Yine Harika Bir Liste- Liste No.13

tatlı krizleri ve açlık atakları için tarçınlı yeşil çay ile gün kurusu kayısılar.

detoks sıvısı metabolizmanızı hızlandırır

Detox sıvısı ( her sabah uyanınca ve gün boyu içilecek )
7 bardak su
1 demet maydanoz
1 ob yeşil elma ( kabuklu olarak doğrayınız)
1kuru kayısı
1 avuç içi kiraz sapı
1 avuç içi karahindiba
1 avuç içi avakado yaprağı
Kaynatın süzün soğuduktan sonra
Kabuk tarçın,karanfil,1 çk elma sirkesi ekleyiniz

2 GÜNLÜK A DİYETİ ** 1 GÜN B **1 GÜN C ** 1 GÜN B**2 GÜNLÜK A
( diyetinizde bu sıraya uyunuz )

2 GÜNLÜK A DİYETİNİZ

SABAH
4 yk yulaf
1 su bardağı laktozsuz diyet süt
1 ob elma + 1 çk toz tarçın
3-4 çilek

ARA ÖĞÜN
1 avuç içi yaban mersini kurusu + 1 adet diyet büskivi ve 1 adet mısır pirinç patlağı

ÖĞLEN
1 ob göbek marul
1 ob haşlanmış enginar
Domates,1 yk lor peyniri
1 ceviz içi + ½ çb haşlanmış yeşil mercimek

ARA ÖĞÜN
20 kiraz + sınırsız yeşil erik + 1 adet diyet büsküvi

ARA ÖĞÜN
1 paket kepekli peynirli wasa

AKŞAM
Doyana kadar tavuklu bamya yemeği veya zeytinyağlı sebze yemeği
Salata

2 SAAT SONRA
1 ob elma
1 çb diyet kefir

1 GÜNLÜK B DİYETİNİZ
SABAH
Omlet + domates,salatalık..

Omlet malzemeleri
4 yumurta beyazı + 1 yk lor peyniri + dereotu,maydanoz

ARA ÖĞÜN
1 fincan light latte ( light süt,nescafe,buz,splenda )

ÖĞLEN
100 gr Izgara tavuk /hindi
Salata veya zeytinyağlı sebze yemeği

ARA ÖĞÜN
3 kuru erik-1 adet mısır pirinç patlağı

ARA ÖĞÜN
½ kepekli lavaş + 1 dilim hindi füme+domates

AKŞAM
150 gr Izgara et/tavuk/köfte /balık + Salata

2 SAAT SONRA
1 porsiyon meyve + 1 çb diyet kefir

1 GÜNLÜK C DİYETİNİZ
SABAH
1 su bardağı diyet kefir + 2 yk dondurulmuş vişne
6 çilek+1 kiwi+1 taze kayısı+2 adet incir/kayısı aromalı diyet büsküvi
1 çk toz tarçın + 1 çk toz zencefil
Tüm malzemeleri blenderdan geçiriniz

ARA ÖĞÜN
½ paket form büsküvi + 1 kk light peynir

ÖĞLEN
Sabah kahvaltısının aynısı

1.ARA ÖĞÜN
½ paket form büsküvi + 1 kk light peynir
2.ARA ÖĞÜN
½ paket form büsküvi + 1 kk light peynir

AKŞAM
Sabah kahvaltısının aynısı

2 SAAT SONRA
1 ob elma + 1 çb diyet kefir
veya ½ paket form büsküvi + 1 kk light peynir

Yine Harika Bir Liste- Liste No.13” üzerine 55 yorum

  1. merhaba Ezgicim birinci listede kepekli pirinci karabugdayla evez etmek olurmu? burada kepekli pirinc bulamam da

  2. Süper yaaaa listeler gelmez diyordummm bugünün en güzel sürprizi oldu bu liste.Henüz 3. Listedeyim ama olsun yine de serüvenin bitmeyeceğine sevindimm
    İnstagramdaki resimler bir harika bence onlarda bir kitap olmalı ve her resmin hikayesi anlatılmalı
    İnsanın içi açılıyor ve yeryüzünde bu kadar içi güzelliklerle dolu bir insan kişisi var diye hayata daha umutlu bakıyor insan :))))
    Sözün özü ben sizi çok seviyorum iyiki varsınız 😡

