Beslenme Listelerine Nasıl Ulaşabiliriz:

SİZİN İÇİN BÜTÜN LİSTELERİN LİNKLERİNİ BİR ARAYA GETİRDİM, ARTIK ONLARA DAHA KOLAY ULAŞABİLİRSİNİZ.

1-      https://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2011/10/20/diyet-listesi-mi-sormustunuz-iste/

2-      https://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2011/10/26/247/

3-      https://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2011/12/04/diyet-listesi-mi-

4- https://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2012/01/06/diyet-listesi-mi-sormustunuz-4/

5-https://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2012/02/07/taylan-kumeliden-yeni-bir-liste-liste-no-5/

6- https://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2012/02/20/3-gunluk-yeni-bir-liste-taylan-kumeliden/

7-  https://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2012/02/21/taylan-kumeliden-liste-no-7/

8-https://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2012/02/21/taylan-kumeliden-muthis-bir-liste-daha-liste-no-8/

9-https://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2012/04/02/blog-okurlarina-ozel-yeni-liste-taylan-kumeliden-no-9/

10- https://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2012/07/16/10-liste-geldi-taylan-kumeliden-alternatifli-detox/

11-eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2012/08/26/liste-no-11

12-https://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2012/11/19/taylan-kumeliden-son-liste-no-12/

13-https://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2013/04/04/yine-harika-bir-liste-liste-no-14/

 

Direnç Listesi:

***  https://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2012/08/26/direnc-kilolari-ile-basiniz-dertte-mi-taylan-kumeliden/

Ramazan Listesi:

*** https://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/2012/07/09/ramazanda-nasil-beslenecegiz/

Beslenme Listelerine Nasıl Ulaşabiliriz:” üzerine 112 yorum

  1. teşekkürler bu süper olmuş ..biraz yavaşta olsa hedefe doğru ilerliyorum taylan hanıma ve size teşekkürler..

  2. merhabalar Elif hanım neredeyse 1 saattir blogunuzda dolaşıyorum ve tüm bilgileri beynime doldurmaya çalıştığımı fark ettim 🙂 ben de sizin gibi emzirmekte olan bir anneyim ve hamileliğimde 20 kilo aldım ki başlangıçta sadece 52 kiloydum..metodunuzu uygulamaya karar verdim,birazdan kitabınızı netten sipariş edicem yalınız listelerin emziren anneler tarafından uygulanabilirliğini sorma ihtiyacı duydum..şimdiden teşekkürler,sevgiler 🙂

    • Elbette, gönül rahatlığı ile çünkü eğer açlık ya da ihtiyaç hissedersek bütün porsiyonlarımızı 2 kat tüketme hakkımız var :))
      hahah yaşasın emzirmek 😀

  3. Ezgicim harikasın, çok teşekkür ederiz!
    Ben liste 11 ile inanılmaz kilo verdim -belki de ödem attım bilmiyorum- ile bir haftada, şu aralar sağlık problemlerim var, geçip bir an önce listelerden birini uygulamak için sabırsızlanıyorum! Sadece 5 kilo kaldı hedefime, sanırım kafamda önce işi bitirmem gerekiyor, çünkü öyle inandırmışım ki kendimi, 83 kilodan 57’ye ulaşmış biri olarak hiç 50-52 olabileceğime inanmıyorum:/ şu ara hiçbir şekilde tartıya çıkmıyorum, tamamen kafamı, kendimi hazırlamak için…
    Ama inanılmaz düzgün besleniyorum -imambayıldıyı bile kızartmadan, domateste pişiriyorum- yeşil çayımı, salatamı, suyumu hiç aksatmıyorum, bu yüzden de hiç kilo almıyorum..
    Şimdi sırada bu listelere yeniden dönüp, hedefe ulaşmak var..
    Çok mutlu bir çarşamba diliyorum!
    Sevgiler

  4. teşekkür ediyorum ben değil kuzenim ms , ben listelerle kilo verince ona önerdim size bi soralık dedik listeleri alıp doktoruna danışmayı düşünüyoruz .. mutlu perşembeler 😉

  5. selam ezgicim:)ben de 4.listeye başladım bugün sabah tam 93 kilo idim..1. listeye başladığım sabah ise 98.4 idim..iki haftadır da kilomda pek düşüş olmuyordu..dün direnç kiloları için olan listeyi yaptım:)yalnız hala tam disipli,ne olmuş sayılmam arad kaçamak lokmalar atıyorum ağzıma bazen..bu benim kötü alışkanlığım mutfaktaysam bir şey atmadan çıkmazdım eskiden şimdi büyük ölçüde azaltım fakat bu alışkanlığımı tamamen bırakmak istiyorum nasıl tam anlamıyla disipline olurum nasıl atıştırmaktan vazgeçebilirim??inş bende 60 kilolara düşerim..dönerim demiyorum çünkü ben hiç 60 kilo olmadım:(şimdiden tşkler ezgicim:)))

  6. Sevgili Ezgi,

    Sana Ezgi olarak hitap etmek istedim. Aşağıda çok samimi şekilde sana itiraflarda bulunacağım. Ve minnet duygularımı yazacağım. Satırlarında bu samimiyeti hissettiğim için sana 2 tekil şahısla hitap etmek geldi içimden.

    Benim hikayem de bizler gibi, pek çok kadın gibi, artık bir sınıf olarak adlandırılabilecek sıradan (veya özel) kadınlardan biriyim.

    Hemen hemen aynı yaşlardayız. Büyük bir şehirde orta-alt sınıf bir ailenin çalışan üreten bir annenin kızıyım. (Annem gururumdur, bir öğretmendir, yazardır!) şanslıydım, çalıştım iyi bir üniversiteden mezun oldum. (Önce istanbul bilgi üniversitesi, sonra mülkiye) yabancı dil yaptım iki tane. Yazmaya başladım. Tiyatro yaptım, yönettim. Müzikle uğraştım tam 16 sene!

