Başarı Hikayelerimiz-2

success

Bugün Nisagül ile başarı hikayelerimiz ikiye çıktı ve neşemiz de ikiye katlandı 🙂

O zaman işte Nisagül’ün güzel hikayesi gelsin -bu arada onun yolu daha devam ediyor ve son dönemeçte-

 

Ezgi hanım

 

Size gönülden kocaman bir merhaba:))) Nasılsınız takip ettiğim kadar gayet güzel, formda ve zindesiniz.

 

En son attığım mailden sonra 1 ay geçmiş istedim ki size yeni kilomdan bahsedeyim
Bugün itibariyle kilom 72kg yani 4.5 ayda 31.5 kilom gitti. Gayretle 60 kiloya ineceğim günü bekliyorum ve azimle çalışmalara devam ediyorum… İstiyorum ki hedefime ulaştım artık ben 60 kiloyum diye size yazmak istiyorum. Listelerime uymaya devam harekete devam sağlıklı beslenmeye devam…

Eskiye göre kendimi kuş gibi hafif hissediyorum: artık çocuklarıma yetebiliyorum ve çok az yoruluyorum

Sizle kısaca bir şey paylaşmak istiyorum 103,5 kg iken bel ağrısından ve ayak ağrısından duramıyordum. Herhalde bende bel fıtığı var diye düşünüyordum bunun için dr. gittim doktor bana baktı baktı “önce zayıfla sonra gel” dedi. Doğru düzgün muayene bile etmedi. O kadar sinirlendim ki çok da mutsuz oldum dedim “MR çekmeyecek misiniz?”
“Hayır gerek duymuyorum” dedi

“Nasıl olur” dedim “film falan görmeden direk zayıfla ondan sonra diyorsunuz”

Dedi ki “Diyelim ki film çektirdim ve sende bel fıtığı var… Çaresi önce zayıflamaktan başlar ben seni masrafa sokmadan sonuçtan başlıyorum…”

Evet, o zaman çok kızdım ve kendi irademle ama sizin sayenizde zayıfladım inanın daha kilom olmasına rağmen ne bel ağrım kaldı ne de ayak ağrım… Evet sonuç her şey sağlıkla kilo vermekten geçiyormuş ve çok mutluyum. Bu kadar başınızı şişirdiğim için özür dilerimmm….

Bir de, ben de 10 bin adım kampanyanıza başladım 3 gündür evde yürüme bandında 1.5 saat yani 7 kilometre yürüyorum kendi adımlarımın hesabına göre…

Nisagül

Nisagül fotoğraf çektirmeyi sevmediğini ama bizlere ilham vermek için önümüzdeki günlerde baskül ve diğer fotoğraflarından paylaşacakmış 🙂 Kendisine çok teşekkür ediyoruz :))

 

