Taylan Kümeli’den Son Liste (no.12)


HER SABAH UYANINCA
1 bardak sıcak su+1 dilim limon+1 dilim elma+1 parça kabuk tarçın+1 çk elma sirkesi+5 tane karabiber

A DİYETİNİZ
her ana yemekten sonra kiraz saplı + mısır püskülü çayı içinizSABAH
2 dilim taze ananas
1 kiwi
1 kk light peynir
5 badem veya 1 ceviz içi2 SAAT SONRA
1 adet kepekli wasaÖĞLEN
doyana kadar yeşil soğanlı sebze yemeği
1 adet probiotik sade yoğurt
salata

2 SAAT SONRA
1 adet kepekli wasa

2 SAAT SONRA
2 adet kepekli wasa + üzerlerine 1’er tk labne light peynir sürünüz

AKŞAM
Sabah kahvaltısının aynısı
1 adet probiotik sade yoğurt

2 SAAT SONRA
1çb diyet kefir

B DİYETİNİZ

her ana yemekten sonra mate + yeşil çay içiniz

KAHVALTI
2 dilim hindi füme
1 baton light dil peyniri
domates,salatalık

2 SAAT SONRA
1 çb diyet kefir

ÖĞLEN
150 gr ızgara tavuk
yeşil salata

2 SAAT SONRA
1 adet meyveli probiotik yoğurt

2 SAAT SONRA
1 dilim taze ananas + 5 badem

AKŞAM
200 gr ızgara balık
salata

2 SAAT SONRA
1 kiwi + 1 dilim taze ananas
1 çb diyet kefir

C DİYETİNİZ
her ana yemekten sonra mate+yeşil çay + alman çayı+mısır püsküllü çay

KAHVALTI
1 kase çorba

çorba tarifi
3 adet enginar
1/2 kg ıspanak
2 ob kabak
haşlayınız ve blenderdan geçiriniz
1 su bardağı laktozsuz diyet süt,dereotu,maydanoz
suyla sulandırılmış 2 yk labne light peynir
dövülmüş 1 ceviz içi ilave edip kaynatınız

2 SAAT SONRA
1 adet kiwi

ÖĞLEN
doyana kadar çorba
salata

2 SAAT SONRA
1 dilim taze ananas

2 SAAT SONRA
1 adet probiotik sade yoğurt
1 dilim taze ananas

AKŞAM
doyana kadar çorba
salata

2 SAAT SONRA
1 dilim kepekli wasa
1 çb diyet kefir

Taylan Kümeli’den Son Liste (no.12)” üzerine 62 yorum

    • Biz bir kaç gün önce kullanmayan arkadaşları çıkarttık. Ama bu arada yanlışlıkla bir kaç aktif arkadaşımızı da silmişiz. Özür dileriz. Lütfen grupta olan arkadaşlarınıza sizi yeniden eklemesini söyleyin, ben de hemen onaylayım.
      Tekrar özür dileriz efem :))

  1. 1.listeden başladım ama kepekli pirinç bulamadım bu yüzden yağsız tavuk göğsü yaptım baharatlarla ve taze soğanlı etkiler mi birde sakız çiğnemek tatlandırıcılı olanlardan serbest mi acaba çok teşekkürler

  2. merhaba sagolsun canım arkadaşım elçin sayesinde sizi takibe başladım. 1.67 boyum 94 kiloyum ve yaklaşık 6 yıldır bu kilolardayım 27 yaşındayım,6 yaşında bir kızım ve 1 yaşında bi oğlum var. artık gerçekten kilo vermek istiyorum.çünkü en güzel zamanlarım kilolu olarak geçiyor. çok üzülüyorum.karar verdim başaracağım inş. şu verdiğiniz 12 listenin 1. sinden mi başlamalıyım?kefir mayası istedim inş onuda yapıcam ama yardımınıza ihtiyacım var. her konuda. çünkü irademe son yıllarda sahip olamadığımı düşünüyorum.böyle bi blogla insanlara faydalı olduğunuz için sonsuz teşekkürler.

