini karıştırıp sürünüz

 

2 SAAT SONRA

1 fincan laktozsuz diyet süt + zencefil + tarçın

1 dilim taze ananas veya 3 adet kuru erik

ÖĞLEN

Malzemeli salata

190gr ton balığı veya 2 kk peynir veya 100 gr et veya köfte veya 150 gr tavuk

2 SAAT SONRA

1 adet diyet meyveli yoğurt

2 SAAT SONRA

2 dilim kepekli wasa + 2 yk lor peyniri veya labne light peynir

Domates,salatalık

AKŞAM

Semizotu salatası

1 ob yeşil elma doğrayınız

1 yk yaban mersini kurusu

1 yk lor peyniri

100 gr tavuk göğsü

1 ceviz içi

Sos : 1 yk zeytinyağı,elma sirkesi,limon..

2 SAAT SONRA

1 ob elma

1 çb diyet kefir

2 GÜNLÜK  Y DİYETİ

 

SABAH

1.seçenek

4 yk yulaf

1 su bardağı laktozsuz diyet süt

1 ob armut

Tüm malzemeleri pişiriniz

Üzerine 4 yk nar ve 1 çk toz tarçın ekleyiniz

2.seçenek

1 yumurta ( haşlanmış veya menemen olabilir )

Domates

1 dilim çok tahıllı ekmek

2 SAAT SONRA

1 porsiyon meyva

5 tuzsuz badem

ÖĞLEN

Doyana kadar sebze yemeği

200 gr diyet yoğurt

2 SAAT SONRA

3 kuru erik

5 tuzsuz badem

2 SAAT SONRA

Kepekli lavaştan yapılmış tost

AKŞAM

150 gr Izgara Balık

Salata

2 SAAT SONRA

1 ob meyva

1 çb diyet kefir

*** Bu diyetlerin tamamı Taylan Kümeli’nin özgün ürünüdür, izinsiz kullanılması halinde hukuki olarak hakkı saklıdır.

1 GÜNLÜK Z DİYETİ

 

SABAH

1 dilim çok tahıllı ekmek veya 1 kepekli lavaş veya 2 dilim diyet etimek

2 yk lor peyniri veya 2 dilim hindi füme

2 SAAT SONRA

1 adet ananaslı probiotik yoğurt

ÖĞLEN

8 yk haşlanmış kepekli makarna

Bir tutam semizotu

2 yk diyet yoğurt

Pulbiber,nane

2 SAAT SONRA

1 çb diyet kefir ( nane,dereotu ekleyiniz )

2 SAAT SONRA

Kepekli tost

AKŞAM

200 gr Izgara yağsız bonfile

Yeşil salata

2 SAAT SONRA

2 top diyet dondurma

 

Blog Okurlarına Özel Yeni Liste- Taylan Kümeli’den (no.9)” üzerine 87 yorum

  1. Selam Ezgii super bi receteymis bu hemen yaziyorum defterime lakin sana bi sorum olacak ?

    x diyetinin aksamini anlayamadim semizotu salatasinin icine mi girecek bu malzemeler ?

    tesekkurler sevgiler 😉

  2. benim birkac sorum olacakti..
    Kefir nedir ben Bulgaristan”da onu bulamiyorum, onun yerini neyle deyistirebilirim?
    yesil cay burda sinameki cayinin diyer ismi sizde de oyle mi?

    • Hayır yeşil çay başka bir şeydir, sinameki ise daha sivri yapraklı başka bir bitki 🙂 Yeşil çayı sık sık tüketebilirsiniz ama sinamekiyi çok içerseniz barsaklarınız bir süre sonra sinameki içmeden çalışamaz hale gelir.
      Kefir yerine ise aktivia içecek alabilirsiniz.

      • Merhabalar
        Elif hanım ben 1. Listeden basladım ama yogurdu ve peynırı hayatımda hıc yememısımdır ve yıyemem bu yuzden onları cıkarsam olur mu listelerden veya baska. Bırsey eklesem
        Sevgiler 🙂

        • Selamlar, inanın her besinin sizin metabolizmanıza sunacağı ayrı bir katkı var. Dİlerseniz sütü de peyniri de en sevdiğiniz şekilde tüketmeyi deneyin.
          Ama lütfen onları hayatınıza kazandırmaya, onlara ve tabii kendinize bir şans vermeye çalışın.
          Sevgiler.

