Duyurumuz Var

Sevgili Takipçilerimiz 🙂

Facebooktaki grubumuza gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederiz. Hiç vakit kaybetmeden bunu söylemeyi istedim.

Ancak size bir haberim var, biliyorum bu grubumuza dahil olmak isteyen arkadaşlarımızı üzecektir. Bir süre için grubumuza üye alımını durduruyoruz.

Ama sorun bir neden? 🙂 Üç temel nedeni var…

1- Herkesle en yakından ve en verimli biçimde ilgilenebilmek için belli bir sayıda olmamız gerekiyor.

2- Listelere başlayan arkadaşlarımızı takip edebilmemiz için de sayının çok yüksek olmaması lazım.

3- Son haftalarda yorgunluğuma bağlı çok şiddetli bir hastalık geçirdim. Ya tamamen bu işten çekilmem gerekiyor, ya da daha hafif ve aynı itina ile devam etmenin bir yolunu bulmam gerekiyor. Bu kararın biraz da bununla ilgisi var can takipçiler 🙂

İtina ve ilginin düzeyi düşmesin diye sayının belli bir yerde kalması lazım. Peki hep böyle mi olacak… Hayır arkadaşlar… 3 ay sonra yeninden grubumuzu üye alımına açacağız. O zaman bir çok katılımcımız kilolarından kurtulmuş, bir çeşit mezuniyetini almış olacaktır. Size de aynı ilgiyi gösterebilmek ve başarıyı yakalayabilmek için ve bir de dostlar diğer işlerime de zaman ayırırken kendimi yeniden hasta etmemek için yavaş ve kararlı gidelim diyorum.

Anlayış ile karşılayacağınızı biliyorum.

Bu süre zarfında facebookta grubumuzu görmeyeceksiniz. 🙂

Sevgiler

Elif Ezgi Uzmansel

Duyurumuz Var” üzerine 61 yorum

  1. Sevgili Ezgi Hanm, Bende bugn sitenize uye olmutum, h 70 kiloyum, hangi listenizdeen balayaym diye size soracaktm, gemi olsun en yakn zamanda salnza kavumanz dilerim, ayrca byle motive edici bir blog kurduunuz iinde ayrca size teekkr ederim. ben blogda bulununan 1. listeden balayyaym o zaman. bakalm baarl olabilecekmiyim. Sevgilerimle…

    ________________________________ Kimden: “Eski Kiloma Dnyorum” [comment-reply@wordpress.com] Tarih: 30 Eyll 2012 Pazar 14:01 Kime: Nihal Erdoan Konu: [Yeni yaz] Duyurumuz Var

    elifezgiuzmansel posted: ” Sevgili Takipilerimiz 🙂 Facebooktaki grubumuza gsterdiiniz ilgi iin ok teekkr ederiz. Hi vakit kaybetmeden bunu sylemeyi istedim. Ancak size bir haberim var, biliyorum bu grubumuza dahil olmak isteyen arkadalarmz zec”

  2. Sevgili Ezggiiii oncelikle cok ama cok.Gecmis olsun ,peki ben cok eskiden uye olmustum ama cok nadir duyuru aliyorum nasil check edebilirim grupta olup olmadigimi sana nasil ihtoyacim var bilsen o motivasyondan uzak kalmayi hic istemiyorum:( annemi kaybettim 6 aylik bebe var ve isik oldun bana… Butun guzel iyi dileklerimi gonderiyorum sana ve kuzuna…

    HTC cihazımdan gönderildi

    • Eğer üye iseniz, üyeliğiniz devam edecek. Önemli olan var olan arkadaşlarımız hedeflerine ulaşmadan yeni üyelerin aramıza katılmaması. Böylelikle yeni gelecek olan arkadaşlarla da geldiklerinde hakkıyla ilgilenilsin isterim.

      🙂

  3. merhaba ezgi hanım
    ben listede 3. haftaya gectim bugün
    aslında msj. yazmıstım ama ulasmamı olabilir
    neyse hayırlısı:)))
    burada her hafta listeleri ve yorumları güzelce okuyorum
    sorularımın cevapları yorumlarda var 🙂
    ben emeginiz icin size ve annenize tesekkürediyorum simdiden
    bu arada gecmiş olsun diyorum umarım iyisinizdir :))

    • öncelikle çok teşekkür ederim 🙂
      Sorularınızın yanıtlarını bulmanıza sevindim…
      Listelerde kolaylıklar diliyorum. Kilolar ne alemde merakla sonucu bekliyorum… 🙂

