BAŞLAMAK BİTİRMENİN TEK YOLUDUR!

image1

Sevgili okurlarımız,

Güzel bir yaz, keyifli ve dingin bir Ramazan geçirmekte olduğunuzu umuyorum… Bizler bu ayda sofralarımızda dinginliği, sadeliği ve paylaşımı yaşatmaya çalışıyoruz… Sahurdan iftara dek geçen uzun süreyi, sonrasında uzmanların önerdiği şekilde besleyicilik olarak zengin olmasına rağmen rahasız etmeyen, ağır olmayan gıdalarla takviye ediyoruz…

Blogumuzda da geçmiş postlarda Dyt. Taylan Kümeli’nin örnek Ramazan menüsünü paylaşmıştık. Siz de inceleyip fikir edinebilirsiniz… İşte bu linke tıklayabilirsiniz.

Gelelim Ramazan sonrasına…

“Etrafımda en sık duyduğum şey, ben Ramazan’da sıkça iftarlara davetli oluyorum… kontrolümü kurmam imkansız oluyor. Uzun bir açlığın ardından önüme getirilen yiyeceğe karşı kontrollü davranmam pek de mümkün olmuyor, kendim pişiriyor olsam yine nispeten dikkat ederdim ama misafirliklerde ikramları geri çevirmek çok zor…”

Bu durum oldukça anlaşılabilir, son derece yaygın bir “Ramazan’da neden kilo aldım, neden disiplinimi kaybettim? Yeniden motive olamayacak mıyım?” kaygılarını açıklıyor…

Biz de Ramazandan sonrası için 10 kişilik bir grup oluşturuyoruz,

  • Yeniden disipline olarak ve motivasyonunuzu tazeleyerek hedefinize ulaşmanız,
  • yeniden hareket kazanmanız,
  • Mutfağınızı ve mutfak alışkanlıklarınızı yeniden rayına oturtarak fazlalıkları atmanız için yeni takımımıza start veriyoruz.
  • Hedefimize ulaşmada 10 kişiden 9u başarılı, hedefimizi korurmada da 10 kişiden 8’i 1 yıl süre ile kusursuz başarı gösterdi…

Üstelik… Takımımıza erkenden kayıt olan üyelerimiz de pek çok armağan ve avantajdan faydalanabilecekler… Kaçırmayın derim…

En başta da dediğimiz gibi “başlamak bitirmenin yarısı mı bilmem ama başlamak bitirmenin tek yolu”

Sevgiler

ezgikoroglu@gmail.com