Kilo Verirken Takım Arkadaşı Olmak

Bu hafta bizde çok sevindirici haberler vardı,

biz başarmaya karar verdik, ya siz?

biz başarmaya karar verdik, ya siz?

1- Birlikte çalıştığım arkadaşlarım diyet süreçlerine başladıktan sonra haftada ortalama 1-1,5 kg arasında kaybetmeye devam ediyorlar.  Ayda ortalama 7 kg gibi bir sayı ile çok iyi gidiyoruz. En çok kaybeden arkadaşımız 10 kg en az kaybeden arkadaşımız ise 4,5 kg kaybetti.

2- Genel olarak daralma/incelme konusunda kaydedilen aşama inanılmaz… 40 beden olarak sağlıklı yaşam sürecine başlayan arkadaşımdan 5 hafta sonra gelen “36 beden pantolona giriyorum” mesajı onun için olduğu kadar benim için de bir festival havası yarattı…

3-  En ümit vaat eden ve kaybedilen kiloların korunacağına dair sinyaller veren geri bildirimler ise şöyle: “Acıkmıyorum, fazla geliyor, canım çekmiyor, bu yulafa bayıldım, bu çorbayı oğlumla içiyoruz, ne kadar ağır besleniyormuşum, cildim düzeliyor, kendim için bir şey yapıyorum ve mutluyum, hantallaşıp yerine sabitlenen ben dinamik bir kadına dönüştüm” Sanırım takım arkadaşlarım, bu satırları okurken “işte bu benim” diyorlardır :))

4- Serbest öğün/ esnek gün/ 1 günlük detoks uygulamaları ile mutlu ve sürdürülebilir sağlıklı beslenme sağlanıyor.

5- Direnç süreci başlayan arkadaşlarım ise vazgeçmeden karşı ataklarına devam ediyorlar. Bir çoğu sonucu aldı ve direnci kırdı, direnci kırmak nedir bilirsiniz… Artık bir süre için yine kilo kaybı hızlanma trendine girecektir. Ve evet! iyi ki vazgeçmediler, üşenmediler, ertelemediler…

Burada sizlerle başarı öykümüzü yazıyoruz. Müthiş, sağlıklı ve mutlu finaller için ben hazırım. Ya siz kendi hayallerinize ulaşma öykünüzü düşündünüz mü?

Bizi instagramdan takip etmek için: @elifezgiuzmansel