      • Daha hiç tartilmadim görenler aaaa sen zayiflamissin diyor 🙂 sonra nasıl zayıfladın diye soruyor :)) bende sizi anlatıyorum… İnternetle alakası olmayanlar listeleri bize de yaz diye yalvarıyorlar :)) …. Tartilmadim çünkü konsantrasyonum bozulur diye korkuyorum az kilo verirsem bırakırım Yada çok kilo verirsem şımarırım diye :))) Şimdi ilk hedefim Bayram oncesine kadar bes haftayı tamamlamak bes hafta sonucunda sekiz kiloya kadar vermiş olmak istiyorum sonra ikince bes hafta başlayacak inşallah Adet donemin olduğu için tatlı krizlerim var onuda yeşil çay yanında uç hurma ile atlatmaya çalışıyorum ;))) Gelişmelerden sizleri haberdar ederim inşallah Hoscakalin ve sevgiyle kalım

        • Lutfen lutfen lutfen hftada bir kez sabah ac karnina giyimsiz ve tuvalet sonrasi trtilin. Eger antibiotik kullaniyorsaniz, adetliyseniz ya da o gun lodos varsa tartilmayi 1 hafta erteleyebilirsiniz ama dogru zamanlarda bildirim almak onemlidir 🙂 sevgiler ve tebrikleeeeer 🙂

  4. Ezgi hn merhaba, kurban bayrami yaklasiyor biliyorsunuz. bize kurban bayramina ozel bir liste gecmeyi planliyor musunuz? sabah ailece yapabilcegimiz kahvalti, arada kebap yiyebilecegimiz bir menu:) tsk

    • Selamlar kurban bayraminda ailece yapacaginiz kahvaltida bol yesillik ve az peynir ile baslayabilirsiniz. Oglen ailecek ve olculu yiyebilir aksam ise yulaf lapasi ile gunu dengeleyebilirsiniz yatmadan once 1 cay bardagi kefir iyi gelecektir

  5. s.a. ezgi hanım ben yeni buldum bu siteyi ablamın tavsiyesi üzere.ama nerden başlamalıyım bilmiyorum.yardımcı olurmusunuz?

  6. bugün neden canııım asırı seker istiyor ki:(((( zor duruyorum …….. 3 haftanın 6. günü seker istegini gidermek için yeşil cay içiyorum yanında da hurma :((((( umarım diyetimi çok etkilemez bu gün bitsin cabucak lütfen :)))

  7. Ahh şanssızlığa bakar mısın? tam kitabı al gaza gel facebook üyelik alımlarınız dondurulsun 😦

  8. Merhaba ezgicigim ben 2 haftada 5 kilo vermistim ama bebegim hastalandi sonra ben hastalandim ilestim bir den tasinmamiz gerekti onun sikintisi derken 1 aydir hersey kaldi tekrar baslicam ins. ama sormak istedidim 1,listedenmi baslim ??

  9. Merhaba eZgi Hanim Bugün dört haftadır devam ettirdiğim diyetimin meyvelerini almak üzere tartildim Büyük heyecanım hüsranla sonucland O kadar inanıyordum ki kendime Dört hafta da sadece 2.6 kg 76.5 başladığım serüven 73,9 da Zayıflamayı hala çok istiyorum Diyetin bana yaramamış olma ihtimali ve mı sizce ? Bir de kurban Bayramı’na kadar 10 gün oruç tutmak istiyorum Ramazan diyetini uygulamam kilo vermem de yardımcı olurmu Dört haftadır hiç tatlı yemedim ki ben hergün tatlı yiyen biriyim Dört haftadır kendimi hep tok hissettim Ama sonuc çok mu kötü

    • Selamlar… Oncelikle elde ettiginiz sonucu lutfen kucumsemeyin. 2,5 kgluk yag sisesini dusunun… İste o kadar gitti sizden. Adet oncesinde olabilirsiniz bu gercek kilonuzda 2 kiloya kadar oynama yaratir. Antibiyotik kullanmaniz da oyle… Bunlar odem tutan etkenlerdir. Diyetin size yaramamasi demek hic kilo verememeniz, ac kalmaniz ve hafiflik hissetmemeniz demektir. Bir de sonuclar arasindaki inis cikislari en net gormenin yolu her hafta tartilmak. Eger her hafta tartilsaydiniz sonucun bu haftaya mi yoksa genele mi ozgu oldugunu daha rahat cozerdik. 10 gun orucunuz icin ramazan listesini uygulayabilirsiniz. Bu saglikli olarak surece devam etmenizi saglar. 🙂 sevgiler, simdiden Allah kabul etsin

