Blogumuz haftanın blogu seçildi… .)

HAFTANIN BLOGU eskikilomadonuyorum.com

Şöyle başlar pek çok teşekkür konuşması:

SİZLERİN DESTEĞİ OLMASA YAPAMAZDIK…

Yalan değil dostlar…

Sizlerin desteği olmasaydı yapamazdık…

http://www.mia-posta.com/haftanin_blogu/

Blogumuz haftanın blogu seçildi… .)” üzerine 14 yorum

  1. Sevgili Ezgi,
    Ben blogunla Miaposta sayesinde tanıştım, hemde mucizevi bir şekilde seni bulmam için herşey birlik olmuş gibiydi:)

    Ben 3 Kasım’da doğum yaptım. Hamileliğime 74 kilo ile başlamıştım ve doğumdan sonra 71kg. kadar düşmüştüm. Ama sonra nasıl oldu anlamadım, tatlı krizleri, gece atıştırmalar derken kendimi 76kg. buluverdim. O 5 kiloyu almak kolay oldu ama vermek öyle olmuyor malesef… Bu böyle gitmez diyerek şeker ve tatlıyı keserek ve 3 ana 3 ara öğün uygulayarak ancak Evet şu an 74’a geri dönmüştüm. Hamileliğime başladığım yerdeydim ama bu kilolar çok uzun süredir üzerime yapışmıştı ve nasıl kurtulacağımı bilmiyordum.

    Nisan sonunda çok sevdiğim kuzenimin düğünü var ve bu hafta kıyafet bakmak için bir mağazadan diğerine koşturup duruyordum. Elbiseleri giydikçe moralim bozuluyor ve her mağazadan çıktığımda daha bir yıkılmış olarak diğerine giriyordum. Ve ben bu kilolardan nasıl kurtulacağım bu nasıl olacak diye kendime soruyordum, kıvranıyordum. Ara vermek için bir cafeye oturduğumda telefonumdan şöyle bir mailllerime bakayım dedim ve çok uzun zamandır bakmaya fırsat bulamadığım Mia’nın haftalık gönderisine gitti elim, o kadar uzun zamandır oradaki blog köşesine bakmamıştım ki, o gün ne oldu bilmem “Anne olunca anlarsın” başlığı ilgimi çekti sanırım, yazının devamını bile okumadan tıkladım ve olacak iş değildi… Karşımda bütün aradığım soruların cevabı ve bir başarı öyküsü vardı. Oturduğum yerde kala kaldım ve sen neredeydin bunca zaman dedim:))

    Eve döner dönmez yazıları okumaya başladım, pek çok yazı olduğu için anlamaya çalışıyordum. Ama işte tünelin ucunda ışık görünmüştü bende yapabilirdim.

    Birde ben annenizi hem Twitter’dan hem de Instagram’dan paylaştıklarını uzun süredir zevkle takip ediyorum. Sizin doğum yaptığınız günkü yazılarını da hatırlıyorum. Onun kızı olduğunuzu anlayınca daha da çok sevindim, eminim sizi de zevkle takip edeceğim:)

    Bu sabah itibari ile birinci listeyi uygulamaya başladım. Umarım burada bende güzel haberler yazarım sizlere…

    Bütün bu paylaşımlarınız, içtenliğiniz, samimiyetiniz için şimdiden teşekkürler. İyi ki varsınız! Annenize selamlar, tatlı oğluşunuzu da çok öperim:)
    Sevgiler.
    Özlem

    • Sevgili Kaderdaşım Özlem,

      Yetmişli kilolarla gittiğin son düğün olur belki kuzeninki… Belki bir daha hiç dönmezsin bile… Hayallerindeki sağlıklı kiloya ulaşana dek kal bizimle, her zaman desteğimiz seninle olur… Aklına takılanları sor, yardımcı olmaya çalışırım. Ama bir kere daha üzülme lütfen.
      Sevgiler 🙂

      Not: Aİlem için söylediğin bütün güzel şeyler için teşekkür ederim 🙂

  2. bizimkisi samimiyet ve durustluk size inaniyoruz ve sizi seviyoruz siz anne kiz olmasaydiniz biz bu kadar incelir miydik? 🙂
    sevgiler..

  3. gunlerdeir listerlede gidip geliyorum,listeleri cikarip alsiverisleri yapiyorum.Amerikada yasayanlarda belki yardimci olur,biz bu kiraz sapi,avokada cicigeni nerden buluyoruz 2. listedeki sivi icin?
    -bulabildigim tek kefir meyveli olanlar,onlar sayiliyormu?
    -laktozsun sut icmenizin sebebi emzirmekmi?diyete bir faydasimi var?bizdemi oyle tercih etmeliyiz?
    -bazi seyler varki mumkun degil bana uysun,kreste cocuklarla calisiyorum,ara ogun istedigin kadar salata falan bana hic uyamayacak seyler,?esnekligimizin sinir nedir?salata yerine sadece salatalik yesem mesela?
    gunlercede bekledim bunlari sormak icin,umarim guzel bir baslangic olur benim gibi bir kusa!kondugum son dal olur ,adi da ezginin dali olur..

    • Merhaba Hülya 🙂

      -Baharatçılar ve doğu mağazalarında genelde bahsettiğin baharat ve ot türü şeyler bulunuyor.
      – Kefirin meyvelisi, hiç yoktan iyidir. AKtivianın sade içeceği var. Onu da kullanabilir, hiç olmazsa probiyotik yoğurtları ayranlaştırarak kullanabilirsin.
      – Laktozsuz süt içmemizin nedeni sütteki gazın sindirim sistemini olumsuz etkilememesi ve gereksiz şişkinlik yapmaması. Lütfen mümkünse böyle tercih edelim yoksa sıfır yağlı süt kullanalım.
      – Salatamızı doyana kadar yemek ve tarif edildiği gibi bir salata yemek beslenme sürecimizde önemli bir yer tutuyor. Eğer mümkünse akşamdan hazırlayalım. Çünkü sadece salatalık onun yerini tutmaz. Eğer bu da zor geliyorsa evde hazırlanmış ve yanımızda götürdüğümüz 1 kap sebze yemeği ve yoğurt tüketelim. Ama tarif edildiğinden daha az yemeyelim.

      Umarım hep beraber başarabiliriz. Sevgiler .

  4. Tebrik ediyorum çooook güzel birşey bu ezgicim belki böylece hiç duymayanlarda bu fırsata ortak olma imkanı bulur:)

  5. “Başarı bir yolculuktur, bir varış noktası değil” demiş bir büyüğümüz 🙂 İyi yolculuklar herkese dostlar! Ezgiciğim hayatımıza dahil olduğun için çok şanslıyız. Kucak dolusu sevgiler 😀

Yorumlar kapalı.