  3. süpeeerrrr son 2 listem kalmıştı ve ben artık napcam her seferinde bu sefer ne var diye bakamamaktan boşluğa düşcem sanırım diye düşünürken yenisi geldi. harikasınız
    ayrıca bir şey sorcam listelerle ilgili değil taylan hanımın facebook sayfasına kişi ekledim ve o günden beri paylaşımları göremiyorum.sadece bütün üyeleri görüyorum.sayfadamı ,bende mi sorun var bilemedim
    sizce :))

  4. Harika geldi 🙂 bende tam dusunuyordum ne yapacaktim bi daha ki haftadan sonra gercekten Ezgicim bal gibi geldi! Allah razi olsun senden.
    Diyet e devam allahin izniyle bu kilolari aticaz herkese ve sanada basarilar 🙂

  5. Merhaba ezgi hanim buranin altinda biraz alakasiz ama birsey sormak istiyorum ben3 .haftadayim ve detox sivilarini bulamiyorum form caylari tamam ama misir puskulu avakado yaprsgi bu tur seyleri bulamiyorum pervaride yasiyorum tabii simdilik bana bunlar yerine neler onerebilirsiniz neleri cikarsam sorun olmaz yardmci olursaniz cok sevinirim iyi gunler.

  6. slm ezgi hanım pazartesi başlıyorum 1. lisetye kafam karıştı 1. liste bitince sırayla 2. ve 3. listeye geçeceğim doğrumu acaba cevabınızı merakla bekliyorum

  7. inanamıyorum banada cevap geldi elif hanım sizi gelişmelerden haberdar edeceğim ayrıca çok içtensiniz:)

  8. Ezgicim selam, ben daha önce başlamıştım listelere fakat motivasyon eksikliği ve sanırım daha hazır olmamamdan dolayı 1. haftayı bile tamamlayamadan bırakmıştım. Ama şimdi kendimi hazır hissediyorum ve bozmadan devam ediyorum hatta diyete ptesi değilde benim için çok daha zor olan cuma gününü seçtim başlamak için 🙂 neyse asıl soruma gelecek olursak, şu an 70kiloyum ve 52-53 falan olmak istiyorum, hedefime ulaştıktan sonra koruma amaçlı ne yapabilirim bilmek istedim şimdiden… daha ilk listede olduğum için oradaki yorumları okudum ama bunla ilgili tabiki birşey bulamadım (başlangıç listesi olduğundan sanırım :)) Sevgiler…

    • Blogda “kilomuzu korumanin 10 yolu” diye notlar iceren bir yazi yazmistim. Arama butonundan aratip o yazidaki puf noktAlarindan faydalanabilirsin 🙂 sevgiler kolayliklar dilerim 🙂

      • elif hanım merhaba yukarıda bahsettiğiniz makaleyi b ulamadım dediğiniz gibi arattım ama bulunamadı? ben henüz doğum yapmadım ama şimdiden bu yazıları okuyarak motive ediyorunm kendimi 🙂 aynaya baktığımda görüntüm böylemi kalacak diye çok korkuyorum 14 kilo aldım 74 kgdeyim ve daha 1 ayım var doğuma daha alıcam bu tombul görüntüden hiç hoşlanmadım.. bende sizin gibi başarırım değilmi:( doktorlar emzirirkende aynen beslenmenize hamilelikteki gibi devam edin diyor aama ozaman daha da kilo alırım bu listeleri yaparsam sütüm olmaz enerjim azalır diyede tedirginim kafam çok karışık lütfen bana yardımcı olun ne yapmalıyım?? sizi çok taktir ediyorum ve seviyorum cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum..iyi geceler..

