Bizden Notlar…

yayından önce

yayından önce

Beni merakla takip eden, en az benim kadar heyecanlanan can arkadaşlarım vardı…

İzledikleri şeyi beğenen insanlar, benden güzel düşüncelerini, olumlu güçlerini esirgemeyen canlar beni çok ama çok mutlu etti.

Yalnız bir çok arkadaşım şu konuya temas etti:

“Sen bir yazarsın… Üstelik kilo vermeden önce de, lezzetin inanılmaz hafifliğinden önce de kendini yazmaya vakfetmiştin. Bir romanın var, öykülerin var… Gel gelelim kimse bunu konuşmadı…”

Doğru olan da bence, orada bunları konuşmamaktı. Ben sadece yazar değilim, kısmen bir terziyim de… 🙂 Sahi söylüyorum, aylardır ortağımla birlikte bebeklere tasarımlar yapıyoruz. Ama onu da konuşmadım…

70 haftadır anneboyutunda köşe yazıyorum, keza yine konuşmadık bunu…

Çünkü her meclisin, konusu başka… Orada bunlardan söz ettik diye, diğer parçaların daha az kıymetli olduğunu söylemedik ya, değil mi? 🙂

Oh mis gibi oldu, her zerresi içime sindi. Bir çok anne arkadaşıma ulaştık. Bir çok kilodan mustarip kişiye bir iki kelam ilettik…

Orada bulunma nedemiz bu ise, biz maksadı aşmadan konuştuk geldik 🙂
Geride güzel hatıralarla…

Sevgiler.

yayında..fotoğraflar, öznur gökhan

yayında..
fotoğraflar, öznur gökhan

yayında..fotoğraflar, öznur gökhan

yayında..
fotoğraflar, öznur gökhan

annemle :)

annemle 🙂

Bizden Notlar…” üzerine 32 yorum

  1. Ne mutlu size, ne büyük sevaplar alıyosunuz. Bende bugun başladım toksit atan diyetinize. Ara ogunler fazla bile geliyor. Adı diyet. Aynı kiloları almışız sizinle. Aynı kiloları da veririz inşallah. 🙂 Çok çook teşekkürler.

      • Merhaba;
        Yayını tesadüfen izledik annemle birlikte.Değişimine hayran kaldık ancak annesi” Taylan Kümeli” olunca olur tabiii dedik açıkçası. Blog oldugunu duyunca ve inceleyince ön yargılı olduğumuzun farkına vardık. Çok pozitif ve paylaşımcısın. Bugün 2. günümüz. Biraz halsizim ama vicdanen çok rahatım . Yemek en büyük işim ve yükümmüş meğer şimdiden hafifledim. Ben (25) 1.72 -72 kg ( Hedef: 60) , annem(42) 1.70- 75kg( Hedef : 66-67)
        Şimdiden teşekkürler

      • Selam Ezgicim,
        Melek Baykala gittiniz programi kacirdim maalesef. Internette bulamadim, acaba bildigin bi adres varmi?
        Annenle sizi cok izlemek isterdim.
        Selamlarla Kadriye

  2. harikaydınnn elifff harikaaa…seni izledim ve çook imrenerek baktımmm…bende emziren bi anne olarak senden çok şeyler kattım kendime dün…can kulağıyla tüm benliğimle dinedim seni…çok içime sindi anlattıklarınnn..kimseye ‘sağlıklı beslenme konusunda ”inanmadım bu kadar…hemen bloğuna bir tık tık ve işte o büyülü alemdeyim iki gündür….oku oku oku…yalayıp yutuyorum şu an.ve büyük bir hevesle yapmaya başlayacağımmm.canım arkadaşım oldun benimmm…canım arkadaşım gelişmelerden haberdar edeceğim seniii.sevgiler….

  3. 6 aylik bebegim ve bununla beraber fazla 30 kilocugum var fotograflariniz arasindaki farki gorunce neden olmasin ben neden veremiyim ki dedim blogu gezdikten sonra 1. listeden baslamaya karar verdim takildigim yerlerde yardimci olabileceginizden eminim her soruyu bikmadan cevaplamissiniz umarim basaririm cok cok tesekkurler

  4. bloga takılı kaldım..psikolojimdeki üstü örtülmüş bir yarayı dürttü,kaşıdı sanki….buradaki herkese umut dağıtan listeler sadece taze anneler için mi??
    henüz çocuk doğurmamış ancak doğurabilmek için kilo vermk isteyen bir kadın uygulayamaz mı tam olarak anlayamadım…sevgiler..

  5. benim için çok önemli bi gündü. iyiki izlemişim hayatımın dönüm noktası oldu sizden ilham alarak yoluma başlıycam sizinde yol arkadaşlığınızla tabii tekrar tekrar teşekkür ediyorum sizee

  6. Diyet sözcüğü ağız alışkanlığı bizimkisi sağlıklı tıkınmak 🙂 Seviyorum bu cümleyi ve seni 🙂 İyiki varsınız. Program süperdi. Birdaha isteriz, doymadık 🙂

  7. Meyve yemezdim sayenizde 2 gundur meyve yiyorum. Acikcasi hayatta doymam demistim kefirle, yogurtla..vs. Yarisinda tikaniyorum bile. Mucize gibi. Canim bisey istediginde sonraki listeleri aciyorum, su kadar gun sonra bunu yicem oh diyorum kendimi telkin ediyorum. Cok sukur. Cok tesekkurler.

  8. istek gonderdim ezgi hanim bu arada fazlam 20 kg yanlis yazmisim 🙂 72.4 kiloyum boyum 1,62

  9. nasıl bir şeysin sen ezgi? melek desem az kalır kim bu devirde bir çıkarı olmadan böyle uğraşıp durur ki muhteşemsin harikasın ne desem az sayende bende silkinip kendime geldim öyle istiyorumki artık zayıflamayı çok sağol ya iyiki varsın :))

  10. sevgili ezgi bu program sayesinde tanıdım seni ve nekadar geç kaldığımı farkettim sana..çok teşekkürler gerçekten başka bi bakış açısı oldun herkese..ve içtenliğin,tatlılığın ayrı mesele..sonunda bugün 2. günüm sağlıklı tıkınmakta 🙂 ah bu haftasonlarını ne yapacağız bilemiyorum,haftasonları biraz zedelenirse diyet tekrar başa mı dönmeli yoksa haftabaşı devam mı etmeli :(.öpüldün

    • Lütfen kaldığın yerden devam et… 🙂 Bir de kaç öğünü kurtarabilirsen kârdır. Sabah ipin ucu kaçtı, öğlen de bırakalım gitsin demezsen hele de akşam iyice dengeleyebilirsen çok daha iyi olur. Ama tabii en iyisi, hafta içi hafta sonu misafirlik davet demeden listelere devam etmek. Böylelikle tam sonuç alınabilir. Sevgiler.

  11. bu kadar hızlı cevap almayı inan beklemiyordum çok sevindim çok teşekkürler..sayende eşimle birlikte sağlıklı tıkınıyoruz..bebişini benim için öp lütfen

  12. ezgicim haftasonu annemin yemeklerine rağmen 3 kilo verdik eşim de ben de 🙂 bu mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim çok teşekkürler 🙂

Yorumlar kapalı.