Fotoğraflarla ilk Liste

Benim canımın için Nihanım (nam-ı diğer Ninom) fotoğraflarla takip ediyor sürecini. Ben de onun müsaadesiyle size ilk listeyi aktarmak isterim.
Sabah aç karnına içtiğimiz tarçınlı su ile başlıyoruz,

Ara öğünde yediğimiz (dilerseniz 1 çay kaşığı labne ve baharatlar ile lezzetlendirebileceğiniz ) mısır pirinç patlaklarımızla devam ediyoruz.

Akşamda ise pirinç+nohut+yoğurt ve yeşillikten oluşan karışımımız var.

Sabah aç karnına limon+tarçın+elma dilimi+sirkeli suVe orman meyveleri kattığımız kefirshake

Sabah aç karnına limon+tarçın+elma dilimi+sirkeli su
Ve orman meyveleri kattığımız kefirshake

Ara öğünde ince bir tabaka halinde labne ve baharatlar... Hmmmm

Ara öğünde ince bir tabaka halinde labne ve baharatlar… Hmmmm

tatlı krizleri ve açlık atakları için tarçınlı yeşil çay ile gün kurusu kayısılar.

tatlı krizleri ve açlık atakları için tarçınlı yeşil çay ile gün kurusu kayısılar.

734140_131655147000762_1074363749_nEh daha ne olsun? 🙂

Fotoğraflarla ilk Liste” üzerine 42 yorum

  1. Bende sizinle başlayabilir miyim. Oğlum 2 yaşına geldi ben kg vermek değil almaya başladım. kızımdan sonra Taylan hanımla kg vermiştim ama şu an zaman problemim var. tek başıma yapamıyorum 😦

  2. ezgi hnm siz burlardamıydınız bende alım durdu yazınca hiç gelmiyceksiniz diye düşündüm belki 1000 kere actım bloğu okudum okudum diyetler basladım ilk hafta giden 3 kilom var 🙂 devam ediyorum iyiki varsınız

  3. Merhaba Elif hanim oncelikle harika ve profesyonel bir sekilde hazirlanmis olan blogunuzu cok begendim. Ben Malezyada ogrenciyim ve benimde vermem gereken fazla kilolarim var. yurtdisindakiler icin Alternatif olarak yazdiginiz bi cok urun burda bulunmamakta ve ben universitenin yurdunda kaliyorum yurtta kesinlikle yemek pisirmek yasak ondan dolayi genellikle disarda kafeteryalarda maley yemekleri yiyorum maleyler her ogun farkli soslarla princ pilavi ve tavuk tuketiyolar. Burda kesinlikle cok ama cok sagliksiz beslendigimin farkindayim cunku yemekler cok agir bir yag olan palmiye yaginda pisiriliyor yemek yedigim kafeler birakin biz Turkleri dunya standartlarina gore gercekten cok pis benim burda tek yapabildigim Malezyanin tropikal meyve nimetinden faydalanmak. Nasil bir yol izlemem gerktigini gercekten anlamis degilim. Haftanin 4 gunu duzenli saatlerde yuruyus yapiyorum.Benim dunyadaki en sevdigim nimet “su “dur ondan dolayi cok fazla su tuketiyorum yaptiklarim sadece bunlarla sinirli en azindan nasil bir yol izleme gerektigi konusunda yardimci olursaniz gercekten cok sevinirim tesekkurler 🙂

    • Meyve ve sebzeler varsa bulmaniz gereken sey yogurt!!! Meyve salatanizi yapin bir kase yogurtla yiyin. Sebze corbalari salatalar yine tercih edebilirsiniz bulabilirseniz. Ayrica cok tahilli kahvaltilik gevrekler de pisirmeye ihtiyac duymadigimiz saglikli besinler arasinda

  4. Ezgicim biz esimle ilk listeye bugun basladik, bir iki ceviz findik ekstralarini saymazsak gayet basarili bir gundu 🙂 esimin sorusu: aksam yemegini activia yerine normal yogurtla tesek, activia yi da gun icinde tuketsek oluyor mu? Simdiden tesekkurler!

