LİSTEME UYDUM AMA KİLO MU ALDIM?

BAZEN BASKÜLDE GÖRDÜĞÜMÜZ SAYI BİZİ ŞOK EDER… AMA NEDEN?

Regl dönemleri

Tuvalete çıkamadığımız peklik zamanları

Antibiyotik kullanımı ve lodos rüzgarları tartıya yalancı kilo olarak yansır… Bu +2 kg olarak görülebilir. Ya bu zaman zarfında tartıdan uzak durulmalıdır ya da tartı yapıldığında iki kiloluk hata payı göz önünde bulunmalıdır.

Ayrıca doğru tartılma kurallarına uymak da çok önemli.

1-      Giyimsiz

2-      Sabah

3-      Aç karnına

4-      Tuvalet sonrası

5-      Haftada yalnızca 1 defa tartılmak çok önemlidir.

Giysilerinizle, yiyip içtikten sonra veya tuvalete çıkmamışken tartılırsanız elde ettiğiniz sonuç sizi yanıltabilir ve demotive edebilir.

LİSTEME UYDUM AMA KİLO MU ALDIM?” üzerine 4 yorum

      • çok ilginç bir bilgi gerçekten. şimdi bu nedene sığınıp kendimi rahatlatabilirim azda olsa. günlerdir dinlenemedim cok yoruldum, her tarafım ağrıyor:( sabah kalktığımda ellerim felan şiş gibi geliyor bana.
        pazartesi günü 59.0 kg çıkmıştım tardıda, bugün tartılıyorum listemi yaptığım halde 61,0 kg çıkıyorum:( bir haftada 2 kilo almış görünüyorum. moralim inanılmaz bozuk. bir haftada kilo verdiğimi göreceğimi düşünürken 2 kilo fazla çıkıyorum. moralim çok bozuk:(

  1. aynen bende öyleyim liste 1 de 3.4 kilo verdim liste 2 bitmesine 1 gün kaldı ama ben 2 kilo almışım adet öncesi dönemdeyim olabilirmi acaba?benimde ellerim gözlerim şişmişti sabah kalktığımda idrara sık çıkıyorum 5dk 10 dk arayla 2-3 defa da diğerine çıkıyorum listeyede uyuyorum ama niye 2 kilo fazla offf

Yorumlar kapalı.