Birlikte Başlayan Sağlık Serüveni…

Öncelikle yeni projemize gösterdiğiniz ilgiye çok teşekkür ederek söze başlamalıyım. Geçtiğimiz haftalarda yol arkadaşlarımızın bize katılmasıyla yolculuğumuz başlamış oldu…

sağlığa adım adım...

sağlığa adım adım…

sabahın ilk ışıklarıyla başlayan iletişimimiz, gün içerisinde devam ederek, gün sonunda firesiz ve sağlıkla süreci tamamlayabilmemizi sağladı.
Arkadaşlarım, bütün soru işaretleri için bana ulaşabildi ve sorularına en doğru ve bilimsel yanıtlar, en doğru ve bilimsel referanslar kullanılarak süratli bir şekilde verildi.

Bilimsel kaynaklar, uzman hekimler ve beslenme ve diyet uzmanı Taylan Kümeli'nin referansı ile benim uzun yıllardır biriktirdiğim beslenme kültürümü ve alt yapımı birleştiriyoruz.

Bilimsel kaynaklar, uzman hekimler ve beslenme ve diyet uzmanı Taylan Kümeli’nin referansı ile benim uzun yıllardır biriktirdiğim beslenme kültürümü ve alt yapımı birleştiriyoruz.

Aynı şekilde, akşam randevularında, ani gelişen yemekli toplantılarda “eyvah bu diyet de yandı işte” demelerine gerek kalmayan en doğru alternatif onlar için üretildi….
Su tüketimleri, bitki çayı tüketimleri takip edildi.
Klinik bulguları Taylan Kümeli’ye ve yard. doç.dr Deniz Uzmansel’e iletilerek değerlendirildi. Eksik ve gerekli görülen diğer klinik araştırmalar için yönlendirilmeleri sağlandı…

İlk haftanın sonunda gelmeye başlayan bildirimler ise çok mutluluk vericiydi, aramızda 3.200 gr ile 2.100 gr.a kadar kaybeden arkadaşlarımız oldu. Önümüzdeki haftalar için yeni listeleri Taylan Kümeli’nin yönlendirmeleri ile tayin edildi… Ve yeni tarifler, yeni bir süreç başladı…

evde uygulanabilen egzersiz alternatiflerini birlikte araştırıyoruz

evde uygulanabilen egzersiz alternatiflerini birlikte araştırıyoruz

Bu arada arkadaşlarım, egzersiz için sürekli yönlendirildi ve egzersizleri takip edildi. Bazı arkadaşlarım bu vesile ile spor salonlarına kayıt oldular ve devamlılıkları her gün, saat saat kaydedilmekte… Bazı arkadaşlarım içinse evde uygulayabilecekleri çeşitli temel ve kolay egzersizler önerilmekte…

sağlıklı ve keyifli tariflerle onları motive etmek; pişirmek ve bunu uygulayarak örnek olmaksa benim için ayrı bir mutluluk

sağlıklı ve keyifli tariflerle onları motive etmek; pişirmek ve bunu uygulayarak örnek olmaksa benim için ayrı bir mutluluk

Anlayacağınız sevgili takipçilerimiz, şimdiden onlar için yoğun takiple ve doğru iletişimle sağlıklı bir sayfa açıldı bile…

Mersin’deki sevgili danışanımızla her gün en az 10bin adım hedefiyle 1 saat süren yürüyüşümüz ise devam ediyor. Gün geçtikçe tempomuz da mesafemiz de artmakta…

En az 10bin adım diyoruz

En az 10bin adım diyoruz

Yürüyüşlerimiz sağlıklı olduğu kadar neşeli de...

Yürüyüşlerimiz sağlıklı olduğu kadar neşeli de…

İnstagram sayfamızda da güncemizi sizlerle paylaşıyoruz @elifezgiuzmansel

İnstagram sayfamızda da güncemizi sizlerle paylaşıyoruz @elifezgiuzmansel

Yani anlamlı ve kişiye özel motivasyon, doğru yönlendirme ve bilimsel bir alt yapı ile bu işi başarmak üzere serüvenimize başladık. Başarmaya kararlıyız…

Bizlerden kucak dolusu sevgiler 🙂

