Ailenizin Beslenme Kılavuzu TV.de :)

television

A dostlar, ben kim televizyon kim burası neresi derken… Kendimi beyaz camda bulmam an meselesi

PERŞEMBE GÜNÜ

SAAT 13.30

STARDAYIM

Ne diyeyim Allah utandırmasın…

Çok korkarım böyle şeylerden. Arkadaşlar arasında coşkun nehirler gibiyim doğrudur… Ama insan içinde süt dökmüş şaşkın kedi…

Haydi hayırlısı.

Dualarınızı, iyi dileklerinizi esirgemeyin.

Bakalım bizi neler bekliyor…

Ailenizin Beslenme Kılavuzu TV.de :)” üzerine 55 yorum

  1. hayirli ugurlu olsun sevgili Ezgi,
    televizyonda daha büyük bir kitleyi saglikli tikinmak icin motive edeceksin bu iyi bir haber cok sevindim.
    Yüzünün akiyla insallah basaracaksin bunu.

  2. Selam,

    Ooo ne guzelmis. Ben muhakkak izlerim. Basarilar dilerim.

    Almanyadan sevgilerle

    Kadriye

    Gesendet über den BlackBerry® Service von E-Plus.

  3. Keske izleyebilsem. Allah utandirmasin Ezgi’m Uzmanselim.
    Program bu haftalik mi, yoksa sutin olarak cikacak misin?
    Belki burdan internetten baglanirim kiz:)
    ay canli telefona da baglansam keske:)

  4. Sevgili Ezgi eski kiloma dönüyorumun yeni ferdiyim. Sizinle tanışmam 6 hafta öncesi iş yerindeki bir arkadaşımın eşinin facebook üyeniz ile başlayan diyet serüvenini öğrenmemle başladı. Yoğunluk nedeniyle facebook üye kabul edemediğini blogdan yardımcı olabileceğini söylediler. İş yoğunluğundan fırsat buldukça blogdaki yazıları okumaya çalışıyorum. Diyet kitabını alarak yaklaşık 4 hafta önce diyete başladım. Kış dönemi olduğu için kış listesi ile başladım ve şu anda Kış 4’ü yapıyorum. Ancak zaman zaman sormak istediklerim oluyor. Umarım burdan cevap alabilirim. Öncelikle kış 4’ü bitirdikten sonra tekrar kış 1 ile mi başlayacağım. Bir döngü şeklinde bahara kadar bu şekilde mi devam edeceğim? Bunun dışında bazı çorba tarifleri var. 1/4 oranında ıspanak vb. gibi. Ölçü 1 kg. dikkate alınarak mı belirtiliyor? Kahvaltılarda hindi füme var. Ancak sevmediğim için yerine ne olabilir? Light bisküvi olarak da bildiğimiz eti formu kullanıyorum, uygun mudur? Yine bir çok menülerde lor var. Tatlı tuzlu hangisi olmalı? Çok ayrıntı olabilir sorduklarım ancak hiper troid hastası olduğum için yavaş kilo veriyorum. Size öneren arkadaşımın eşi ilk hafta 4 kilo vermişken ben 4 haftada 4 kilo verdim. 4. hafta da biraz yavaşladı kilo vermem. Bu dönemlerde yapam gereken ayrı bir diyet listesi ya da tiroid nedeniyle ayrı bir önerileniz var mıdır? Bu gün TV programızda başarılar dilerim.

  5. melek programını izliyorum şuan,çok güzel görünüyosunuz,annenizde öyle…size çok özendim,6 aylık oğlum var,kilo vermeye çalışıyorum ama hipotiroit çıktı bende biraz zor veriyorum ama kurtulucam bu kilolardan inşallah 30 kilo fazlam varr 😦

  6. ezgicim bende 3 aylık bebek annesiyim ve kilolarımla başım dertte henüz süt iznindeyim şubatta çalışmaya başlıyacağım lütfen bana yardımcı olun şu an 83 kiloyum lütfen

  7. Gerçekten azminize hayran kaldım.Anne olmanın kilolu olmaya bahane olmadıgını bize gösterdığiniz için teşekkür ederim.Yeni doğum yapan kuzenime blogunuzu tavsiye etmeyi kendime borç bilirim 😀

  8. Herkese merhaba ben de blogu tv de sizi izlerken keşfettim. Bloğu inceledim açıkcası doğumdan sonraki kilo verme azminize hayran kaldım. Bende buradaki listeleri takip etmek istiyorum daha doğrusu 63 kiloyum anormal bir kilom yok ama 56 kilo olmak istiyorum. Spor yapan biriyim ama bi yandan diyet yapmayınca sadece olanı koruyabiliyorum. Daha az ve sağlıklı yesem belki verebilirim :)))
    Bir de hiç diyet yapmadım o nedenle çok tedirginim.
    Çok uzattım, benim asıl sormak istediğim hangi listeden nasıl kendime uygulamalıyım? Birde 1,5-2 sene sonra bende bebek sahibi olmak istiyorum o nedenle biraz kilo da mutlaka vermeliyim. Şimdiden teşekkürler.

