Yüreğine Su Serpmeye Geldim…

Bir arkadaşım var…

Yan yana olmadık hiç fakat can canayız, bunu biliyorum… Ondan gelen haberden sonra doğrusu, onun yüreğindeki yangın yüreğime sıçradı…

İçim kavruldu, ruhumu ruhunun yerine koydum…

Oturmuş size bir kaç satır yazıyordum, vazgeçtim, onun yerine bunu yazmaya karar verdim. Bazen bir yudum sudan çok şey öğreniriz çünkü…

su anlatır… su ferahlatır…

Bir yudum su bize şükretmeyi hatırlatır…

Kokusu, tadı olmayan bir sıvı için Yaradana şükrederiz biz… Çünkü en nihayetinde o kadarı yeter bazen…

Bir yudum su, arınabileceğimizi anlatır.

Derinliği, duruluğu, sadeliği ve temizliği anlatır…

Su öğretir.

Su yatıştırır…. Oturup seyrediyorum sürahimi. Durduğu yerden konuşuyor benimle.

Şimdi size bu sürahideki su müthiş bir ödem atıcıdır, 1 limon, 1 tutam nane, 2 çubuk tarçını atın, gidip gelip için, üstünü tamamlayın gibi ayrıntıları da aktarmak ve anlatmak isterdim ama ben şimdi arkadaşımın yüreğine bir parça su serpmeyi istiyorum sadece… Keşke yapabilsem… Keşke çektiğim fotoğraflardaki ferahlığı alıp yüreğine koyabilsem…

Keşke su gibi susabilsem ve bu halimle bile anlatabilsem… s

Yüreğine Su Serpmeye Geldim…” üzerine 3 yorum

Yorumlar kapalı.