    Evlenene kadar hep dolu dizgin yaşadım hayatı. Güzel kızdım, çalışırdım çok. Bir koltuğa 30 karpuz sığdırıp evlere saat 10’dan önce giremeyecek kadar meşguldum.

    Yıllarca haftasonu uyumayı bilmedim. Türk dizisi bilmedim. Saatlerce arkadaşlarımla laklak etmeyi bilmedim.

    Tam da bu enerjimin ve emeklerimin meyvesini alacağım yaşta evlendim. Eşimle huzurlu bir hayata yemin ettik karşılıklı. İyi ki evlenmişim diyorum her gün.

    Onunla huzurlu br evliliğimiz oldu. Hafta sonu evde kitap okuduğumuz, saatlerce tembellik ettiğimiz, çok yediğimiz, çok şımardığımız yıllarımız oldu. 4 yıl sonra da oğlum oldu, (“çok ama çok güzel oldu”)

    Oğlumla beraber ben daha sakin izni sosyal hakkı daha iyi diye önce kamuda çalışmayı tercih ettim. Özel bir şirketteki kariyerimden vazgeçtim. Sonra doğumdu, bebekti derken izinli günler başladı.

    Ve aradan iki yıl geçti… O kabına sığamayan çıtı pıtı güzeller güzeli genç kız gitti, yerine bütün gün ev işleriyle haşır neşir, kariyerini mahvetmiş, artık sinemaya bile gitmeyen kilolu yaşlanmış çökmüş bir kadın geldi. Geçenlerde eski fotoğraflarıma bakıp da gözlerinden enerji fışkıran o kızı gördüğümde içim acıdı. Hayalleri olan o deli kız! Yerine her gün yeni bir diyete başlayan umutsuz bir tombik, bir satır yazamayan, bir kitabı aylarca elinde süründüren hayatındaki tek rengi markete gitmek olan sıradan bir kadın gelmişti. Bu durum beni çok rahatsız ediyordu ama kuyruğu da dik tutuyordum, çaktırmıyordum kendimce. Ama bir gün bu halim açıkça anne babam tarafından da dile getirilince anladım ki kendimi çok ihmal ettim.

    Dün gece yeniden başlamaya karar verdim. Önce bedenimden! 3 yıldır utandığım, ihmal ettiğim, eşofmanlara ucuz bol tişörtlere mahkum ettiğim bedenimden. Son iki haftadır kendimce yine diyetteydim(dukan denen nalet) ama yine bozmuştum. Kendimden yine nefret etmeye başlamıştım. (Söylemeyi unuttum, ben de 58 kiloyla hamile kalıp 85’le tamamladım. İki yıldır 70-75 arasında gezinmekteydim)

    İşte dün gece senin blogunu keşfettim. Okumayı bitirdiğimde ki henüz her yazıyı okumadım, saat sabah 3.30 olmuştu. Ben ise bebeğimle saat 6.30’da uyanmak zorundaydım. Olsun!

    Satır aralarında o kadar çok sorumun cevabını aldm ki… Nereden başlayacağım? Sıkılıyorum her gün 60 gr et 8 yk sebze düşünmekten, nasıl daha eğlenceli olur bu iş? Ya sonuç alamazsam, sebzeleri nasıl saklarım? Yüzlerce sorular. Cevaplarımı satır aralarında buldum.

    En önemlisi senden ilham aldım!

    Özellikle ilk yazılarını okuduğumda aynı duyguları yaşadığımız farkettim. Biraz kaygı var sanki, kendine öğütler, tembihler!

    Yalnızca sen hemen toparlanmışsın. Ben biraz geç kaldım. İki yıl oldu doğum yapalı.

    Sana yazmak ve teşekkür etmek istedim. Tanışmak istedim!

    Sana ve annene çok teşekkür ederim. Ruhum açıldı beraber yaptıklarınızı okuyunca.

    Şimdi kalkıyorum. Alışverişe gidiyorum. Bir adet defter, ve bir kitap alıyorum: lezzetin inanılmaz hafifliği 🙂 alışveriş listem hazır: layt kefir, tarçın, dereotu vs…

    Sen yazmaya devam et Sevgili Ezgi, birilerinin daha satırlarına ihtiyacı olabilir!

    • Ne güzel, ne güçlü bir yürekle karşı karşıyayım… Şu an bunu seziyorum, biliyorum…
      Kabullenmiş göründüğü her şeye, derinlerde daima kafa tutmuş “şimdi” diyeceği günü beklemiş, ateşini küllendirmiş, başka yere kanalize etmiş ama asla söndürmemiş bir kadınla yazıştığımın farkındayım…
      Sadece yeterince hazır hissetmeyi beklemiş, hayatta karşısına çıkan şeyleri, o şeylerin doğasını anlayıp tadını çıkartarak yaşamış biri… Okumaksa, eğitilmekse, yazmaksa, araştırmaksa yapmış ve zamanı geldiğine inandığında aşkın ya da evlat sevgisinin peşinden gitmiş bir kadın… Eğer ben biraz doğru anladıysam, böyle bir kadının kendisini sıfırlaması asla söz konusu olamaz. Biliyorum bazen yaşantılarımızın ritmi bize “az” gelir ama bu “hiç” değildir. Bu da tekrar alevlenebilmek için, yeni ve daha çok öğrenmiş biri olarak başlayabilmek için bize kafidir…
      Biz diyorum. Çünkü sen bende kendine dair ne kadar çok şey bulduysan, ben de yazdıklarında kendime dair o kadar şey buldum.
      Bu yazının sonu umarım güzel bir diyalogun başlangıcıdır.
      O yüzden başta yazmam gerekeni en sonda yazıyorum.
      Merhaba Evin.