    • harika… işler sarpa sarmadan önlem almak en iyisidir 🙂
      Bu listeler size yardım edebilir: eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2012/11/19/beslenme-listelerine-nasil-ulasabiliriz/

  9. harika bir programdı…:) Taylan hanım da sen de muhteşem görünüyordunuz. Her ikinize de tekrar tekrar teşekkürler yüreği güzel ve geniş insanlar olduğunuz için…

  10. Merhaba, Tebrikler ben blogu melek’i seyredikten sonra giridm. Harika bilgiler paylaşmışsınız. Teşekkürler

  11. program çok güzel geçti tebrikler enerjiniz çok güzel ve sizi daha sık görmek isteriz tv de…

  12. EZGİ HANIM SİZİ BUGÜN KEŞFETMENİN MUTLULUĞUYLA HEMEN DİYETE BASLADIM SİZ ARTIK BENİM ROL MODELİMSİNİZ BENDE YENİ DOĞUM YAPTIM BEBEĞİM ÜÇ AYLIK VE BEN GRAM VEREMİYORUM NEDEN SÜT OLSUN DİYE SİZİ BULDUĞUMA İNANAMIYORUM YANİ SÜT DİYET YAPARAKTA OLURMU GERÇEKTEN DER DURURURDUM VE BU GÜN SÜT YAPAN ÇORBALARINIZLA BAŞLADIM DİYETİME İNŞALLAH BENDE SİZİN GİBİ FAZLA OLAN 25 KİLOMU VEREBİLİRİM VE SİZE ÖMÜR BOYU MİNNETTAR KALIRIM BİRDE Bİ ŞEY SORMAK İSTİYORUM CEVAPLARSSANIZ SEVİNİRİM YEŞİL ÇAY EMZİRİRKEN İÇİLEBİLİYORMU ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

  13. Heyecanınız herhalinizden belliydi 🙂
    Birde masumiyetiniz ve mahcuplugunuz
    Yüreğiniz hep böyle kalsın

  14. merhaba bugün proramınızı seyrettım bende yeni doğum yaptım aynen sizin gibi yaklaşık 30 kilo vermem gerekli bloğunuzu inceledim ama nerden başlamalıyım nasıl bir yol izlemeliyim bilemedim su atıcı daha sonra yağ yakıcı ibi listeleriniz var hangisinden başlamalıyım hangisini ne kadar yapmalıyım bana yol gösterirseniz çok memnun olurum şimdiden teşekkürler

  15. Ezgi hanım oğlumdan dolayı pek fazla izleyemedim ama bloğunuzun adını alacak kadar izlemek bile benim için yeterli oldu, önce sizinle telefonda konuşan bayanın hayat hikayesini okudum sonrada bloğunuzu inceledim size soracaklarım vardı fakat bir türlü mail atabileceğim bir yer bulamadım, ne dersiniz bende eski kiloma dönebilecek miyim? Bana cevap dönebilir misiniz?

  16. her zaman izlerim Melek Ablamı vee bugünde izledim ve ezgi hanımı gördüm çok mutlu oldum süperdinizz

  17. merhabalar bugün izledim sizi ve cok mutlu oldum benimde 7 aylık bır kızım var bende diyet yapmak istiyordum fakat emzırıyorum diye yapamıyordum sizden inanılmaz feyz aldım yazılarınızı listelerinizi okudum yanlız bir şey anlayamadım ilk başlangıc su atıcı 1. diyetlemı başlıyoruz daha sonra beslenme listesindeki yayınladığınız sıraylamı devam edicek tekrar bilgilendirirseniz çok sevinirim ona göre alışveriş listesi yapıcam ve en kısa sürede başlamak istiyorum zaman ayırdığınız için çok teşekkürler

  18. ezgi abLa dün meLek ‘te bayıLdım sze yaa .. masllh. hele tavugun derisini cıkarırken elin titredi ya cnm ya sen tv programı yap bende rol model olurum :d

  19. ezgi hanım bu başlıktaki yorumum da yayınlanmamış:( büyük bi heyecanla öğle arası eve gidip sizi seyrettim burdaki bütün yazılarınızı okuyunca sanki kardeşimi seyrediyor gibi hissettim:) 2.haftamın ortasındayım, inşallah bu sefer azimle hedefime ulaşacağım..

  20. iyki çıktın iyki tandık seni yoksa hala dombili dolascaktık :)).. bizlerden bagını koparma ablacmm. konya dan sewgilerle..

Yorumlar kapalı.