  3. bu listelere bayildim gelecek hafta menulerimde boylece belli oldu listelerin hepsinin burada olmasi cok iyi alisverisimizi ona gore hyapabiliyoruz o eksik bu yok bahanesi olmuyor boylece

  4. kucuk bir soru lavasi yaparken ekmegi islatarak una ekleyip mayalanmasi icin bekliyoruzya yogurduktan sonra hic mayalanma olayi olmasin diye; un su bir bardak yogurt biraz tuzla yogursak olurmu ?cok yumusak oluyor boylede

  5. cok tesekkurler birtaraftan facebook birtaraftan blog masallah bebisle bizleride unutmuyorsunuz ben kiraz sapi bulamadim ama kiraz sapli cay buldum simdilik onu iciyorum

  6. Ezgi hanım merhaba,
    Öncelikle yol göstericiliğiniz için teşekkürler.
    Benim 2 sorum olacaktı:
    1- ideal kilomuzu nasıl hesaplamalıyız?
    2- kilo vermekten çok korumakta zorlanan biri
    olarak bu süreçten de bahseder misiniz?

    Çok teşekkürler, sevgiler
    Seda

    • Bu iki sorunun yanıtını ayrıntılı olarak yazayım bir boş vaktimde olur mu? Çünkü bunlar önemli ayrıntılar 🙂 Sorduğunuz için teşekkür ediyorum. 🙂

  7. Ezgicim ben emzirmeyi bitirdim cunku artik sutum yoktu, keske seninl edaha erken tanisaymisim belki kizimi halya emziriyo olacaktim 😦 , ve simidi soru bu diyetelerde olan herseyi yiyemiyorum cunku acikmiyorum sut uretmek gibi bi sorunum da yok artik bazi ara ogunleri atlasam olurmu? 🙂

    • Ara öğünlerimizi hiç atlamayalım ki, sofraya aç oturmayalım, ara öğünler metabolizmamızı daima çalışır halde tuttuğundan bünyemiz hızlanır ve hızlı kilo veririz. 🙂

  8. Ezgi Hanım Merhabalar,
    zayıflama sürecinizi yazdığınız sayfayı tesadüfen bulmuş olmama çok seviniyorum. Benim de bebeğim 4 aylık oldu ve benim de artık kilo vermeye başlamam gerekiyor. Bebeğim alerjik olduğu için emzirmem çok önemli. verdiğiniz listeleri 1. listeden başlayarak uygulamaya başlasam sütümde bir azalma olmaz değil mi. siz de bu listeleri uyguladınız sanırım ama yine de içimin rahat etmesi için size tekrar sormak istedim.
    şimdiden teşekkürler

    • Merhaba Ayşe Hanım 🙂

      Ben bu listeler sayesinde oğlumu ilk altı ay sadece anne sütü olmak üzere, hala emziriyorum. Elbette günde 4 litre su, bol bol bitki çayı içiyorm. Doğumdan 2 hafta sonra uygulamaya başladım ve iyi ki de yapmışım bunu çünkü gerek ben gerekse oğlum bu listelerle çok iyi besleniyormuşuz meğerse…
      İçiniz çok rahat olsun, eğer klinik bulgularınız doğrultusunda doktorunuz ya da diyetisyeniniz size özel bir şeyler önermiyorsa bu listeleri gönül rahatlığı ile yapabilirsiniz. Sevgiler.

  9. cevabınız için çok teşekkür ederim. 1.diyet listesinden başlayarak uygulamaya başlıyorum ve sayenizde çok kararlıyım 🙂 ben de güzel sonuçları size bildireceğim.

  10. Sevgili Ezgi,

    Ben istediğim kiloya indim. Bu kiloda kalmam lazım. Listelere devam edersem kilo vermeye devam ederim korkusuyla listeleri uygulamayı bıraktım (birinciyi bitirmiştim zaten sadece, iki kilo fazlam vardı şimdi kalmadı) Kilo koruma listesi yollamanı sabırla bekliyorum ama bekleme aşamasında ne yiyeceğimi şaşırdım zira bendeki bütün listeler kilo vermeye yönelik. Kilo vermeyeyim derken almaktan çekiniyorum. Koruma listesi göndermeyi unutmadın değil mi? Kilo vermek kadar o kiloda kalmak da önemli sanırım. Sevgiler
    Özlem