  7. selam ezgicim:)ben de 4.listeye başladım bugün sabah tam 93 kilo idim..1. listeye başladığım sabah ise 98.4 idim..iki haftadır da kilomda pek düşüş olmuyordu..dün direnç kiloları için olan listeyi yaptım:)yalnız hala tam disipli,ne olmuş sayılmam arad kaçamak lokmalar atıyorum ağzıma bazen..bu benim kötü alışkanlığım mutfaktaysam bir şey atmadan çıkmazdım eskiden şimdi büyük ölçüde azaltım fakat bu alışkanlığımı tamamen bırakmak istiyorum nasıl tam anlamıyla disipline olurum nasıl atıştırmaktan vazgeçebilirim??inş bende 60 kilolara düşerim..dönerim demiyorum çünkü ben hiç 60 kilo olmadım:(şimdiden tşkler ezgicim:)))

    • Selamlar,
      Size bir haberim olacak: Siz dirençte değilsiniz 🙂 Gerçekten dirençte olan kişi 3 hafta boyunca 100 gr dahi veremeyendir. Hatta yer yer baskülün oyunu ile bir kaç gram yukarıda çıkar…
      Keşke direnç listesini gerçekten direnç sürecine girince yapsaydınız. Oysa siz bir ayda 1 büyük teneke yağ kaybettiniz böyle düşünün :)) Minik tadımlık lokmalar sizi büyük kaçamaklardan alıkoyar. Çok güzel kilo veriyorsunuz, lütfen tek gramı bile azımsamayın 🙂 Sevgiler.

  8. Selamlar ezgicim
    .
    Ben de 2. Listedeyim yalnız detoks sıvısındaki maydonozun tadı midemi bulandırıyor içermiyorum onun yerine ne koyabilirim farklı bir tarif var mı acaba 81.9 dan 77.9 a indim daha iki haftam dolmadı çok mutluyum çok teşekkür ediyorum size ve annenize…. BURSA dan sevgiler ….

  9. selam ezgicim yine ben:)bu ay içinde iki defa regli oldum…ilkinde hiç tatlı krizlerine girmedim ama bugün tatlıyı abarttım:( böyle olduğu zaman çok vicdan azabı çekiyorum….5. listenin 5.günündeyim…91.9 um..65 kilo olacağım günleri göreceğime çok inanıyorum..ama bugün biraz hayal kırıklığı moral bozukluğu olunca senden birkaç cümle iyi gelecek diye düşündüm:)))sevgilerimle:)))

    • Selamlar 🙂
      Hepimiz biliyoruz, kaçamaklar olmasa çok iyi olur. Evet… O zaman sonuca daha sancısız, daha çabuk gideriz… Bu da doğru… Ama kaçamaklarımıza rağmen devam edebilmek çok önemli… Sen de bunu yapıyorsun. Sürekli bozmak diye bir şey söz konusu değil, birazcık duruma özgü bir şeyler olmuş… Battı balık yan gider dememişsin ya, senin de başarın budur.

      • Selam Elifcim,

        Bi sorunumu paylasmak istiyorum. Ben beyaz ekmek yedigimde karnim acayip sisiyo. Dikkat ediyorum, ama bazen oluyo. Boyle biseyle karsilastinmi hic? Bi hastalik olabilir mi acaba?

        Selam ve sevgilerimle
        Kadriye

        Gesendet über den BlackBerry® Service von E-Plus.

        • Olabilir… Lütfen gluten intoleransınızı ölçtürün…
          Sadece ekmek değil, bir çok buğday ürünü aynı şişkinlik, hazımsızlık sorununa neden olabiliyor.
          Çok basit bir kan testiyle durum açığa çıkıyor, haberlerinizi bekliyorum.

  10. Selam Elif hanim tesekur ederim..Listelerinizi daha once incelemistim..aklima takilan birsey var..acikliga kavusturursaniz cok memnun olacagim..Baska bir prof. Dr . un kitabinda okumustum. soyle diyordu SIk ca yemek yemek insulin hormonun yag depolamasina neden olur. Vucutta yag yakimi yemekten 4 saat sorna gerceklesir bu. eger biz yemekten 1 yada 2 saat sonra yemek yersek bu sure dahada gecikecek ve insulin hormonu yag depolamaya baslayacaktir….bunun gibi bi cok sey.. diyetlerinizde az ve Skca yemegi oneriyorsunuz.. Aklim karisti mazur gorun sorumu.. Birde listeleri sirasi ile uygulayacagim ama bir listeyi ne kadar surede uygulayip diergine gecmem gerekiyor?? tesekkur ederim..

    • Yorumunuzu şu anda görüyorum, dokuzuncu sayfaya düşmüş, o yüzden gözümden kaçmış lütfen kusura bamayın.

      söz konusu profesörün sözlerine katılamıyorum ne yazık ki. Dediklerini reddetmeme neden olan şey de bilgim değil, haşa o kadar bilgim yok ama tecrübelerim ve kendi aldığım sonuç doğrultusunda konuşabilirim sanırım… Ben az az sık sık beslenerek kilo verdim ve bu sayede gözüm dönmeden sofraya oturdm. Minik porsiyonlarla bir çok besin grubunu gün içinde aldım. ve bunu yaptıkça başarıya ulaşan, çökmeden kilo veren, tahlil sonuçları düzelen insanlar gördüm, duydum.
      Bu listeleri “bence” Türkiye’nin en iyi diyetisyeni yazdı. Ve ben onun kilo verdirip, sağlığına kavuşturduğu, ameliyat masalarından alıp, ciddi şekilde şifaya kavuşturduğu insanlara bakarak bu listelerde önerilen her şeyin, uygulanan metotların ve takındığı bilimselliğin arkasında durabilirim. 🙂

      Sevgilerle.

