Özge’nin Azmi Size de İlham Versin

özge s

Bir gün posta kutuma kısacık ama çok güzel bir posta düştü. Birkaç haftadır sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyorum ama bu güne kısmetmiş. Her kelimesini bağrıma basıyor, sevgiyle kucaklıyorum: “Merhaba bu bir teşekkür ve iyi niyet mailidir:)

Siz benim ruhen ve fiziken degisimime ve iyiligime katkida bulundugunuz icin bu maili yazmak istedim sizi ve Taylan hanimi cooook seviyorum blogunuz sayesindeki listelerle 3 ayda tam 10 kg verdim 84 ile baslayan yolculugum suan 74 kg ile son buldu.Suan listeleri biraktim ama okadar ruhuma islediki yasam tarzim oldu Size cok tesekkur ederim.Allah size, esinizle ve oglunuzla guzel günler göstersin insallah. .Özge S”

 

Tahmin edersiniz ki, yapmakta olduğumuz işin en sihirli kısmı bu… Bir gün bir insanın yaşamına dokunduğunuzu öğrenmek, bunu bilmek… Ama bu iş kesinlikle karşılıklı… Çünkü bu mailin de benim yüreğime dokunduğunu söylemem gerekiyor.

Sevgili Özge hanımı yürekten tebrik ediyorum.

A, bu arada Özge hanım şunu da eklemiş: “Bu arada cimcime 2 yasinda bi kizimda var .Bu listeleri yaparken ona ve babasina 3 çesıt yemek yaptim hergün bunuda belirtmek istiyorum nerdeyse hergün kizimi gezdirmeye goturuyoduk ve ara ogunlerim hep yanimdaydi,.Sizi ve iyi kalpli annenizi cok seviyorum. Sevgiler…”

Ne diyebilirim ki, istemek, vazgeçmemek, bir yola çıkmak ve o yolu kucaklamak çok değerli. Ve mutlaka size meyvesini veriyor.

Özge hanıma ve cimcimesine kucak dolusu sevgiler

Elif Ezgi Uzmansel

ezgikoroglu@gmail.com