        • Evet, doktorlar şunu ifade etmeye çalışıyor: “hamileyken de yağlı, kızartma, karbonhidrat ağırlıklı yemeyin. Bol sebze, meyve, süt ürünü, yüksek lif ve tahııl içerikli beslenin yani her besin grubundan dengeli tüketin. Bol su için, asla öğün atlamayın ve kendinizi aç bırakmayın. Aşırı kalorili gıdalardan kaçının çünkü bu doygunluk değil sağlıksızlık verecektir. Kalp damar hastalıklarından diyabete bir çok sorunn başında yanlış besin seçimi ve tüketimi geliyor. Asla düşük kalorili “rejimler” yapmayın. Bedeninizin doğru ağırlığını koruyun” Şimdi buradan yola çıkarak denilebilir ki, gerek emzirirken gerekse normal koşullar altında aynı beslenme “anlayışını” benimsemeliyiz. Sağlık otoritelerinin kasttetiği budur. Bizim listelerimiz de bu anlayış üzerinden hazırlanmış örnek tablolardır. hah, emziren kadının porsiyonları ile emzirmeyen bir insanınki aynı olmaz. Bu anlamda https://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2012/12/21/hamile-ve-emziren-annelere-selam-olsun/ bu yazı sizin için listeleri kullanma kılavuzu niteliğinde olacaktır.
          Umarım yardımcı olabilmişimdir.

          Sevgiler 🙂

  9. elif hanım size gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum ben bile bu listelerle kilo verdiysem herkes verir sizinle tanışmasam ne yapardım bilmiyorum allah sizden razı olsun

  10. çok teşekkürler elif hanım görüşmek üzere.. tüm kilo vermek isteyenlere incecik görüneceği günler diliyorum; yazın dar paça kısa kaprilerin içinde sosis bacaklar yerine sütun bacaklar beyaz tişörtlerden korkmak yok artık hepimiz kilolardan kurtulup çıtır anneler olacağız… aa çok klo almışsın yerine hiç doğum yapmış gibi değilsin sözünü duymak hepimizin hakkı hadi hanımlar vazgeçmek yok :))

  11. bugün 3. günüm..ve gayet iyi gidiyorum..ekmeksiz ve tatlısız 3 gün…rüyamda un kurabiyesi yiyordum…:)))be kefiri çıkardım..çünkü hiç sevmedim..onun yerine ya süt yada hiçbirşey…olur mu acep…

  12. Ezgi hanım , öncelikle size çok teşekkür ederim. Listelerinizi kendime kaynak olarak kullanıp, hastalığıma(hipotirodi) uygun ve aktarımdan yararlanarak eklediğim yararlı bitkiler ve düzenli olarak doktorumun yazdığı ilaçları kullanarak, sayenizde irade gücü bularak 3 aya yakın sürede 8 kilo verdim. Yalnız 1 aya yakın süredir çok da sınırı aşmamakla birlikte diyetimi uygulamadım, uygulayamadım. Şimdi 82,4 kg olarak başlayıp 74,2 olarak ara verdiğim diyete devam etmek ve sporla da birleştirip 60’lı kiloları da görmek istiyorum. Size sorum ise Listelere en baştan mı başlamalıyım? Ve eğer öyleyse pazı gibi kış sebzeleri yerine hangi sebzeleri kullanabilirim. Son olarak da altın çilek yetine kullanabileceğim alternatif var mı? Varsa ne kadar altın çilek yerine ne kadr kullanmam gerektiği ölçüsünü de yazabilir misiniz? Tekrar tekrar teşekkür ederim. En içten sevgilerimle. Adaşınız Ezgi 🙂

    • Sevgili adaşım 🙂
      Bana güzel haberlerle geldin, beni çok mutlu ettin 🙂 Lütfen listelere baştan başla ve istediğini alıncaya dek devam et. Altın çilek bulamıyorsan, mevsim meyvelerinden faydalanabilirsin. Yeter ki, muz/incir/üzüm/kavun olmasın 🙂 Sevgiler.