    • Konuyla ilgili yazacaktım fakat oğlum hastalandı ve hala hasta… Bu arada listelerdeki tarifleri uygulayabilirsiniz, bu tarifler çok sağlıklıdır ve size asla zararı olmaz. Örneğin sabah yulafınızı ya da peynir+zeytin+haşlanmış yumurta domates-salatalık-biber ve kepekli ekmeğinizi, öğlen sebze yemeğinizi yoğurtla akşam da ızgara ve salatanızı yiyebilirsiniz. Koruma programı denilen şey de zaten sizin kendi sağlıklı mönünüzü oluşturma eğitiminiz kısaca öyle anlatayım. Neyi ne kadar nasıl ve günün hangi öğününde yiyeceğinize dair bir planlama yönetimi diyelim. Ara öğünlerinizi ihmal etmediğiniz, bol sıvı tükettiğiniz, yaşamınızın geri kalanında doğru seçimler yaparak beslendiğiniz bir periyoda hazırlıktır.

      Sevgiler

      Ezgi

  11. ezgi hanim benim sorum protein barlar varya onlari ara ogun olarak yenirmi yaklasik 200 kcal.bi arkadasim tok tuttugunu ve tatli ihtiyacinin gittini soylemisti
    tesekkurler sevgiler

    • Protein bardan kastınızı tam anlayamadım. Daha önce 15 tane araöğün seçeneği paylaştım aslında eğer bahsettiğiniz k-bar türü şeylerse evet, gönül rahatlığıyla yiyebilirsiniz 🙂 Afiyet olsun

  12. Bugün bu listeye başladım. Birazdan semizotu salatamı hazırlayacağım. Sabah çok erken kalktığım için akşam öğünümde biraz erken oluyor ama böyle çok iyi oluyor. 🙂

  13. Ezgi merhaba listelerde yazan herseyi bulamadigimdan yine birkac sorum var 🙂 ara ogun olarak mısır pirinç patlağı yazmisin fakat ne yazikki bulamiyorum baska neyle deyistirebilirim birde semizotu yerine ispanak kulanabilirmiyim ve son olarak nohutun yerine baska ne kualanabilirim..

    • Mısır pirinç patlağı yerine yağsız ve tuzsuz mısır patlağı yiyebilirsin ya da 3 tane light bisküvi…
      Semizptı yerine tabii ki ıspanak kullanaiblirsin.
      Nohut yerine de haşlanmış yeşil mercimek kullanabilirsin.

  14. Ezgi haniiiim:))
    Nasilsiniz?Insallah cooook iyisinizdir.
    Merak ettim, 55’den sonra 54’u gordunuz mu diye:)))
    Ve duygularinizi coook merak ettim..istediginizi basardiniz…neler hissediyorsunuz:)
    Ben gazeteci muhabir Fevkalade:)
    Ben de 68’i gordum :))) Cok mutluyum:)
    Size yaklasiyoruuuum deeermisim:)
    Iyi geceler…

    • Selamlar olsuuunnn 🙂
      Siz var ya siiiiiiz harikasınız… O 68ler burun kıvırdığınız sayılar olsun, ne kalmış 11 kilo nedir usta?? 🙂
      İstanbul’da 54 kiloyu gördüm sonra hasta oldum ve antibiyotik kullandım. Bir de üstüne oğlum hastalandı 😦 Bir daha da tartılmadım. Bir iki kilo alma planı yapıyorum ama sütüm azalır diye korktuğumdan tarifleri pişiriyorum hep… İşte bende durum bu… DU ben bir yarın tartılayım da kaç olmuşum, kaç kalmışım bir göreyim 🙂
      Yaklaşın bana, geçin beni, bitirin şu diyeti, kapatın kilolar defterini 🙂 Daima destekçinizim 🙂

  15. Bunu söylemekten gurur duyuyorum. İlk defa firesiz bir regl geçiriyorum. Hiç tatlı krizim olmadı. Tabii bunu listelerin dengeleyici etkisine ve Ezgim’den aldığım kararlılık ve azme borçluyum. Bugün biraz megaloman mıyım neyim? 🙂 Şaka bir yana da gerçekten firesiz bir regl geçirmek psikolojik olarak da büyük rahatlık. Çünkü bu dönemde yaptığım kaçamaklar büyük pişmanlıklara ve ardından yeni kaçamaklara ve daha büyük pişmanlıklara… şeklinde sıralanıp gidiyordu.

