Saygı Duyuyorum!

Yağmurluymuş! Aldırma... yağmurluklar ne içindir?

Yağmurluymuş! Aldırma… yağmurluklar ne içindir?

Kilo verme yolunda…
Bedeniyle, kendisiyle, ruhuyla, mücadelesiyle barışmaya çalışan; bu uğurda emek veren herkese saygı duyuyorum.

Bilimsellikle, bilgiyle, Güzellik uğruna Sağlığı feda ederek değil; güzelliğin ve sağlığın ikiz kardeşler olduğunu bilerek davranan herkese saygı duyuyorum.

Nefsine söz geçirmeye çalışan; ruhunu da vücudunu da kirli olan şeylerden arıtmaya çalışan, bunun için yürekten çaba sarf eden herkese saygı duyuyorum…

Oturduğu yerden eleştirmek, şikayet etmek, burun kıvırmak, küçümsemek yerine kalkıp bir şeyleri olumlu yönde değiştirmek için adım atmaya çalışan, kendisinden ümidi kesmeyen herkese saygı duyuyorum…

Ne kadar zayıf olduğu, ne kadar kilolu olduğu meselesi yerine ne kadar sağlıklı ve mutlu olduğu ile ilgilenen ve yalnızca kendisine dönen insanlara saygı duyuyorum.

Sen yapamazsın, ben yapamadım sen de yapma, sıskan çıkmış, yağların pörtlemiş, tahta gibi kalmışsın, duba gibi olmuşsun tarzında rencide edici, kalp kırıcı benzetmelerden uzak kalanlara; çaba gösteren insanlardan feyz alıp kendilerine dersler çıkartan, kendisi için de sağlıklı bir yol olduğuna yürekten inanan insanlara saygı duyuyorum.

Sonuçlar kadar sürecin de sağlam olması gerektiğine inanan; sabrını yol arkadaşı yapmış, ertelememiş, üşenmemiş, vazgeçmemiş insanlara saygı duyuyorum….

Bugün olmasa bile en kısa zamanda, kendisi için bir şeylerin olumlu olarak değişeceğine ve bu değişimi kendi iradesi, bilimsel bilgi ve süreklilik ile gerçekleştireceğine inanan, hayal kurmaktan ve hayallerini gerçeğe dönüştüreceği o an için geri saymaktan geri durmayan herkese saygı duyuyorum…

Ve bu insanlar sağlıkları için hiçbir bahaneyi siper etmeden yağmur, çamur, şu bu demeden çabaladıktan sonra; başarının da eninde sonunda gelip onları yakalayacağına inanıyorum!!!

Çünkü biliyorlar ki, bir çiçeği düşlüyorlarsa önce tohumu ekmek gerekiyor.

Sevgiler ve kocaman kocaman kocaman SAYGILAR.

