Bizim Buralar…

Ekibimin şahaneleri... Daha ne olsun :)

Ekibimin şahaneleri… Daha ne olsun 🙂

Bir süredir bizim ekipte ne var ne yok anlatma şansım olmadı… Bu haftaya da çok güzel haberlerle başlayınca herkesi motive edecek haberlerimizi verelim istedim.

Önce kiminle başlasam bilemedim; sanırım 40 bedenden 36 bedene düşen Duygu için “süper haber” diyebiliriz; ya da “Ezgi abla ben diyete başladığımda öğlen olmadan bozuyorum” demesinin üzerinde firesiz geçen 2 ayın sonunda Esra’nın 66.9 kilodan 58.7’ya düşüşünü alkışlayabiliriz. Belki de 4 ayda 18 kilo kaybederek 73 kiloya düşen Rabia için alkışların büyüğünü saklarız… Ama “7”li sayıların direncini kırıp 69 ile “6”lara göz kırpan Selin’i göz ardı edemeyiz…

Dedim ya bilemiyorum hangisi ile başlamak daha münasip…

İlk haftasında 1.300 gr kaybeden Müge’yi de tebrik etmek istiyorum. Kilo verirken; sütünü arttıran Cella’ya da hayran olduğumu söylemeden geçemeyeceğim…
Disiplinleri ile; Sevil hanım (kendisi tam bir leydi) grubumuzun en tecrübeli ve yaş almış üyesi… Bu arada haftada 3 defa tempolu yürüdüğünü; bir kez olsun listesinin dışına çıkmadığını ve düzenli olarak kullandığı ilaçları olmasına rağmen bu hafta da yağdan -400 gr kaybettiğini belirtmeliyim.
Bu ay korumaya geçen arkadaşlarımdan Selin; kendi menülerini oluşturmaya başladı… Birlikte günlük nasıl beslenebileceğini yönetiyoruz. Ben su içmekten, spor yapmaktan ve sizin tariflerden kopamam diyor… Şİmdi bunları hayatının içine düzenli bir şekilde yaymaya bakıyoruz.
Figen ise korumadan önceki son durakta… Kendisi ile kas yapmayı hedefledik. Beslenme ve Diyet Uzmanı Taylan Kümeli’de Figen’e en uygun olan ve kas kütlesi oluşturmasına yardım edecek olan listeyi seçti. Sonuçtan çok  memnunuz…
Lale zor bir seyahati atlatmıştı… Zorluğu enfes doğu mutfağı ve anne yemekleriydi… Az bir artışla geri dönmüştü. Kendisi ile 84.5 ile başlayıp 80 kiloya kadar, 3 haftada inmiştik. Ancak seyahat bizim için zorlu geçebilirdi. Nitekim döndüğünde 600 gr kadar almıştı. Ancak hiç zaman kaybetmeden beslenme düzenimize geri dönerek kaldığımız yere geri dönmekle kalmadık; baskülde 78.8’i görerek “7”lere göz kırptık. Her sabah yürüme alışkanlığı edinmesi ise beni en çok mutlu eden ayrıntı….
Anlayacağınız üzere biz dolu dizgin ve sağlıkla bu yolculuğa devam ediyoruz…
Ben onların sağlıklı yaşam ve diyet koçu olmaktan öte takım arkadaşları, yoldaşları olabildiğim için çok mutluyum…
Siz de eğer dilerseniz takımıza katılabilirsiniz;
Birlikte çalışmak için ayrıntıları mail yoluyla öğrenebilirsiniz.
ezgikoroglu@gmail.com
Sevgiler.

