İnşallah Bir Yolculuk Var :)

Sevgili Dostlar,

10 şubat’a kadar kısmetse buralarda olmayacağım.

Vay bu Ezgi kişisi nerede derseniz, bir dostu görmeye gidiyorum e’femm 🙂 Oğlum, eşim ve ben yollara revan oluyoruz. Yorgunluktan pertimiz çıkmış, tamir olmaya deva bulmaya gidiyoruz.

Ne olur, ben buralarda yokken başladığınız yoldan caymayın, size yanıt veremediğim zamanlarda yaptığınız gibi blogumuzu, yorumlarıyla inceleyin ve aklınızdaki soru işaretini yok edin 🙂

Bir de yolculuktan önce dua edin ne olur 🙂 Ben de size edeceğim. Allah’ım bu yola başkoymuş herkesi en sağlıklı biçimde sonuca ulaştır, başarılı kıl diye.

Görüşmek ümidiyle 🙂

İnşallah Bir Yolculuk Var :)” üzerine 27 yorum

  1. Ezgi Hanım Merhaba,

    Blogunuzun sessiz takipçilerindenim. Bu güne kadar hiç siteye ya da size yazmadım çünkü zaten çok yoğun olduğunuz için sizi meşgul etmek istemedim. Sorularımın cevaplarının çoğunu da yorumlarda buldum. Bulamadığımı mantıkla çözmeye çalıştım.

    7 haftadır listeleri takip ediyorum ama şu anda 6. listedeyim. Çünkü geçen hafta İstanbul’da kar, su kesintisi, regl derken bütün aksilikler üstüste geldi… 6. listenin önemli olduğunu düşündüğüm için de baştan yaptım. Umarım yanlış yapmamışımdır.

    Aslında tüm listeleri bitirince önceki sonraki şeklinde size yazmayı düşünüyordum teşekkür olarak. Ve hatta listeleri başa çevirerek en azından yaza kadar yapmayı düşünüyorum çünkü vermem gereken bir 30 kilom var. Şimdiden 5 gitti geriye kaldı 25…

    Bu kararımdan vazgeçip şimdi size yazmamın sebebi ise 6 yaşındaki kızımla birlikte sömestr tatili için Mersin’e ailemin yanına gidecek olmamız. Annem öyle aman onu da ye bunu da ye kızım diyen klasik annelerden değildir. Hatta 2 senedir ciddi motive etti beni sağlıklı beslenme konusunda. Fakat (sizde iyi bilirsiniz ki) oranın mutfağını çok özleyen birisi olarak karşı koymak bir hayli zor olacak benim için.

    İlk gittiğim gün kardeşime veda partisiyle başlayacak bu zorlu süreç benim için.. Evde olduğumuz zamanlarda annemin de bana uygun yemekler yapacağından hiç kuşkum yok ama davetler, gezmeler, gelen, gidilen yerler………
    Listelere uyum sağlayabileceğimi pek sanmıyorum.

    Listeleri bırakıp yapabildiğim kadar ızgara, sebze, salata tarzı beslenip en azından kilo almamaya özen göstersem de döndükten sonra birinci listeden mi başlasam?
    Yoksa listeleri uygulayıp kaçamaklara göz yumup öylece devam mı etsem?

    Seçenekler arasında kaçamak yapmamak yok gördüğünüz gibi : )

    Açıkçası ben birinci seçeneği uygulamayı düşünüyorum. Ama bir bilene sormak daha iyi olur diye düşündüm şu süreçte bana bir yol gösterebilirseniz çok sevinirim.

    Ailenizle birlikte yapacağınız yolculuğunuz için çok sevindim. Ben de yollarda olacağım için endişeliyim dualarım sizinle yolunuz açık olsun.

    Yol arkadaşlığınız ve cevabınız için şimdiden çok teşekkürler.

  2. yolunuz açık olsun ezgi hanım, dün 6.haftayı bitirdim ve toplamda 6,5 kiloya veda ettim:) hedefimde 5 kilo daha vermek var ama hafif hafif motivasyonumda düşüş var, arada kaçamak isteğim artıyor, karşı koyma gücümde de düşüş var, hep aklıma hiç kaçamak yapmadan 5 ayı bitirdiğinizi getiriyorum ama nedense bi uzaklaşma yaşıyorum başarılı gitmeme rağmen..sizden bi iki cümle isticektim destek olarak:)

    • Ezgiii hosgeldin canimmm.. Insallah dinlenmissindir ve guzel vakit gecirmissindir.. Ozlettin kendini… Ben diyetlere devam ediyorum.. 5. Haftaya basladim ama Sabah kepekli tost yemek zorunda kaldim hastayim ve midem bulaniyordu ancak onu midem kaldirdi.. 4 haftada toplam 3.500 gm gitti.. Cok yavas veriyorum burdan okuyorum bu kiloyu bir haftada verenler var ama onlar emziriyordur belki diye kendimi teselli ediyorum.. Simdi cok yogun calisiyorum tabi listeleri birebir uygulayamiyorum ama % 70-90 arasi uyguluyorum… Ben corba yazanyerlerde kepekli pirincli yayla corbasi veya tavuklu tarhana corbasi yedigimde oldu.. Sorun olmaz degil mi? Cook kolay gelsin cnm Rabbim islerini kolaylastirsin… Cookkkk opuyorum..
      Gulnur.