  10. merhaba ezgi hanım ben de yeni tanıştım sitenizle nino sayesinde:)63 kg kiloydum birhafta liste biri yapmaya çalıştım ama çok da düzenli yapamadım arada kaçamaklarım oldu şuan 61 kiloyum.liste 2 yapıcam da içime sinmiyor liste 1 tam gün uğulayamadığım için.tekrar 1 hafta liste 1 yapsam olur mu hedefim 50-55 kilo arası.boyum 1.60.sevgiler…

  11. iyi akşamlar 2 gündür blogunuzu inceliyorum çok beğendim acayipte gaza geldim bayram sonrası bende 1. listeden başlıyorum inşallah nedeni bazı gıdaları yaşadığım yerde bulamıyorum topluca alışveriş yapacağım 62 kiloyum boyum 163 cm 6 7 kilo vermek istiyorum

    • Selamlar 🙂 İlk listeden başlayabilirsiniz… Beslenme listelerini tıklayıp sayfanın en altına inin… Older post linkine tıklayıp sayfanın en altına inin… İşte ilk liste :)) Oradan başlayabilirsiniz.
      🙂 Sevgiler, kolaylıklar.

  12. Mrb, nerden bashlasam nasil anlatsam bilmiyorum, sanirim en bashindan baslamam gerek, ben onceden 48kg simdi ise 58 ve yasim da 20, kendimi cok kotu hissediyorum disari cikamiyorum “ne kadar kilo almissin” sozunu duyucam diye cok korkuyorum tanidiklarimdan kaciyorum!Diyete basliyorum 5-10 sonra brakiyorum biri kotu bi laf soylediginde hevesim kiriliyo ve kendimi yerken buluyorum, sonra duruyorum kendime ne kadar zarar verdigimi goruyorum ve cok cnm aciyo! Baskalarina kizip kendime zarar veriyorum ne kadar yapmicam etmicem desemde olmuyo, kendimi cok zavalli hissediyorum. Sizden ricam lutfen bana bir akil verin ne yapmaliyim sadece desteginizi istiyorum o eski gunlerime donmeme bana yardim edin.

    • Merhaba… İnsanin belki de once kendisine meydan okumasi lazim. Nasil mi? Bana ne derlerse desinler ben bildigimden sasmayacagim fikrini benimsemek gibi… Ama dedigin gibi bu oyle kolay olmuyor bazen. Yine de dusunsene, sana inanmayan ya da seni kiran insanlarin karsisina kendinden emin ve basarmis olarak ciksan… Nasilsa birakacaksin diyecekler ya hani, onlara icin icin gulup “evet belki” desen ama kendine “asla!” Diye tekrar etsen… Ta ki surecini tamamlayip hedefine ulasinca onlarin yuzunin alacagi hali girene kadar. Bu sure zarfinda boyle kisilerden ne kadar kacabilirsin bilmiyorum ama yiyecegin seyler bi yere kacmiyor, tadlarini biliyorsun ve canin istediginde onlari en olculu sekilde tuketebilirsin. Ama simdi degil. Kendine kizman bile aslinda bir seyleri degistirmeye gucun oldugunu gosteriyor, kendine yalan soylemiyorsun cunku… Ama basaramayacagin yalan!!! Ben 34 kg vermissem ve bunu saglikla yapmissam sen de 10 kiloyu rahatlikla verirsin. O zaman herkes dedigi her kafi yer. Ben buradayim er ya da gec sana cevap verecegim ne olur basla ve kwndine bu iyiligi yap ne olur

  13. Cok tskr ederim Ezgi abla(yazdim ama umarim bi sakincasi yoktur) bugunden basliyorum liste 1, size her gun olmasada yazarim, simdi burda once kendime sonrada sizlere soz veriyorum basaricam, istedigim kiloya ulasicam, basim dik bir sekildede sokaga cikicam, hayatimi artik ertelemicem! Herkeze iyi gunler, “bol yapabilirim”cumlesinle dolu bir gun diliyorum : )

    • Ne sakincasi olacak Fatmacim, artik yanyanayiz ve ben senden hedefine ulasana dek surekli bilgi almak isterim. Ne zaman bocaladigini hissedersen, istah atagi ile karsilasirsan, kacamak yapacagini sezersen acip yaz. Ben er ya da gec gorurum ama sen hemen yazarak seni yolunda ceviren icsesi kovmus olursun. Ornegin buzdolabinin onundesin degil mi, az sonra bir sey yiyip mutsuz olacaksin. Tamam peki… Ama yemeden once oradan ayril. Ayrilmadan once kendine de bir yesil cay yap. Gec pc karsisina “ezgi abla yemek uzereyim ama yedigim zaman sunu sunu hissediyorum, soyle soyle sucluluk duyuyorum” yani ne hissediyorsan. Bakalim bana yazdiktan sonra bu atak gectiginde hala bir seylere saldirmak istiyor musun?