  5. canımmmm senin fotoğraflar da ye beni diyor yahuuu, labneli pirinç patlağına çörekotu pek hoş olmuşşş ben de kırmızı biberle yiyordum bundan sonra böyle….
    Bu arada Nino’ma da yazdım ama buradan da sabırlar diliyorum ona ve sevgili eşine, senin aracılığınla 😦
    Son not: Yeni kitabın hayırlı olsun canımmm, diğer kitaplarını da okuyorum romanlar çok sürükleyici, umarım ben de hamile kaldığımda senin bilgilerinden bol bol yararlanırım…

    Sevgiler
    Evren

  6. ezgi hanım öğle arası ofiste tek başıma 6.haftanın 5.gününde sınırsız sebze çorbamı içerken bloga bakıyorum, evlenmeden hemen önce aldığım bir elbisem vardı, evlendikten hemen sonra hızlıca aldığım kilolar ve peşinden hamilelikle 3 yıldır içine giremediğim hatta doğumdan sonra üzerime tuttuğumda belimin yarısı kadar olan elbiseme bu sabah girdim:) o kadar mutlu oldum ki, artık bu felsefeyi benimsediğime inanıyorum, yemek keyfi 10 dk, sağlık ve güzel görünmek 24 saat…:)

  7. Instagramda #diyetteyiz grubunu uzaktan takip ediyordum hep. Before-After fotoğraflarına hayranlıkla bakıyordum. Eylül 2012’de mezun oldum. Mezun olduktan sonra sevdiğim insanları ve sevdiğim şehri arkamda bırakmak zorunda kaldım ve ailemin yanına döndüm. Evde oturmaya başladım ve bu süreçte on beş kilo aldım. Tartı 75 rakamını gösterince bu işe bir dur demenin zamanının geldiğini geç de olsa farkettim. Dün gidip ilk liste için gerekenleri aldım. Bugün ilk gündü. Kendimden umutluyum sayenizde. Ama biraz desteğe ihtiyacım var sanırım. Facebook gurubunuz aktif olacak mı?

  8. Ezgicim ben dun yorum yazmistim ama simdi baktim bulamadim, yeniden yaziyorum.. Bugun 1. Listede 2. gunumuz, esimle yapiyoruz:) esimin bir sorusu var, aksam yemeginde normal yogurt kullansak da activia yi ayri yesek oluyor mu?

    Bi de Ben emziriyorum, arada bir iki findik ceviz ya da kuru uzum atistirdim, bi de pirinc patlagi uzerine bi cay kasigi kadar fistik ezmesi yedim 🙂 onu saymazsak gayet iyi gidiyoruuuzzz sana da tesekkur ediyorum, taa Amerika’dan tam takipteyim!

  9. ezgi hanım merhaba oncelıkle blogunuza kavusttugum ıcın cok mutluyum hemen arkadaslarıma lınk attım:)) dersınkı koca nır sandık altın buldum o denlı heyecanlandım yanı:)) ellerıne yuregınıze saglık… Ben hangı lısteden baslayıp devam edıcegımı bılemedım:( bana bu konuda yardımcı olursanız cok memnun olurum.20 kg fazlam var ve yaza kadar en azından 10-15 vermek ıstıyorum saglıklı bır sekılde tabıkı..Sevgıler

  10. ezgi hanım merhaba, en kısa zamanda listelerinizi takibe başlayacağım. ancak kısa bir zaman önce doğum yaptım ve bebeğimi kaybettim. yeni bir hamilelik için verebileceğim kadar çok kilo vermem gerekiyor. çok fazla zaman geçirmek de istemiyorum. tavsiyelerinize ihtiyacım var, şimdiden teşekkür ederim…

    • Sevil hanım, başınız sağolsun. Tabii elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Lütfen listelerimizi sırayla yapınız. Bu listeler yeni bir sistemle hazırlandığı için sizi motive edecek ve güzel sonuçlar almanıza yardımcı olacaktır.

      • teşekkür ederim, yarın 1. listeyle başlıyorum o zaman elif hanım. size yarın sabah tartılıp kilomu da yazacağım bakalım haftaya kadar neler değişecek.