  3. canımmm hayırlı yolculuklar olsun, sen istemeden ben dün kandilde senin ve anneciğin için dua ettim hem de Allah razı olsun dedim…

    sevgiler
    Evren

  4. Merhaba ezgi hanim bende Sizin sıkıca takıp edenlerdenım Facebook sayfanıza katılmak ıstıyorum her defasında sayfa kapatılmıştır yazısı çıkıyor ayrıca arama kutusuna anahtar kelimeyı yazdığım halde olumsuz cevap alıyorum yardımlarınız çok teşekkür ederım bende sızı tv de ılk gördüğümden beri takip edenlerdenim tatilde güzel vakit geçirmenizi dilerim sevgilerimle

  5. öncelikle sizin gibi şeker bir insanı tanımış olmaktan ne kadar mutlu oldugumu belirtmek isterim … Yüzümde tebessüm oluşma nedeni oldunuz bunun içinde çok tesekkur ederim… nerden başlasam bilmiyorum ama kısaca kendimden bahsedeyim,28 yaşında 2 tane dünyalar tatlısı çocuğun annesiyim 6 yaşında kızım 7 aylık oğlum var ve ben doğumdan sonra aldıgım kilolardan bir turlu kurtulamadım üstüne kilo almaya devam ettim ve geldigim nokta 87 kiloydu acayip mutsuz ve sinirliydlm sonra sizi izledim tv ve bana güven verdiniz ertesi gün diyetisyene gittim ve öğrendimki meger bende hipotiroit varmış ve o yuzden kilo alıyomusum,sayenizde bunuda öırenmiş oldum. dlyetisyenin verdgi listeyi uglamaya basladım 1 ayda 3 kilo verdim çok az biliyorum ama bu bile benım için çok önemlıydı,,,sonra diyetisyenın verdği listedn sıkılmaya başladım ve sizin paylaştııınız listelere başladım 2.haftadayım ilk hafta 1 kilo gitti tiroit yüzünden ağır veriyorum kiloyu ama azimliyim sıkılmıcam ve başarıcam sizinle ve sizin sayenizde allah ne muradınız varsa versin inşallah…iyiki kısaca anlatayım demişim uzun olsa ne olcaktı acep pardon yine uzattım dimiii 🙂 🙂 allaha emanet olun…

    • Siz de Allah’a emanet olun. Umarım tiroide rağmen en kaliteli ve en sağlıklı biçimde devam edebilirsiniz. Bu gibi metabolik rahatsızlıklarda önemli olan durumun sizin aleyhinize işlemesini durdurmak ve yaşam kalitenizi arttırmaktır demişti eşim. ben de bu söyleme katılıyorum. Sevgiler.

      • yanıtladıgınız için çok teşekkur ederim çok mutlu oldum :)) elimden geldigince uymaya çalışıyorum listelere ama 3. Liste biticek nerdeyse fakat hala kilo veremedim,moralilm bozulmuyo desem yalan olur,ne olucak böyleee 😦

  6. ablam bana yardım et lütfen 5. listeye geldim 6 kilo verdim ama devam edemiyorum dayanamıyorum illa bişiler yemek ihtiyacı duyyuyorum baştan gayet iyi başlamıştım ama şimdi çok fena bi durumdayım dewam etmek istiyorum ama dayanamıyorum 😦 napsam bilemedim:(

  7. merhaba
    aslında nerden başlamalı ne yazmalı önce bilemedim ama blogu okudukca sevdim sevdikçe daha fazla okuyasım geldi öncelikle blog içeriğindeki
    inceliğin için teşekkürler bilyorum her soruya cevap vermek biraz güç oluyor ama ben durumu açıklamak istedim sadece doğru birşeylerden başlamak adına ben şu an da 1,57 boyunda ve 52 kilo aralığındayım aslında vermem gerekekn öyle fazla fazla kilom yok lakin ciddi anlamda yağ problemim var iki çocuk ve birazda hareketsiz yaşam sonucu olsa gerek eh yaşta olunca tolun yarısı 🙂 yağlar yer etti. Şimdi ben vücudmdaki yağlardan ve sadece bir iki kilodan kurtulmak için en doğru başlangıcı nereden yapmalıyım yani tamamen listelere uymam ve devam etmem mi gerek yoksa daha hafif yavaştanmı gitmeli bilemedim bu konuda vaktin olurda bana yazarsan çok sevinirim sevgiler
    emine çoşkun

    • Sevgili Emine,
      Listelerimizi sırasıyla yapmanı öneririm. Eğer klinik bir sorunun yoksa gönül rahatlığı ile hedefine ulaşana dek bu listeleri yapabilirsin. Blogumuzu ayrıntılı incelemen sana çok yardımcı olacaktır. Sevgiler. 🙂

  8. Motivasyon bozukluğunu ben de yaşıyorum bazen. 5. haftanın sonunda 7 kilo verdiğimi hatırlamak iyi geliyor. Diyetimden uzaklaşma fikri geldikçe aklıma açıp yazılarınızı ve yorumları okuyorum veeee yeniden hazırım 🙂 Bloğu inceleyin mutlaka, didik didik okuyun, tavsiye ederim.

Yorumlar kapalı.