  13. meraba fransadan selamlar cok tesekkur ederim bu listeler icin sayenizde 10 haftada 8 kiloverdim yola devam kiraz sapi cayi yetine ne kullana bilirim tesekkur

  14. cok tsekkur ederim ben74.500 grbasladim suan66.900gr hedefim hayatimda hic gormedim 60 kilo olmak ilk haftalarda hic kilo vermedim sonra vermeye basladim ve gorenler sen nasil zayifladin diyolar cok tesekkurler bu kadar guzel bilgileri bizimle paylasiyorsunuz

  15. ezgicim ii geceler bende 5 haftada 7 kilo kadar verdim ama ara vermek durumundayım misafirim var bu arada buradaki yemeklerle öğünler oluşturuyırum detox sıvılarınıda eklesem kilo verirmiyim listlere tekrar başlamadan evvel:)

  16. merhaba
    bugun kitabinizi aldim , ama tarifler burda da varmis yeni ogrendim.. ama bazi degisikliklar var listelerde simdi benim kafam cok karisti 😦 nerden baslayacagimi bilemedim ..ben nasil yapacagim 😦 ne yapagim 😦 sanirim su an cikolata yemek istiyorum…:(

  17. 🙂 peki su an 78 kiloyum hedefim 60 kilo..tombul bir anne olmaktan cok sıkıldım 😦 bana bu kilolari vermemde bir yol haritasi cizerseniz gercekten cok mutlu olurum sureci liste siralamasini galiba manevi acidan destege ve inanmaya ihtiyacim var

    • Liste sıralaması malum…
      Ama iş sizin karar vermenizle başlıyor, iradenizle devam ediyor ve inatla/sağlıktan vazgeçmeden sonuca dek yürümenizle son buluyor. Siz teşhisi koymuşsunuz: “ben tombul bir anne olmayacağım” bize hep çizilen bu resim değil mi? Anne olduk mu, illa etimize budumuza dolgun olmalıyız… Oysa hayır, sağlıklı, güçlü olmak etine buduna dolgun olmaktan geçmiyor. Her besin grubunu doğru tüketmekten geçiyor… Bu kılavuz da listelerimizde mevcut, siz yeter ki “şimdi başlıyorum” diyebilesiniz.

  18. bide tesekkur etseydim daha iyi olurdu sizden cevap alinca bi an sasirdim galiba…ilginize tesekkur ederim 🙂

  19. Merhaba Ezgi Hanım.. Yorumları okudum, o kadar içten yazıyorsunuz ki sanki karşımdaymışsınız gibi hissettim 🙂 Taylan Hanımın twitter üzerinden yayınladığı 1 hafta 2 kilo verdiren diyetini bugun itibarıyla uygulamaya başladım. vermek istediğim de zaten 2 kilo 🙂 inşallah 1 hafta sonra mutluluğum zirvede olacak 🙂

  20. Ezgi hnm merhaba. Ben listelerinizi uzun suredir inceliyorum ve baslamayi planliyorum .ancak kafamda soyle bir soru isaretim var. İsten en erken cikisim19.30 ve spor salonuna gidiyorum en erken ordan cikisimda 22.30.. Ogun olarak aksam yemegini o saatte yesem ve bir saat sonra ara ogunu yiyip yatsam cok mu mantiksiz olur.. Nasil bir planlama yapmak lazim kafamda olusturamadim. Fikir verirseniz sevinirim. Sevgiler..

  21. 1.ci listeden basladim dun ogleden sonar civari bi baktim ellerim titriyor 🙂 ee tabi aliskin degil vucut tatlisiz aburcubursuz bir gune neyse atlattim dunu 2.gundeyim hayatim boyunca ilk defa bir diyet listesine uyuyorum…sunu anladimki aclik midede degil beyinde imis 🙂 sevgiler tesekkurler…

  22. Merhabalar sanırım biraz geç keşfettim sizi mazur görün Taylan Hanımla birlikte sunduğunuz kitabınızı yeni aldım ve haziran ayı itibariyle başlamayı planlıyorum 25 yaşı dayım eşimle ilk tanıştığımızda 60 kiloydum suan tartılmaya korkar oldum ki zaten yapı itibariyle kemikliyim ve vucüdumda çok fazla ödem var suan ki hedefim 20 kilo verip eski günlerime dönmek yeni evliliyim ve aslında bu kiloyu anne olmaya karar verdiğimde hem kendim hemde çocuğum sağlıklı bir gebelik geçirmek için vermek istiyorum.Tek sorum şu size kitap kapağında hedef 24 kg yazıyor bu ne kadarlık bir menü için geçerli?
    Şimdiden Teşekkürler😊

Yorumlar kapalı.