Direnç Kiloları İle başınız dertte mi? (Taylan Kümeli’den)

Direnç Kiloları için hızlandırıcı liste
Taylan Kümeli’den

UYARI:

– BU LİSTE SADECE 1 GÜNLÜKTÜR.

– DÜZENLİ OLARAK BESLENME LİSTELERİNİ UYGULAMANIZA RAĞMEN,3 HAFTADIR KİLO VEREMİYORSANIZ BU LİSTEYİ UYGULAYINIZ.

– TAMAMLADIĞINIZDA KALDIĞINIZ LİSTEDEN DEVAM EDEBİLİRİSİNİZ.

1 GÜNLÜK HIZLANDIRICI DİYETİNİZ

SABAH
1 su bardağı diyet yoğurt
Veya

2 adet sade probiotik yoğurt
Veya
1 su bardağı diyet kefir veya diyet süt
2 dilim taze ananas
1 kiwi
1 adet limon lifli diyet büsküvi
1 çk toz tarçın
1 çk toz zencefil
Tüm malzemeleri blenderdan geçiriniz2 SAAT SONRA
3 adet mısır pirinç patlağı

ÖĞLEN
Doyana kadar çorba

Çorba malzemeleri
8 bardak su
2 adet derisiz tavuk baget
1 demet maydanoz
½ limon suyu
5-6 tane karabiber
2 ob kereviz ve sapları
3 yk haşlanmış kepekli pirinç

2 SAAT SONRA
3 adet mısır pirinç patlağı

2 SAAT SONRA
3 adet mısır pirinç patlağı + 1’er tk labne light peynir

AKŞAM
Sabah kahvaltısının aynısı

2 SAAT SONRA
1 avuç altın çilek
1 çb diyet kefir veya diyet süt

Reklamlar

Direnç Kiloları İle başınız dertte mi? (Taylan Kümeli’den)” üzerine 14 yorum

  1. Merhaba; kitabı aldıktan sonra 3 gün içinde bitirdim. Taylan Hn. diğer kitapları gibi çok güzel ve yararlıydı. Şimdi kış listelerinden birisini yapmaya başladım ancak merak ettiğim her listenin kendi içinde verdirmeyi hedeflediği kilo aynı mı? elbette kişiden kişiye değişir ama her listenin amacı aynı mı? Teşekkür ederim.

  2. Merhaba Elif hanım oğlum 8aylık benimde 10 kilo fazlam var emziriyorum ve sonrası tamamen tatlıya saldırıyorum ve kilo veremiyorum bu diyet listesinin hepsini mi uygulamalıyım ya da ne yapmalıyım ???

  3. merhba
    sizi melekte izledim.öncelikle cok umutlandigimi soylemek istiyorum.bebegim 6aylik oldu ve vahim durumdayim.arastirdm.bi defter edindim.gun ve gun hepsini yazdim.fakat diyet 13te bitiyo.siz 16. diyetten falan bahsetmissiniz devami varmi.varsa nerde.bitince ne olacak.ayni kilolari tekrar almam degilmi.bu arada cok tesekkur ederim

    • merhabalar 🙂
      16 liste kitabımızda. Size tavsiye ederim. 13 liste de blogumuzda var.
      Dilerseniz blogumuzdakilerle başlayıp kitaptan devam edebilirsiniz. Hatta kitabınızda size kılavuz olacak çok fazla şey var. Böyle dönünüşümlü kullanabilirisniz.

  4. merhaba yine ben.emziren diyete 13ten sonrasini kitaptan dewam et demiştiniz.kitabi alicm.adi neydi.melekte sölemiştiniz.lezzetin inanılmaz hafiflıgi degilmi.disari çk nadir çikabilıyorm.yanlış almak istemedm

  5. Dun gece tesadufen emziren anneler icin diyet listeleri ararken sizi buldum ve butun gece hatta gece yarisina kadar sitenizi inceledim tek tek okudum ve ilk listeden baslamaya karar verdim ben 29 yasinda 3 cocuk annesiyim 6 aylik oglum var ve emziriyorum 7 kilo vermek istiyorum hedef 50 suan 57 kiloyum ilk listeden baslasam bir sakincasi varmi ? Birde sunu belirtmek istiyorum fransadayim yorumlarda kefiri bulamadiklarini yazmislar kefir fransizcasi lait ribot carrefourda bulabilirler.Size simdiden cok tesekkur ederim iyiki sizinle karsilastim ayrica size sen diye hitap edebilirmiyim cunku sizi cok sicak buldum simdilik bu kadar yeter size oglunuzla ailenizle mutlu huzurlu ve fit bir hayat diliyorum gorusmek uzere artik buralarda olucam sizde isterseniz tabi…

Yorumlar kapalı.