Kilo Vermek İstiyor musunuz?

Sevgili Takipçilerim,

Gün geçtikçe artan ilginiz beni çok mutlu ediyor ama bazen sorulara yetişmekte güçlük çekiyorum ama istemiyorum ki sizler de yanıtsız kalmayın.

Gel gelelim, minik bebeğim, yazı ve dikiş işlerim ve kendime ayırmam gereken zaman size yetişmemi engelliyor. Bir de 100 sorudan 80’i daha önce çok kez sorulmuş sorular oluyor. Ancak ben bundan böyle daha önce yanıtladığım sorulara geri dönmeyeceğim ki zaman kaybı olmasın. Önümüzdeki günlerde de hem bir seyahatte olacağım,ardında da kitabım için kapanacağım.

Bu anlamda sorularınızı sormadan önce çoooook iyi okuma yapmanızı rica edeceğim sizlerden 😀

Örneğin, “Yurt dışında kefir bulamıyorum, ne yapmalıyım” sorusu… O kadar çok kez yanıtladım ki. Bu konuyla ilgili bu makaleyi yazmama rağmen sorular devam etti. Sevgili takipçiler, yorumlar ve makaleler cevaplar içeriyor. Lütfen dikkatle okuyunuz.  🙂

Kışın nektarin bulamıyorum yerine ne olur, ? Lütfen yorumlara ve liste başındaki nota dikkatlice bakınız.

Açlık ve tatlı krizleri yaşıyorum ne yapmalıyım? Lütfen yorumları okuyunuz ve makaleleri ayrıntılı inceleyiniz.

Listelere ulaşamıyorum, nereden başlamalıyım?  Bu soru için bu makaleyi yazmıştım.

Listeler haftalık mı? Yine cevabı yukarıda…

Hamileyim nasıl bir beslenme takip etmeliyim? Arama kutucuklarını kullanabilirsiniz. Çünkü şu iki makaleyi sizin için hazırlamıştım:

1- Bu

2- Bu

Göbek bölgemden şikayetçiyim ne yapmalıyım?

Emzirenler listeleri nasıl yapıyor?

Yeşilçay sütü etkiliyor mu?

Bende şeker var, hipotiroid var, çölyak var bu diyetleri yapabilir miyim?

Ben kefir bulamadım ne yapmalıyım?

Kefirin light olanını bulamadım ne yapmalıyım?

Yerine ne olur?

Kepekli pirinç yerine ne olur?

****

1- Lütfen blogdaki arama kutucuğunu kullanın,

2- Bütün makale ve yorumları dikkatlice okuyun

VE LÜTFEN BLOGUMUZU İYİCE İNCELEYİN, BUNDAN SONRA DAHA ÖNEMLİ VE ACİL SORULARI YANITLAYABİLECEĞİM ÇÜNKÜ :))

Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim. Sevgiler.

elif ezgi uzmansel