      • öncelikle size şunu söylemek istiyorum umutsuz anımda siz çıktınız star tv programında karşıma hiç olmadığım kadar güven hissediyıru ezgi hanım bana yardımcı olun inannın çok zor anımda çıka geldiniz 6 yıllık evliyim ilk çocuğumu kızımı kaybettm 21 yaşaşında kilolarımı veremeden hamike kalmak zorundaydım normal doğumda çok zarar gördüğüiçin yumurtalıkarım doktorum hamile kalmamı söyledi bnde dediğini yaptım i kızım daa oldu kilolarmı vermeden aldım çok zorlandım inanın68 kiloyken şimdi 100 kilo oldum 2 gündür dedikkerinizi uyguluyorum çok rahatım ama emzirdiğim için açlık var ne yapabilirim bu açlık duygusunu yenebilirim lütfen yardımınızı emziren annelere özel davranmanızı istiyoru kendimle barışık olmak istiyorum lütfen bn hayata tekrar kazandırın ne olur .

        • öncelikle size müjde vrerek başlamak istiyorum 4 gün önce 90 ken şimi tartı 87 gösterdi bu sabah çok mutlu oldun bu listelerle hava soğuk olduğu için koşu bandı aldım evde yüriyorum şöyle yapıyoru 25 dk tempolu yürüyüş ve karın kasları egzersizleri 20 dk hareketlere ayırıyorum karın bölgesi için ve dediğiniz bi kelime bn acayip motive etti acıktınız zaman açlık hisettemeyin diye aynen öyle yapıyorum bu arada sabah tarcınlı ve karanfilli yeşil cay içiyorum aç karna içiyorumbunu bi zararı olurmu akşamda çay yerine ıhlamur tüketiyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim sizden istedim guruba ilk bn almanız.

        • artık size nasılsınız diye başlamak istiyorum nedenmi sizin sayenizde umut ışığınına bn ulaştırdığınız için çoooook tşk ediyorum bu arada küçük bebeğimde laringomaleza rahatsızlığı var kendi derdimr düşmekten bu ayrıntıyı atlattım kızımdan çook özürdiliyofum kıyamam bnona bitanem o bu sabah uyanınca için dediğiniz ksrışım varya elma limon tarçın vs onun faydası ne ne amaçlı içiyoruz yağ kakıcımı mrtobolizma hızlandıcımı bu kafamı kurcalıyo bu yaptıklarım kızıma bi sakıncası olurmu

  3. Merhabalar,bebeğim Onur Rüzgar 2 aylık oldu ve ben bu listenin 3.günündeyim.Gayet iyi gidiyor hatta 1.5 kilo vermişim bile ama enerjimin düştüğünü hissediyorum.Elbetteki uykusuzluğun da bunda payı var.7.günün devamında hangi listeyle devam etmemi önerirsiniz.Herhangi bir sağlık sorunum yok (şeker,tiroid,tansiyon vs) yaşım ise 35.Doğum iznimde kilolarımdan kurtulmak ve işe fit başlamak istiyorum ve bunun için önümde 6 ay var.Kolaylıklar diliyorum.Sevgiler.

  4. Ezgi hanım siteniz benim için motivasyon oldu 1.haftadayım çok iyi gidiyor hala saldırmadım umarım sonuna kadar gidebilirim annenize ve size sevgiler….

  5. evet alış verişimi yaptım ve bügün 1. listeden başladım 1 2 kaçamağım oldu ama hemen frenleyip toparladım inş vereceğim bu kiloları teşekkürler ezgi teşekkürler elçinim:)

  6. Selamlar kitaptaki 1. Listeden Pazartesi başladım yarın sabah tartılacağim umarım kilo vermişimdir….
    Facebook gruba nasıl katılırım

    • Facebook grubumuz şu an kapalı 🙂 Çok kalabalığız ve oradaki arkadaşlar kilo verdikten sonra yeni arkadaşlarımızı aramıza alacağız… Maksat herkesle en verimli biçimde ilgilenebilmek… Haberleri, buradan takip edebilr, bir sorunuz olduğunda benimle burdan iletişime geçeblirsiniz.
      sevgiler. .)

  7. Çocukların doktor randevuları ve İstanbul trafiği Cumartesi günümü ve pazar günümü baltalasa da bugün tartıldığımda 3kg eksildiğimi görmek çok keyifli.Fakat bu yoğun hsonu , yeni hafta için plan yapmamı engellediğinden bugün sudan çıkmış balık gibi hissediyorum.Bugün , gelecek 7 günü planlamalıyım..Sevgilerimle.

  8. Sevgili Ezgi bir şey soracağım, diyet listelerinde sıranın önemi var mı? Yoksa istediğimiz listeden devam edebilir miyiz? (kitap için de soruyorum) Sıraya uymaz isek sonuç ne olur? Bir de aynı listeyi iki hafta üst üste yapmanın bir kaybı olur mu?