  14. Ezommm benim facebook hesabi sizlere omur yenisini actim ama facebooktan ne seni ekleyebiliyorum ne laleyi ne sezeni hepinizin arkadaslik gonderimleri gizli 😦 ee boyle olunca grup disindada kaldim 😦

  15. Ezgi hanım merhaba,
    Blogunuzu bulduğum için o kadar mutlu ve o kadar heyecanlıyım ki.. 6 aylık bebegi olan ve halen emziren bir anneyim şu an 89 kiloyum hedefim 24 kılo vermek ve bebeğim doğduğundan beri emziren annelere yönelik diyet listesi arıyorum. Heyecandan blogunuzun tamamını inceleyemedim ama liste 1 den başlamam benim için de uygun mudur? Şimdiden çoook teşekkür ederim:)

  16. merhabalar ekd nin citirlari facebook grubuna artik giremiyorum oyuzden sizden uzak kaldim:( ama listelerimden degil kendime 38 beden pantaonlara girmek icin 15 kasima kadar sure vermistim 15 kasimda giremedim ama 19 kasimda yani yani bugunnnnnnnnnn gidip alisverisimi yaptim sonunda aylardir bekledigim o pantalonlara girdim ama hala karin bolgesinde oturdugumda beni rahatsiz eden biraz fazlaligim var insallah onlarda zamanla gidecek hepinizi cok opuyorum tesekkurler ezom tesekkurler taylan hanim

  17. Merhaba ezgi ben sizin grubunuza üye idim fakat 2 gündür grubu göremiyorum. Umarım beni çıkarmamışsınızdır gruptan.çok üzülürüm doğrusu…

    • Grupta aktif olmayan arkadaşlarımızı çıkarttık doğrudur ama sizi kazara silmiş olabiliriz. İnsani bir hata yani 😦 Lütfen gruptan arkadaş olduğunuz bir arkadaş varsa sizi tekrar eklemesini rica eder misiniz? Yanlışlık için tekrar özür dilerim. Sevgiler.

  18. Merhaba,

    2 haftamın 4. Günündeyim. Çok iyi gidiyorum çok!

    Yeni üye alımları ne zaman başlayacak, kaç üye ile grubu yürütmeyi düşünüyorsunuz?

    Bir de FB’tan normal arkadaşlık isteği gönderebilir miyim?

    Sevgiler, öptüm çok!

    • merhabalar :)) Harika…
      200 kişi maksimum diyorum. Çünkü öteki türlü arkadaşlarımla ilgilenemiyor, takip edemiyorum. Bu da beni üzüyor, verimi düşürüyor. Ama facebooktan arkadaşlık gönderebilirsin. Beklerim. Telefondan arkadaşlık kabulu yapamıyorum ama pc açınca hemen kabul ederim. Sevgiler. 🙂

  19. Sevgili Ezgi,

    Yukarıdaki yorum bana ait neden ok ismi ile çıkmış ben de anlayamadım.

    FB grubuna katılım konusunda anlayışlıyım. Ben dışarıdan da okurum yazılarını. Sadece ben gibi diyette olan arkadaşlarla iletişime geçmek hoşuma gider diye düşünmüştüm.

    Dün akşamdan bu yana pek iyi değilim. Dün akşam saatlerinde açlıktan mide kazıntısı gibi bir şeyler hissetmeye başladım. Bir süre dayandım duruma ama olacak gibi değil. Ben de birazcık diyetin dışında atıştırmaya başladım. Gece saatlerinde ise kazıntı hissi yerini şiddetli mide kramplarına ve bulantılara bıraktı. İlaç alıp erkenden (20.00) yattım, tansiyonum da pek normal değildi.

