Selin T. için üç kere: Sağol… Sağol… Sağol…

Rocky filminde azmin ve vazgeçmemenin sembolü olan şu sahne... Sanki hatırlamanın tam zamanı!!! Ne dersiniz?

Rocky filminde azmin ve vazgeçmemenin sembolü olan şu sahne… Sanki hatırlamanın tam zamanı!!! Ne dersiniz?

İki ay önce birlikte sağlıklı beslenmeye adım atarken bana şöyle not düştü:
“Ezgi, peşpeşe iki doğum yaptım. Evlatlarıma kendim bakıyorum. Gerçekten tam zamanlı olarak ev işleri ve onlarla ilgileniyorum. Öğünlerim, beslenme ritmim çok kötü… Dahası 53.8 kiloda duran ve asla daha azına inmeyen inatçı bir kilom var. Oysa ben, benim sağlıklı kilom olan 48’e düşmek istiyorum. Bu kiloyu görmeyeli 7 yıl oldu… Sence bu beslenme disiplinini başarabilir miyiz? Sence bu  kilonun katılığını kırabilir miyiz?”

Birinci önceliğinin sağlıklı bir program oluşturmak olduğunu biliyordu. Ne olursa olsun zayıflamak değil, sağlıkla, beslenme alışkanlıklarını ve yanlışları değiştirip doğrusunu yerleştirerek kilo kaybetmenin aslolan olduğunu biliyordu. Belli ki yavaş ilerleyecektik ama sağlam basacaktık, kararımız buydu…

SAĞOL-1:

O yoğun temponun içinde bahane bulmadan, vazgeçmeden devam ettiğin için…

SAĞOL-2:

Sağlıklı yönlendirmeleri uygularken eğlenmeye, anlamaya ve öğrenmeye gayret ettiğin ve disiplinle uyguladığın için.

SAĞOL-3:
Kendine yepyeni ve güzel alışkanlıklarla örülü yeni bir başlangıç yapma fırsatı tanıdığın için…

SAĞOL BONUS-

Şahane takım arkadaşlığın, süper diyalogun ve güzel kalbin için… Seni tanıdığım için…

SAĞOL SAĞOL SAĞOL…

Bugün baskülde 48 kilo bize tastamam merhaba dedi. Bu 6 haftanın sonucudur…

Sağlıkla Bilimsellikle disiplinle

Sağlıkla
Bilimsellikle
disiplinle

Şimdi sırada ne mi var? Şimdi koruma sürecimiz başlıyor… Bu mezuniyetten önceki son final! Sonra artık kendinizi tanıyan ve kendi özelliklerini, sınırlarını, mayınlı noktalarını ve şifasını bilen; yani kendisi için doğru beslenmeyi anlayabilen bireyler oluyorsunuz…

Herkese kucak dolusu sevgiler, sağlıklı günler 🙂