  11. merhaba ezgi hanim, benim bir tereddutum var, bana yardimci olurmusunuz. ben butun listelerinizi kagida bastim, liste numara 1 diyorsunuz. kefir’li su atici listesiyle basliyoruz. bir hafta boyunca bu listeyimi uygulamaliyiz. yani kefir’li ve misir patlagi olan listeyi. sonra ikinci hafta mi su atici/yakici/hizlandirici listeye geçmeliyiz. tam anlamadim kusuruma bakmayin.tsk ederim.

    • Dün yanıt vermiştim ama çıkmamış 😦 Evet selda hanım, doğrudur. İlk hafta tekdüze gibi gelecek ama sonra çeşitlenecek. Bu su atmak ve disipline girmek için. Sevgiler.

  12. Emzirme sürecinde sorun yasayanlar yapmasin deniliyor dogru mu anladim benim sütüm cok azaldi hem artsin hem de saglikli bir sekilde eski kiloma donmek istiyorum hangi liste uyar acaba bana?

    • Emzirme surecinde sorun yasayanlar bu listeleri ilave edilmis ilkelerle yapabiliyor. Boylelikle kilo verirken sutler artiyor. Soz konusu ilkeler blogda “hamile ve emziren annelere selam olsun” baslikli yazida 🙂 sevgiler

  13. merhaba ezgi hanım bebişimi uyuttum ve yazıcıdan listeleri çıkartmaya başladım toplam 12 hafta 12 liste çıkarttım inş uygulamaya başlayacağım eşime söz verdim kilo vermek için hem sağlığım hem de eşim için
    ,bu diyetler emzikli anneler için değilmi yanlış bilmiyorum emin olmak için soruyorum süte bir zararı olmaz inş size çok imrendim çok güzel zayıflamışınız sizinle tanıştığım içinde çok mutluyum malzemeleri alıp ocağın ilk haftası başlayacağım inş size ve annenize çok teşekkürler emeğinize sağlık iyi geceler…..

  14. gunaydin guzel anne, seni sabah sabah rahatsiz edicem, bu bir haftalik kefir programindan sonra asagi yukari ne kadar kilo vermis olmaliz. tahmin verebilirmisin?birde sabah kefir’in yaninda seftalimiz yoksa, kaysi veya kuru erik yiyebilirmiyiz? tereddut ettim, cunku erik ve kayisi sekerli oldugundan, aceba kan sekeri yukseltirmi diye dusundum.hemen cevapliyamasanda sorun degil, gun içerisinde cevabini beklerim.tsk ederim

    • Merhaba :)) vallahi bu sorunun cevabi herkes icin baska. Ne desem bos 🙂 nektarin yerine kivi ya da elma, armut, ananas, cennet meyvesi olur ama 1 porsiyon 🙂 sevgiler

  15. Merhaba Elif hanm bebeğim 8 aylık benhamilelik esnasında 103 kilo aldım suan kilom 80 doktor kontrolünde zayıfladım fakat tam 3 aydır kilo veremiyorum .. Bütün tahlillerimi yaptım normal çıktı suan psikolojim çok kötü ne yapmam gerekiyor bana yardımcı olurmusunuz günde 1 saat sporada gidiyorum ama herhangi değişen bişey yok bu olumsuz olay günlük yaşantımda çok olumsuz yansıyor lütfen bana geri dönüş yapın e-mailden iyi günler bebeğiniz ve aileninzle mutluluklar diliyorum ..,

  16. ezgu hanim size 22 aralik gunu bir yorum yazdim ama hala denetim icin bekliyor..benim uzerime kac kisi yorum yapmis ve siz hala benim yorumumu daha dogrusu sorumu bekletiyorsunuz..tabi yayinlamak zorunda degilsiniz yada cevaplamak..ama icten ve samimi gordum blogunuzda bu yuzden yazmistim..ilginiz icin tesekkur ederim

    • merhaba sümeyye hanım,

      ne güzel söylemişsiniz, kaç kişi yorum yapmış değil mi? Ben de elimden geldiğince yetişip yanıtlamaya çalıştım. Gözümden kaçmış olabilir mi? 250 yorum gelince olabilir… tek kişiyim, anneyim, evime bakan bir kadınım, dikişlerini yetiştiren terziyim, yazılarını yetiştiren bir yazarım. Ama tek kişiyim…
      Üstelik üç gündür oğlum çok hasta 😦 buna rağmen insanlar bir umutla buraya koşuyor diye elimden geleni yapmaya çalışıyorum, örneğin az önce uyuttum, evimi topladım, dikişlerimi tamamladım, hemen bilgisayarı açtım ki üç tane bile olsa sorulara cevap vereyim diye. Ama sitem etmeyin, bana darılmayın lütfen. Anlayışa çok ihtiyacım var.

  17. Selamlar Elif hanım,
    Öncelikle tebrikler böyle bir blog açtığınız için :)Çok teşekkürler size emeğinizden ötürü 🙂
    Ben eşimin master eğitimi için Amerikada yaşıyorum ve 1 yaşında bir oğlum var hala emziriyorum :)Geçen yıl 3 ocakta doğumumu Amerikada yaptım doğuma girerken 77 kiloydum hamileliğim süresince 14 kilo aldım,doğumdan hemen sonra 1 ay içinde hızlıca doğum öncesi (63)kiloma düştüm fakat doğumdan 3.5 ay sonra Türkiye ye tatile döndüğümüzde davetler ve ziyafetler yüzünden 5 kilo geri aldım 68 oldum tatlılar ve nutella yüzünden eski kiloma (55)düşemiyorum.Ağustosta tekrar Amerikaya döndük 5 ayda yalnızca 2 kilo verebildim 66 kiloyum boyum 164 cm.Benim sorunum listelerde verdiğiniz yiyecekleri ve çayları burada bulamamam bana ne önerirsiniz 3 ayda eski kiloma tekrar kavuşmam için başka önerileriniz varmı?Cevabınız için şimdiden teşekkürler.