    Bu sabah daha rahatım. Hala kazıntı hissi ile yemek yemek istiyorum şiddetle. Ama biliyorum ki açlık değil bu. Sanırım öğleden sonra dr’a gideceğim. Bu aralar yaşadığım işe başlama telaşı olabilir diye düşünüyorum

    Sana sormak istediğim, mide kramplarına karşı bildiğin doğal yollu destek var mı? Bu aralar tokluk hissini daha da güçlendirmeliyim ki, bu kazıntı ile önüme gelene saldırmayayım. Sevgiler!!

    • Midemiz ve psikolojik durumumuz arasında bağlantı olduğunu düşünen hekimlerin sayısı gerçekten çok fazla… Ben de gastroenterit, gastrit, reflü ve çeşitli mide krampları yaşamış bir insan olarak görüştüğüm bütün doktorlardan bu gibi yanıtlar duydum. Yeme sıklığınızı daha da arttırabilir, ara öğünlerinize dikkat edebilirsiniz. Sünger yapılı gıdalar size daha çok yardım edecektir. Yağsız tuzsuz (sınırsız) mısır patlağı, sunta tabir ettiğim diyet biskvilerden bir kaç adet, bir kaç kuru kayısı ve eşliğinde yeşil çay belki yardım edebilir.

  20. ezom beni gruba geri al hacim ya olmuyor boyle dusuveriyor motivasyonum bide catliyorum meraktan kizlar ne alemde diye arkadaslik istegide gonderemem ben oyle herkese beni eke beni ekle der gibi:( gruba alin beni grubaaaaaaaa:))

  21. Merhabalar, bayağdır takip ediyorum sizi, yazılarınızı. Fazlasıyla kendimden buluyorum sizi, iyi ki varsınız… Size nasıl ulaşacağımı bilemedim, bu nedenle yorum bölümünden yazıyorum. Facebook grubunuzu kapatmıştınız 3 ay süreliğine. Açıkcası sürenin dolmasını bekliyorum 🙂 Yanılmıyorsam aralığın sonunda ya da ocak başında gruba alımlar başayacaktır diye umuyorum, hatta dualar ediyorum. Sizin ve takipçilerinizin geçtiği ve de geçmekte olduğu yollardayım ben de. Sabırsızlıkla elimden tutmanızı bekliyorum…
    http://mavikelebeksnm.blogspot.com/
    snmkrkc@gmail.com

  22. merhabalar bugün sizi televizyon programında izledim bende mersinde oturuyorum :).. 7aylık bebegım var ve emzırıyorum vermem gereken kılo hayli fazla facebooktaki grubunuza sanırım hala katılamıyoruz nasıl olacak bılmıyorum ama kişi alacagınız zaman katılmak cok ıstıyorum mümkün olurmu acaba ?? 🙂

  23. merhaba ezgi hanım sizi star tv de izledikten sonra buraya yazmaya karar verdim başarılarınızın devamını diliyorum çok faydalı bir blog olmuş insanları motivasyonla ayakta tutmanızda ayrıca süper bende de eksik olan motivasyon hangi diete başladıysam sonunu getir eme yenler denim.umarım burası son kurtuluşum olur. ben 37 yaşında 3 oğlan annesiyim doğumlarım da aldığım kilolar üstüme adeta yapıştı. naparsam 3 kilodan fazla veremiyorum. şuan 70 kiloyum. bende eski kiloma dönmek istiyorum ve burdayım.sizinleyim.banada yardımcı olursanız size minnettar olurum. şimdiden tşkr ederim.

  24. Ezgi Hanim.

    Cok harika bir site hazirlmissini. Benim hayatim boyunca hic diyet yapmadim cunku hep cok zayif fit bir vucudum vardi. Yasim 39 2 ay once kizim Linam dunyaya eldi. Hamileligim suresince 25 kilo aldim. su an 64 kiloyum 15 kilo fazlam var ve bu durum ben mutsuz ediyor. Tam nerden baslasam derken TV de programinizi izledikten sona iste bu edim hem emzrip hem kio verebiirim O gunden beri blogunuzu inceliyoum Yalniz uzulerek ogrendim ki uye aliminizi durdurmussunuz. Ben yurt disinda yasiyorum ve listenizdekileri bulmak cok kolay degil. Mesela Alman cayinin alternaifi nedir? yada isirgan yerine ne kullanabilirim? Lutfen uye aliminiz basladiginda beni unutmayin ciddi anlamda motivasyona ihtiyacim var.

    Sevgiyle kalin,

    Didem Aharon

  25. Yeni grupta banada yer verirseniz sevinirim bu arda hala blogu kurcaliyorum 22.30 dan beri

Yorumlar kapalı.