  16. Bende bende cok sucluyummm cok moralsiz çok azimsiz cok mutsuz ne oldu bana yaa!!!Kendime hiçbirsey hazırlamak gelmiyo içimdenn :((((((

    • Dönem dönem oluyor böyle…
      O zaman, şimdi seni motive edecek şeyi bulmamız gerekiyor… Çok ilginç bir tespitim var, bakalım işe yarayacak mı? Seni en son kilolu halinle gören bir arkadaşına örneğin 1 hafta sonrasına randevu ver. Ve sıradaki listeye başla ve ondan gelecek “aaaaaaa” tepkilerine hazırlıklı ol 🙂 Bu insanı inanılmaz mutlu eden bir şey.
      Ya da ne bileyim, sen söyle… Seni ne adapte ederdi yeniden??

  17. Aslında gecen hafta beni gören herkes cok degiştimi inanılmaz inceldimi söyledi hatta en yakınn arkadaşlarım azmime hayran olduklarını kendilerinin bukadar disiplinli olamıcaklarını söylediler.Ne olduysa ondan sonra olduu ama neyse sabah kalkınca hiç mutlu olmadımm ve kendimi toplamaya söz verdimm gececkk inşallahh..

  18. Selam dostlar!
    Herkes mükemmel gidiyor 🙂 Sizler verdikçe sanki ben veriyormuşum gibi hissediyorum. Geçmiş olsun Sezen. Sağlıklı olman dileğiyle. Bu aralar inanılmaz ödem problemi yaşıyorum. Tartıya çıkamıyorum moralim bozulmasın diye 😀
    Sevgiler, sağlıklar…

  19. Bence bu harika bir tespit. Ben geçen gün uzun zamandır görüşemediğim bir arkadaşımla görüştüm. İnanamadı gördüklerine. 😀 ”Çok güzel olmuş, hep böyle kal. Kilonu koru.” dedi. Bu beni çok mutlu etti. Çünkü ben bunu duymak istedim hep çevremden. ”Ya yeter bu kadar verdiğin, yüzün çöker, yok yüzün ablak, yok sen şimdi açsındır, onunla mı doyuyorsun” gibi yorumlardan sonra ilaç gibi geldi bu arkadaş. Hatta buluştuğumuz kafenin karşısında gelinlikçi vardı. Gelinlik deneyelim diye ısrar etti ama regl olduğum için denemek istemedim. O gün (zaten listemde de vardı) bonfile ızgaralı salatamı yedim. Sipariş verirken salata sosuna yağ ve tuz eklememelerini bolca limon-sirke eklemelerini söyledim. Arkadaşım ”şimdi anladım nasıl başardığını, biz genelde diyetteyiz diye salata yeriz ama salata masum diye yağı boca ederiz.” dedi. Gecenin sonuna kadar arkadaşım beğenisini sundu. 😀 Kendisi de hemşire olduğu için sağlığıma nasıl bir iyilik yaptığımı uzun uzun konuştuk.

    Sevgili Mukaddes seni bu konuda anlayacak ve sana destek olacak bir arkadaşınla ya da yakınınla buluşmak iyi gelebilir. Hem bence hala bu bloga girip pişmanlıklarını da paylaşmak senin vazgeçmeyeceğini, eninde sonunda bu işi bitireceğini gösteriyor. 😉

    Sezenim sen de sıkma canını. Alerjiler, regl derken grip zor bir dönemden geçiyorsun. Sen bir an önce iyileş, gerisi çorap söküğü gibi gelecek.

    Çok kıskandım bak şimdi. Sen Adana’ya gelince çok yakın olacaksınız buluşacaksınız tabii. Bende çat kapı sürpriz mi yapsam Ezgi’ye. 🙂 İstanbul’a geldiğinde koca bir fırsatı kaçırdım. 😦

  20. Ezgicim canım benim canım benim ben seni pek çok pek çok severim diyerekten soruma geçeyim:D
    kepekli wasa yerine ne yemeliyiz bulamadım da:)

  21. merhaba blogunuzu yeni kesfettim cok güzel umut dolu yazilar yazmissiniz benim 5 bucuk aylik oglum ve 20 kilo fazlam var ben hemen baslamak istiyorum ancak bu süre zarfinda vücudumdan giden toksinler sütüme karisirmi ve nerden baslamaliyim nasil devam etmeliyim aydinlatirsaniz cok sevinirim simdiden tesekkürler.