  18. Merhabalar Elif hanım,
    Ben dün gece melek progrmının tekrarını izledim sizin azminize hayran kaldım tekrar tebrikler harika bir fiziğiniz var ayrıca güleryüzünüz insana pozitif nerji veriyor Benim Amerikada bulamadığım şeyler kiraz sapı,mısır püskülü,gibi çaylar,onların yerine meyveli yeşil çay ve papatya çayı içebilirmiyim? ayrıca dere otu ve altın çilek bulamıyorum 😦 , kuru erik ve kuru kayısı yerine kuru cranberry ve kuru hurma yesem olurmu ? 4 ocakta başlıyorum sağlıklı beslenmeye neden 4 ocak derseniz bu hafta sürekli davet ve doğumgünü kutlamaları var 31 aralık benim 3 ocak oğlumun doğumgünü diyetimi bozmak istemiyorum oğlak azmim var azmime güveniyorum Ayrıca bir prof.doktordan duymuştum yatmadan önce tarçınlı süt içersek metabolizmamız daha iyi çalışıyor diye yatmadan önce içmem de sakınca varmı? ve son sorum 13 tane diyet listesi var sırayla bu listeleri 1 den 13 e kadar hafta hafta uygulamalımıyım?13. haftada ideal kiloma ulaşınca ne önerirsiniz ?Matematikçi olduğum için sayılarla aram iyi ))Tekrar kilo almak istemiyorum Çok sorum oldu kusura bakmayın Elif hanım hepsini cevaplarsanız çok mutlu olurum bebeğinize ve size sağlıklar diliyorum,hoşçakalın
    Mutlu seneler:)

    • Selamlar 🙂 Az önce sorularınızı yanıtladım: Bir kopya daba geçeyim:
      “”Selamlar, 🙂 )

      Öncelikle hemen belirteyim, vücudumuzun matematiği ve sonuca giderken etkili olan parametreleri farklı. Belki hesapladığınızdan daha hızlı belki de biraz daha uzun vadede hedefinize ulaşabilirsiniz. Biz yatmadan önce söz konusu hızlandırmayı sağlamak için kefir tüketiyoruz. Kefir sütten daha etkili bir süt ürünü.
      Bulamadığınız çaylara gelince, dediğiniz gibi papatya, meyveli yeşil çay ve ilaveten beyaz çay, mate gibi bitkilerden de faydalanabilirisniz.
      Dereotu yerine maydonoz, biberiye, fesleğen kullanabilir; Altın çilek yerine de ahududu, böğürtlen gibi çekirdekli ve asitli minik meyvelerden tüketebilirsiniz.
      Kuru kızılcık da işinizi görecektir.
      Listelerimizi hafta hafta uygulayın ve sırayla devam edin lütfen.
      Size kolaylıklar diliyorum 🙂

      Sevgiler, iyi senelerrrrrrrrrrrr :D””

      böyle yazdım .)

  19. Çok ama çok teşekkürler Elif hanım sorularımı cevapladığınız için 🙂 öpüyorum mutlu seneler diliyorum 🙂

  20. Ezgi hanım iyi yıllar.Bu listeleri uygulamak için emzirmem ya da yeni anne olmak mı gerekli? 8 yaşında bir kızım var benim 2 senedir 20 kilo almamın sebebi ise stresli işim-çok şükür değiştirdim-ve 6 ay önce bıraktığım sigara veee tabiki gelsin hamur işi gitsin Fas’ta food 🙂 ben yarın itibarı ile ilk listeden başlamak istiyorum ve yaza gene girmek…
    Lütfen yardımcı olursanız alışverişimi yapacağım bugün.

  21. Merhaba Elif Abla,
    Senin tam olarak yaşını bilmesem de ablam diyebileceğim bir yaşta olduğunu tahmin ediyorum. Her şeyi paylaşabileceğim, dert ortağım olabilecek, her konuda bana tavsiyede bulunabilecek ve yol gösterebilecek bir ablaya sahip olmayı çok isterdim. Ama ablam yok malasef. O yüzden “abla” kelimesi benim için hep değerli,en değerli, en hasretli olmuştur.
    Sevgili ablacığım; seni çoook uzun zamandır takip ediyorum ve o kadar samimi,o kadar candan, o kadar ABLA görüyorum ki anlatamam. Pozitifliğin, insancıllığın, samimiyetin bana hep güzel enerjiler verdi. Benim de herkes gibi kilo problemim var ama artık bunu aşmanın çok da zor olmadığını düşünmeye başladım. Hepsi senin sayende oldu.
    Şimdi senin samiyetine güvenerek, eğer sormakla hata yapıyorsam da affına sığınarak alanın olmayan ama belki bana bir abla ve bir kadın olarak yardımcı olabileceğin bir konuda fikrini almak istiyorum ablacım. Benim tek sorunum kilolarım değil. Aşırı miktarda kıl,tüy problemim de var. Hormonal olmadığını biliyorum. Tedavi olarak lazer düşündüm ve neredeyse 1 yıldır araştırıyorum. Ama bir türlü bir yan etkisi olmadığına kendimi inandıramıyorum. Bu konuda bana verebileceğin bir tavsiye var mı? Sen çocuk sahibi ve bakımlı bır kadın olarak, lazerin kadınların üreme sistemlerine bir zararı yok diyebiliyor musun? veya ter bezlerinde? veya sen yaptırdın mı? Bana bu konuda,lazer yaptırmış ve güvenebileceğim birinden alabileceğim bir cevap lazım. Bu sorun benim için çok büyük ve kendime olan güvenimi gün geçtikçe azaltmaya sebep olan bir problem ablacım. Ne olur beni bu konuda yönlendir. Maddi olarak bir sorunum yok çok şükür ailem yaptırmama onay verir, eğer memnun kaldıgın bır merkez varsa bana önermekten çekinme ablacım.

