Liste no.11

Blogumuzdaki en yeni liste…
Liste no.11

“Diyette verilen detox sıvısını hergün içeceksiniz..A ve B diye adlandırılan günleri dönüşümlü olarak uygulayacaksınız yani bir gün A bir gün B bir gün A bir gün B
Haydiiii size güveniyorum..”
Taylan Kümeli 

HER GÜN İÇİLECEK DETOX SIVISI
10 bardak sıcak su
3 poşet alman çayı
2 poşet rezene
3 poşet kiraz saplı form çayı
2-3adet darul fül-fül (aktarlardan bulabilirsiniz)…..
kaynatınız soğumasını bekledikten sonra içindekileri çıkartınız
sonrasında içerisine kabuk tarçın
elma,limon,portakal dilimleyinizA DİYETİ
KAHVALTI
1 haşlanmış yumurta
1 dilim diyet etimek
domates,salatalık2 SAAT SONRA
5 taze kayısıÖĞLEN
1 haşlanmış patatesi yeşil salataya ilave ediniz
1 yk zeytinyağı,limon

2 SAAT SONRA
1 adet probiotik sade yoğurt
1 tk keten tohumu
1 kuru kayısı
1 çk toz tarçın

2 SAAT SONRA
3 yk yulaf
1 çb diyet süt
1-2 taze kayısı
1 çk toz tarçın

AKŞAM
3 adet haşlanmış derisiz tavuk ( 150 gr)
limon ve kimyon ilave ediniz
+ Salata ( 1 yk zeytinyağı,limon )

2 SAAT SONRA
2 top diyet dondurma

B DİYETİ

KAHVALTI
1 su bardağı diyet kefir
2 şeftali
1 çk toz tarçın
blenderdan geçiriniz

2 SAAT SONRA
3 adet mısır pirinç patlağı

ÖĞLEN
sabah kahvaltısının aynısı

2 SAAT SONRA
2 adet mısır pirinç patlağı

2 SAAT SONRA
2 adet mısır pirinç patlağı

AKŞAM
sabah kahvaltısının aynısı

2 SAAT SONRA
1 çay bardağı diyet kefir

Liste no.11” üzerine 36 yorum

  1. benim anlamadığım bi konu var yardımcı olursanız sevinirim. 1 çk tarçını nasıl tüketeceğiz?

  2. Ezgi Hanım merhaba 🙂 Sizin gibi kalbi güzel bir insanla tanıştığım için çok mutluyum 🙂 Sizin kitabınızı aldım Güz listesi 1.listeden başladım bugün 4.günüm 🙂 Gayet azimli gidiyorum inşallah 🙂 Bundan sonra 2.listeye mi başlayacağız ? Sevgilerimle :):)

    • Selamlar Sibel 🙂 cook tesekkur ederim. Evet lutfen sirayla yapalim listeleri. 4 liste bitince istersen guz listelerini bastan alkrsinsin istersen de kis turuna baslarsin 🙂

  3. Ezgi Hanım (benim meleğim ) cevabın için teşekkür ederim 🙂 Çarşamba günü 3.listeye başlayacağım inşallah. 4.listeyi de bitirdikten sonra gelsin kış listesi 🙂 Gelişmelerden haberdar edeceğim 🙂 Sevgilerimle. Şimdiden iyi bayramlar 🙂

  4. diyet listesinin hangisinden başlamalıyım..su atıcıdan sonra ne var pek anlayamadım…bu arada bayıldım siteye

    • Size yolu tarif edeyim 😉 once lutfen “beslenme listeleri” kismina tiklayin, sayfanin en altina gidin ve oradaki “older post” linkine tiklayin yeni acilan sayfanin en altindaki liste 1 numarali olan… Lutfen sirali yapin 🙂 sevgiler

  5. LÜTFEN BANA YARDIM EDİN
    merhaba ben aranıza bugün katıldım ve siteniz muhteşem bayıldım
    benimde sorunum aynı fakat ben çok çabuk kilo veren bir insanım yada insandım ilk hamillikte 25 kilo aldım 10 ay sonra verdim ikincide 35 kilo aıp 1 yıla yakın sürede 45 kilo verdim ve hiçbir şekilde diyet vs yapmadan tek yaptığım ıhlamur ve biberiye bitkisi karıştırıp içmek oldu amaaaa taki 9 ay önce sigarayı bırakana kadar 55 kiloydum şu an 68 kiloyum ve almaya devam ediyoum .. bir şekilde dur demek lazım diye hayatımdan beyaz ekmeği çıkardım ,pilatese başladım hergün düzenli olarak 1 saat yapıyorum ,pazartesi günü (4 gün önce ) tartldım ve 68,5 gördüm ve kendimce diyete başladım ara öğünlerde 2 kayısı ,leblebi kuru üzüm vs, ve olmazsa olmaz yeşil çay karışımlı 7-8 otun karışımını içiyorum . şimdi gelelim sizin listelere her gün bir diyetmi yani bugün liste1,yarın liste2 gibimi gidicez ?

  6. sabahları 1 dilim light ekmek 1 haşlanmış yumurta ve yağsız peynir, akşam haşlanmış ama yağsız makarna ,mutlaka portakal mandalina yada elma yeniliyor. ama tek sorunum sabah erken kalkamıyorum. özel sebeplerden dolayı ve kahvaltı dediğim öğlen 12:30 gibi yapılıyor. yani günde 2 öğüne denk geliyor. aralada 2 kayısı mutlaka yiyorum

  7. Ben toplam 5 kilo vermek istiyorum.bu kiloya ulaştıktan sonra kalan haftaları tamamlamalımıyım.yoksa alternatif bi diyet varmı merakımı giderirseniz sevinirim

    • Selamlar, hedefinize ulaştıktan sonra sizi kilo almaya sevk eden şeyleri hayatınızdan çıkartmak, azaltmak ya da dengeli tüketmek yoluna gitmeniz yetecektir. Sevgiler.