  9. Elif hanim, benim 4 aylik bir kizim var. Dogumdan 2 hafta sonra dogum oncesi kiloma dusmustum ama birden kilo almaya basladim ve simdi dogum oncesi kilomdan 3 kilo fazlayim. Daha kotusu uzuuuuuun yillar 48 kilo olan ben zaten sisko hamile kaldim (62) ve hedef kilom olan 46 dan cok uzagim. boy desen bir bucuk metre (153 cm) kilo olmus 65. Emziriyorum, sagiyorum, yogun calisiyorum, soyleyin lutfen ben simdi nasil kilo veriyorum? ???? 😦

  10. merhabalar ezgi ablacım seda ben 18 yasındayım 63 kıloyum bende dıyet yapıyorum haftada 1 kılo verıyorum yada alıyorum dengesız oluyor bunun ıcın ne yapmam gerekır.

  11. merhabalar bır daha var şöyleki bı kac saattır okuyorum belkı ben rast gelmedım tüm listeler bittiğinde tekrar basa donuluyor anladıgım kadarıyla peki ıstenılen kılo verıldıgınde napılıyor? hala listelere devammı ?

  12. Ben de polikistik over sendromuna bağlı insülin direnci var bu diyetler bana uygun mudur ? Cevabınızı bekliyorum.

    • Ben bu soruyu doktor olan esime ve anneme sordum. Kesinlikle uygun dedi. Doktorunuz zaten takviye ya da ilac onermisse onlari da kullaniyorsunuzdur. Yavas kilo verebilirsiniz ama verirsiniz dediler.

  13. Ezgi hanim sizi tv de seyrettim..ve nasil bi güzellik kattınız hayatımıza..ben de emziren bi anneyim.kilo vermek istiyorum.diyet lustelerinize baslıyıcam.biliyorum sırayla yapmam gerekiyor ama bazı yerlerde doyana kadar çorba yiyebilirsiniz diyorsunuz.bu listelere ek olarak çorba ve komposto istedigimiz kadar tüketebilir miyiz yoksa sadece diyet listelerini mi uygulamamiz gerekiyor.

      • Yanitiniz icin cok tesekkur ederim ezgi hanim..blogunuzu birkac arkadasimla daha paylastim ve her firsatta da herkesle paylasicam.sayenizde umutlu kilolu hanimlar klubu kurulabilir.ve emin olun hatrı sayılır fanınız olur:)

        • Merhaba ben de yarin liste 1 den baslamayi planliyorum ama bu listede corba icmeyin demissiniz.ama ben bugun sebze corbasi yaptim sut yapsin diye yukarda yazani da okuyunca bocaladim su an icmezsem de bozulacak ne yapmaliyim sizce?

        • Bu listede çorba önermem… Sadece komposto takviyesi olsa iyi olur. Ama eğer çok ihtiyaç hissediyorsanız 1-2 gün pişirebilirsiniz. SOnraki zamanlarda liste yemeklerinin yanında bu çorbadan içebilirsiniz.

  14. Meraba ezgi hanim bende dogumdan sonra 70 kilo oldum ve mutsuzum bu kiloyla halen kizi emziriyorum 8 ay oldu ben sizin bu güzel bilgileriniz yeni cikan kitapta uyguliya bilirmiyim

  15. canımmmmmmmmmmmmmmm bugün 12.listenin ilk günü ve ben 83.1’i gördümmmmm, toplam 6,1 kg olduuuu süpperrr bir duyguuuuuuu çooook amaa çooookkkk teşekkürlerrrr sana Ezgi’ciğimmmm…. Merak etme istediğim kiloya ulaşana kadar devaaammm bu sadece ara teşekkür…. İstediğim kiloya indiğimde sana ve anneciğine ufak bir sürprizim olacakkkk inşallahhh…. 😉 Bu arada zumbaya başladımmmm ve bir ara durağanlaşan kilo verme sürecim regl dönemine rağmen hızlandııı… muccxxxxxx…. sevgilerrrr….

  16. Ezgitom bu listede yemeklerden sonra bi kaç çay çeşidi tek bardakta karıştırıp mı yoksa ayrı ayrı mı içiliyor? Teşekkürler.

  17. merhaba ezgi ben şu an 11 listedeyim ve 11 haftada toplam 5.5 kilo verdim sayende fakatv şöle bir sorunum var
    13 liste aktif değil açılmıyor benim pc de mi sorun var acaba
    listeye bakıp ihtiyaçlarımı alacaktım akat açılmıyor. tıklanmıyor bile
    cevap verirsen seinirim

Yorumlar kapalı.