      • sorumu bu kadar kisa sürede cevapladiginizicin ve guzel dilekleriniz icin cok tesekkür ederim ben diyet kefir bulamadim onun yerine yarim yaglisini kullansam olurmu ve yesil cay emzirirken icilmez diye duymustum siz ne düsünüyorsunuz.Allah sizin evladinizida size sizide evladiniza bagislasin

  22. Selam Ezgi Hanim,
    Ben blogunuzu baska bir blogdan buldum ve bakinca inanamadim ne kadar harika bir blogunuz olduguna. Ben 1 bucuk ay kadar kendim rejim yaparak 8 kilo verdim fakat sonra kilo vermem durdu naapsam veremiyorum artik. Bu arada 1 yasinda bir kizim var ve hala emziyorum onun icin bazi krizlerle basa cikamiyorum bazen 😦 Tam moralimi bozmusken sizin listelerinizi ve yazdiklarinizi okudm ve kendime guvenim tekrar geldi. Fakat ilk 4 listeniz korumali ne yapmam lazim okumak icin? Bir de diyet kefir bulamiyorum normalde kefirimi kendim yapip iciyorum ama diyet bulamadim bi turlu. Onn yerine ne olalir acaba? Cok tesekkur ederim hersey icin

    • Selamlar, cok tesekkur ediyorum… Listelerimiz parola korumali cunku cok yakin zamanda biraz tatsiz durumlar yasandi bunun uzerine listeleri kapattik fakat onumuzdeki gunlerde baska bir onlemle yeniden gorunur kilip parolayi kaldiracagiz 🙂
      Kefirinizi eger yagsiz sute mayalarsaniz light kefir elde edebilirsiniz. Eger olmuyorsa aktivia yogurttan koyu bir ayran elde ederek kefir yerine kullanabilir ya da bardagin yarisina kefir yarisina su koyarak kefirinizi hafifletebilirsiniz :)) kolayliklar dilerim 🙂

    • Selamlar,

      Teşekkür ederim… Biz çoklukla kalori hesabı yapmayız (tek tük bazı besinlerin kalorilerini konuşur ve değerlendiririz) , yani annemin metoduna aykırı bir şey… Çünkü önemli olan kaç kalori olduğu değil, bir besinin glisemik indeksidir. Glisemik indeksi düşük gıdaları tercih ederiz. Glisemik indeksin düşük olması ise kaba taslak anlatırsak, iştahımızı kontrol altında tutar, bütün sindirim ve boşaltım sistemlerini görev halinde tutar ve sayesinde metobolizmamız hızlanır.

      Bu anlamda, yulaf da dahil hiçbir besinin kalori değerini bilmiyorum. Hiç de hesaplamadım, doğrusu size de önermem :))

      Sevgiler, görüşmek üzere…

  23. Merhaba bugün Melek programında verdiğiniz Emziren Anneler için bir çorba hazırladınız onun tarifini tekrar alabilirmiyim? Bende hamileliğimde 30 kilo aldım ve bebeğim şimdi 6 aylık. Kilo vermek istiyorum. Lütfen yardımcı olun 😦

    Sevgiler
    Aylin

  24. ezgi gene ben diyetim cok iyi gidiyor seninle paylaşmak istedim.evlendikten sonra hayatım cehenneme döndü şimdilerde hersey yolunda ama lınmış 20 kilom var insallah verebilirim.seniçok rahatsız etmek istemiyorum bir kac sorum olucaktu diyet etimek kepekli etimek mi oluyor üzerinde diyet yazıyor mu.corbaları yaparken yag koyuyormuyuz.kepekli lavas diyet etimekdeğişimleri nasıloluyor.şimdiden tesekkür ederim

    • Hemeeen cevap vereyim:
      1- çorbalar yağsız
      2-kepeli etimek doğrudur
      3- 1 etimek-1 lavaş
      Asla caymayın yolunuzdan ve sağlıkla o kilolardan kurtulun inşallah 🙂 Sevgiler.