  11. Merhabalar,ben Nesrin.Facebook tan Taylan hanımın sayfasını surekli takip ediyorum.bir 10 kilo fazlam var ve düzensiz bir beslenme alışkanlığım var.haftanin 4 gunu sporumu yapıyorum ama kilo vermediğim icin sadece sıkiılaşmakla kalıyorum.sizin bloğunuzu da Bayadir takip ediyorum,birçok kisinin basarıya ulaşmış olması tetikleyici,cunku kendimde o cesareti bulup bir diyete baslayamadim.simdi listeleri okuyorum ama netlestiremedigim kısım : bu ilk diyet bir hafta yani yedi gün aynı sekilde sonlanacak ? 2. Liste yine aynı 7 gün seklinde gidicek ? Dogrumu anladım bilemiyorum.Ezgi hanım size ve annenize paylaşımlarından dolayı ve bloğunuzda ki hanımlara motivasyonlarından dolayı tesekkur ederim 🙂

  12. Dun basladim:-) dogumdan sonra ilk defa tartildim 73 kg geldim. Son aylarimda 80 civariydim eminim son aydada almisimdir.73 u gorunce cok sevindim cunku daha cok bekliyordum. Dun aclik cekmedim, tatli krizide yasamadim sadece tuzlu krizi yasadim, 3fincan yesil cay ictim ama sanki bebegimin bagirsaklarini fazla calistirdi gibi, deneyip gorucem artik. Bugun zorluk cekermiyim bilmiyorum. Ama 2.hafta daha kolay olacak sanirim su 7 gunu bir atlatayim. Birde gece kefir yerine sut icsem olurmu?

  13. merhabalar, ben Sermın… 75 kiloyum ve 10 kilo vermek istiyorum 😦 nerden nasıl baslamalıyım… yanıtlarsanız sevınırım 🙂

  14. Bende nino sayesinde tanmiştim sizinle ve yarın bende aranıza. Katılacağım inşallah başarabilirim

  15. Ben şeker hastasıyım. 23 yaşım. Vermek istediğim 5 kilom var. Listelere başlasam diyr düşündüm ama şekerimi napar acep. Şekerim düşerse malum çıkarım listeye uymaktan zira illa ki tatlı yemem gerekir. İnsülin kullanıyorum ayrıca. 60 kiloyum. Boyumda 1.72. Kumralım…der saçmalarmışım 😀 bilgilerimi verir gibi oldu da bi an 🙂 doktoruma danışmam gerekir sanırım dimi?

      • Doktorumda bana hep zayıfsın diyor vitamin hapı falan yazıyor. Müsade etmez kesin daha da kilo vermeme. Yattı benim 5 kilo o zaman 🙂 ama bu demek değil ki dikkat etmem. Aslaaa. 5 fazlalık 6-7 olmasın diye uğraşırım bende napalım.. 🙂 sevgilerrr

  16. merhaba.acaba güne başlarken ya da gün içinde yağ yakıcı formuller vr mı listeler esnasında uygulamamız gereken?

  17. Vallahi sitenize sans eseri girdim.ama diyetleri ve yapilan yorumlari gordukten sonra cocukk gibi de sevindim :-). Ama gercekten emeginize buyuk saygi duyuyorum . Benim derdime gelince 20 yasindayim uni okuyorum 128 kiloyum daha once Diyet programlari uyguladim ama. Cok yavas ilerliyorum. Su anda diyet yapmiyorum
    ama ama zayiflama seyansina gidiyorum .simdide buraya umut bagliyorum ama cidden artik zayiflamak istiyorum. Sizden ricam bana baslangic ve devaminda yol gostermeniz . Artik o istedigim elbiseleri almak ve ailemin kilo ver baskisindan. Kurtulmak istyorum . .Simdidenn haberinizi bekliyorum .tesekkurler.

    • Bu arada 2.ogretim oldugum icin listenin aksam ve sonrasinda uygulamada sikinti yasiyorum. Bunun icin nasil bi oneriniz olur sabirszlikla bekliyorum 🙂

Yorumlar kapalı.