  8. elifim canım,
    11 liste bitti.tam 11 liste.hiç fire vermeden,bi an bile sıkılmadan,asla acıkmadan…çoğu zaman daha azıyla doyduğum bu listelere o kadar ck güvendim ki;çünkü nasıl beslenilmesi gerektiğini aslında cok ıyı bılen bı insandm.listelerdeki kusursuzluğu ve özeni ancak taylan hocam gibi biri hazırlayabilir di zaten.kimse 55 ten düseceğime inanmadı.aslında ben de verıceğımi çk düşünmüyodm.50 olsun yeter dıyodum.hedef 11 lıste ve sadece 5 kilo idi.ama zaten zayıf olduğum için anca 5 verırım diyodum.ama bende inanamadm sonuca.16 kg olan yağım suan itibariyle 7.4 ve kilom 46.çokkk mutluyum.simdi koruma.ama çok korkuyorum.sanki listelere devam etsem daha mı iyi olur bilmiyorum.(öneri bekliyorum bu konuda) sana ve annene sonuna kadar minnettarım.asla bağımı koparmak istemiyorum.beni de bi kardesn olarak kabul edersn dimi:) çoooook öpüyorum.sevgiler

  9. ezgi hanım selamlar, bu hafta ne hikmetse tartıda 400 gr fazla çıktım:) 10 haftadır böyle olmamıştı ama diyetime devam ettiğim için önemsemedim, artık 38 beden bol geliyor:) 2,5 kilo var hedefime ulaşacağım inşallah.. sorum: bu mevsimde taze kayısı bulamadığımız için yerine kurusunu aynı miktarda tüketebilir miyiz? sevgiler selamlar..

  10. ezgi hanım bir sorum da şu; öğle yemeği ve akşam yemeğinin her değiştirilmesi gibi bişey mümkünmüdür? yani her zaman değil ama arada arkdaşlarla yemek gerekirse ızgara rahatlıkla oluyor dışarda ama patatesli bir salata olamıyor:)

  11. ezgi hanım bu listede gerçekten çok zorlandım ama sonuç süper oldu, 52.6 yı gördüm bugün tartıda gözlerime inanamadım:) spor yapamadığım halde 1,8 kilo gitti, sanırım metabolizmam şaştı:) 3 haftadır 300 gr civarında gidiyordu, sabırla devam ettim, ve hedefime sadece 600gr kaldı:)) artık kesinlikle kilolu biri olarak durmuyorum, beden ölçüm de 36 oldu:) 12 aralıkta 63,5 ile başladığım bu yolda, 3 ayda 10,9 kilo verdim:) 12.listeyle devam ediyorum:) herşey için teşekkürler:)

  12. Merhaba Ezgi’cim. ne zamandır görüşemedik. ocak ayında ben FB’u dondurdum yoğun bir döneme giriyorum diye. listelere de ara verdim. kilo aldım sanırken aslında kilo vermişim. ancak yine de listelere başlamak istedim. bu hafta liste 11’i yapıyorum. iyi gidiyor. sormak istediğim bir şey var. zamanın olursa serbest olan sebze/meyve listesi gibi bir liste yapabilir misin acaba?

  13. Geri bildirim: Anonim

  14. Merhabalar yeniden….11. Listeyi de aldım ama enteresan görenler şaşırıyor ne olmuş sana diye… Bu arada daha önce yazmıştım galiba boyum 1:72 ve 69 kg başladım bu aralar tartı 62-63 arası değişiyor… Boydan kaynaklı genel olarak yeterli olduğunu düşünüyorlar.. Ama kararsız kaldim..hedefim en az 60 I görmekti.. Bu arada vakit buldukça evde spor yapmaya çalıştım yada tempolu yürüyüş…vücudum baya toparladı sayılır..çok güzel alışkanlıklar edindim diyebilirim tatlı krizlerime tarçınok iyi geldi…yulafı çok seviyorum artık…kefirle tanıştım:).. Probiotik yoğurt mayalamayı öğrendim..en önemlisi vazgeçmemeyi öğrendim bu gün bozduğum diyetime yarın devam edeceğime emindim artık…tatlı krizlerim tuttuğunda artık çikolata ya değil tarçına abanıyorum….en sevdiğim baharatın sütlacı ve sahlebi süslemesinden daha önemli özelliğini keşfettim…bunu açıkça söyleyebilirim gerçekten hiçbirşeyden kısmadım…zaman zaman kekte yedim, çikolata da yedim, tatlının da âlâsını yedim ama amaaaannn bozuldu artık olmaz bu iş demedim..devam ettim.. 17aylık kızım var ve hala emziriyorum… Çalışıyorum ve evimi de ben çekip çeviriyorum… Kızımada eşiyle dönüşümlü bakıyoruz…sabah hazırladığım detox sıvısını akşama kadar içermediğimde oldu zaman zaman….ama olsun verdiğim kiloları almayacağından eminim artık alsamda verilebileceğinden…artık sabah kalkar kalkmaz kızıma su içirirken elim su ısıtıcının düğmesine hemen günlük detox sıvısını hazırlıyor buluyorum kendimi…neyi ne ile nasıl yiyeceğimi öğrendim sayılır 🙂 11. Listenin malzeme lerini de aldım bu gün 60 ı göreyim dedim görmeden olmaz…:) herşey için teşekkürler elif ezgi 🙂

Yorumlar kapalı.