    Seni hiç tanımadan, ama sanki hep tanımısım gibi sevdim. Allah yolunu hep açık etsin ve hep mutlu ol ABLA.

    Sevgiyle kal lütfen..

    NOT: Eger konuyla alakasız dıye mesajı yayınlamak ıstemezsen anlarım abla. Mailime de atabilirsin cevabı.

    Teşekkürler,,

    • Canım benim, ben de lazer metodunu gönül rahatlığı ile kullanıyorum. Dermatolog bir arkadaşım, iyi bir makineden sadece fayda görürsün dedi. Ben de gönül rahatlığı ile başladım. 🙂 Öperim gözlerinden

  22. tum yazilari okudum onemli olana iradeli olmak birinci kural bu olsa gerek.Umarim bende verebilir ve ikinci kez anne olma guzelligini allahim bana nasip eder.Ne kadar cok ayni dertden muzdarip bayanlar oldugunu Frk ettim.Bu motivasyon icin iyi gibi geldi bana sevgiler saygilar

    • Kitabinizi temin etmek istiyorum yardimci olursaniz sevinirim.Amsterdamda yasiyorum.Bu konuda yardimci olursaniz sevinirim.Su an kac kilo oldugumu bilmiyorum ve yarin baslayip kurallara uyup gelismeleri diger arkadaslar gibi size bildirecegim.

  23. ezgi hanım merhaba bloğunuz öncelikle çok güzel ve yararlı 🙂 benim size sorum bölgesel zayıflamayla ilgili olcak. Benim 5 kg fazlalığım var oda basenlerde diyet yaparak ordan kg vermemiz mümkünmü?nasıl bir yol izlemek gerekir ? Hergün 40 dak yüryüş yeterli olurmu incelmek ve sıkılaşmak için ?Birde listeelri düzenli yapın demışşınız ben zaten 3 haftadır diyet yapıyorum tekrardan en bastaki su atıcı listeden mi başalamak gerekiyor ? bilgilendirme yaparsanız çok sevinirimm teşekkrler

    • bakın bölgesel kilo diye bir şey yok…. Hepimizin vucut yapısı var, bu doğru… Ama doğru beslenip, doğru kiloda olunca her yer inceliyor. Buna inanın 🙂 3 haftadır diyet yapıyorum dediğiniz nedir? Bizim listelerdeyseniz düzenli yapın demek, asla başa dönmeden düzenli devam edin demek ama başka listeler söz konusuysa onlara asla asla kefil olmam, bir şey demem 🙂

  24. Merhaba ezgi hnm.bende sizin tesadüfen buldum intrn.yazılanlar ve verilen cvplar cok hosuma gitti benimde 6 aylık bebişkom var bende 2 haftadır hem spor hem diyet (demiyorum yoksa cikolatadan vazgecemiyorum) saglıklı besleniyorum ama bu menülerle doymam gibi sanki simdiden tskler.

  25. Merhaba ezgi hanım ben troid ameliyati oldum ve troidlerim alındı her gün bu hormonun ilacını iciyorum ve ameliyat ve tedavi esnasında ( kortixonlu ilaçlar) 10 kilo aldım ama bunlar gitmeyecek gibi bir diyetisyene başladım 1 hafta oldu klasik diyet listesi verdi bu esnada instagramda Cigdem ve ecemdmrl in postlarını gördüm onlardan sonra sizin bloğunuzu Ozaman farkettim sizce ne yapmalıyım nerden başlamalıyım bana yardım edermediniz çok teşekkürler sevgiler

  26. ezgi hanım merhaba
    Tempolu yürümek yürüme bandında yapıldığında üst bacakları kalınlaştırıyormuş ? Bu doğru bir bilgimidir ? Diyet yaparken spor yapmamak mı lazım? sizin yazılarınızı okudum sadece hergun 40 dak yürüyüş vermişiniz. Konuyla ilgili beni aydınlatırmısınız ? çok teşekkürler

  27. Merhabalar bende aranız yeni katılmayı düşünenlerdenim ama biraz kafam karışık. ben hamile değilim ve hiç doğum yapmadım. kilom 76 daha önce diyet yaptım ve 87 kilodan 68 düştüm ama geri kilo almaya başladım ve buna dur demek istiyorum 55 ile 60 kilo arası olsam yeter sağlığım için kilo vermek istiyorum her bayan gibi bu listelerin her birini birer hafta ara ile uygulamamı gerekiyor okuduklarımdan bunu anladım doğrumudur yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim

  28. Diyetlerinizde günde en az 4 litre su için yazmışsınız merak ettim 4 litre su sağlığımızı bozarmı malum bazı uzmanlar bir ara vücuda fazla su alımının zararlı olabileceğini böbreklerin fazla suyu atamayıp kana geçtiğini hatta sonuçlarının ölümle bile sonlanabileceğini söylüyorlardı kış ayları için 2 litre yaz ayları ise 2 litreyi geçebilir diyenler var sizin yorumunuz ne olacak bilgilendirirseniz sevinirim.
    Ayrıca ben bugün diyete başladım ilk gün olmasından dolayı zorlanmadım dersem yalan olur 🙂 bakalım sonuçları sizinle paylaşırım şimdiden çok teşekkür ederim Ezgi hanım 🙂

    • Selamlar, dikkatlice okuduğumuzda benim verdiğim bilginin emzirenler ve sporcular için geçerli olduğunu, o uzman kişilerin de hangi durumlarda söz konusu zararların gerçekleşeceğini açıklamaları gerektiğini belirtmeliyim. Kimsenin kafası karışmasın. Su elzemdir ve sudan daha önemli, daha elzem bir şey daha yoktur. Ben sudan zarar görmedim. Sizin için özel bir durum yoksa siz de zarar görmezsiniz. O uzman kişilerin şaibe yaratmadan önce çok açık ve çok net ve çok bilimsel olmaları gerekiyor….

