Vazgeçmemek Kazanmaktır!

Winner-Image

Bu senin başarı öykün olabilir

Bu hafta benim için kuşkusuz Tuğba Ç. büyük bir başarıya imza attı… Öyle sabırlı, öyle dirayetliydi ki, vücudu bir direniyorsa o on direndi diyebilirim. Uzun süren metabolizma savaşımızdan biz galip çıktık! Bazen haftalarca cevap vermeyen bir metabolizmadan söz ediyoruz. Araştırmaya, denemeye ve doğru olanı yapmaya devam ettik ve iki haftada iki kiloyu uğurlamış olduk. Hipotiroidik ve insülin dirençli bir metabolizma neredeyse kilo almaya programlıdır diyebiliriz. Biz kilo kaybetmek için uğraşırken akıntıya karşı kürek çekiyoruz demektir. Bu anlamda pes etmemek, durgun suya gelene kadar doğru şeyi yapmaya devam etmek, normal metabolizması olanlar uçarken bir adım olsun emekleyebilmek bile çok değerlidir. İşte Tuğba ile bunu başardığımız için çok mutluyum.

Cuma günü bir bombayı da Rabia Y. patlattı… 91.8 başladığımız maratonumuzda baskülde 75 kiloyu görerek 16.8 kg ile vedalaştık. Yoğun programına rağmen şaşmayan azmine, programına harfiyen uyma dirayetine şapka çıkartıyorum elbette… Ve onunla hedefe kadar devam edeceğiz!

Bu hafta 2 kilo 600 gr kaybı ile Arzu da sevinçli haber veren bir danışanım oldu. “Hamileliğimin üçüncü ayından beri bu kiloyu görmüyordum” diye not düştük bugünü…

Çiğdem ise ilk haftasını 2 kilo 700 gramlık bir kayıpla kapattı… Devasal bir nazar boncuğu takıyorum ilk haftamıza… Sağlıklı ve temiz beslenme sürecimize güzel bir başlangıçla adım attık.

Özlem üç haftayı 8 kilo kayıpla noktalayarak sıfır fire vermenin ve listelerdeki formüle riayet etmenin meyvelerini alıyor. Onunla yolumuz uzun ve ben başaracağımıza yürekten inanıyorum.

Esra ise seyahate çıkmadan önce “5”lerle karşılaştı mı? Baskül günümüz Çarşamba ve biz çok umutluyuz… 66.9 ile başlayan kilo verme serüvenimizin “5”li sayılarla devam eden perdesi aralanıyor mu? Bu hafta merak ettiklerim arasında Nadire ve Fatoş’un da sonuçları var…

Adlarını saydığım sayamadığım bütün danışanlarıma yani takım arkadaşlarıma, sabırları, azimleri ve bilimselliğe duydukları güven için teşekkür ederim.

Vazgeçmemek zaten kazanmaktır; sonuç bunu takip eder…

Herkese mutlu haftalar dilerim. 🙂

