Beraber Kefir Yapma Zamanı- Resimlere Tıklayıp Büyütebilirsiniz.

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

7

8

8

9

9

10

10

11

11

aaa araya bir şeyler karışmış

aaa araya bir şeyler karışmış

12

12

13

13

14

14

15

15

16

16

17

17

18

18

19

19

20

20

21

21

22

22

23

23

Beraber Kefir Yapma Zamanı- Resimlere Tıklayıp Büyütebilirsiniz.” üzerine 32 yorum

  1. Ezgi hanim merha. Lezzetin inanilmaz hafifliği’yle geçen hafta taniştim ve pazartesi günü listeme başladim. 12 kilo fazlam var ve fazlaliklarim bacaklarim,basenlerim ve kalcalarim da mevcut. Biraz umutsuzum ama sizin azminizin beni çok etkiledi. Umarim 12 kiloyu çok güzel bir şekilde veririm ve resimlerimi sizinle paylaşirim. Bursa’dan sevgiler…

  2. bir kefir masali bu ezgim kefirbaz hareketlerimizi harika resimlemissin ay balam muahhhhh (nino)

  3. Merhaba Ezgi Hanım
    Bloğunuz çok güzel,deneyimlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim..Ben Taylan Hanımın bir programda anlattığı yoğurt yapımı ile ilgili bir şey soracaktım size..Pastorize süt ile yoğurt yapılabileceğini anlatacaktı ama ben izleyemedim..Ve evde sizin gibi kefirimi kendim yapıyorum, ancak yoğurt yapmayı istiyorum ;hatta yarım yağlı sütle olsun istiyorum..Acaba diyorum bir sonraki tarifiniz light ev yoğurdu olabilir mi ? Çünkü uht sütlerle yoğurt denemelerim başarısız oluyor..Şimdiden teşekkür ediyorum size.
    Demet

    • Selamlar,
      Kefir mayalamayı yeni çözdüm fakat şimdiye kadar bütün yoğurt yapma girişimlerim başarısızlıkla sonuçlandı. Annem harikalar yaratıyor bu konuda fakat bende hep bir kısmetsizlik var 🙂 Keşke yardım edebilsem, ama belki sizin için bir kez daha denerim. 🙂

  4. Merhabalar,
    Kefiri mayalarken sütü oda ısısında hatta parmak yakmayacak derecede ılıştırmalı mı.. Yada direkt kutudan eklenerek mayalama işlemine geçilebiliyor mu.. Sevgilerimle

  5. ben normal yogurt mayalar gibi yapiyorum.yani isitip parmagi hafif yakacak sekilde.hatta probiyotik yogurdumuda meyveli ve sade olmak uzere ikisinide kendim yapiyorum.super oluyo.hatta kizimada danino yerine kendi yaptigim meyveli probiyotik yogurttan yediriyorum.hazirdan hic bir farki olmuyo.rengi kokusu bile ayni

  6. Merhaba Ezgi Hanım,

    Listelere bir süre önce başladım ve üçüncü listeye geçtim. Yavaş yavaş kilo veriyor olsam da kabızlık sorunu yaşıyorum. Gündü 3 litreye yakın su da içiyorum. Özellikle listelerde yazan her şeyi hiç atlamadan tüketiyorum ama yinede bu sorun beni korkutuyor. Bırakmalı mıyım? Bir tavsiyeniz olur mu?

  7. merhaba bende daha önce arkadaşımdan alarak mayalamışdım taşınma sırasında dağıtmak zorunda kalmışdım acaba kefir mayasını nerden bulabiliriz

  8. Selam ezgı hanım bende fransadayım genelde ben de dahil olmak üzere yurtdışında kefir bulamamaktan dolayı dertliydık Fransa’daki eczanelerde toz kefir bulunmakta sipariş uzerıne getırlmekte fıyatı 3’50€ özel getırım olduğu ıçın 3€ yone verdım sızın mayalar gıbı tomurcuk halinde degıl toz kefır mayası yaklaşık bır ay oldu ve ben kendı kefırı kendım mayalıyormu maya ıstıyenlere verıyorum ayrıntılı öğrenmek ısteyenler bloğuma veya ınstagram hesabıma @fatmabors bakabılırler resımli ve ayrıntılı anlattım yardımlarınız icin teşekkürler sevgılerımle😊

  9. kefir mayalamak için ben yine kefir kullandım, yoğurtta olduğu gibi,probiotik yoğurdu da kendim mayalıyorum, maya olarak 1 paket probiotik yoğurt kullandım:))

  10. selamlar,
    2. listeye yarın başlıyorum ancak laktozsuz diyet sütü bir türlü bulamıyorum. ( 3 büyük markete de baktım bu arada) birde ben ev yapımı yoğurdumu sütçüden aldığım sütle yapıyorum bu probiotik yoğurdun yeine geçebilir mi? ayrıca kefir mayasını aktarlarda bulmak mümkün. merak edenlere duyurulur. şimdiden teşekkürler…. yarın

  11. bu arada 74.2 olarak başladığım maratona bu hafta 71.8 olarak girdim. iyi ki varsınız. yakınlarda olsanız da bir kefir hazırlayıp kutlasaydık bunu beraber… sevgiler….

  12. ezgi hanım ben de geçen hafta bir deneme yaptım aktardan aldım ama kefiri koydukları kabın kapağı metaldi ve kefir çok çok küçüktü nasıl desem toplamda bir parmak ucu kadar zerrecik taneler..annem de hergün mayalıyor, pastorize sütün içine koydum , kapağı plastik bir kavanoza koydum ve karanlık olsun diye havluyla sarıp karanlık bir dolapta 36 saat beklettim.. sonuç hüsran oldu, süt çökelek kıvamında toplanmıştı çalkaladım bez süzgeçten geçirmeye çalıştım ama topaklar kefirden daha büyük haldeydi, bir kere daha deneyeyim dedim o halde tekrar süte bıraktım ama sonuç yine aynı oldu..ben günlük süt mü gerekiyor diye düşünmüştüm ama onunla ilgisi yok demekki.. güvenilir kefiri nerden bulabilirim acaba..

  13. Hazir,light kefirleri öneriyormusunuz ben onlardan kullaniyorum
    elif kuzum maalesef kefirim yok bulsamda becerebilirmiyim bilmiyorum

  14. ikinci haftama 71.3 olarak başladım, yani 500 gr. vermişim. şu anda 3. hafta listelerimi yapıyorum. bu bilgileri de özellikle yazıyorum ki sorumluluğum artsın ve baktıkça hatırlayabileyim diye…..sevgilerle iyi ki varsınız iyi ki sizi
    bulmuşum. belki de iyi ki kilo almışsınız da bu güzel listelerle bizi tanıştırmışsınız bile diyebilirim….

  15. elif hanım merhaba,
    siteniz çom güzel ve çok bilgi aldım teşekkür ederim. yalnız kefir mayasını nereden bulabilirim? ben de artık evimde yapmak istiyorum çok detaylı anlatmışsınız.

  16. Benim bebegim 8 aylik listelerde olan detox sivilari bebegime iyi gelmedi onlarin yerine ne kullanabilirim ayni etkiyi gosterecek detox sivisi varmi tesekkur ederim sevgiler

Yorumlar kapalı.