  29. Ezgi Hanım bende blogda ki listelerle zayıflamak istiyorum ama öğrenciyim.öğle yemeklerinde uyum sağlayamam tam olarak ne önerirsiniz..

  30. Ben 3. haftayı yarın bitiriyoruz pazartesi liste 4’e başlayacağım 77 küsür ile başlamıştım bu sabah 74.5 çıktım umarım iyi gidiyorumdur 🙂

  31. merhabaa..bende dogum yapalı 2 ay oldu emziriyorum.
    yorumları okuyorum iyice karıştı..isteyen ıstedıgı lısteden baslamıs.anlamadım sırayla gıtmek gerekmıyor mu?
    kafamı karıştıran şu konusma oldu..

    amber | Aralık 3, 2011, 10:45 pm | Cevapla
    cok soruyorummmmmmmm ozur dilerim ama bu su attirici diyet bir hafta yag yaktirici bir hafta hizlandirici bir hafta ust uste haftalarda sirasiylami yapyoruz dorduncu hafta yine basa su attiriiyami donuyoruz yoksa baska bir diyetmi uyguluyoruz simdiden tesekkurler

    elifezgiuzmansel | Aralık 4, 2011, 4:21 pm | Cevapla
    Merhaba, önce 1 numaralı diyeti yapıyoruz. Bunu bir hafta boyunca yapıyoruz. Bu toksin atıcı diyet.
    Su atıcı-hızlandırıcı-yağyakıcı diyetler üç ayrı liste ama bunlar da 1 haftalık. Şöyle izah edeyim.
    Pazartesi su atıcı/ salı hızlandırıcı/ çarşamba yağyakıcı/ perşembe (tekrar) su atıcı… Böyle böyle 7 güne tamamlıyoruz.

    şimdi benim anladığım:
    pazartesiden baslıyoruz 1. listeyi i bır hafta boyunca uyguluyoruz.
    diğer hafta yani pazartesi ,her gune ayrı liste donusumlu olarak..su atıcı hızlandırıcı yag yakıcı seklınde.(bu listeler hangileri?)
    diğer hafta pazartesi liste 2 ye mi geçiyoruz
    diğer hafta tekrar dönüşümlü….mü
    böyle böyle mi gidiyor???
    şimdiden teşekkürler.

  32. merhaba,
    sizinle karşılaştığım için çok mutluyum ve Missgibi Yemek blog u sayesinde ve sizin sayenizde çok motive oldum, yarın başlıcam inşallahh, marketten tüm malzemelrimi aldım
    12 haftalık diyetten sonra inşallah sonucu güzel olur…

  33. merhaba,
    bugün ilk günüm ve umutluyum, sonuçlarını almaya başlayınca sizlerle paylaşacağım ve bu diyetleri yapan ve sonuçlarını alan arkadaşların fotoğraflarını eklendiği biyer var mı acaba ? motive etmesi açısından güzel olurdu.

  34. Merhaba Ezgi:-) Bu kez inadim inat kilo vercem omrumun en guzel yillari Boyle gecti Bu gidisata bir dur demek lazim ilk Liste gozumu korkuttu AMA gerekli olduguna inanacim sonsuz yani Bu baglamda sorun Yok…sadece kucuk bir sorunum var biri 9 biri 4 yasinda iki yavrum sayelerinde oldukca kilo aldim Börde hamileliklerimde “Hamilelik sekeri” cikti hatta ikincide Gründe 17 uniteye kadar Insulin kullandim sonrasinda kilo veremiyorum diye endokrikonolga gittim Bu kezde Insulin direncim cok yuksek cikti metformin tedavisiyle bir yolda 15 kilo verdim ardindan gectigimiz 9 ayda tekrar 5 kilo aldim testlerde hersey normal gorunuyo Doktor ilaca de am diyor…neyse ne karmasik BI durum di mi? Nihayet Bu kisa (!) Aciklamadan sonra soruma geldi sira…Bu Insulin direnci varken ve Bu kadar direncliyken ben Bu diyet listesini uygulasam bir sakincasi olurmu acep? Ilgin icin simdiden tesekkur ediyorum…kilo verdikce haberdar ederim insallah

    • Anneme bu soruyu sormustum, hic ac kalmamak (yani ara ogunleri atlamamak) kaydi ile bu listeleri uygulayabileceginizi, doktorunuzun onerdigi ilaclari ihmal etmeden ve sekerinizi surekli takip ederek saglikli beslenebileceginizi ve bunun faydasini gorebileceginizi soylemisti. Ama tabii sizinle birebir ilgilenen ve size ozel listeler hazirlayan bir diyetisyeninizin olmasi sanirim bu gibi ozel bir durumda en tercih edilen yoldur 😉 sevgiler

  35. Geri bildirim: DİYET İLE İLGİLİ SORULARA CEVAPLAR | MisssGibi Denenmiş Yemek Tarifleri

  36. Geri bildirim: Anonim

  37. MERHABA, BUGÜN 3.HAFTA DİYETİME BAŞLADIM ve 2 haftada toplam 3.3 kg verdim, size ve tabiki missgibi ye çok teşekkür ediyorum sizlerle onun sayesinde tanıştım 🙂

