Disiplin: 1 – Nefis: 0

vazgeçmeyen kazanır...

vazgeçmeyen kazanır…

Bugün maillerimi kontrol etmek için açtığımda Nisagül’ün maili beni bekliyordu…
Kendi hikayesi, kendi serüveni ve kendi disiplini ile buradan hepimize örnek olabilecek bir hikaye…
O sağlıklı beslenme yolculuğuna çıkmış… Yol kat etmiş ve hedefe doğru, inançla, sabırla ve keyifle pupa yelken gidiyor…

Bunun bir parçası olmak paha biçilemez…

İşte mailinden onun müsaadesi ile bir parça paylaşıyorum:

<<Ezgi hanım nasılsınız?
Ben size nasıl teşekkür etsem ne kadar dua etsem inanın az. Her hafta başarı hikayelerinden dolayı bizimle paylaştığınız arkadaşlarırımızın isimleri okurken beni de paylaşın istiyorum. Bu benim değil çünkü sizin zaferinizdir. Yıllardır bir türlü kurtulamadığım ve ben böyle mutluyum diye kendimi kandırdığım kilolarımla her hafta tartıda vedalaşırken sizin kulaklarınızı defalarca defalarca çınlatıyorum inanın.Ve diyet listelerimizi harfiyen yerine getirmeye çalışıyorum . Hiç öğün atlamadan birebir malzemelerle… Bir yere gideceğimde bile akşamdan listemi hazırlayıp yanımda poşet poşet yiyecek taşıyorum. Gören herkes şaşırıyor hem zayıflığıma hemde azmime ama bu hepsi sayenizdeeeeee ALLAH RAZI OLSUN.

 

27 kasımda 103,5 kg ile başlayan serüvenim bugün itibariyle 85,9 kg :)))))))))) >>

Ne dersiniz Nisagül’ün azmi ve disiplini koca bir alkışı hak etmiyor mu? Bence ediyor; tahtalara vuruyorum, Maşallah diyorum ve onun “başardım” diyeceği günü sabırsızlıkla bekliyorum.