  25. Geri bildirim: 9. Liste ve 80lere Ne Kaldi ki Surada Nasıl Yapılır ve Tarifleri ← Lezzetmelekleri.com

  26. ARAMA SONUÇLARI: OF DIYET DONDURMA ÖDÜL GIBI BISI SABIRSIZLIKLA BEKLIYORUM O GUNÜ:) BU ARADA EZGICIM CIDDE’DE YAŞADIĞIM GÜNLERDEN KALMA TAZE HURMA DÜŞKÜNLÜĞÜM VAR ÖĞÜNLERDE KURU KAYISI YADA ERIK YERINE TAZE HURMA TUKETEBILIRMIYIM tamamsa kaç tane tüketmem uygundur BU HURMANIN MEYVE HALI OLUYOR BUZLUKTA SAKLIYORUZ..2-3 GÜN DIŞARIDA KALSA EKSIMEYE BAŞLIYOR.

  27. MERHABALAR EZGİ ..BİR KAÇ HAFTALIK SIKINTIDAN SONRA DEVAM EDİYORUM HALA..KENDİM ETTİM KENDİM BULDUMMM :)).. NAZLI BANA DEVAM ET DİYE Bİ CIRLADI VALLA ..HEMEN GİDİP MALZEMELERİ ALDIMM…İYİ Bİ FİKİRMİYDİ ARKADAŞLARIMLA BU FİKRİ PAYLAŞMAK BİLMİYOM AMA…ARADA Bİ BOZAYIM DİYOMMM..OLMAAAZZZZ DİYORLAR….BU ARADA OKULDAKİ ARKADAŞLARDAN DA SANA SELAM VAR..:)

  28. DELİLİĞİM KANATLARIMDIR RESİMİNİ ÇOK SEVDİĞİMİ SÖYLEMEK İSTERİM KONUYLA ALAKASI OLMASA DA…ÖYLE YANİ…:)

  29. bu arada devam ediyorum bırakamıyorum…ben başlattım ne yazık ki 🙂 kendim ettim kendim buldum..blogunuzu arkadaşlarımla payşama fikri iyiydi de sonrası kötü …..nazlının cırlaması üzerine doğru markete malzemeleri almaya yollandım…bu gün 2. günüm…ayrıca da okuldan da sana selam olsun :)..

  30. Merhaba Ezgi’cim…73.3 kiloyla başlamıştım bu listelere 9 haftada 66 kiloya indim. Gösterdiğin iyi niyet ve tatlılığın için çok teşekkür ederim. Ama Sorun şu ki maalesef 3 haftadır kilo veremiyorum…Bende paylaşmış olduğun bir günlük direnç listesini yapmayı düşünüyorum uygunmudur? Fikrini almak isterim… Ayrıca su an 9. hafta içindeyim direnç listesini yaptıktan sonra yeni liste olarak kitaptan yaz listelerine geçmek sıkıntı yaratır mı? Yanıtın için şimdiden çok opüyorum ve teşekkür ediyorum 🙂 🙂

  31. merhabalar ….evet o resimi çok sevdim…Foucault u da çok severim ve benimserim düşüncelerini…:) yanlış zamanda rastlaşmışız aslında seninle biz aynı fakülte de olaydık pis felsefe tartışırdık…bu düşünceye de ‘okyanus odalar’ dan sonra vardım…

  32. şunu söylemek isterim sana, umarım yanlış anlaşılmam …sanki resimlerin yazılarından daha çok şey anlatıyor….

    • Asla yanlis anlamam 😉 hatta gorselligin gucu diyebilirim. Ama yazi benim gozu kapali yapabildigim, elimden kolumdan farksiz, varolussal parcamdir. Resim ise hobimdir 🙂 Cunku cizerken cok sınırlı bir anlatim gucum var, yine de daha ozgur… Metaforlar acisindan yani.

  33. Selam Ezgi, 8. listenin 5. günündeyim.9. listeyi kontrol ettim. Burda diyet dondurmayı bulamadım onun yerine yine layt kefir veya süt içsem olurmu?Sevgiler 🙂

  34. 8. Listenin sonunda tartıldım ve sonuç sevindirici.Son iki haftadır tartılmamıştım.1.200 kg gitmiş.Çok mutlu oldum şimdi daha çok inanıyorum hedef kiloma ulaşabileceğime tabi bu sizin sayenizde oldu.Yıllardır alıp içine girebilirim umuduyla sakladığım ve kimselere vermeye kıyamadığım bazı kıyafetlerimi de giymeye başladım.Bu beni çok mutlu ediyor Ezgi.Tabi bu senin sayende oldu.Çok teşekkür ediyorum 🙂

Yorumlar kapalı.