  38. Merhaba ezgi hanım ya bu bırıncı dıyetı yapmadan dırek ikiye başlasak olur mu acaba ben ılk dıyetı uyguladım bütün gün kafam dondü de 😀 ac kalma olmadı ama elım ayağım tıtredı durdu

  39. merhaba ezgi hanım size dediğim gibi ptesi başladım kitaptan bahar diyetine 🙂 71,1 kg olarak hedefim 55 kg. bugün 5.günüm şimdilik herşey güzel gidiyor ama sanki kefirli günlerde biraz açlık hissettim gibi 🙂 yinede bozmadım. bir de minik kızım kabız oldu acaba neden olabilir sadece beni emiyor 6 aylık olacak haftaya. bişeyleri yanlış mı yaptım bilmiyorum 😦

  40. merhaba ezgi hanım 2. haftamda bitti 67,9 kg ama regl dönemindeyim belki biraz daha gramaj olarak vermişimdir 🙂 71,1-69,2-67,9 kg benim için çok çok iyi çünkü çok zor kilo veren birisiyim size ne kadar teşekkür etsem az tabi taylan hanıma da 🙂 bu hafta sadece bir öğle öğünü reçeteme uymadım bir kase bulgurlu çorba içtim, onun dışında herşey güzel gitti. öpüyorum çok selamlar…

  41. teşekkür ederim bu da yüzümü güldürdü 🙂 bu arada eşim de çok destek oldu ben de çok istikrarlıyım sizi de çok seviyorum 🙂

  42. Günaydın 🙂
    Bugün mutlu perşembe ve başkalarınıda heveslendirmek için baştan yazıyorum serüverimi 🙂
    21.03.13-82
    İki hafta sonra
    04.04.13-78.7
    İki hafta sonra
    18.04.13-76.1
    İki hafta sonra
    02.05.13-74.2 , durmak yok yola devam 😉
    ve tabiki teşekkürler ezgi, karşımda olsan sımsıkı sarılcam sana 🙂

  43. selamlar ezgi hanım verdiğiniz bu 14 haftalık listeden sonra neler yapmak gerekli

  44. Geri bildirim: DİYET

  45. slm sitenizi arkadasim önerdi ve ise yaradini söylefi…ben yurtdisindan avusturysdan katiliyorum…sitenizi arastirdim okudum sklima yati ve karar verdim uygulamaya…benim 8aylim oglum var ve halen bol nol emzirmekteyim ve bana yardimci olurmusuniz hangi listexi yapabilirim.korkum suki bu diyeti ysptim zmn sùtüm kesilir diyo tada ediyorim bans hangisi uygundu aranizda yapan varmi bilgisi olanlar payladinlar lütfen…ben normal de günde rahst 4litre su iciyorum ve ayriyeten 2.3litre yesil cayda iciyorum bunlari hergün severek yapiyorum…peki sorum su nadil devam.ne sekilide hangi listyi yspmam iyidir….cbp vekliyorum

    • Merhabalar Gamze hanım, bütün soru işaretlerinizi sitemizi ayrıntılarıyla incelediğinizde gidereceğinize inanıyorum. Ben hala emziren bir anneyim, sütüm kesilir düşüncesi ancak aç kalan ve yeteri kadar su tüketmeyen insanlarda olması gereken bir kaygı. Burada aç ve susuz kalmaca yok. Sevgile.r

  46. elimden geldiğince yazıyorum, ben gibi kendini ümitsiz hissedenlere yardımcı olabilmek için 😉
    bu diyetin yani sağlıklı tıkınmanın 🙂 en güzel yanıda kendinizi devamlı iyi hissetmeniz, daha önce devamlı tansiyon düşüklüğü yaşıyordum ve suratım hasta insanlar gibi sararıp soluyordu ama artık o günler eskide kaldı, senin sayende ezgi 🙂
    16.05.2013 – 72.0
    daha önceki serüvenimde bikaç yorum üste…
    sevgiler…

  47. merhaba 🙂
    06.06.2013 te 69.8 olarak tam 12.200 vererek yani diyetimi sonlandırmış bulunuyorum biliyorum 10 kg daha vermem lazım ama şimdilik burdan kazandığım alışkanlıklarla ve ramazanında yaklaşmasıyla yaz sonuna kadar haftada bir tartılarak bunu korumak istiyorum sonbaharda yine görüşmek üzere 😉 siz benim yeniden doğmama sebepsiniz…
    sevgiler saygılarrrrrr

  48. merhaba ezgi hanım sayfanızı tesadüfen gördüm bende kilolarıyla başı dertte olan biriyim. sayfanızı inceledim ve listeleri uygulamaya başlamak istiyorum fakat nereden başlayacağımı bilemedim banada bi yardımcı olursanız duacınız olurum şimdiden teşekkürlerr…

  49. Merhaba buraya tavsiye üzerine geldim ve yorumlar çok dikkatimi çekti ama sorularım var… Ben 17 yaşındayım ve profesyonel olarak judo yapıyorum spor hayatım yoğun diyetlerin olumsuz bir yanı var mıdır… birde bu listeleri uygulama aşaması aklımı çok karıştırdı hangisini kaç gün hangi sırayla uygulamalıyım…

  50. Merhaba ezgi hanim bugun ilk listemi bitirdim ve yarin ikinci listeme basliyorum
    Hayatimin hic bir donemind ilk haftayi bu kadar rahat gecirdigimi hatirlamiyorum ki ilk liste diger listelere nazaran daha zordu
    Ben sadece tesekkur etmek istedim,bu listeleri bizimle paylasma inceligini gosterip saglikli bir sekilde kilo vermemize yardimci oldugunuz icin….Cok tesekkur eder ve bebeginizle saglikli mutlu yillar dilerim

Yorumlar kapalı.