İpek ve Kelebek…

1 Ağustos- 7 Kasım

1 Ağustos- 7 Kasım

Aslında İpek’in hikayesinin başladığı yer hepimizin hikayesinin başladığı yer…

Aslında onun öyküsündeki tıkanma noktası pek çoğumuzun tıkanma noktası…

Hal böyleyken, neden bu hikayenin sonu onunki gibi başarıyla devam etmesin…

ipek'in harika değişimi...

ipek’in harika değişimi…

İpek, harika bir çocuğun annesi J Kilolarını da zaten bu delikanlıya hamileyken almış. Hikayemiz buraya kadar hepimize tanıdık geliyor değil mi? Devamını da kendisinden dinlediğimizde şöyle diyor;

“94 kiloyla başlayan sonlanan hamilelikten 74 kg olarak çıkmıştım. Ama ne yapıp ne ettim ve sütüm olacak diye 8 kg almayı başardım!!! Oğlumu iki sene emzirdim ama emzirme süreci bittiğinde yeniden verdiğim kiloları aldım.
Bu konuda pek çok kez yardım almaya çalıştım; açıkçası bir türlü frekanslarımız uymadı. Bana yardımcı olması için gittiğim bir kişiden ayrılıyor, diğerinin yanına gidene kadar da yemeye ve kilo almaya devam ediyordum. Çantamda gofret olmadığı zaman panikliyordum. Bu düşünce de beni korkutuyordu. Bir Ramazan ayında gittiğimiz otelde saatimin bileğimi sıkarak mosmor ettiğini fark ettim. Sabaha kadar uyuyamadım. Ertesi sabah 06.30’da lobiye inip en yakın baskülü nerede bulabileceğimi sordum. Gördüklerim çok üzücüydü. Ağırlığım 82’yi gösteriyordu…

Bunun üzerine yakınlarım tarafından bana önerilen bloguna göz attım. Yakın ve ilgili oluşun çok hoşuma gitmişti. Zaten kararımı vermiştim ama gerek çalışma sistemin, gerek senin ilginin payı acayip…

Bir de…

İnsanlar bana inanıyorlar artık. Güven duygusunu kazandım ben.

Eskiden “bana kefir” lazım desem; “1 günlük diyetinin kahvaltısı mı?” derdi eşim bana… Şimdi üzerini giyinip hemen markete gidiyor. “

İpek 81.3 kg ile başladığı maratonunda 4 ayı geride bırakırken baskülde 64.7’yi gördük. Hikayesinde hipotiroidi bulguları vardı. O sebeple verdiği her gram öyle değerli ki… Beslenme listelerimiz Taylan Kümeli’nin danışanlarıma özel hazırladığı menülerden seçiliyor. Motivasyon ve takım çalışması ise sevgili danışanım ve benimle oluşturduğumuz ve yolumuz ne kadar uzun ya da çetrefil olursa olsun bize eşlik eden güç…

image3

Sizin hikayeniz nerede başladı? Nerede tıkandı? Ve siz ne zaman dur diyecek ve mutlu son için adım atmaya başlayacaksınız? Biliyorum bu soruyu soruyorsunuz. Belki de cevabı, “Hemen ve Şimdi”dir.

İpek’i bütün kalbimle disiplini ve kendine yaptığı iyilik için tebrik ediyorum. İpek kozasından harika bir kelebek olarak çıktı…

Herkese kucak dolusu sevgiler